Бетесда құрған халықаралық қонақ үйлер желісі



Халықаралық қонақүйлер мен қазақстандық қонақ үйлерді салыстыру
TURAN
University
Джумашева Аружан
Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі 1- курс, 201(4) топ

The Ritz-Carlton
1983 жылы тамыз айында Уильям Бетесда құрған халықаралық қонақ үйлер желісі.
2

The Ritz-Carlton
Желіні Ritz-Carlton Hotel Company иеленеді және басқарады, ол сатып алынған және қазіргі уақытта Marriott International қонақүй холдингінің еншілес кәсіпорны болып табылады.
Желінің штаб-пәтері Мэрилендте (АҚШ) орналасқан;
Ritz-Carlton қонақ үй компаниясының
төрағасы - Билл Марриотт;
бас директоры - Арне Соренсон;
президент және пайдалану жөніндегі бас директор-Эрве Хумлер;
қаржы директоры - Кэтлин Оберг;
Ritz-Carlton ірі қалалардағы 108 қонақүйде және әлемнің 30 елінде танымал курорттарда жұмыс істейді;
Персоналдың жалпы саны 40 мың адамды құрайды;
Кіріс көлемі 3 миллиард АҚШ долларын құрады (2012) .
3

4
Максим Недякин өзінің «Искренний сервис» кітабында Ritz - Carlton қонақ үйі туралы ойын білдіреді;
Компанияның қызмет көрсету саясатынан бастайық. «Біз клиенттің қамын ойламаймыз!» деп айтпайтын компанияларды жоқтың қасы. Барлығы, тіпті үмітсіздер де, қызмет етуді ауызша жоғарылатады. Олар «клиент әрқашан дұрыс» және «бәрі клиент үшін» сынды сөз тіркестерін қолданады. Өкінішке орай, олардың көпшілігінің проблемасы - олар сөзбен ғана ауыз толтыратындығында. Себебі клиент үшін тек қана айту және оны жасау бір нәрсе емес.
Мені Ритц-Карлтонның қонақ үйлер желісінің - олар ұстанатын нақты ережелердің болуы қызықтырды.

Мысалы, клиенттің қандай қасиеттері барын ескеру. Егер сіз алғаш рет бұл қонақ үй желісіне орналассаңыз, олар Mystique жүйесінде сіз үшін арнайы профиль жасайды. Онда сіздің әдеттеріңіз, сізге не ұнайтынына және не ұнатпайтындығына қатысты кез-келген ақпарат бар. Мысалы, сіз еден шамын төсекке жақындатып қоятын болсаңыз немесе үлкен халат сұрасаңыз немесе екі емес, сегіз сүлгі сұрасаңыз, бұл ақпарат сіздің жеке профильіңізге түседі.
Қызметші, даяшы, қабылдаушы және кез-келген қызметкер сіздің «қасиеттеріңізді» ескеріп, оларды сіздің профильіңізге қосқаныңызға сенімді болуыңыз керек. Егер сіз кез-келген Ritz-Carlton қонақ үйіне қайтадан қоныстансаңыз, еден шамы қажет жерде тұрады, сегіз сүлгі болады, олар сізге кофе үшін қосымша қант әкеледі немесе сіз қантсыз кофе ішсеңіз, қант мүлдем болмайды.
Сонымен қатар, егер сіздің көңіліңіз толмайтын оқиғалар орын алса, кез-келген қызметкер қызметшіден менеджерге дейін оны шешуге міндетті. Ол сізге ыңғайсыздықтың орнын толтыру үшін 2000 долларға дейін ақша жұмсауға құқылы.
5

Kazakhstan hotel
Іргетасы1975 жылы қаланып, 1978 жылы қолданылуға берілді. Ғажайып сәулет туындысының салынуына Д. Қонаев мұрындық болған.
6

Kazakhstan hotel
«Қазақстан» - қонақ үйі, Алматы қаласының орталығында орналасқан республикалық дәрежедегі жоғары класты мейманхана. Өзінің ерекше пішінімен бұл қонақ үй - Алматы қаласының символдарының бірі
Сәулетшісі: Ю. Г. Ратушный,
Л. Л. Ухоботов;
Инженері: Ә. Тәтіғұлов,
А. К. Деев,
Н. Л. Матвеец;
Биіктігі - 102м
Қабаттар саны - 25 қабат
7

Қаламыздың көрікті жеріне орналасуы мен мінсіз қызмет көрсетуі арқасында, Сіз еліміз бен әсем қаламыздың іскерлік және мәдени орталығына тура түскеніңізді тап басып біле аласыз. «Қазақстан» қонақ үйі Сіздің қарамағыңызға, түрлі іс-шараларды өткізу үшін қолайлы салтанат-мәжіліс залы мен кез келген іскерлік орталық тапсырмаларын шешу үшін құрал-жабдықтарды бере алады. Қонақ үй қаланың әкімшілік және мәдени орталығында орналасқандықтан, қаламызда болған күндеріңізді барынша жайлы және қолайлы етуге себепші болады. Қонақ үй кешенінде, Сіз мүлтіксіз қызмет көрсету, барынша жайлылық пен жылы шырайға тап боласыз.
8

Өз клиенттеріне қызмет көрсету сапасы, жайлылық пен үйдің жылылық аясын қамтамасыз етуге ұмтылысы 2002 жылы «Еуропа Аркасы» наградасымен, ал 2003 жылы сапаға ұмтылу үшін берілетін Платина жұлдызымен марапатталған болатын. 2006 жылғы 17 ақпанда өткен ашық аукционнан соң, «Қазақстан» қонақ үйі мемлекеттік меншіктен жеке меншікке өтті. Онсыз да жоғары деңгейде болған клиенттерге қызмет көрсету деңгейі, өзінің жаңа қарқынмен дамуы үшін қосымша күшке ие болып, бұрынғыдан да жоғары деңгейге көтерілді.
9

Назарларыңызға рахмет!
TURAN
University
Almaty, 2020
FIRST UP CONSULTANTS
10
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz