Бетесда құрған халықаралық қонақ үйлер желісі


Slide 1

Халықаралық қонақүйлер мен қазақстандық қонақ үйлерді салыстыру

TURAN

University

Джумашева Аружан

Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі 1- курс, 201(4) топ

Slide 2

The Ritz-Carlton

1983 жылы тамыз айында Уильям Бетесда құрған халықаралық қонақ үйлер желісі.

2

Slide 3

The Ritz-Carlton

Желіні Ritz-Carlton Hotel Company иеленеді және басқарады, ол сатып алынған және қазіргі уақытта Marriott International қонақүй холдингінің еншілес кәсіпорны болып табылады.

Желінің штаб-пәтері Мэрилендте (АҚШ) орналасқан;

Ritz-Carlton қонақ үй компаниясының

төрағасы - Билл Марриотт;

бас директоры - Арне Соренсон;

президент және пайдалану жөніндегі бас директор-Эрве Хумлер;

қаржы директоры - Кэтлин Оберг;

Ritz-Carlton ірі қалалардағы 108 қонақүйде және әлемнің 30 елінде танымал курорттарда жұмыс істейді;

Персоналдың жалпы саны 40 мың адамды құрайды;

Кіріс көлемі 3 миллиард АҚШ долларын құрады (2012) .

3

Slide 4

4

Максим Недякин өзінің «Искренний сервис» кітабында Ritz - Carlton қонақ үйі туралы ойын білдіреді;

Компанияның қызмет көрсету саясатынан бастайық. «Біз клиенттің қамын ойламаймыз!» деп айтпайтын компанияларды жоқтың қасы. Барлығы, тіпті үмітсіздер де, қызмет етуді ауызша жоғарылатады. Олар «клиент әрқашан дұрыс» және «бәрі клиент үшін» сынды сөз тіркестерін қолданады. Өкінішке орай, олардың көпшілігінің проблемасы - олар сөзбен ғана ауыз толтыратындығында. Себебі клиент үшін тек қана айту және оны жасау бір нәрсе емес.

Мені Ритц-Карлтонның қонақ үйлер желісінің - олар ұстанатын нақты ережелердің болуы қызықтырды.

Slide 5

Мысалы, клиенттің қандай қасиеттері барын ескеру. Егер сіз алғаш рет бұл қонақ үй желісіне орналассаңыз, олар Mystique жүйесінде сіз үшін арнайы профиль жасайды. Онда сіздің әдеттеріңіз, сізге не ұнайтынына және не ұнатпайтындығына қатысты кез-келген ақпарат бар. Мысалы, сіз еден шамын төсекке жақындатып қоятын болсаңыз немесе үлкен халат сұрасаңыз немесе екі емес, сегіз сүлгі сұрасаңыз, бұл ақпарат сіздің жеке профильіңізге түседі.

Қызметші, даяшы, қабылдаушы және кез-келген қызметкер сіздің «қасиеттеріңізді» ескеріп, оларды сіздің профильіңізге қосқаныңызға сенімді болуыңыз керек. Егер сіз кез-келген Ritz-Carlton қонақ үйіне қайтадан қоныстансаңыз, еден шамы қажет жерде тұрады, сегіз сүлгі болады, олар сізге кофе үшін қосымша қант әкеледі немесе сіз қантсыз кофе ішсеңіз, қант мүлдем болмайды.

Сонымен қатар, егер сіздің көңіліңіз толмайтын оқиғалар орын алса, кез-келген қызметкер қызметшіден менеджерге дейін оны шешуге міндетті. Ол сізге ыңғайсыздықтың орнын толтыру үшін 2000 долларға дейін ақша жұмсауға құқылы.

5

Slide 6

Kazakhstan hotel

Іргетасы1975 жылы қаланып, 1978 жылы қолданылуға берілді. Ғажайып сәулет туындысының салынуына Д. Қонаев мұрындық болған.

6

Slide 7

Kazakhstan hotel

«Қазақстан» - қонақ үйі, Алматы қаласының орталығында орналасқан республикалық дәрежедегі жоғары класты мейманхана. Өзінің ерекше пішінімен бұл қонақ үй - Алматы қаласының символдарының бірі

Сәулетшісі: Ю. Г. Ратушный,

Л. Л. Ухоботов;

Инженері: Ә. Тәтіғұлов,

А. К. Деев,

Н. Л. Матвеец;

Биіктігі - 102м

Қабаттар саны - 25 қабат

7

Slide 8

Қаламыздың көрікті жеріне орналасуы мен мінсіз қызмет көрсетуі арқасында, Сіз еліміз бен әсем қаламыздың іскерлік және мәдени орталығына тура түскеніңізді тап басып біле аласыз. «Қазақстан» қонақ үйі Сіздің қарамағыңызға, түрлі іс-шараларды өткізу үшін қолайлы салтанат-мәжіліс залы мен кез келген іскерлік орталық тапсырмаларын шешу үшін құрал-жабдықтарды бере алады. Қонақ үй қаланың әкімшілік және мәдени орталығында орналасқандықтан, қаламызда болған күндеріңізді барынша жайлы және қолайлы етуге себепші болады. Қонақ үй кешенінде, Сіз мүлтіксіз қызмет көрсету, барынша жайлылық пен жылы шырайға тап боласыз.

8

Slide 9

Өз клиенттеріне қызмет көрсету сапасы, жайлылық пен үйдің жылылық аясын қамтамасыз етуге ұмтылысы 2002 жылы «Еуропа Аркасы» наградасымен, ал 2003 жылы сапаға ұмтылу үшін берілетін Платина жұлдызымен марапатталған болатын. 2006 жылғы 17 ақпанда өткен ашық аукционнан соң, «Қазақстан» қонақ үйі мемлекеттік меншіктен жеке меншікке өтті. Онсыз да жоғары деңгейде болған клиенттерге қызмет көрсету деңгейі, өзінің жаңа қарқынмен дамуы үшін қосымша күшке ие болып, бұрынғыдан да жоғары деңгейге көтерілді.

9

Slide 10

Назарларыңызға рахмет!

TURAN

University

Almaty, 2020

FIRST UP CONSULTANTS

10


Ұқсас жұмыстар
Туристік қызметтер өндірісі мен демалыс орнының жайлылығы, қызметкерлердің жақсы қызмет көрсетуінің үйлесімділігі
Тянь - Шань Маркетингтік ортасы
ҚОЖА АХМЕТ ЯССАУИ АТЫНДАҒЫ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚ - ТҮРІК УНИВЕРСИТЕТІ СӨЖ
Конрад Хилтон
Қонақ үйдің негізгі функциялары
Демографиялық фактор
Топтастырудың халықаралық жүйелері
Қазіргі таңдағы жалпы туризм жайлы
ЖОО-да ұстаз болып бастаған Болат Жамитұлы
Қонақ үй шарушылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz