Қалыптастыру негізі




Презентация қосу
Жан-жақты үйлесімді дамыған
тұлға-тәрбиенің жалпы мақсаты.
Жоспары

Кіріспе
Негізгі бөлім
Жеке тұлға дегеніміз
Қалыптастыру негізі
Дамыған тұлғаның жалпы мақсаты
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Жеке тұлғаның жан-жақты дамуы
• Тәрбие мақсатына сай бұл мәселелерді ұймдастыру немесе жүзеге
асыру тәрбиенің салалары: ақыл-ой тәрбиесі, азаматтық тәрбие,
адамгершілік тәрбиесі, эстетикалық және дене, экологиялық т.б.
көптеген тәрбие міндеттерін жүзеге асыру негізінде атқарылады.
• Жеке тұлғаны жан-жақты дамыту міндеттерін жүзеге асыру
үшін оған әлеуметтік те, сондай-ақ белгілі бір материялдық та
жағдайлар жасау қажет.
Біздің заманымызда да бұл ұғым өзекті орын алып отыр. Түрлі тарихи
кезеңдерде жан-жақты үйлесімді даму ұғымына түрлі түсініктер
берілтен. Тек адамның жақсы болуға, жан-жақты жетілуге деген
ұмтылысы ғана бірдей болған.
Барлық халық ертегілерінде, аңыздарында жағымды кейіпкерлер
образдары арқылы адам тұлғасын жан-жақты жетілдіру ойлары орың
алып отырған. Жан — жақты жетілген адам тураты көзқарас әдебиет
пен өнер шығармаларында, халық шығармашылығында дамытылып отыр.
Жан-жақты’ үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру -тәрбиенің
басты мақсаты. Бірақ, кез келген қоғамда тәрбие мақсатының екі түрлі
мағынасы болатынын айтып ету керек, яғни тұлғаның екі педагогакалық
идеалы болады. Бірінші идеал өте жоғары деңгейде қарастырылады, ол
идеал-мақсат, ол тәрбиенің ең жоғарғы мәнісін- өмірге келген әр адамға
өзін-өзі іске асыруға, өздігінен дамуға мүмкіншіліктер жасауды камтамас
етуге бағытталған арманға ұқсайды. Ол тәрбиеленушілерді неғұрлым
жақынырақ жетелейтін жарқын үлгі, негізгі бағыт-бағдар. Екінші идеал
неғұрлым, шындыкқа жақынырақ күнделікті өмірде орын алуы мүмкін.
Тәрбиеленушілер үшін олар жарқын тұлғалар, сол заманның белгілі
ардагерлері, жағымды кейіпкерлер, солардың орнында болуды
армандайтын, үлгі алғысы келетін атақты адамдар.
Жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қалыптастыру
дегеніміз:

отанына берілгендікті, оның бостандығы мен тәуелсіздігін қорғауға
дайындығын, бейбітшілік үшін, халықтардың достығы мен ынтымағы
үшін, еңбекшілердің бақыты үшін арнаулы даярлықта тәрбиелеу;

ғылым, мәдениет, техника саласындағы білімдер жүйесін және өндірісті
ұйымдастырудың даму жағдайларын игере білуін тәрбиелеу;

адамгершілік қасиеттерді барынша құрметтеушілік, адамдарға деген
қамқорлық жасау және оларға ілтипат пен қараушылық, жолдастықпен
адалдық, шыншылдық, жауапкершілік сезімдерге тәрбиелеу;

еңбекте адал қарым-қатынсын, қоғам игілігі үшін материялдық өндіріс
саласында еңбек етуге даяр болуы, еңбек ету қажеттілігін түсінуге, еңбек
адамын құрмет етуге тәрбиелеу;
әсемдікті барынша сезіне білуді, шын көріктілікті жасандылықтан
ажырата білуді, музыкаға, өнерге, әдебиетке ынтасын үнемі жетілдіруге
талпынысын, құштарлығын, табиғатты сүюге тәрбишілерді тәрбиелеу;

денсаулығы мықты және дене құрылысы жақсы дамыған, дене
шынықтыру мен / спортпен / үнемі шұғылданатын адамды тәрбиелеу;

табиғатты қорғау, оның байлығын көздің қарашығындай сақтау, адам
өмірінің бастауы – жер, су, ауа, аң, өсімдіктерді бағалау, қастерлеу,
сақтау рухында тәрбиелеу, т.с.с.
Жан-жақты үйлесімді дамыған тұлға-тәрбиенің жалпы
мақсаты.

1.Тәрбиенің мақсаттарын нақты түрде қою.
2.Мектептің,жанұяның педагогикалық процессінде
балалар мен үлкендердің ынтымақтастығы.
З.Адамның өмірдегі өз орнын анықтай білу
мәдениеті.
4.Тәрбиенің жеке тұлғаға бағытталуы. Аса көп көңіл
бағдарламалар мен іс-шараларды орындауға емес,
тек балаға бөлінуі керек.
5.Баланың қабілеттерін, қызығушылықтарын, ескере
отырып, баланы өз еркімен тәрбиеге қатыстыру.
6.Ұжымдылққка бағыттау.
Жеке тұлғаның жан-жакты дамуын қамтамасыз
ететін іс-әрекет түрлері

сыныптан тыс
тұлғаның
адамгерш дене және
көзқарасты саяси-
ілікке, шынықты мектептен
қалыптаст идеялық,
еңбекке ру тыс
ыру эстетикал
баулу. жұмыстарға
ық дамуы.
жағдай жасау
Қорытынды

Жан-жақты үйлесімді дамыған
адам деп- өзінің бойындағы рухани
байлықты, моральдық тазалықты және дене
жағынан жетілгендікті үйлестіре,
ұштастыра білген, сана-сезімі жоғары,
өмірдің түрлі салаларында белсенді қызмет
етуге қабілетті, ізгіленген және қаректшіл
тұлғаны айтуға болады.
Пайдаланылған әдебиеттер

• Виноградов В.В. Проблемы русской стилистики. М.
1981.
• Кожина М.Н. Стилистика русского языка. М., 1993.
• Виноградов В.В. Предисловие к книге Ефимов А.И.
Стилистика русского языка. М., 1969.
• Степанов Ю.С. Семиотика. М., 1.971.
• Солнцев Ю.С. Язык как системно-структурное
образование. М., 1977.
• Щерба Л.В. Языковая система и речевая
деятельность. Л., 1974.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің мақсаты
Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды бағалаудың әдістемесін құрастыру
Еңбек тәрбиесі
Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері
Мұғалімнің құзыреттілігі
Теория негізі
Сынып жетекшісінің жеке оқушымен және оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу жұмыстары
Валеологиялық мәдениетті қалыптастыру өсіп келе жатқан ұрпақта денсаулықтың мәдениетін қалыптастыру мақсатына жетудің басты шарты
Сәулет өнері туралы түсінік
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Пәндер