Нарықтық тепе - теңдік


Slide 1

Сұраныс, ұсыныс және нарықтық тепе‒теңдік

Тобы: 1508-29а

Орындаған: Жұмаева Н.

Қабылдаған: Исатаева Г.

Slide 2

Нарықтық тепе-теңдік

өзара байланысты экономикалық үдерістердің теңдестірілуі және үйлестірілуі, экономикалық агенттер мен жалпы нарықтарды орын алып отырған жағдайды өзгертуге итермелейтін себептердің жоқтығы;

сұраныс пен ұсыныстың экономикалық заңға баламалы ара салмағы;

тауарлар мен көрсетілетін қызметтерге сұраным көлемі мен құрылымының және олардың ұсыным көлемі мен құрылымының ара салмағы.

Slide 3

Нарықтық тепе - теңдік

Тауардың ұсынысы сұранысымен сәйкес болғанда және нарықтық бағаны өзгерту тенденциясы жоқ болғанда байқалады.

Slide 4

Нарықтағы тепе -теңдік бір бағамен сатушы сатқысы келген тауар көлемі тұтынушының сатып алғысы келген тауар көлеміне тең болғанда орнайды.

Slide 5

Тепе-теңдік баға тауардың сұраныс көлемі мен ұсыныс көлемі теңескен жағдайда, ал тепе-теңдік көлем тауардың ұсыныс пен сұраныс бағасының арасында теңдік орнаған кезде болады.

Slide 6

Баға

Сұраныс көлемі

Ұсыныс көлемі

Артық сұраныс

Бағаның өзгеру бағыты

15

1

4000

6000

Өседі

20

9000

6000

3000

Өседі

25

8000

8000

0

Тұрақты

30

7000

1

-3000

Төмендейді

35

6000

12000

-6000

Төмендейді

Slide 7

Нарықтық тепе-теңдік механизмінің орнығуы туралы сұраққа оралар болсақ, оны түсіндірудің 2 түрі бар.

Л. Вальрас тепе-теңдгінің орнығуы

А. Маршалл тепе-теңдігінің орнығуы

Slide 8 Slide 9

Нарықтық тепе-теңдіктің қасиеттері

ол тұтынушылардың сұранысты анықтайтын пайдасы мен өндірушілердің ұсынысты көрсететін шығындарының теңесуін көрсетеді;

тепе-теңдік бағасының бір жағынан сатушылар мен сатып алушылардың шығындары мен пайдаларының теңесуінің көрінісі;

аталған топтардың әрқайсысының алатын пайдаларының теңесуі нарықтық тепе-теңдіктің нарыққа қатысушылар үшін ең жақсы жағдай екенін айқындайды;

тепе-теңдік жағдайдан кез келген ауытқу нарық қатысушыларының бір тобының жағдайын келесі біреуінің жағдайын нашарлатпай жақсартуға болатынына кепіл болады.

Slide 10

Нарықтық баға

Сұраныс көлемі мен ұсыныс көлемі тең болғандағы баға. Яғни тауар нарығындағы тұтынушылар көпшілігі сатып алғысы келетін тауар көлемі мен сатушылар сатқысы келетін тауар көлемі теңдесетін жағдайды анықтайтын тауар бірлігінің бағасы.

Slide 11

Тауардың нарықтық бағасы

Нарықта сатылатын тауардың бағасын сатушы мен тұтынушының

қарым - қатынасы анықтайды.

Slide 12

Тауардың нарықтық бағалары

Нақты баға

Атаулы баға

Тұтынушы бағаларының индексі

Slide 13

Нақты баға дегеніміз салыстырмалы баға. Бұл жағдайда тауардың бағасы базалық жыл бағасымен көрсетіледі.

Атаулы баға дегеніміз тауардың ағымдағы жылдағы бағасы.

Тұтынушы бағаларының индексі (ТБИ) дегеніміз нақты және атаулы бағалардың жиынтық көрсеткішін анықтайтын байланыс.

Slide 14

Тұтынушы бағаларының индексінің пайыздық өзгерісі экономикадағы инфиляцияның өзгеру деңгейін білдіреді.

Инфиляцияның өзгеру деңгейі дегеніміз анықталған уақыт аралығындағы пайыз түрінде көрсетілген жалпы баға деңгейінің жылдық өзгеру қарқыны.


Ұқсас жұмыстар
Тауардың нарықтық бағасы
СҰРАНЫС ПЕН ҰСЫНЫСТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫ
Сұраныс пен ұсыныс теориясының негізі
ҰСЫНЫС СҰРАНЫС ҚИСЫҒЫ
Экономикалық өсудің жаһандық тенденциялары
Өндірушілер санының өзгеруі
Бағаны қалыптастыру әдістері
AD-AS үлгісі
Экономика саласы бойынша Нобель сыйлығының иегерлері
Үлгінің ішкі айнымалылары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz