Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі


Slide 1

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Тобы: 129-28

Орындаған: Әйтбек Д.

Қабылдаған: Налмишова К.

Slide 2

Сыныптағы бағалау тек техникалық тәсіл ғана емес. Мұғалімдер жазбаша немесе

ауызша түрде баға қою жолымен бағалайды. Олар қолданатын кез келген нысанның

артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен

стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік,

сонымен қатар өзін-өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты

құндылықтар жатады.

Александер, 2001

Slide 3

«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққан. Бағалау - одан арғы білім алу туралы шешімді қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қызметті белгілеу үшін қолданылатын термин.

Slide 4 Slide 5

Қалыптастырушы

Жиынтық

Оқыту үшін бағалау

Оқуды бағалау

Ынталандырушы

Жиынтық

Мысалы: мадақтап қолдау, бір сабақтың бағасы

Мысалы: ҰБТ, тоқсандық баға. . . .

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Slide 6

Оқытудың қиындықтарын анықтау;

Жетістіктер туралы кері байланыс (оқушылар, мұғалімдер және ата-аналар үшін) ;

Уәж;

Болжау және сұрыптау;

Стандарттарды бақылау және орындау;

Оқыту бағдарламасының мазмұнын және білім беру стилін бақылау.

Бағалаудың мақсаты

Slide 7

Мұғалімнің бағалаудағы ролі

Slide 8

Бағалау - оқу дәлелдемелері жоспарлы, жүйелі жинақталған іс-әрекеттің әр түріне қатысты оқу сапасына қорытынды баға беретін категория.

Slide 9

Критерийалды бағалау

Slide 10

Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі.

1989 - 1999 жылдардағы Бағалау Реформасының Тобы (Assessment Reform Group) зерттеу тобы еңбегінің жариялануы нәтижесінде пайда болды.

Қалыптастырушы бағалау

(оқыту үшін бағалау)

Slide 11

1 қадам

Пән бойынша кіріктірілген эксперименталды

оқу бағдарламасын меңгеру, мақсаттары

мен міндеттерін анықтау

Оқушылардың оқу жетістіктерін

бағалаудың жалпы критерийлерін әзірлеу

Пәннің нақты тақырыптары

бойынша критериалды

Бағалауды жүзеге асыру

Бағалаудың критериалды шкаласын жасау

Критерийалды бағалау жүйесін жасақтау кезеңдері

Slide 12

Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз етуі;

Оқушылардың өзіндік оқуға белсене қатысуы, ретімен өзін өзі бағалауы;

Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқуды түрлендіру;

Бағалаудың оқушы қызығушылығы мен өзін өзі бағалауына әсер етіп, білім алуды түбегейлі өзгертуі;

Өзін-өзі бағалау нәтижесінде оқуын қалай жақсарту қажеттілігін түсініп, сыныптастарымен бірлескен оқу дағдыларын қалыптастыру.

Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі

Slide 13

Бағалаудың жалпы сипаттамасы

Интерпретация - қызығушылық тудыратын мәселелерге, мәселен ерекше дағдылар, көзқарастар немесе оқыту түрлеріне қатысты жүргізіледі. Мұндай өлшемдерді көбінесе критерий деп атап, оларды оқыту мақсаттарына немесе міндеттеріне жатқызады.

Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Бұл кезеңде бағалау үдерісі ақпараттың қолдану мақсаты мен міндеттеріне сәйкес әртүрлі нысанда жүргізіледі.

Қадағалауды өткізу үшін оқушылардың нені білетіндігін және не істей алатындығын, олар қандай қиындықтармен кездесуі мүмкіндігін анықтау қажет. Іс-әрекетті, баллалардың өзара әңгімесін тыңдап, тапсырманы орындап отырған оқушыларды қадағалау.

Slide 14

Оқушылармен кері байланысты

тиімді қамтамасыз ету.

Оқушылардың өзіндік оқуға

белсенді қатысуы.

Бағалау нәтижелерін ескере отырып,

оқытуды өзгерту.

Оқушылардың өзін-өзі бағалауы

Өздерінің оқуын қалай жақсартуға

болатындығын түсіну қажеттігі.

Факторлары

Оқытуды жақсартудың 5 қағидасы

Slide 15

Оқушымен бірге

критерийлерді

талдау

Сыныптасын және

өзін-өзі бағалау

Сұрақтың дұрыс

қойылуы

Кері байланысты

қамтамасыз ету

Қара жәшік


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту
Қалыптастырушы бағалау және оның әдістері
ҚҰЗІРЕТТІЛІК ТУРАЛЫ ТҮСІНІК
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
КРЕДИТТІК ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУ ДУАЛДЫ ОҚЫТУ
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Критериалды бағалаудың мақсаты
PISA - оқушылардың білімі мен біліктілігін бағалаудың халықаралық бағдарламасы
Педагогикалық (кәсіби) құзіреттілік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz