Ата - аналар



Тобы: 129-28
Орындаған: Әйтбек Д.
Қабылдаған: Турмаханова С.

Мақсаты:
Әр түрлі іс-шаралар арқылы ата-анамен мектептің байланысын күшейте отырып қоғамның байлығы- саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Тәртіптің ең тамаша мектебі -отбасы
С. Смайлс

Ата-аналармен жүргізілетін
жұмыс формалары
Даралық
Топтық
Бұқаралық
Педагогикалық
лекция
Ашық есік
Сұрақ-жауап
кеші
Жалпы
ата-аналыр
жиналысы
Топ
ата-аналыр
жиналысы
Жиналыс
диспут
Практикум

1-қызметі: Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдесіне түрлі әрекеттер арқылы тарту.
* Балалар мен ата-аналардың шығармашылық күні
* Ашық сыныптар мен сыныптан тыс іс-шаралар
* Ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына қатысуы
Мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық базасын күшейтуге және сыныптан тыс
іс-шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету.
2-қызметі: ата-аналармен педагогикалық -психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру
Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата-аналарға мектептік, сыныптық конференциялар
ұйымдастыру
* Психологиялық, педагогикалық, медициналық заң туралы кеңестер
* Тренингтер
қызығушылықтары негізінде ( қабілетті балалар, қиын балалар, түрлі үйірмелерге қатысатын балалар т. б)
ата-аналар лекторийлері
3-қызметі: Ата-аналарды балаларды бірлескен әрекетке тарту
Оның формалары:
* Сынып жетекшісі ұйымдастырған барлық әрекетке қатысу ( саяхат, сеңбіліктер, жөндеу жұмыстары т. б)
Жалпы мектептік дәстүрлі іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қалыптастыру (түлектер кеші,
ардагерлермен кездесу)
* Оқырмандар конференциясы
* Отбасылық ойын байқаулары
Республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды
ата-аналармен бірге жүргізу
4-қызметі: Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу.
*Тәрбие саласына байланысты психологиялық-педагогикалық кеңестер мен көмектер беру
* «Қиын» және « қатерлі топ» балаларына көңіл бөлу
*Отбасында жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан
отбасына көңіл бөлу
5-қызметі: Ата-аналар белсенділері мен ата-аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету

Аналар мектебі
Ережесі:
Әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп, оларды жеке тұлға ретінде қалыптастыруға көмектесу.
Оқушылардың жеке басын сыйлауға үйрету, дөрекілікке жол бермеу.
Оқушылардың жанұларымен, ата-аналармен тығыз байланысты болу, мәдениетті сыпайы
қарым-қатынас орнатуға оқушыны, ата-ананы жеке тұлға ретінде құрметтеуге үйрету.
Мектеп мүлкін сақтауға атсалысу.
Мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы тығыз байланысты орнатуға ықпал ету.
Мұмкіндік болған жағдайда оқушының, ата-ананың талап-тілектерімен санасу.
Мектептегі түрлі іс-шараларға көмектесу.
Сыныптан тысіс-шараларға өз пікірін білдіру.
Материалдық-техникалық базаны көтеруге көмек көрсету.
Бақылаушылық қызмет.
Бала тәрбиесіне ата-аналарды белсенді қатыстыру.
Жас ата-аналар мектебі
Ережесі :
Балаларды жақсы қасиеттерге баулу, үлкендерді сыйлауға, қамқор болуға үйрету.
Оқушыларды имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айыра отырып, оқушылардыңәдеп әліппесін бойына дарытуға ықпал жасау.
Әдеп-ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырумен қайырымды ұрпақ тәрбиелеу.
Ата -бабаларымыздың бізге жеткен көптеген ұлағатты ғибрат аларлық тамаша тәлім-тәрбиесін жас ұрпаққа ұғындыру.
Тәрбие саласына байланысты ата-аналардың сұранысы бойынша түрлі семинарлар, тренингтер өткізу.
Халқымыздың әдеп-ғұрпын сақтау, жалғастыру мақсатында ата-аналармен түрлі іс-шаралар өткізуге көмектесу.
бала тәрбиесіне байланысты түрлі сұрақтар бойынша мұғалімдер және психолог, әлеуметтікпедагогтан кеңестер алу.
Отбасында және мектептегі баланың мәдениетті жүріс-тұрысын тәрбиелеу әдістерін педагогтармен бірлесе отырып талқылау.
Отбасының бала тәрбиелеудегі ролі бойынша тақырыптық жиындар.
Ата-аналарды педагогикалық-психологиялық, бірліктермен қаруландыру.

Ақсақалдар мен әжелер кеңесі
Ережесі:
Аталардан, әжелерден қалған ұлағатты, ғибрат аларлық сөздерді балаларға ұғындыру,
сол сөздерден өнеге алуға баулу.
Жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеуге ата-анаға сынып жетекшісіне көмек беру.
Өз елінің патриотын тәрбиелеу.
Ата-тегін білуге үйрету.
Ата-баба дәстүрін жалғастыру.
Оқушыларды мемлекетіміздің жостық пен бейбітшілік қарым-қатынасы мен
тарихын білуге тәрбиелеу.
Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты реттеуге ықпал ету.
Мұғалім мен ата-арасындағы үйлесімді тығыз байланысты орнатуға ақыл кеңестер беру.
Халқымыздың әдет-ғұрып, салт дәстүрін сақтау жәнежалғастыру мақсатында оқушылар
арасында әңгіме сағаттарын өткізу.
Ата-аналарға бала тәрбиесіне байланысты жеке кеңестер беру.

Отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастыққа келесі
тірек сызба бойынша ұйымдастыруға болады:
Ақсақалдар кеңесі
Әжелер
кеңесі
Жас ата-аналар мектебі
Аналар мектебі
Әкелер мектебі
1. Жоспары
2. Мүшелері
3. Жұмыс түрлері
1. Ата-аналарға көмек
2. Сынып жетекшіге көмек
3. Оқушыларға кеңес
Бала тәрбиесіне байланысты педагог, психологтармен бірлескен түрлі іс-шаралар

Ұстаздың ата-анамен жұмысының мазмұны негізгі үш блоктан тұрады.
Психологиялық педогогикалық білімдерін көтеру
Ата -аналарды оқу-тәрбие үрдесіне тарту
Ата-аналарды мектеп басқару ісіне қатыстыру
-Дәріс беру, семинар.
-Конференция
-Ашық сабақтар, сыныптық
іс-шаралар
-Ата-аналар жиналысы
-Үйірме, біріккен шығармашылық істер
-Қамқорлыққа алу
-Материалдық-техникалық жағдайын
-Мектеп кеңесі
-сынып кеңесі, сыныптағы ата-аналар комитеті.

Жанұяның қазіргі кезеңдегі негізгі функциялары:
тәрбиелілік
рухани-адамгершілік
таным-білімділік
тұрмыстық
еңбекқорлық
мәдени- білімділік
шығармашылық -демалыс
Жанұяның негізіг міндеттері:
Баланың үздіксіздамуын қадағалап отыру
Бала денсаулығына қамқорлық жасау
Баланың оқуына көмек беріп отыру
Еңбек тәрбиесі және мамандық таңдауға көмектесу
Баланың жан-жақты дамуына көмектесу
Баланың қызығушылығын, бейімділігін, шығармашылығын дамыту
Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға дайындау
Жанұя тәрбиесінің компаненттері:
Жанұя тәрбиесіндегі ахуал (дәстүр, жылылық, қарым-қатынас)
Жанұя өмірінің тәртібі
Ұрпақтар сабақтастығы (әке, шеше, ата, апа, балалар)

Ата-аналармен жұмыста дифференциалды ықпал ету
Жанұя 5 типке бөлінеді:
1-тип. Жанұядағы адамгершілік құндылығы жоғары деңгейде қалыптасқан. Бақытты, дені сау жанұя.
Балаларға бар мүмкіндік жасалған. Кей уақытта жекелеме кеңестер қажет бола тұра, ұстазадардың
араласауы аса керек емес.
2-тип. Жұядағы ата-аналардың қарым-қатынасы жақсы бола тұра, бала тәрбиесінде бағыт жоқ.
« Бала тек ата-ананың ерекше» қамқорлығын сезінеді, «өзімшіл» болып өсіп келеді.
Сондықтан ұстаздың көңіл аударуы сөзсіз талап етіледі.
3-тип. Ынтымақсыз жанұя. Мұндай жағдайда ата-аналар өзара қарым қатынас дауынан
аса алмайды. Бала тәрбиесі мүлде ескерусіз қалған.
өсіп келе жатқан ұрпаққа әсері болмас үшін, жанұядағы көңіл-күйді өзгертуге белсеңді
педагогикалық ықпал қажет.
4-тип. Сырттай қарағанда қолайлы жанұя қатарында болғанымен, рухсыздық, нақты адамгершілік
құндылықтар, ұрпақтар ізгілігінің бұзылуы сияқты жағымсыз қасиеттер басым. Мұндай жанұямен
тәрбие жұмысын жүргізу ерекше қиындық туғызады.
5-тип. Қолайсыз жанұя, мұнда дөрекілік, ұрыс-керіс, жағымсыз тәртіртіп сияқты сипаттар көп.
Баланың қызығушылығын қорғау үшін мұндай жанұяларға тұрақты педагоггикалық бақылау,
қоғамдық орындардың араласуы үнемі қажет және талап етіледі.

Ата-аналар комитетінің басқаруы “ Жан -жақты тәрбие жалпыға ортақ”
-Ата-аналар жиналысын басқару
-Мектептен тыс тәрбие шараларын ұйымдастырады.
-“ Ашық есік”күнін ұйымдастыру
-Ата-аналардың педагогикалық оқуын ұйымдастыру
Ата-аналар жиналысы-ата-аналарға педагогикалық білім береді, олардың педагогикалық мәдениетін
көтереді, баланы тәрбиелеуге көмект еседі, мектептің оқу-тәрбиесіндегі міндеттерді жүзеге асыруда
ата-аналардың белсенділігін көтереді, ынтымақтастықты нығайтады.
Ата-аналар жиналысының тақырыптары мектептің жылдық жоспарындағы
тәрбие жұмысының іс-шараларына, сыныптың жас ерекшеліктеріне,
ағымдағы міндеттерге байланысты іріктеліп алынып, бір апта бұрын
жиналыстардың өткізілу кестесі бекітіледі. Жиналыстар алдында оның
пәрменділігін арттыру мақсатында сынып жетекшілері тақырыпқа
байланысты нұсқау кеңес қткізіп, ата-аналарға қойылатын
талаптар әңгіме болады. Ата-аналар жиналыстары қажеттілігіне қарай
кейде сынып жетекшісінің қалауы бойынша дайындалып, таңдалып алынады.

Сынып жетекшісіне ата-аналар жиналысын өткізуге еркертпе:
-Ата -аналар жиналысы туралы ата-аналарға алдын ала хабарлау (оқушының күнделігіне
жазып жіберу керек) ;
-Жаңак сынып жетекшісі жиналысты оқушылардың ата-анасымен танысудан бастайды;
-Ата-аналарды мектептің, сынып ұжымының осы оқу жылындағы мақсатымен, міндеттерімен
таныстырады.
Ата-аналар ұсыныстары:
-Қосымша сұрақтар, міндеттер қою
-Ата-аналарды факультатив, секция, үйірме жұмыстарымен таныстыру;
-Ұйымдастыру мәселелерін шешу: құрамы 3 адамнан тұратын ата-аналар комитетін құру;
Ашық есік күні,
ата-аналар жиналысы туралы мәліметтер беру;
- Жиналысқа келе алмағаната-аналармен жеке кездесу ұйымдастыру

Бірінші ереже
Екінші ереже
Үшінші ереже
Төртінші ереже
Бесінші ереже
Ата-аналар жиналысының тақырыбы өзекті болуы керек
Ата-аналар жиналыстыларға ыңғайлы уақытта болуы керек
Ата-аналарға жиналыстың өту жоспары белгілі болуы қажет
Жиналыс ат-аналарменсыйластық қарым-қатынаста өтуі керек
Жиналыс жоғары дайындықпен өтуі тиіс

Ата-аналар жиналысын дайындау ережесі
Жиналыс мақсаты: Сынып оқушыларының ата-анасымен танысу, ата-аналарды
өзара таныстыру, ата-аналарды мектептегі жұмыстарға тарту.
Ұйымдастыру жиналысының міндеттері:
Ата-аналардың қызығушылық басылымдылықтарын білу;
Ата-аналарды сынып жетекшісінің сынып ұжымымен өткізілетін шығармашылық,
белсенді іс-әрекеттерінің жоспарымен таныстыру;
Ата-аналар комитетінің сайлауын өткізу
Ұйымдастыру ата-аналар жиналысында төмендегі сұрақтарға жауап
алынуы тиіс:
1. Ата-аналардың аты-жөні, тегі.
2. Туған жылдары, білімі
3. Мекен-жайы, телефоны
4. Ата-аналардың мамандығы, кәсібі
5. Жанұядағы бала саны, жас мөлшерлері
6. Толық немесе толық емес жанұя
7. Бала дамуындағы ерекшілік ( Дәрігерлік есепте, жиі ауырады,
созылмалы ауыруы бар т. с. с)

Ұйымдастыру ата-аналар жиналысының үлгісі
Ата-аналар отырған соң, алдын-ала дайындалған сауалнамаға жауап береді)
I. . Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі.
Сынып жетекшісі өзінің педагогикалық тәжірибесі жөнінде, сол сыныптың жетекшісі ретінде
оқыту мен тәрбиені ұйыидастырудағы жоспары туралы айтады.
II. Оқушылардың ата-анасы өзара танысады.
III. Ата-аналарға ескерткіш кітапшалар таратылады.
Бұл кітапшаға ата-аналар тәрбие туралы ұлағатты сөздер, өз баласының тәрбиесі жөнініде ұсыныс, ой пікірлерін жазады.
IV. сынып жетекшісі ата-аналарды оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспармен, мектеп дәстүрлерімен таныстырады.
V. Ата-аналар төмендегідей кестені толтырады:
Сіздерді толғандыратын тәрбиедегі кедергілер
Сыныпта ұйымдастыра аламыз
Ата -аналар комитетінің құрамына кіре аламын. Көмек көрсете аламын
Тәрбие сағаты
Үйірме
Секция
Студия
VI. Мектеп бойынша экскурсия
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz