Ата - аналар


Slide 1

Тобы: 129-28

Орындаған: Әйтбек Д.

Қабылдаған: Турмаханова С.

Slide 2

Мақсаты:

Әр түрлі іс-шаралар арқылы ата-анамен мектептің байланысын күшейте отырып қоғамның байлығы- саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Slide 3

Тәртіптің ең тамаша мектебі -отбасы

С. Смайлс

Slide 4

Ата-аналармен жүргізілетін

жұмыс формалары

Даралық

Топтық

Бұқаралық

Педагогикалық

лекция

Ашық есік

Сұрақ-жауап

кеші

Жалпы

ата-аналыр

жиналысы

Топ

ата-аналыр

жиналысы

Жиналыс

диспут

Практикум

Slide 5

1-қызметі: Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдесіне түрлі әрекеттер арқылы тарту.

* Балалар мен ата-аналардың шығармашылық күні

* Ашық сыныптар мен сыныптан тыс іс-шаралар

* Ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына қатысуы

Мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық базасын күшейтуге және сыныптан тыс

іс-шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету.

2-қызметі: ата-аналармен педагогикалық -психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру

Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата-аналарға мектептік, сыныптық конференциялар

ұйымдастыру

* Психологиялық, педагогикалық, медициналық заң туралы кеңестер

* Тренингтер

қызығушылықтары негізінде ( қабілетті балалар, қиын балалар, түрлі үйірмелерге қатысатын балалар т. б)

ата-аналар лекторийлері

3-қызметі: Ата-аналарды балаларды бірлескен әрекетке тарту

Оның формалары:

* Сынып жетекшісі ұйымдастырған барлық әрекетке қатысу ( саяхат, сеңбіліктер, жөндеу жұмыстары т. б)

Жалпы мектептік дәстүрлі іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қалыптастыру (түлектер кеші,

ардагерлермен кездесу)

* Оқырмандар конференциясы

* Отбасылық ойын байқаулары

Республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды

ата-аналармен бірге жүргізу

4-қызметі: Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу.

*Тәрбие саласына байланысты психологиялық-педагогикалық кеңестер мен көмектер беру

* «Қиын» және « қатерлі топ» балаларына көңіл бөлу

*Отбасында жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан

отбасына көңіл бөлу

5-қызметі: Ата-аналар белсенділері мен ата-аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету

Slide 6

Аналар мектебі

Ережесі:

Әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп, оларды жеке тұлға ретінде қалыптастыруға көмектесу.

Оқушылардың жеке басын сыйлауға үйрету, дөрекілікке жол бермеу.

Оқушылардың жанұларымен, ата-аналармен тығыз байланысты болу, мәдениетті сыпайы

қарым-қатынас орнатуға оқушыны, ата-ананы жеке тұлға ретінде құрметтеуге үйрету.

Мектеп мүлкін сақтауға атсалысу.

Мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы тығыз байланысты орнатуға ықпал ету.

Мұмкіндік болған жағдайда оқушының, ата-ананың талап-тілектерімен санасу.

Мектептегі түрлі іс-шараларға көмектесу.

Сыныптан тысіс-шараларға өз пікірін білдіру.

Материалдық-техникалық базаны көтеруге көмек көрсету.

Бақылаушылық қызмет.

Бала тәрбиесіне ата-аналарды белсенді қатыстыру.

Жас ата-аналар мектебі

Ережесі :

Балаларды жақсы қасиеттерге баулу, үлкендерді сыйлауға, қамқор болуға үйрету.

Оқушыларды имандылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.

Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қасиеттерді айыра отырып, оқушылардыңәдеп әліппесін бойына дарытуға ықпал жасау.

Әдеп-ғұрыпты сақтайтын, дәстүрді жалғастырумен қайырымды ұрпақ тәрбиелеу.

Ата -бабаларымыздың бізге жеткен көптеген ұлағатты ғибрат аларлық тамаша тәлім-тәрбиесін жас ұрпаққа ұғындыру.

Тәрбие саласына байланысты ата-аналардың сұранысы бойынша түрлі семинарлар, тренингтер өткізу.

Халқымыздың әдеп-ғұрпын сақтау, жалғастыру мақсатында ата-аналармен түрлі іс-шаралар өткізуге көмектесу.

бала тәрбиесіне байланысты түрлі сұрақтар бойынша мұғалімдер және психолог, әлеуметтікпедагогтан кеңестер алу.

Отбасында және мектептегі баланың мәдениетті жүріс-тұрысын тәрбиелеу әдістерін педагогтармен бірлесе отырып талқылау.

Отбасының бала тәрбиелеудегі ролі бойынша тақырыптық жиындар.

Ата-аналарды педагогикалық-психологиялық, бірліктермен қаруландыру.

Slide 7

Ақсақалдар мен әжелер кеңесі

Ережесі:

Аталардан, әжелерден қалған ұлағатты, ғибрат аларлық сөздерді балаларға ұғындыру,

сол сөздерден өнеге алуға баулу.

Жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеуге ата-анаға сынып жетекшісіне көмек беру.

Өз елінің патриотын тәрбиелеу.

Ата-тегін білуге үйрету.

Ата-баба дәстүрін жалғастыру.

Оқушыларды мемлекетіміздің жостық пен бейбітшілік қарым-қатынасы мен

тарихын білуге тәрбиелеу.

Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты реттеуге ықпал ету.

Мұғалім мен ата-арасындағы үйлесімді тығыз байланысты орнатуға ақыл кеңестер беру.

Халқымыздың әдет-ғұрып, салт дәстүрін сақтау жәнежалғастыру мақсатында оқушылар

арасында әңгіме сағаттарын өткізу.

Ата-аналарға бала тәрбиесіне байланысты жеке кеңестер беру.

Slide 8

Отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастыққа келесі

тірек сызба бойынша ұйымдастыруға болады:

Ақсақалдар кеңесі

Әжелер

кеңесі

Жас ата-аналар мектебі

Аналар мектебі

Әкелер мектебі

1. Жоспары

2. Мүшелері

3. Жұмыс түрлері

1. Ата-аналарға көмек

2. Сынып жетекшіге көмек

3. Оқушыларға кеңес

Бала тәрбиесіне байланысты педагог, психологтармен бірлескен түрлі іс-шаралар

Slide 9

Ұстаздың ата-анамен жұмысының мазмұны негізгі үш блоктан тұрады.

Психологиялық педогогикалық білімдерін көтеру

Ата -аналарды оқу-тәрбие үрдесіне тарту

Ата-аналарды мектеп басқару ісіне қатыстыру

-Дәріс беру, семинар.

-Конференция

-Ашық сабақтар, сыныптық

іс-шаралар

-Ата-аналар жиналысы

-Үйірме, біріккен шығармашылық істер

-Қамқорлыққа алу

-Материалдық-техникалық жағдайын

-Мектеп кеңесі

-сынып кеңесі, сыныптағы ата-аналар комитеті.

Slide 10

Жанұяның қазіргі кезеңдегі негізгі функциялары:

тәрбиелілік

рухани-адамгершілік

таным-білімділік

тұрмыстық

еңбекқорлық

мәдени- білімділік

шығармашылық -демалыс

Жанұяның негізіг міндеттері:

Баланың үздіксіздамуын қадағалап отыру

Бала денсаулығына қамқорлық жасау

Баланың оқуына көмек беріп отыру

Еңбек тәрбиесі және мамандық таңдауға көмектесу

Баланың жан-жақты дамуына көмектесу

Баланың қызығушылығын, бейімділігін, шығармашылығын дамыту

Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға дайындау

Жанұя тәрбиесінің компаненттері:

Жанұя тәрбиесіндегі ахуал (дәстүр, жылылық, қарым-қатынас)

Жанұя өмірінің тәртібі

Ұрпақтар сабақтастығы (әке, шеше, ата, апа, балалар)

Slide 11

Ата-аналармен жұмыста дифференциалды ықпал ету

Жанұя 5 типке бөлінеді:

1-тип. Жанұядағы адамгершілік құндылығы жоғары деңгейде қалыптасқан. Бақытты, дені сау жанұя.

Балаларға бар мүмкіндік жасалған. Кей уақытта жекелеме кеңестер қажет бола тұра, ұстазадардың

араласауы аса керек емес.

2-тип. Жұядағы ата-аналардың қарым-қатынасы жақсы бола тұра, бала тәрбиесінде бағыт жоқ.

« Бала тек ата-ананың ерекше» қамқорлығын сезінеді, «өзімшіл» болып өсіп келеді.

Сондықтан ұстаздың көңіл аударуы сөзсіз талап етіледі.

3-тип. Ынтымақсыз жанұя. Мұндай жағдайда ата-аналар өзара қарым қатынас дауынан

аса алмайды. Бала тәрбиесі мүлде ескерусіз қалған.

өсіп келе жатқан ұрпаққа әсері болмас үшін, жанұядағы көңіл-күйді өзгертуге белсеңді

педагогикалық ықпал қажет.

4-тип. Сырттай қарағанда қолайлы жанұя қатарында болғанымен, рухсыздық, нақты адамгершілік

құндылықтар, ұрпақтар ізгілігінің бұзылуы сияқты жағымсыз қасиеттер басым. Мұндай жанұямен

тәрбие жұмысын жүргізу ерекше қиындық туғызады.

5-тип. Қолайсыз жанұя, мұнда дөрекілік, ұрыс-керіс, жағымсыз тәртіртіп сияқты сипаттар көп.

Баланың қызығушылығын қорғау үшін мұндай жанұяларға тұрақты педагоггикалық бақылау,

қоғамдық орындардың араласуы үнемі қажет және талап етіледі.

Slide 12

Ата-аналар комитетінің басқаруы “ Жан -жақты тәрбие жалпыға ортақ”

-Ата-аналар жиналысын басқару

-Мектептен тыс тәрбие шараларын ұйымдастырады.

-“ Ашық есік”күнін ұйымдастыру

-Ата-аналардың педагогикалық оқуын ұйымдастыру

Ата-аналар жиналысы-ата-аналарға педагогикалық білім береді, олардың педагогикалық мәдениетін

көтереді, баланы тәрбиелеуге көмект еседі, мектептің оқу-тәрбиесіндегі міндеттерді жүзеге асыруда

ата-аналардың белсенділігін көтереді, ынтымақтастықты нығайтады.

Ата-аналар жиналысының тақырыптары мектептің жылдық жоспарындағы

тәрбие жұмысының іс-шараларына, сыныптың жас ерекшеліктеріне,

ағымдағы міндеттерге байланысты іріктеліп алынып, бір апта бұрын

жиналыстардың өткізілу кестесі бекітіледі. Жиналыстар алдында оның

пәрменділігін арттыру мақсатында сынып жетекшілері тақырыпқа

байланысты нұсқау кеңес қткізіп, ата-аналарға қойылатын

талаптар әңгіме болады. Ата-аналар жиналыстары қажеттілігіне қарай

кейде сынып жетекшісінің қалауы бойынша дайындалып, таңдалып алынады.

Slide 13

Сынып жетекшісіне ата-аналар жиналысын өткізуге еркертпе:

-Ата -аналар жиналысы туралы ата-аналарға алдын ала хабарлау (оқушының күнделігіне

жазып жіберу керек) ;

-Жаңак сынып жетекшісі жиналысты оқушылардың ата-анасымен танысудан бастайды;

-Ата-аналарды мектептің, сынып ұжымының осы оқу жылындағы мақсатымен, міндеттерімен

таныстырады.

Ата-аналар ұсыныстары:

-Қосымша сұрақтар, міндеттер қою

-Ата-аналарды факультатив, секция, үйірме жұмыстарымен таныстыру;

-Ұйымдастыру мәселелерін шешу: құрамы 3 адамнан тұратын ата-аналар комитетін құру;

Ашық есік күні,

ата-аналар жиналысы туралы мәліметтер беру;

- Жиналысқа келе алмағаната-аналармен жеке кездесу ұйымдастыру

Slide 14

Бірінші ереже

Екінші ереже

Үшінші ереже

Төртінші ереже

Бесінші ереже

Ата-аналар жиналысының тақырыбы өзекті болуы керек

Ата-аналар жиналыстыларға ыңғайлы уақытта болуы керек

Ата-аналарға жиналыстың өту жоспары белгілі болуы қажет

Жиналыс ат-аналарменсыйластық қарым-қатынаста өтуі керек

Жиналыс жоғары дайындықпен өтуі тиіс

Slide 15

Ата-аналар жиналысын дайындау ережесі

Жиналыс мақсаты: Сынып оқушыларының ата-анасымен танысу, ата-аналарды

өзара таныстыру, ата-аналарды мектептегі жұмыстарға тарту.

Ұйымдастыру жиналысының міндеттері:

Ата-аналардың қызығушылық басылымдылықтарын білу;

Ата-аналарды сынып жетекшісінің сынып ұжымымен өткізілетін шығармашылық,

белсенді іс-әрекеттерінің жоспарымен таныстыру;

Ата-аналар комитетінің сайлауын өткізу

Ұйымдастыру ата-аналар жиналысында төмендегі сұрақтарға жауап

алынуы тиіс:

1. Ата-аналардың аты-жөні, тегі.

2. Туған жылдары, білімі

3. Мекен-жайы, телефоны

4. Ата-аналардың мамандығы, кәсібі

5. Жанұядағы бала саны, жас мөлшерлері

6. Толық немесе толық емес жанұя

7. Бала дамуындағы ерекшілік ( Дәрігерлік есепте, жиі ауырады,

созылмалы ауыруы бар т. с. с)

Slide 16

Ұйымдастыру ата-аналар жиналысының үлгісі

Ата-аналар отырған соң, алдын-ала дайындалған сауалнамаға жауап береді)

I. . Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі.

Сынып жетекшісі өзінің педагогикалық тәжірибесі жөнінде, сол сыныптың жетекшісі ретінде

оқыту мен тәрбиені ұйыидастырудағы жоспары туралы айтады.

II. Оқушылардың ата-анасы өзара танысады.

III. Ата-аналарға ескерткіш кітапшалар таратылады.

Бұл кітапшаға ата-аналар тәрбие туралы ұлағатты сөздер, өз баласының тәрбиесі жөнініде ұсыныс, ой пікірлерін жазады.

IV. сынып жетекшісі ата-аналарды оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспармен, мектеп дәстүрлерімен таныстырады.

V. Ата-аналар төмендегідей кестені толтырады:

Сіздерді толғандыратын тәрбиедегі кедергілер

Сыныпта ұйымдастыра аламыз

Ата -аналар комитетінің құрамына кіре аламын. Көмек көрсете аламын

Тәрбие сағаты

Үйірме

Секция

Студия

VI. Мектеп бойынша экскурсия


Ұқсас жұмыстар
Ата - аналар мен оқытушыларға кеңес беру түрлері
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Отбасы мен бала бақша арасындағы байланыс
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Сынып жетекші оқушы
Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара әрекеттестік
Сыныптың ата - аналар жиналысы
Ата - аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі мақсаты
Жүргізілетін психологиясына формасы
Отбасылық тәрбие
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz