Ата - аналар




Презентация қосу
Тобы: 129-28
Орындаған: Әйтбек Д.
Қабылдаған: Турмаханова С.
Мақсаты:
Әр түрлі іс-шаралар арқылы ата-анамен
мектептің байланысын күшейте отырып
қоғамның байлығы- саналы ұрпақ
тәрбиелеу.
Тәртіптің ең тамаша мектебі –
отбасы
С.См
Ата-аналармен жүргізілетін
жұмыс формалары

Даралық Топтық Бұқаралық

Топ
Жалпы
Педагогикалық Сұрақ-жауап ата-аналыр Жиналыс
Ашық есік ата-аналыр Практикум
лекция кеші жиналысы диспут
жиналысы
1-қызметі: Ата-аналарды оқу-тәрбие үрдесіне түрлі әрекеттер арқылы тарту.
* Балалар мен ата-аналардың шығармашылық күні
* Ашық сыныптар мен сыныптан тыс іс-шаралар
* Ата-аналардың мектеп кеңесі жұмысына қатысуы
•Мектеп пен сыныптың материалдық-техникалық базасын күшейтуге және сыныптан тыс
•іс-шаралар ұйымдастыруға көмек көрсету.
2-қызметі: ата-аналармен педагогикалық –психологиялық ағарту жұмысын ұйымдастыру
•Тәрбиенің жекелеген мәселелері бойынша ата-аналарға мектептік,сыныптық конференциялар
ұйымдастыру
* Психологиялық,педагогикалық,медициналық заң туралы кеңестер
* Тренингтер
•қызығушылықтары негізінде ( қабілетті балалар,қиын балалар,түрлі үйірмелерге қатысатын балалар т.б)
• ата-аналар лекторийлері
3-қызметі: Ата-аналарды балаларды бірлескен әрекетке тарту
Оның формалары:
* Сынып жетекшісі ұйымдастырған барлық әрекетке қатысу ( саяхат,сеңбіліктер, жөндеу жұмыстары т.б)
•Жалпы мектептік дәстүрлі іс-шараларды ұйымдастыруға ата-аналарды қалыптастыру (түлектер кеші,
ардагерлермен кездесу)
* Оқырмандар конференциясы
* Отбасылық ойын байқаулары
•Республика және оның шегінен тыс алыс жорықтарға шығуды немесе дайындалуды
•ата-аналармен бірге жүргізу
4-қызметі: Жекелеген оқушылардың отбасындағы тәрбиеге түзету жұмыстарын жүргізу.
*Тәрбие саласына байланысты психологиялық-педагогикалық кеңестер мен көмектер беру
* «Қиын» және « қатерлі топ» балаларына көңіл бөлу
*Отбасында жиі кикілжің нәтижесінде психологиялық ахуалы ауыр және қиын бала өсіп келе жатқан
отбасына көңіл бөлу
5-қызметі: Ата-аналар белсенділері мен ата-аналардың қоғамдық ұйымдарымен өзара әрекет ету
Аналар мектебі
Ережесі:
Әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескеріп,оларды жеке тұлға ретінде қалыптастыруға көмектесу.
Оқушылардың жеке басын сыйлауға үйрету,дөрекілікке жол бермеу.
Оқушылардың жанұларымен,ата-аналармен тығыз байланысты болу,мәдениетті сыпайы
қарым-қатынас орнатуға оқушыны,ата-ананы жеке тұлға ретінде құрметтеуге үйрету.
Мектеп мүлкін сақтауға атсалысу.
Мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы тығыз байланысты орнатуға ықпал ету.
Мұмкіндік болған жағдайда оқушының,ата-ананың талап-тілектерімен санасу.
Мектептегі түрлі іс-шараларға көмектесу.
Сыныптан тысіс-шараларға өз пікірін білдіру.
Материалдық-техникалық базаны көтеруге көмек көрсету.
Бақылаушылық қызмет.
Бала тәрбиесіне ата-аналарды белсенді қатыстыру.
Жас ата-аналар мектебі
Ережесі :
Балаларды жақсы қасиеттерге баулу,үлкендерді сыйлауға,қамқор болуға үйрету.
Оқушыларды имандылыққа,адамгершілікке тәрбиелеу.
Адам бойындағы ұнамды,ұнамсыз қасиеттерді айыра отырып, оқушылардыңәдеп әліппесін бойына дарытуға ықпал жасау.
Әдеп-ғұрыпты сақтайтын,дәстүрді жалғастырумен қайырымды ұрпақ тәрбиелеу.
Ата –бабаларымыздың бізге жеткен көптеген ұлағатты ғибрат аларлық тамаша тәлім-тәрбиесін жас ұрпаққа ұғындыру.
Тәрбие саласына байланысты ата-аналардың сұранысы бойынша түрлі семинарлар,тренингтер өткізу.
Халқымыздың әдеп-ғұрпын сақтау,жалғастыру мақсатында ата-аналармен түрлі іс-шаралар өткізуге көмектесу.
бала тәрбиесіне байланысты түрлі сұрақтар бойынша мұғалімдер және психолог,әлеуметтікпедагогтан кеңестер алу.
Отбасында және мектептегі баланың мәдениетті жүріс-тұрысын тәрбиелеу әдістерін педагогтармен бірлесе отырып талқылау.
Отбасының бала тәрбиелеудегі ролі бойынша тақырыптық жиындар.
Ата-аналарды педагогикалық-психологиялық, бірліктермен қаруландыру.
Ақсақалдар мен әжелер кеңесі
Ережесі:
Аталардан,әжелерден қалған ұлағатты,ғибрат аларлық сөздерді балаларға ұғындыру,
сол сөздерден өнеге алуға баулу.
Жан-жақты дамыған тұлға тәрбиелеуге ата-анаға сынып жетекшісіне көмек беру.
Өз елінің патриотын тәрбиелеу.
Ата-тегін білуге үйрету.
Ата-баба дәстүрін жалғастыру.
Оқушыларды мемлекетіміздің жостық пен бейбітшілік қарым-қатынасы мен
тарихын білуге тәрбиелеу.
Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынасты реттеуге ықпал ету.
Мұғалім мен ата-арасындағы үйлесімді тығыз байланысты орнатуға ақыл кеңестер беру.
Халқымыздың әдет-ғұрып,салт дәстүрін сақтау жәнежалғастыру мақсатында оқушылар
арасында әңгіме сағаттарын өткізу.
Ата-аналарға бала тәрбиесіне байланысты жеке кеңестер беру.
Отбасы мен мектеп арасындағы ынтымақтастыққа келесі
тірек сызба бойынша ұйымдастыруға болады:

Ақсақалдар Әжелер Жас ата-аналар Аналар Әкелер
кеңесі кеңесі мектебі мектебі мектебі

1.Жоспары
2.Мүшелері
3.Жұмыс түрлері

Бала тәрбиесіне байланысты
1.Ата-аналарға көмек
педагог,психологтармен
2. Сынып жетекшіге
бірлескен түрлі іс-шаралар
көмек
3. Оқушыларға кеңес
Ұстаздың ата-анамен жұмысының мазмұны негізгі үш блоктан тұрады.

-Дәріс беру,семинар.
Психологиялық педогогикалық -Конференция
білімдерін көтеру -Ашық сабақтар,сыныптық
іс-шаралар

-Ата-аналар жиналысы
Ата –аналарды оқу-тәрбие -Үйірме, біріккен шығармашылық
үрдесіне тарту істер
-Қамқорлыққа алу
-Материалдық-техникалық
жағдайын

-Мектеп кеңесі
Ата-аналарды мектеп басқару -сынып кеңесі,сыныптағы ата-
ісіне қатыстыру аналар комитеті.
Жанұяның қазіргі кезеңдегі негізгі функциялары:
тәрбиелілік
рухани-адамгершілік
таным-білімділік
тұрмыстық
еңбекқорлық
мәдени- білімділік
шығармашылық –демалыс
Жанұяның негізіг міндеттері:
Баланың үздіксіздамуын қадағалап отыру
Бала денсаулығына қамқорлық жасау
Баланың оқуына көмек беріп отыру
Еңбек тәрбиесі және мамандық таңдауға көмектесу
Баланың жан-жақты дамуына көмектесу
Баланың қызығушылығын,бейімділігін,шығармашылығын дамыту
Баланы өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі дамытуға дайындау
Жанұя тәрбиесінің компаненттері:
Жанұя тәрбиесіндегі ахуал (дәстүр,жылылық,қарым-қатынас)
Жанұя өмірінің тәртібі
Ұрпақтар сабақтастығы (әке,шеше,ата,апа,балалар)
Ата-аналармен жұмыста дифференциалды ықпал ету
Жанұя 5 типке бөлінеді:
1-тип. Жанұядағы адамгершілік құндылығы жоғары деңгейде қалыптасқан. Бақытты,дені сау жанұя.
Балаларға бар мүмкіндік жасалған. Кей уақытта жекелеме кеңестер қажет бола тұра,ұстазадардың
араласауы аса керек емес.
2-тип. Жұядағы ата-аналардың қарым-қатынасы жақсы бола тұра, бала тәрбиесінде бағыт жоқ.
« Бала тек ата-ананың ерекше» қамқорлығын сезінеді, «өзімшіл» болып өсіп келеді.
Сондықтан ұстаздың көңіл аударуы сөзсіз талап етіледі.
3-тип.Ынтымақсыз жанұя. Мұндай жағдайда ата-аналар өзара қарым қатынас дауынан
аса алмайды.Бала тәрбиесі мүлде ескерусіз қалған.
өсіп келе жатқан ұрпаққа әсері болмас үшін,жанұядағы көңіл-күйді өзгертуге белсеңді
педагогикалық ықпал қажет.
4-тип. Сырттай қарағанда қолайлы жанұя қатарында болғанымен,рухсыздық,нақты адамгершілік
құндылықтар,ұрпақтар ізгілігінің бұзылуы сияқты жағымсыз қасиеттер басым.Мұндай жанұямен
тәрбие жұмысын жүргізу ерекше қиындық туғызады.
5-тип.Қолайсыз жанұя,мұнда дөрекілік,ұрыс-керіс,жағымсыз тәртіртіп сияқты сипаттар көп.
Баланың қызығушылығын қорғау үшін мұндай жанұяларға тұрақты педагоггикалық бақылау,
қоғамдық орындардың араласуы үнемі қажет және талап етіледі.
Ата-аналар комитетінің басқаруы
“ Жан –жақты тәрбие жалпыға ортақ”
-Ата-аналар жиналысын басқару
-Мектептен тыс тәрбие шараларын ұйымдастырады.
-“ Ашық есік”күнін ұйымдастыру
-Ата-аналардың педагогикалық оқуын ұйымдастыру
Ата-аналар жиналысы-ата-аналарға педагогикалық білім береді,олардың педагогикалық мәдениетін
көтереді, баланы тәрбиелеуге көмект еседі,мектептің оқу-тәрбиесіндегі міндеттерді жүзеге асыруда
ата-аналардың белсенділігін көтереді,ынтымақтастықты нығайтады.
Ата-аналар жиналысының тақырыптары мектептің жылдық жоспарындағы
тәрбие жұмысының іс-шараларына,сыныптың жас ерекшеліктеріне,
ағымдағы міндеттерге байланысты іріктеліп алынып,бір апта бұрын
жиналыстардың өткізілу кестесі бекітіледі.Жиналыстар алдында оның
пәрменділігін арттыру мақсатында сынып жетекшілері тақырыпқа
байланысты нұсқау кеңес қткізіп,ата-аналарға қойылатын
талаптар әңгіме болады.Ата-аналар жиналыстары қажеттілігіне қарай
кейде сынып жетекшісінің қалауы бойынша дайындалып,таңдалып алынады.
Сынып жетекшісіне ата-аналар жиналысын өткізуге еркертпе:
-Ата –аналар жиналысы туралы ата-аналарға алдын ала хабарлау (оқушының күнделігіне
жазып жіберу керек);
-Жаңак сынып жетекшісі жиналысты оқушылардың ата-анасымен танысудан бастайды;
-Ата-аналарды мектептің,сынып ұжымының осы оқу жылындағы мақсатымен,міндеттерімен
таныстырады.
Ата-аналар ұсыныстары:
-Қосымша сұрақтар,міндеттер қою
-Ата-аналарды факультатив,секция,үйірме жұмыстарымен таныстыру;
-Ұйымдастыру мәселелерін шешу: құрамы 3 адамнан тұратын ата-аналар комитетін құру;
Ашық есік күні,
ата-аналар жиналысы туралы мәліметтер беру;
- Жиналысқа келе алмағаната-аналармен жеке кездесу ұйымдастыру
Ата-аналар жиналысының тақырыбы
Бірінші ереже өзекті болуы керек

Ата-аналар жиналыстыларға ыңғайлы
Екінші ереже уақытта болуы керек

Ата-аналарға жиналыстың өту жоспары
Үшінші ереже белгілі болуы қажет

Жиналыс ат-аналарменсыйластық
Төртінші ереже қарым-қатынаста өтуі керек

Жиналыс жоғары дайындықпен өтуі тиіс
Бесінші ереже
Ата-аналар жиналысын дайындау ережесі
Жиналыс мақсаты: Сынып оқушыларының ата-анасымен танысу, ата-аналарды
өзара таныстыру,ата-аналарды мектептегі жұмыстарға тарту.
Ұйымдастыру жиналысының міндеттері:
Ата-аналардың қызығушылық басылымдылықтарын білу;
Ата-аналарды сынып жетекшісінің сынып ұжымымен өткізілетін шығармашылық,
белсенді іс-әрекеттерінің жоспарымен таныстыру;
Ата-аналар комитетінің сайлауын өткізу
Ұйымдастыру ата-аналар жиналысында төмендегі сұрақтарға жауап
алынуы тиіс:
1. Ата-аналардың аты-жөні,тегі.
2. Туған жылдары,білімі
3. Мекен-жайы,телефоны
4. Ата-аналардың мамандығы, кәсібі
5.Жанұядағы бала саны,жас мөлшерлері
6.Толық немесе толық емес жанұя
7. Бала дамуындағы ерекшілік ( Дәрігерлік есепте,жиі ауырады,
созылмалы ауыруы бар т.с.с)
Ұйымдастыру ата-аналар жиналысының үлгісі
Ата-аналар отырған соң,алдын-ала дайындалған сауалнамаға жауап береді)
I..Сынып жетекшісінің кіріспе сөзі.
Сынып жетекшісі өзінің педагогикалық тәжірибесі жөнінде,сол сыныптың жетекшісі ретінде
оқыту мен тәрбиені ұйыидастырудағы жоспары туралы айтады.
II.Оқушылардың ата-анасы өзара танысады.
III.Ата-аналарға ескерткіш кітапшалар таратылады.
Бұл кітапшаға ата-аналар тәрбие туралы ұлағатты сөздер,өз баласының тәрбиесі жөнініде ұсыныс,ой пікірлерін
жазады.
IV. сынып жетекшісі ата-аналарды оқу-тәрбие жұмысының жылдық жоспармен, мектеп дәстүрлерімен
таныстырады.
V.Ата-аналар төмендегідей кестені толтырады:

Сыныпта ұйымдастыра аламыз Ата –аналар
Сіздерді комитетінің
Тәрбие Үйірме Секция Студия
толғандырат құрамына кіре
сағаты
ын аламын. Көмек
тәрбиедегі көрсете аламын
кедергілер

VI. Мектеп бойынша экскурсия
VII.Ата-аналар комитетін сайлау.
Тақырыптық ата-аналар жиналысының үлгісі
Тақырыбы: Адамның тұлғалық,мәдени қасиетін дамытудағы кітаптың ролі
Өткізу формасы: Дөңгелек үстел
Жиналыс оқушылармен бірге өтеді. Ата-аналар арасында сауалнама жүргізіледі.
Сауалнама қорытындысы
сынып жетекшісінің келешектегі жұмысына қажет.
Пікір алысатын сұрақтар:
1.Мектеп кітапханасының оқырымандар туралы қорытынды сараптамасы.Кітапты
көп оқитын оқушыларды марапттау.
2.Пән мұғалімдерінің оқулықтардың сақталуы,оған қойылатын талаптар
туралы пікірлері.
3.Ата-аналар мен оқушылардың ой-пікірлері.
* Жанұядағы кітап қоры;
* Біздің жанұядағы дәстүр
*Оқушылардың кітап оқуға көзқарасы
4.Ата-аналарға әзірленген анкеталық сұрақтар
1. Балаңыз кітап оқуды сүйе ме?
2.Балаңыз жақсы кітапты сыйлық санайма?
3. Жанұяда қандай кітап оқисыздар?
Қорытынды ата-аналар жиналысының үлгісі
Тақырыбы: Өткен оқу жылының қорытындысы- « Сынып парақтары....»
Өткізу формасы: Ауызша журнал
Жиналыс ата-аналар мен оқушылардың бірігіуімен өтеді.Кездесу қызықты,ерекше,салтанатты
түрде өтуі керек.
1-парақ. «Біздің сабақтардағы сәтіміз..» (Сабақтардан фрагмент)
2.-парақ « Біз үзіліс кездерінде...» (Сергіту сәттері,ойындар т.б)
3-парақ « Сабақтан соңғы уақытта..» ( Сыныптағы жыл ішінде ең жақсы өткен іс-шаралардан көріністер)
4-парақ « Біздің шығармашылық..» ( Оқушылардың шығармашылық көрмесінен,үйірмелерден көрініс)
5-парақ. « Біз және ата-аналармен жұмыс..» ( Сыныптағы белсенді ата-аналарға алғыс айтып марапаттау..)
6-парақ «Біздің жазғы жоспарларымыз..» (ата-аналар оқушылармен,сынып жетекшісімен бірігіп
фотаға түседі)
Ұстаздар мен ата-аналарға кеңес:
Егер:
-Егер баланы үнемі сынап отырса,оның оқуға құлқы болмайды.
-Балаға үнемі күлсе, олбұйығы болып кетеді.
-Баланы мақтап отырса,ол өз қадірі үшін оқиды.
-Баланы қолдап отырса,ол өз бағасы үшін оқиды.
- Бала төзімділікте өссе,ол басқаларды түсінуге үйренеді.
-Бала адалдықта өссе,ол адал болып жетеді.
-Бала қауіпсіз жағдайда өссе,ол адамдарға сеніммен қарайды.
-Бала кекшілдікте өссе,ол қатігез болып өседі.
-Бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе,ол бұл әлемінен махаббат табуды үйренеді.
Топтық жиналыс
Педагогикалық
әңгімесі Жанұямен жеке
талап
дара жұмыс

Ата-аналар
Педагогикалық
комитетімен консультация
Оқушының жүргізілетін
мінездемесі жұмыс түрі

Қоғамдық негізінде
орындалатын жеке Педагогикалық
Алғыс
дара педагогикалық жеке әңгіме
тапсырма беру
Нәтиже:
1.Анаға әсіресе қыз бала жарқын,қыз-ананың
көмекшісі,ктушісі,үлкен үмітін атқарушы, болашақ
ана.
2.Ата-ананың ақ сүтін ақтау үшін оның өсиетін
тыңдап,өнегесін орындай біледі.
3. Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысады.
4. Мектеппен байланыс жасайды.

Ұқсас жұмыстар
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесінде ата - аналармен ынтымақтастығы
Отбасы мен бала бақша арасындағы байланыс
Сынып жетекші мен ата – ана байланысын арттыру арқылы бала тәрбиесін жетілдіру ізгілендіру жолдары
Сынып жетекші оқушы
Отбасы мен бала бақша арасындағы өзара әрекеттестік
Сыныптың ата - аналар жиналысы
Ата - аналармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі мақсаты
Жүргізілетін психологиясына формасы
Отбасылық тәрбие
Ата - аналар Жетістіктеріміз жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау
Пәндер