Жаппай жұмысты уйымдастыру




Презентация қосу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық
университеті

«Сабақ-оқытуды
ұйымдастырудың
негізгі формасы»

Орындағандар:Зейнелбекова.Г, Ашир.А,
Абабакри.Г, Абиль.Т, Жанұзақ.А
Қабылдаған: доц. Киясова Бахыт
Жоспар:
Сабақ-оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі
формасы.

Сабаққа қойылатын талаптар.

Сабақтың типтері, құрылымы.
Сабақ-оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі
формасы

Оқытуды ұйымдастырудың
формалары – белгілі бір тәртіпте
және режимде жүзеге
асырылатын, мұғалім мен
оқушылардың келісілген іс-
әрекетінің сыртқы көрінісі.
Оқыту формаларын классификациялаудың негізі
Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі өлшемдер бойынша
классификацияланады:

- оқушылардың санына қарай:

- оқу орнына қарай

- мектептік оқыту формалары:

- оқыту уақытының ұзақтығына қарай;
Сынып-сабақ жүйесінің мәні мен ерекшеліктері:

• Жастары және дайындықтары бірдей
оқушылардан сынып құрастыру. Сыныптың құрамы
мектеп бітіргенше өзгермейді.
• Оқу процесі өзара байланысты, бірінің соңынан бірі
келіп отыратын сабақ түрінде жүреді.
• Сынып жылдық жоспар, бағдарлама, тұрақты
сабақ кестесі бойынша жұмыс істейді. Балалар
мектепке жылдың бір уақытында қабылданады.
• Жұмыстың негізгі түрі – сабақ.
• Сабақ бір оқу пәнін, тақырыпты түсіну үшін
өткізіледі.
• Оқушылардың жұмысына мұғалім басшылық
етеді. Ол оқушылардың білім, іскерлік, дағды
деңгейлерін анықтап, оларды жыл аяғында келесі
сыныпқа көшіру туралы шешім қабылдайды.
Оқытудың ұйымдастыру формалары әр
түрлі өлшемдер бойынша
классификацияланады:
- оқушылардың санына қарай: бұқаралық,
ұжымдық, топтық, шағын топтық,
жекелік;
- оқу орнына қарай: мектептік және
мектептен тыс формалар;
- мектептік оқыту формалары: сабақтар,
шеберханада, мектеп жанындағы
тәжірибе участкісінде, лабораториядағы
т.б. жұмыс;
- оқыту уақытының ұзақтығына қарай;
сыныптағы сабақ /45 минут/,
қосарланған сабақ /90 минут/, әр түрлі
ұзақтықтағы сабақтар.
Сабаққа қойылатын
талаптар
I. Қазіргі сабаққа II. Сабаққа
қойылатын қойылатын
дидактикалық психологиялық
талаптар: талаптар:

Сабаққа қойылатын
талаптар 4-ке бөлінеді.

III. Сабаққа IV. Сабақты өткізу
қойылатын техникасына
гигиеналық қойылатын
талаптар: талаптар:
I. Қазіргі сабаққа қойылатын дидактикалық
талаптар:

оқытудың тиімдірек
әдістерін, тәсілдерін және
оқу бағдарламасының
құралдарын таңдау,
талабы мен сабақтың оқушыларды ынталандыру,
мақсатына сай, меңгеру барысын бақылау,
білімдік міндеттерді нақты
оқушылардың білім танымдық белсенділікті
қою, олардың дамуға және
деңгейлеріне қарап сабақты арттыру, ұжымдық және
тәрбиеге ықпалын анықтау;
жоспарлау, оқушылар жеке жұмыс түрлерін
меңгерген ғылыми білімдерді, ұштастыру, өздік
іскерлік дағдыларды аңықтап жұмыстарды ұйымдастыру;
отыру;
II. Сабаққа қойылатын психологиялық талаптар:

• оқу пәні және нақты сабақ арқылы әр оқушының дамуын
жобалау;
• оқушыларды дамытатын психологиялық-педагогикалық
құралдарды, әдістемелік тәсілдерді табу;
• оқушылардың репродуктивтік және шығармашылық
жұмыстарының көлемін анықтау; жұмылдыра білуі. Ақыл-
ойының дамуы;
• білім деңгейлеріне сәйкес оқушыларды топтарға бөлу, олардың
әрқайсысымен жеке жұмыстар жүргізу. Жаппай жұмысты
уйымдастыру.
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру:
• жақсы және нашар оқитын оқушылармен жұмысты жоспарлау;
• оларға жеке тапсырмалар беру;
• әрбір оқушының белсенді оқуына жағдай жасау.
III. Сабаққа қойылатын гигиеналық талаптар:

• қалыпты температуранық болуы;
• ауаны тазартып түру;
• жарықтың болуы;
• балаларды шаршатпау;
• іс-әрекетті түрлендіріп отыру.
Мысалы, тыңдауды санаумен, жазба
және практикалық жұмыстарымен
ауыстыруға болады;
• сергіту сәтін уақытында және
сапалы өткізу;
IV. Сабақты өткізу техникасына қойылатын
талаптар:

• сабақтың әсерлілігі, оқуға қызығушылықты және
білімге деген сұранысты арттыруы;

• сабақтың қарқынының оқушыларға қолайлылығы,
мұғалім мен оқушы жұмыстарының нәтижелілігі;

• мұғалім мен оқушы арасында жұмыс барысында
пайда болатын тығыз байланыс. Әр оқушыға сенім
білдіру;

• мұғалім көңілінің көтеріңкілігі, белсенді
шығармашылық жұмыс.
Сабақтың типтері, құрылымы
Алуан түрлі сабақтардың бәріне ортақ
бір белгіні табу үшін оларды "жіктеу"
керек.Сабақтарды бірінші рет
топтастырған И.Н.Казанцев сабақтарды
мазмұны мен өткізу тәсілдеріне қарап
топтастырды. Мазмұнына қарай
топтастырғанда бір топқа арифметика,
алгебра, геометрия сабақтары, ал олардың
ішінде жекелеген тақырыптарды өтуге
арналған сабақтар белгіленеді. Оқу
жұмысының тәсілдері бойынша экскурсия-
сабақ, кино-сабақ, өздік жұмыс сабағы
болып бөлінеді.
Теоретиктер мен практиктердің арасында дидактикалық мақсат
бойынша топтастырылған сабақтар кең қолдау табуда.

Олар:
1) аралас сабақ;
2) жаңа материалды оқу;
3) жаңа іскерлікті қалыптастыру;
4) білім, іскерліктерді бекіту;
5) жинақтау және жүйелеу;
6) білім, іскерліктерді тәжірибеде қолдану;
7) білім, іскерліктерді бақылау және түзету.
Сабақ құрылымы

Сабақ құрылымы – сабақтың әр бөлігінде
мұғалім мен оқушылар бірге жасайтын алуан
түрлі жұмыстар.
Әр сабақтың ішкі құрылымы жүйелі,
сабақтың түрін анықтайтын, жекелеген
кезеңдерден тұрады. Құрылымдағы бөліктер
сабақтың түрін анықтайды. Мысалы,
сабақтың мақсаты білім және іскерліктерді
бекіту болса, онда сабақтың түрі білім,
іскерліктерді бекіту болады. Бұл оқу жұмысы
негізгі, мұғалім оған көп уақыт бөледі.
Қорытынды:Мектептегі əрбір мұғалімге оқу процесін
ұйымдастырудың негізгі формасы сыныптық сабақ екендігі
түсінікті. Сол секілді орта мектептегі оқушылармен
ұйымдастыратын тəрбие жұмысының негізгі формасы - сынып
немесе тəрбие сағаты деп аталады. Соның негізінде
оқушылар мұғалімдердің басшылығы арқасында өздерін
қоршаған өмірге жүйелі қатынасын қалыптастыратын
арнаулы ұйымдастырылған тəрбиелік əрекеттерге қатысады.
Сынып жетекшісінің тəрбие жұмысында сынып сағатының
алатын орны өте ерекше. Сынып сағаты - оқушылардың
адамгершілік қасиетін қалыптастыруда, өнер саласындағы
талғам-тілектерін тəрбиелеу, адамдар өмірінде кездесетін
жағымды-жағымсыз мінез-құлық нормаларына, олардағы
дұрыс көзқарасты қалыптастыруға, елжандылық сезімдерін
шыңдауда, сабақтан тыс кезде өткізілетін тəрбие жұмысын
ұйымдастырудың негізгі бір формасы болып саналады.Мектеп
өмірінде мұғалім - басты тұлға. Мектеп мұғалімі балаларды
оқытып қана қоймайды, сонымен бірге оларды тəрбиелейді.
Ол белгілі бір сыныпта дəріс беретін пəн мұғалімдерін
оқушылардың ата-аналарын жəнежұртшылықтың бала
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Бақылау сабақтары
БИОЛОГИЯЛЫҚ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР КЕЗІНДЕ
ИНФЕКЦИЯЛЫҚ АУРУЛАР
Менеджерді оқыту
Ауылды кеңестендіру
Қызметкерлерді жинау және басқару
Топтық жұмыстың мақсаты
Өнім сапасын басқару жөніндегі Жапонияның тәжірибесі
Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру
Информатиканы оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
Пәндер