Құзыреттілік жүйесінің стратегиясы: дидактика, оқу нәтижелері және кәсіби білім стандарттары


Slide 1

№4 семинар Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы

Орындаған: Дәуіт С. Ж

Slide 2

Жоспар:

1. Оқыту үдерісінде мақсат -нәтижелі және сапалы білім берудің кепілі

2. Құзыреттілік -оқытудың нәтижесі

3. ҚР кәсіби білім беру стандартындағы оқыту нәтижелерін талдау.

Slide 3

Дидактика - педагогиканың маңызды саласы. Дидак-тика (didaktikas - оқытушы, didasko - оқушы) ұғымы грек тiлiнен алынған, оқыту немесе үйрету деген сөз.

Чех педагогы Я. А. Коменский \, 1657 жылы ''Ұлы дидактика''

Бұл ұғымды ғылыми айналымға алғаш енгiзген немiс педагогы Вольфганг Ратке (1571- 1635) .

Slide 4 Slide 5

Оқытудың психологиялық, педагогикалық ерекшелiктер

Slide 6

Оқыту процесінің қызметі

Slide 7

«Компетентность» (лат. competentia - құқылы тиесілік) термині бір нәрсе жайында өзінің дәлелді, абыройлы пікірін білдіре алатындай білімді меңгеру, бір салаға қатысты хабардарлық, беделділік деген мағынаны білдіреді.

Competence - беделді тұлғаның нақты шарттарда белгілі бір іс-әрекеттерді жасай алуының заңдастырылған мүмкіндігі, өкілеттілік шеңбері. Осыдан келіп, (competens - тиесілі, лайықты, мүмкіндігі бар) - өзінің білімі мен өкілеттілігі тұрғысынан шешім қабылдап, пікір білдіре алатын белгілі бір саланың білімді, білгір маманы».

Slide 8

«Құзыреттілік - біреудің бір топ мәселе төңірегінде жақсы хабардарлығы».

С. И. Ожегов

Slide 9

Ю. Н. Емельянов

«Құзыреттілік - дара тұлғаның өзіндік қабілеттері мен статусы шеңберінде қоғамда ойдағыдай жұмыс істеуге мүмкіндік беретін белсенділіктің әлеуметтік және жеке дара формасын үйрету деңгейі»

Slide 10

«Құзыреттілік тәсілдің шығуына себепші болған проблема бүгінгі таңдағы білім беру мазмұнының «қазіргі заманғы экономика мен өркениеттің сұранысына» сәйкес болмауынан туындап отыр».

И. Д. Фрумин.

Slide 11 Slide 12

Құзырет пен құзыреттілік - бір-бірімен тығыз байланысты екі ұғым.

Slide 13

Еліміздегі нәтижеге бағдарланған білім беру бағдарламасының жобасында :

«Оқытудың басты мақсаты оқушының ғылыми дүниетанымын қалыптастыру және оларды жаратылыстану пәндері бойынша алған білімдері негізінде қазіргі өндірістік технологияларды игеруге, практикалық дағдылар мен түйінді құзыреттерді меңгеруге үйрету болып табылады» делінген.

Slide 14 Slide 15

Жаңа нормативтік құжаттарда білім сатылары бойынша оқытылатын пәндерден күтілетін нәтижелер анықталып берілген. Олар үш түрлі құзыреттілік түрінде сараланған.

Slide 16

Құзыреттілік - оқу мен өмір жағдаяттарын шешу кезінде білім алушылардың білімді, іскерлікті, дағдыны және қызметтің әмбебап тәсілдерін меңгеруі көрінетін білім берудің нәтижесі болса, Студенттердің ақпараттық құзыреттіліктерін қалыптастыру сыни тұрғыдан ұғынылған ақпараттар негізінде саналы шешім қабылдауға; өз бетінше мақсат қоюға және оны негіздеуге, мақсатқа жету танымдық қызметті жоспарлауға және жүзеге асыруға; ақпараттарды өз бетімен табуға, талдауға, іріктеу жасауға, қайта құруға, сақтауға, түрлендіруге және тасымалдауға, оның ішінде қазіргі заманғы ақпарттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен жүзеге асыруға; логикалық операцияларды қолдана отырып, ақпарттарды өңдеуге; өзінің оқу қызметін жоспарлау және жүзеге асыру үшін ақпарттарды қолдануға мүмкіндік береді.

Slide 17

«Стандарт» термині білім жүйесінде тұңғыш рет американдық мұғалімдердің ұлттық кецесінің ұсынуымен 80-жылдардың ортасында қолданыла бастады. 80-жылдардың соңында АҚШ-та, Ұлыбританияда, Нидерландияда алғашқы білім стандарттары жасалды.

Slide 18

050120 «Кәсіптік оқыту» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты 2006 жылы, Астана қаласында басылып шыққан. Осы стандартты ұсынғандар - М. ОӘуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік, Қазақ ұлттық аграрлық және Алматы гуманитарлы-техникалық университеті.

Slide 19

Ең бірінші кезекте, стандарт көсіптік білім берудің сапасын мемлекеттік деңгейде басқарудың басты қүралына айналуы керек.

Бұдан шығатын қорытынды: ол “көсіптік білім берудің сапасы’’ деген үғыммен байланысты барлық қажетті компоненттерді қамтуы керек болады

Slide 20

Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарты

болашақ көсіптік білім беру бағдарламаларын жасауға

оқу процесін методикалық жағынан қамтамасыз етуге

оқу орындарын аттестациялауды үйымдастыруға

көсіптік білім берудің ең жоғары сапалы стандарттарын жасауға (мысалы, цнзкенерлік-педагогикалық білім беру стандарты және т. б. ) және т. б. негіз болады.


Ұқсас жұмыстар
Болашақ мұғалімдердің кәсіби әлеуетін қалыптастыру және құзыреттілік критерийлері
Педагогикалық құзыреттілік: ұғымы, түрлері және мұғалімнің кәсіби шеберлігі
Дидактика: оқу үдерісінің заңдылықтары, принциптері және тарихи дамуы
Мектеп оқушыларының функционалды сауаттылығы және білім мазмұны: PISA нәтижелері мен оқу бағдарламалары
Қазақстан-2050 стратегиясы аясында білім жүйесін жаңғырту: инновациялық оқыту және педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
Қазақстан Республикасының 12 жылдық мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты: тұжырымдамасы, мақсаттары және құзыреттілік негіздері
Сабақта саралау: үш деңгейлі оқу нәтижелері мен бағалау критерийлерін жобалау
Қазіргі мектептегі білім мазмұнының ғылыми негіздері және 12 жылдық білім беру жүйесін құзыреттілік бойынша модернизациялау
Дидактика: оқыту мен білім берудің теориясы, әдістемелері және тарихи дамуы
Мешітбаева Фарида Махмутқызының 2008-2009 оқу жылы бойынша білім жетілдіру және кәсіби даму жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz