Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы



№4 семинар Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы
Орындаған: Дәуіт С. Ж

Жоспар:
1. Оқыту үдерісінде мақсат -нәтижелі және сапалы білім берудің кепілі
2. Құзыреттілік -оқытудың нәтижесі
3. ҚР кәсіби білім беру стандартындағы оқыту нәтижелерін талдау.

Дидактика - педагогиканың маңызды саласы. Дидак-тика (didaktikas - оқытушы, didasko - оқушы) ұғымы грек тiлiнен алынған, оқыту немесе үйрету деген сөз.
Чех педагогы Я. А. Коменский \, 1657 жылы ''Ұлы дидактика''
Бұл ұғымды ғылыми айналымға алғаш енгiзген немiс педагогы Вольфганг Ратке (1571- 1635) .


Оқытудың психологиялық, педагогикалық ерекшелiктер

Оқыту процесінің қызметі

«Компетентность» (лат. competentia - құқылы тиесілік) термині бір нәрсе жайында өзінің дәлелді, абыройлы пікірін білдіре алатындай білімді меңгеру, бір салаға қатысты хабардарлық, беделділік деген мағынаны білдіреді.
Competence - беделді тұлғаның нақты шарттарда белгілі бір іс-әрекеттерді жасай алуының заңдастырылған мүмкіндігі, өкілеттілік шеңбері. Осыдан келіп, (competens - тиесілі, лайықты, мүмкіндігі бар) - өзінің білімі мен өкілеттілігі тұрғысынан шешім қабылдап, пікір білдіре алатын белгілі бір саланың білімді, білгір маманы».

«Құзыреттілік - біреудің бір топ мәселе төңірегінде жақсы хабардарлығы».
С. И. Ожегов

Ю. Н. Емельянов
«Құзыреттілік - дара тұлғаның өзіндік қабілеттері мен статусы шеңберінде қоғамда ойдағыдай жұмыс істеуге мүмкіндік беретін белсенділіктің әлеуметтік және жеке дара формасын үйрету деңгейі»

«Құзыреттілік тәсілдің шығуына себепші болған проблема бүгінгі таңдағы білім беру мазмұнының «қазіргі заманғы экономика мен өркениеттің сұранысына» сәйкес болмауынан туындап отыр».
И. Д. Фрумин.


Құзырет пен құзыреттілік - бір-бірімен тығыз байланысты екі ұғым.

Еліміздегі нәтижеге бағдарланған білім беру бағдарламасының жобасында :
«Оқытудың басты мақсаты оқушының ғылыми дүниетанымын қалыптастыру және оларды жаратылыстану пәндері бойынша алған білімдері негізінде қазіргі өндірістік технологияларды игеруге, практикалық дағдылар мен түйінді құзыреттерді меңгеруге үйрету болып табылады» делінген.


Жаңа нормативтік құжаттарда білім сатылары бойынша оқытылатын пәндерден күтілетін нәтижелер анықталып берілген. Олар үш түрлі құзыреттілік түрінде сараланған.

Құзыреттілік - оқу мен өмір жағдаяттарын шешу кезінде білім алушылардың білімді, іскерлікті, дағдыны және қызметтің әмбебап тәсілдерін меңгеруі көрінетін білім берудің нәтижесі болса, Студенттердің ақпараттық құзыреттіліктерін қалыптастыру сыни тұрғыдан ұғынылған ақпараттар негізінде саналы шешім қабылдауға; өз бетінше мақсат қоюға және оны негіздеуге, мақсатқа жету танымдық қызметті жоспарлауға және жүзеге асыруға; ақпараттарды өз бетімен табуға, талдауға, іріктеу жасауға, қайта құруға, сақтауға, түрлендіруге және тасымалдауға, оның ішінде қазіргі заманғы ақпарттық-коммуникациялық технологиялардың көмегімен жүзеге асыруға; логикалық операцияларды қолдана отырып, ақпарттарды өңдеуге; өзінің оқу қызметін жоспарлау және жүзеге асыру үшін ақпарттарды қолдануға мүмкіндік береді.

«Стандарт» термині білім жүйесінде тұңғыш рет американдық мұғалімдердің ұлттық кецесінің ұсынуымен 80-жылдардың ортасында қолданыла бастады. 80-жылдардың соңында АҚШ-та, Ұлыбританияда, Нидерландияда алғашқы білім стандарттары жасалды.

050120 «Кәсіптік оқыту» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты 2006 жылы, Астана қаласында басылып шыққан. Осы стандартты ұсынғандар - М. ОӘуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік, Қазақ ұлттық аграрлық және Алматы гуманитарлы-техникалық университеті.

Ең бірінші кезекте, стандарт көсіптік білім берудің сапасын мемлекеттік деңгейде басқарудың басты қүралына айналуы керек.
Бұдан шығатын қорытынды: ол “көсіптік білім берудің сапасы’’ деген үғыммен байланысты барлық қажетті компоненттерді қамтуы керек болады

Кәсіптік білім берудің мемлекеттік стандарты
болашақ көсіптік білім беру бағдарламаларын жасауға
оқу процесін методикалық жағынан қамтамасыз етуге
оқу орындарын аттестациялауды үйымдастыруға
көсіптік білім берудің ең жоғары сапалы стандарттарын жасауға (мысалы, цнзкенерлік-педагогикалық білім беру стандарты және т. б. ) және т. б. негіз болады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz