Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары


Slide 1

№5 семинар Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары Орындаған: Дәуіт С. Ж

Slide 2

Жоспар:

Slide 3

1. Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы түсінік

Латын сөзі «форма» тысқы бейне, сырттай көрініс, қандай да нəрсенің құрылымы дегенді білдіреді.

Slide 4

Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі өлшемдер бойынша классификацияланады:

- оқушылардың санына қарай

- оқыту уақытының ұзақтығына қарай

- оқу орнына қарай

- мектептік оқыту формалары

Slide 5

Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихы

Slide 6

Жеке-дара оқыту

*Ертедегі Грецияда оқытудың жеке формасы пайдаланылды. *Баланы жекелеп Оқыту XIII ғасырға дейін қолданылған.

Америка Құрама Штаттарында XX ғ. Басында “дальтон - жоспар”

Slide 7

Жеке- топтық

Ерте замандағы Вавилонияда, Египетте, Қытайда, Үндістанда оқытудың жеке- топтық формалары шығып дамыды. XI ғасырдың аяғы, XII ғасырдың басында қоғам сұранысын қанағаттандырмады. X, XI ғасырдағы Еуропаға білімді адамдар өте қажет еді, себебі қолөнер, сауда, өнер, әдебиет, сәулет өнері дамыды. Осыған байланысты оқитын балаларды ұжымға біріктіру туралы ұсыныстар алғаш рет Белоруссия, Украиналық туысқандық мектептерінде жүзеге асты. Оны балаларды сынып-сабақ жүйесі арқылы оқыту деп атады.

Slide 8

Сынып-сабақ

Я. А. Коменский

К. Д. Ушинский

Slide 9

Оқу жүктемесі мен оқу əдістерін балалардың нақты қабілеттері мен мүмкіндіктеріне орайластыру принципін сақтай отырып, бұл жүйенің негізін қалаушы Й. Зиккингер төрт типті сынып оқуын ұсынды:

Slide 10

Сабақ - оқу процесін ұйымдастырудың ең тиімді формасы.

Сабақ бірліктері:

Slide 11

«Оқытуды ұйымдастыру формасы дегеніміз - педагогикалық іс-әрекетте белгілі бір тапсырманы орындау кезіндегі оқушылар мен мұғалімнің бір-бірімен өзара байланысты ықпалдастық, әсер етушілік қарам-қатынасы»;

Ресей педагогы И. М. Чередов

Slide 12

Жоғары білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру жоғары оқу орындарының іс-әрекетін ұйымдастырудың типтік ережелері мен жалпыға міндетті білім беру стандарттарына негізделіп жасалады және мамандықтың оқу жоспарымен, сабақ кестесімен реттеледі.

Slide 13

Дәріс (лат. «lection» - оқу) - педагогика бойынша оқу сабағының классикалық формасы

Түрлері:

Нұсқау беру дәрісі

Кіріспе дәріс

Ақпарат дәрісі (дәстүрлі)

Проблемалық дәріс

Жалпылау дәрісі

Шолу дәрісі

Визуалды (көру) дәрісі

Бинарлы дәріс

Алдын-ала жоспарланған қателерімен дәріс

Пресс-конференция дәрісі

Slide 14

Дәріс конспектісінде мынадай шарттар орындалуы қажет:

Тақырыптың анықтығы

Мақсат пен міндет

Әдебиеттер тізімі

Мәтін мазмұны

Өздік тапсырма

Әдістемелік талап

Ғылым мен техниканың қазіргі дәрежесіне сәйкестігі

Белгілі тақырыптың қорытындысы

Айғақтың логикалық күші

Мысалдардың мазмұндылығы

Студенттердің жеке жұмысына бағытталуы

Қабылдауда түсінікті болу

Slide 15

Семинар (лат. «seminarium» - көшет, егу) - студенттердің оқу-танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру формасы.

Семинарлар негізінен үш бағытта қолданылады:

Семинар формалары:

Slide 16
Ұқсас жұмыстар
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Биологияны оқыту формалары жүйесіне сипаттама
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Информатиканы оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
Информатиканы оқытуда қолданылатын электрондық ресурстардың құрамы және қолданылу бағыттары
Жас маман
ОҚЫТУ ПРОЦЕСІ
Оқу процесін ұйымдастыру формалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz