Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары




Презентация қосу
№5 семинар

Кәсіби оқу орнында оқытуды
ұйымдастыру формалары

Орындаған: Дәуіт С.
Ж
Жоспар:
1.Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы түсінік
Латын сөзі «форма» тысқы бейне, сырттай көрініс, қандай да
нəрсенің құрылымы дегенді білдіреді.
Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі
өлшемдер бойынша классификацияланады:

- оқушылардың санына қарай

- оқу орнына қарай

- мектептік оқыту формалары

- оқыту уақытының ұзақтығына
қарай
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихы

жеке –дара

дара-топтық

сынып–
сабақтық
Жеке-дара оқыту
репетиторлық
*Ертедегі Грецияда
оқытудың жеке
тьютарлық
формасы
пайдаланылды.
*Баланы жекелеп
Оқыту XIII ғасырға менторлық
дейін қолданылған.

гувернерлық

Америка Құрама Штаттарында XX ғ. Басында “дальтон –
жоспар”
Жеке- топтық

Ерте замандағы Вавилонияда, Египетте, Қытайда, Үндістанда
оқытудың жеке- топтық формалары шығып дамыды. XI ғасырдың
аяғы, XII ғасырдың басында қоғам сұранысын қанағаттандырмады.X,
XI ғасырдағы Еуропаға білімді адамдар өте қажет еді, себебі қолөнер,
сауда, өнер, әдебиет, сәулет өнері дамыды. Осыған байланысты
оқитын балаларды ұжымға біріктіру туралы ұсыныстар алғаш рет
Белоруссия, Украиналық туысқандық мектептерінде жүзеге асты.
Оны балаларды сынып-сабақ жүйесі арқылы оқыту деп атады.
Сынып-сабақ
К.Д.
Ушинский

Я.А.
Коменский
Оқу жүктемесі мен оқу əдістерін балалардың нақты қабілеттері
мен мүмкіндіктеріне орайластыру принципін сақтай отырып, бұл жүйенің
негізін қалаушы Й. Зиккингер төрт типті сынып оқуын ұсынды:

аса дарындылар үшін

орташа қабілетті балаларға арналған
негізгі сыныптар

қабілеті төмен балалар сыныбы

ақылы кем оқушыларға арналған көмекші
сыныптар
Сабақ – оқу процесін ұйымдастырудың
ең тиімді формасы.
Сабақ бірліктері:
«Оқытуды ұйымдастыру
формасы дегеніміз –
педагогикалық іс-әрекетте
белгілі бір тапсырманы
орындау кезіндегі
оқушылар мен мұғалімнің
бір-бірімен өзара
байланысты ықпалдастық,
әсер етушілік қарам-
қатынасы»;
Ресей педагогы И. М. Чередов
Жоғары білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру
жоғары оқу орындарының іс-әрекетін ұйымдастырудың
типтік ережелері мен жалпыға міндетті білім беру
стандарттарына негізделіп жасалады және мамандықтың
оқу жоспарымен, сабақ кестесімен реттеледі.
Дәріс (лат. «lection» - оқу) – педагогика бойынша оқу
сабағының классикалық формасы

Түрлері:
Нұсқау беру дәрісі
Кіріспе дәріс
Ақпарат дәрісі (дәстүрлі)
Проблемалық дәріс
Жалпылау дәрісі
Шолу дәрісі
Визуалды (көру) дәрісі
Бинарлы дәріс
Алдын-ала жоспарланған қателерімен дәріс
Пресс-конференция дәрісі
Дәріс конспектісінде мынадай
шарттар орындалуы қажет:
Тақырыптың анықтығы
Мақсат пен міндет
Әдебиеттер тізімі
Мәтін мазмұны
Өздік тапсырма

Әдістемелік талап
Ғылым мен техниканың қазіргі дәрежесіне
сәйкестігі
Белгілі тақырыптың қорытындысы
Айғақтың логикалық күші
Мысалдардың мазмұндылығы
Студенттердің жеке жұмысына бағытталуы
Қабылдауда түсінікті болу
Семинар (лат. «seminarium» - көшет, егу) – студенттердің
оқу-танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру формасы.

Семинарлар негізінен үш бағытта
қолданылады:

Семинар формалары:

Ұқсас жұмыстар
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫН ЖАҢАРТУ ЖОЛДАРЫ
Портфолио құрамы
Бейіндік оқытуды ұйымдастыру формалары
Биологияны оқыту формалары жүйесіне сипаттама
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Информатиканы оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
Информатиканы оқытуда қолданылатын электрондық ресурстардың құрамы және қолданылу бағыттары
Жас маман
Оқу процесін ұйымдастыру формалары
«ХХІ ғасыр педагогының портреті»
Пәндер