Проблемалық дәріс


Slide 1

№6 семинар Лекция - оқытудың неізгі түрі. ЖОО-дағы оқытудың негізгі формасы ретінде

Орындаған : Дәуіт С. Ж

Slide 2

Жоғары білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру жоғары оқу орындарының іс-әрекетін ұйымдастырудың типтік ережелері мен жалпыға міндетті білім беру стандарттарына негізделіп жасалады және мамандықтың оқу жоспарымен, сабақ кестесімен реттеледі.

Slide 3

Ломоносов Михаил Васильевич

«Лекция әдемі сөйлеуді, әдемі сөздерді айтуды, тіл

байлығын жетілдірудің және оны жүйелі түрде

үйретудің қажеттілігі үшін маңызды нәрсе, қажетті

сөздер мен ережелерді жаттауды қажетсінбейді. »

Slide 4

Алғашқы лекциялар ертедегi Грецияда пайда болып, Римде одан әрi дамыды.

Slide 5

Ал лекцияға дайындалу кезеңдерi мыналардан тұрады:

бағдарламаны және оқулықтарды оқу;

әдебиеттер тiзiмiн құрастыру;

әдебиеттердi оқу, мазмұнын iрiктеу;

көрнекi құралдарды таңдау

Slide 6

Дәріс (лат. «lection» - оқу) - педагогика бойынша оқу сабағының классикалық формасы

Түрлері:

Кіріспе дәріс

Ақпарат дәрісі (дәстүрлі)

Проблемалық дәріс

Жалпылау дәрісі

Шолу дәрісі

Визуалды (көру) дәрісі

Бинарлы дәріс

Алдын-ала жоспарланған қателерімен дәріс

Пресс-конференция дәрісі

Slide 7

Кез-келген лекция құрылымы бойынша 3 бөлiмнен тұрады.

Slide 8

Дәріс конспектісінде мынадай шарттар орындалуы қажет:

Тақырыптың анықтығы

Мақсат пен міндет

Әдебиеттер тізімі

Мәтін мазмұны

Өздік тапсырма

Әдістемелік талап

Ғылым мен техниканың қазіргі дәрежесіне сәйкестігі

Белгілі тақырыптың қорытындысы

Айғақтың логикалық күші

Мысалдардың мазмұндылығы

Студенттердің жеке жұмысына бағытталуы

Қабылдауда түсінікті болу

Slide 9

Лекция кезiнде оқытушы бiрнеше рөлдердi атқарады:

құбылыстарды және фактiлердi талдап, түсiндiретiн ғалым ретiнде;

сабақ берудiң қазiргi заманғы әдiстерiн қолданып, жеке тұлғаның дүниетанымын, адамгершiлiгiн қалыптастыратын педагог ретiнде;

тыңдаушыларын сендiретiн,

насихаттайтын шешен ретiнде;

аудиториядағы тыңдаушылардың

жағдайын жеке және тұт

астай сезiне алатын психолог ретiнде.

Slide 10

Лекция негiзгi үш функцияны атқарады:

Slide 11

Оқытушы лекцияның негiзгi жақтарын дәл ұсынуға мiндеттi.

Slide 12

Лекцияның сапалылығын бағалауда мынадай критерийлер қолданылады

Slide 13

Лекцияның мазмұны

Slide 14

Оқытудың әдiсi

Slide 15

Студенттертер жұмысына басшылық

Slide 16

Лекторға қойылатын талаптар

Slide 17

Қорытынды

Құнды лекция бай материалымен ғана емес, оның құрылымы және оңтайлы әдiстермен берiлiп, қатаң дидактикалық жүйеде құрылуымен сипатталады. Лекцияның тиiмдiлiгiн жоғарылату үшiн құрылымдық ерекшелiгi, әрбiр типiнiң оқыту әдiстемесi мен дайындалу деңгейiн жетiлдiру керек. Сонымен қатар лектордың лекцияны аудиторияға жеткiзу шеберлiгiн, сөйлеу техникасын, педагогикалық тактиканы меңгеруi қажет.


Ұқсас жұмыстар
Дәстүрлі емес сабақтарды интерактивті әдістер арқылы оқыту
Проблемалық оқыту
Оқытудың әдістері
Оқытуда жиі қолданылатын белсенді оқыту әдістері
Оқу әдістері жәні құралжабдықтары
Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары
ЖОО - дағы оқытудың әдістері мен формалары
Проблемалық талдау
Оқыту әдістері мен құралдары
Оқыту әдістерінің тобы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz