Семинар сабақ
Презентация қосу
Семинар сабақ.
ОРЫНДАҒАН: ДӘУІТ С.Ж
Жоғары білім беру мекемелерінде оқу үдерісін
ұйымдастыру жоғары оқу орындарының іс-әрекетін
ұйымдастырудың типтік ережелері мен жалпыға міндетті
білім беру стандарттарына негізделіп жасалады және
мамандықтың оқу жоспарымен, сабақ кестесімен
реттеледі.
Алғашқы семинарлар ертедегi Грецияда пайда
болып,Римде одан әрi дамыды.
"Семинар" сөзі латынның "seminarium" –
егу дегенді береді. Білімді «егуші» мұғалім
өз оқушыларына пікірін, білімін береді деп
ауыспалымағынада қолданылған.
Семинар сабақтарының басты мақсаты –
студенттерге зерттелетін саланың
ерекшеліктеріне сәйкес теориялық білімді
қолданудың іскерлігі мен дағдыларын
меңгеру мүмкіндігін беру.
Семинарлар негізінен үш бағытта
қолданылады:
Семинарда мынадай
педагогикалық міндеттер
шешіледі
кәсіби шығармашылық ойды дамыту;
танымдық мотивация
оқу жағдайларында білімді кәсіби қолдану:
а) сәйкесінше ғылымның тілін меңгеру;
ә) түсініктерді, ұғымдарды, анықтамаларды қолдану дағдылары;
б) интеллектуалды проблемалар мен міндеттерді қою және шешу,
өз пікірін қорғау, басқа пікірді жоққа шығару іскерліктері мен
дағдыларын меңгеру.
Семинар сабағында ойлау
қабілетінің дамуымен бірігіп
әрекеттеседі
Өткізу әдіс тәсіліне қарай
Қазіргі жоғары
мектепте семинар
сабақтарының үш
типі бар
Просеминар – семинарға
дайындау үшін бірінші курста
өткізілетін сабақ.
Студенттерді өздік
жұмыстың
спецификасымен,
әдебиет тізімімен, негізгі
ақпарат көздерімен,
жұмыс жасау
Просеминарда жұмыс әдістемесімен таныстыру
жасаудың екінші кезеңі –
белгілі бір тақырыптарға
реферат даярлау, оны оқу
және талқылау,
қорытындылау.
Семинар – бұл студенттермен
тікелей байланыс, сенімді қарым-
қатынас орнату, педагогикалық
қарым-қатынас. Семинар
сабақтарында біріккен
шығармашылық, біріккен іс-әрекет
ұстанымы жүзеге асырылады.
Арнайы семинар
Арнайы семинар – бұл зерттеушілерге
арналған белгілі бір ғылыми пролема бойынша
пікір алмасу мектебі болып табылады.
Арнайы
семинардың нәтижелілігі оның
жетекшісіне байланысты.
Беделді
маман жетекшілік жасайтын арнайы
семинар ғылыми мектептің сипатына иеленеді,
студенттерді ұжымдық ойлауға және
шығармашылыққа үйретеді.
Кемшіліктері:
Жауап беретін студент жеке білімін көрсететін болғандықтан, бұнда
қарым-қатынас жоққа жақын.
Ынтымақтастық пен өзара көмек жоқ. Жауап беріп тұрған студентке
көмектесу тәртіп бұзушылық, тыйым салынған тәсіл ретінде
қабылданады.
Оқу әрекетіне студенттердің тұлғалық қатысуы жоқ.
Студенттердің интеллектуалдық белсенділігіне кедергі келтіреді.
Оқытушы мен студент арасындағы қашықтық қарым-қатынасқа, өзара
әрекеттесуге тосқауыл болып табылады.
Студенттерге үндемей отыру, семинарға қатыспай басқа жұмыспен
айналысу мүмкіндігі беріледі.
Семинар формалары:
П.П Балонский
«Дәл осы семинар
әдістері өзінің
индивидуальді
ерекшеліктері мен
коллективтік жұмысты
біріктіреді».
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz