Семинар сабақ


Slide 1

Семинар сабақ.

ОРЫНДАҒАН: ДӘУІТ С. Ж

Slide 2

Жоғары білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру жоғары оқу орындарының іс-әрекетін ұйымдастырудың типтік ережелері мен жалпыға міндетті білім беру стандарттарына негізделіп жасалады және мамандықтың оқу жоспарымен, сабақ кестесімен реттеледі.

Slide 3

Алғашқы семинарлар ертедегi Грецияда пайда болып, Римде одан әрi дамыды.

Slide 4

"Семинар" сөзі латынның "seminarium" - егу дегенді береді. Білімді «егуші» мұғалім өз оқушыларына пікірін, білімін береді деп ауыспалымағынада қолданылған.

Семинар сабақтарының басты мақсаты - студенттерге зерттелетін саланың ерекшеліктеріне сәйкес теориялық білімді қолданудың іскерлігі мен дағдыларын меңгеру мүмкіндігін беру.

Slide 5 Slide 6 Slide 7

Семинарда мынадай педагогикалық міндеттер шешіледі

кәсіби шығармашылық ойды дамыту;

танымдық мотивация

оқу жағдайларында білімді кәсіби қолдану:

а) сәйкесінше ғылымның тілін меңгеру;

ә) түсініктерді, ұғымдарды, анықтамаларды қолдану дағдылары;

б) интеллектуалды проблемалар мен міндеттерді қою және шешу, өз пікірін қорғау, басқа пікірді жоққа шығару іскерліктері мен дағдыларын меңгеру.

Slide 8

Семинар сабағында ойлау қабілетінің дамуымен бірігіп әрекеттеседі

Slide 9

Өткізу әдіс тәсіліне қарай

Slide 10

Қазіргі жоғары мектепте семинар сабақтарының үш типі бар

Slide 11

Просеминар - семинарға дайындау үшін бірінші курста өткізілетін сабақ.

Студенттерді өздік жұмыстың спецификасымен, әдебиет тізімімен, негізгі ақпарат көздерімен, жұмыс жасау әдістемесімен таныстыру

Просеминарда жұмыс жасаудың екінші кезеңі - белгілі бір тақырыптарға реферат даярлау, оны оқу және талқылау, қорытындылау.

Slide 12

Семинар - бұл студенттермен тікелей байланыс, сенімді қарым-қатынас орнату, педагогикалық қарым-қатынас. Семинар сабақтарында біріккен шығармашылық, біріккен іс-әрекет ұстанымы жүзеге асырылады.

Slide 13

Арнайы семинар

Арнайы семинар - бұл зерттеушілерге арналған белгілі бір ғылыми пролема бойынша пікір алмасу мектебі болып табылады.

Арнайы семинардың нәтижелілігі оның жетекшісіне байланысты.

Беделді маман жетекшілік жасайтын арнайы семинар ғылыми мектептің сипатына иеленеді, студенттерді ұжымдық ойлауға және шығармашылыққа үйретеді.

Slide 14

Кемшіліктері:

Жауап беретін студент жеке білімін көрсететін болғандықтан, бұнда қарым-қатынас жоққа жақын.

Ынтымақтастық пен өзара көмек жоқ. Жауап беріп тұрған студентке көмектесу тәртіп бұзушылық, тыйым салынған тәсіл ретінде қабылданады.

Оқу әрекетіне студенттердің тұлғалық қатысуы жоқ.

Студенттердің интеллектуалдық белсенділігіне кедергі келтіреді.

Оқытушы мен студент арасындағы қашықтық қарым-қатынасқа, өзара әрекеттесуге тосқауыл болып табылады.

Студенттерге үндемей отыру, семинарға қатыспай басқа жұмыспен айналысу мүмкіндігі беріледі.

Slide 15 Slide 16

П. П Балонский

«Дәл осы семинар әдістері өзінің индивидуальді ерекшеліктері мен коллективтік жұмысты біріктіреді».


Ұқсас жұмыстар
Әдістемелік бірлестіктің мақсаты:
Роза қолдану Қалалық сайыс
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Форма түсінігі
Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары
Сабақтың типтері
Психологиядан оқу сабақтарының түрлері, формалары
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
ИНФОРМАТИКА КАБИНЕТІНДЕ ЖҰМЫС ІСТЕУ ҰЗАҚТЫҒЫ
Халық батырлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz