Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Презентация қосу
№7 семинар
Жоғары мектепте
оқытуды ұйымдастыру
Орындаған: Дәуіт С.
Ж
1.Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы түсінік
Латын сөзі «форма» тысқы бейне, сырттай көрініс, қандай да
нəрсенің құрылымы дегенді білдіреді.
Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі
өлшемдер бойынша классификацияланады:
- оқушылардың санына қарай
- оқу орнына қарай
- мектептік оқыту формалары
- оқыту уақытының ұзақтығына
қарай
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың тарихы
жеке –дара
дара-топтық
сынып–
сабақтық
Жеке-дара оқыту
репетиторлық
*Ертедегі Грецияда
оқытудың жеке
тьютарлық
формасы
пайдаланылды.
*Баланы жекелеп
Оқыту XIII ғасырға менторлық
дейін қолданылған.
гувернерлық
Америка Құрама Штаттарында XX ғ. Басында “дальтон –
жоспар”
Жеке- топтық
Ерте замандағы Вавилонияда, Египетте, Қытайда, Үндістанда
оқытудың жеке- топтық формалары шығып дамыды. XI ғасырдың
аяғы, XII ғасырдың басында қоғам сұранысын қанағаттандырмады.X,
XI ғасырдағы Еуропаға білімді адамдар өте қажет еді, себебі қолөнер,
сауда, өнер, әдебиет, сәулет өнері дамыды. Осыған байланысты
оқитын балаларды ұжымға біріктіру туралы ұсыныстар алғаш рет
Белоруссия, Украиналық туысқандық мектептерінде жүзеге асты.
Оны балаларды сынып-сабақ жүйесі арқылы оқыту деп атады.
Сынып-сабақ
К.Д.
Ушинский
Я.А.
Коменский
Оқу жүктемесі мен оқу əдістерін балалардың нақты қабілеттері
мен мүмкіндіктеріне орайластыру принципін сақтай отырып, бұл жүйенің
негізін қалаушы Й. Зиккингер төрт типті сынып оқуын ұсынды:
аса дарындылар үшін
орташа қабілетті балаларға арналған
негізгі сыныптар
қабілеті төмен балалар сыныбы
ақылы кем оқушыларға арналған көмекші
сыныптар
Сабақ – оқу процесін ұйымдастырудың
ең тиімді формасы.
Сабақ бірліктері:
«Оқытуды ұйымдастыру
формасы дегеніміз –
педагогикалық іс-әрекетте
белгілі бір тапсырманы
орындау кезіндегі
оқушылар мен мұғалімнің
бір-бірімен өзара
байланысты ықпалдастық,
әсер етушілік қарам-
қатынасы»;
Ресей педагогы И. М. Чередов
Жоғары білім беру мекемелерінде оқу үдерісін ұйымдастыру
жоғары оқу орындарының іс-әрекетін ұйымдастырудың
типтік ережелері мен жалпыға міндетті білім беру
стандарттарына негізделіп жасалады және мамандықтың
оқу жоспарымен, сабақ кестесімен реттеледі.
Семинар (лат. «seminarium» - көшет, егу) – студенттердің
оқу-танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру формасы.
Семинарлар негізінен үш бағытта
қолданылады:
Семинар формалары:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz