Проблемалық талдау
Презентация қосу
Кейс-стади
Маханбетов Касым
Мақсаты
• Тыңдаушылар бір командада жұмыс істеуге
үйреніп, дерек көздерінің тапшылығына
қарамастан, тез арада шешім қабылдау
қабілетін қалыптастыру.
• Ашық пікірлер алмасу арқылы, әрбір
қатысушының өз қабілетін, ортақ мәселелер
шешуге қолдануына жағдай жасау.
Әдістің тарихы
«Кейс-стади» «нақтылы жағдаятты талдау әдісі»
(ағыл. Case-study ‒ «уақиға, жағдаят» және «зерттеу»)
Кейс әдісі алғаш рет Гарвард
университетінде 1870 ж. дәріс беру
барысында студенттер арасында
мәселені кеңінен талқылау
мақсатында қолданыла бастады.
CASE STUDY әдісі бойынша қалыптасатын
қабілеттер:
1. Аналитикалық қабілеттер.
Оларға: деректердің мәліметтерден айыру шеберлігі, маңызды және
маңызды емес ақпараттарды айыра білу, талдау және т.б. жатады.
2. Тәжірибелік қабілеттер.
3. Шығармашылық қабілеттер.
4. Коммуникативтік қабілеттер
Оларға: пікірсайыстарды (дискуссияларды) пайдалану шеберлігі, озі
ұсынған пікірге өзгелердің көзін жеткізе білу жатады.
5. Әлеуметтік қабілеттер.
6. Өзін-өзі саралау қабілеті.
Кейс әдісін қолдану кезінде пайдаланылатын
әртүрлі талдау әдістері:
• Проблемалық талдау
• Жүйелік талдау
• Праксеологиялық талдау
• Прогностикалық талдау
Кейстің қисындық құрылымы:
• жағдайлар: дағдылы уақиғалар; кездейсоқ жағдайлар;
түйінді мәселелер; өмірдің өзінен алынған шынайы
уақиғалар;
• жағдайдың контексттері: хронологиялық; тарихи;
нақтылы жердегі уақиғалар мен олардың туындау себеп-
салдарлары; соларға қатысушылар мен олардың
ерекшеліктері;
• жағдайға түсініктеме беру;
• кейс сұрақтары мен тапсырмалары.
• қосымшалар.
Кейсті құрастыру сатылары:
• білім беру жүйесіндегі кейстің орнын анықтау;
• кейсте талданатын жағдаяттың қандай
әлеуметтік институтқа қатысы бар екендігін
анықтау;
• модельденетін жағдайдың әртүрлі жақтарына
сипаттамалар беру;
• қосымша ақпараттарды жинау;
• соңғы мәтінді даярлау;
• кейстің тұсаукесер-талқылауын ұйымдастыру.
Сабақты ұйымдастыру сатылары
I. Кейс-әдісін даярлау сатысы
1. кейс-стади мәтінін даярлау сатысы
2. кейс-стади өткізілетін топты даярлау сатысы
II. Нақтылы топта кейс-стади
әдісін жүзеге асыру сатысы
Қорытынды
• Оқытушы тыңдаушыларға кейс-стадилік
талдау әдісі тосын жағдаяттар,
проблемалық мәселелер туралы тез және
нәтижелі ойлауды ғылыми терия мен оның
танымдық әдіснамасын практикада
пайдалануға дағдыландыратын әдіс екенін
атап көрсету керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz