Кейс-стади әдісі: тарихы, құрылымы және оқу үдерісіндегі қолданылуы


Slide 1

Кейс-стади

Маханбетов Касым

Slide 2

Мақсаты

Тыңдаушылар бір командада жұмыс істеуге үйреніп, дерек көздерінің тапшылығына қарамастан, тез арада шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру.

Ашық пікірлер алмасу арқылы, әрбір қатысушының өз қабілетін, ортақ мәселелер шешуге қолдануына жағдай жасау.

Slide 3

Әдістің тарихы

«Кейс-стади»

«нақтылы жағдаятты талдау әдісі»

(ағыл. Case-study ‒ «уақиға, жағдаят» және «зерттеу»)

Кейс әдісі алғаш рет Гарвард университетінде 1870 ж. дәріс беру барысында студенттер арасында мәселені кеңінен талқылау мақсатында қолданыла бастады.

Slide 4

CASE STUDY әдісі бойынша қалыптасатын қабілеттер:

1. Аналитикалық қабілеттер.

Оларға: деректердің мәліметтерден айыру шеберлігі, маңызды және маңызды емес ақпараттарды айыра білу, талдау және т. б. жатады.

2. Тәжірибелік қабілеттер.

3. Шығармашылық қабілеттер.

4. Коммуникативтік қабілеттер

Оларға: пікірсайыстарды (дискуссияларды) пайдалану шеберлігі, озі ұсынған пікірге өзгелердің көзін жеткізе білу жатады.

5. Әлеуметтік қабілеттер.

6. Өзін-өзі саралау қабілеті.

Slide 5

Кейс әдісін қолдану кезінде пайдаланылатын әртүрлі талдау әдістері:

Проблемалық талдау

Жүйелік талдау

Праксеологиялық талдау

Прогностикалық талдау

Slide 6

Кейстің қисындық құрылымы:

жағдайлар: дағдылы уақиғалар; кездейсоқ жағдайлар; түйінді мәселелер; өмірдің өзінен алынған шынайы уақиғалар;

жағдайдың контексттері: хронологиялық; тарихи; нақтылы жердегі уақиғалар мен олардың туындау себеп-салдарлары; соларға қатысушылар мен олардың ерекшеліктері;

жағдайға түсініктеме беру;

кейс сұрақтары мен тапсырмалары.

қосымшалар.

Slide 7

Кейсті құрастыру сатылары:

білім беру жүйесіндегі кейстің орнын анықтау;

кейсте талданатын жағдаяттың қандай әлеуметтік институтқа қатысы бар екендігін анықтау;

модельденетін жағдайдың әртүрлі жақтарына сипаттамалар беру;

қосымша ақпараттарды жинау;

соңғы мәтінді даярлау;

кейстің тұсаукесер-талқылауын ұйымдастыру.

Slide 8

Сабақты ұйымдастыру сатылары

I. Кейс-әдісін даярлау сатысы

1. кейс-стади мәтінін даярлау сатысы

2. кейс-стади өткізілетін топты даярлау сатысы

II. Нақтылы топта кейс-стади әдісін жүзеге асыру сатысы

Slide 9

Қорытынды

Оқытушы тыңдаушыларға кейс-стадилік талдау әдісі тосын жағдаяттар, проблемалық мәселелер туралы тез және нәтижелі ойлауды ғылыми терия мен оның танымдық әдіснамасын практикада пайдалануға дағдыландыратын әдіс екенін атап көрсету керек.


Ұқсас жұмыстар
Кейс-стади әдісі: анықтамасы, типологиясы және оқу практикасына енгізілуі
Кейс-стади әдісі: функционалдық сауаттылық пен аналитикалық, коммуникативті және шығармашылық дағдыларды дамыту
Қазақ тілін оқытудың интербелсенді әдістері: пікірталас, ойындар, кейс-стади және тренингтер
Тыныс алу физиологиясы: кейс әдісі бойынша студенттік жоба
Тұлғаның өзін-өзі дамуы және оқу-тәрбие үдерісіндегі белсенді интерактивті әдістер
Студенттің оқу үдерісіндегі өзіндік жұмысын ұйымдастыру технологиясы
SMART технологиялары және білім беру үдерісіндегі қолданылуы
Қазіргі оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы және тұлға қалыптастырудың педагогикалық қағидаттары
Бактериофагтар: құрылымы, тарихы, систематика және медицинадағы қолданылуы
Химиялық эксперименттің оқу әдісі ретіндегі әдістемесі мен тиімділігін зерттеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz