Проблемалық талдау




Презентация қосу
Кейс-стади
Маханбетов Касым
Мақсаты
• Тыңдаушылар бір командада жұмыс істеуге
үйреніп, дерек көздерінің тапшылығына
қарамастан, тез арада шешім қабылдау
қабілетін қалыптастыру.
• Ашық пікірлер алмасу арқылы, әрбір
қатысушының өз қабілетін, ортақ мәселелер
шешуге қолдануына жағдай жасау.
Әдістің тарихы

«Кейс-стади» «нақтылы жағдаятты талдау әдісі»
(ағыл. Case-study ‒ «уақиға, жағдаят» және «зерттеу»)

Кейс әдісі алғаш рет Гарвард
университетінде 1870 ж. дәріс беру
барысында студенттер арасында
мәселені кеңінен талқылау
мақсатында қолданыла бастады.
CASE STUDY әдісі бойынша қалыптасатын
қабілеттер:
1. Аналитикалық қабілеттер.
Оларға: деректердің мәліметтерден айыру шеберлігі, маңызды және
маңызды емес ақпараттарды айыра білу, талдау және т.б. жатады.

2. Тәжірибелік қабілеттер.
3. Шығармашылық қабілеттер.
4. Коммуникативтік қабілеттер
Оларға: пікірсайыстарды (дискуссияларды) пайдалану шеберлігі, озі
ұсынған пікірге өзгелердің көзін жеткізе білу жатады.

5. Әлеуметтік қабілеттер.
6. Өзін-өзі саралау қабілеті.
Кейс әдісін қолдану кезінде пайдаланылатын
әртүрлі талдау әдістері:

• Проблемалық талдау
• Жүйелік талдау
• Праксеологиялық талдау
• Прогностикалық талдау
Кейстің қисындық құрылымы:

• жағдайлар: дағдылы уақиғалар; кездейсоқ жағдайлар;
түйінді мәселелер; өмірдің өзінен алынған шынайы
уақиғалар;
• жағдайдың контексттері: хронологиялық; тарихи;
нақтылы жердегі уақиғалар мен олардың туындау себеп-
салдарлары; соларға қатысушылар мен олардың
ерекшеліктері;
• жағдайға түсініктеме беру;
• кейс сұрақтары мен тапсырмалары.
• қосымшалар.
Кейсті құрастыру сатылары:

• білім беру жүйесіндегі кейстің орнын анықтау;
• кейсте талданатын жағдаяттың қандай
әлеуметтік институтқа қатысы бар екендігін
анықтау;
• модельденетін жағдайдың әртүрлі жақтарына
сипаттамалар беру;
• қосымша ақпараттарды жинау;
• соңғы мәтінді даярлау;
• кейстің тұсаукесер-талқылауын ұйымдастыру.
Сабақты ұйымдастыру сатылары

I. Кейс-әдісін даярлау сатысы
1. кейс-стади мәтінін даярлау сатысы
2. кейс-стади өткізілетін топты даярлау сатысы

II. Нақтылы топта кейс-стади
әдісін жүзеге асыру сатысы
Қорытынды
• Оқытушы тыңдаушыларға кейс-стадилік
талдау әдісі тосын жағдаяттар,
проблемалық мәселелер туралы тез және
нәтижелі ойлауды ғылыми терия мен оның
танымдық әдіснамасын практикада
пайдалануға дағдыландыратын әдіс екенін
атап көрсету керек.

Ұқсас жұмыстар
Эксперименттік биология сабақтарының әдістемесі
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТӘСІЛДЕРІ
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Проблемалық сұрақ
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Проблемалық ситуация негізінде оқушының көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру
Оқу әдістері және құрал­жабдықтары
Оқытудың интербелсенді әдістерінің жіктелуі
«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы
Пәндер