Проблемалық талдау



Кейс-стади
Маханбетов Касым

Мақсаты
Тыңдаушылар бір командада жұмыс істеуге үйреніп, дерек көздерінің тапшылығына қарамастан, тез арада шешім қабылдау қабілетін қалыптастыру.
Ашық пікірлер алмасу арқылы, әрбір қатысушының өз қабілетін, ортақ мәселелер шешуге қолдануына жағдай жасау.

Әдістің тарихы
«Кейс-стади»
«нақтылы жағдаятты талдау әдісі»
(ағыл. Case-study ‒ «уақиға, жағдаят» және «зерттеу»)
Кейс әдісі алғаш рет Гарвард университетінде 1870 ж. дәріс беру барысында студенттер арасында мәселені кеңінен талқылау мақсатында қолданыла бастады.

CASE STUDY әдісі бойынша қалыптасатын қабілеттер:
1. Аналитикалық қабілеттер.
Оларға: деректердің мәліметтерден айыру шеберлігі, маңызды және маңызды емес ақпараттарды айыра білу, талдау және т. б. жатады.
2. Тәжірибелік қабілеттер.
3. Шығармашылық қабілеттер.
4. Коммуникативтік қабілеттер
Оларға: пікірсайыстарды (дискуссияларды) пайдалану шеберлігі, озі ұсынған пікірге өзгелердің көзін жеткізе білу жатады.
5. Әлеуметтік қабілеттер.
6. Өзін-өзі саралау қабілеті.

Кейс әдісін қолдану кезінде пайдаланылатын әртүрлі талдау әдістері:
Проблемалық талдау
Жүйелік талдау
Праксеологиялық талдау
Прогностикалық талдау

Кейстің қисындық құрылымы:
жағдайлар: дағдылы уақиғалар; кездейсоқ жағдайлар; түйінді мәселелер; өмірдің өзінен алынған шынайы уақиғалар;
жағдайдың контексттері: хронологиялық; тарихи; нақтылы жердегі уақиғалар мен олардың туындау себеп-салдарлары; соларға қатысушылар мен олардың ерекшеліктері;
жағдайға түсініктеме беру;
кейс сұрақтары мен тапсырмалары.
қосымшалар.

Кейсті құрастыру сатылары:
білім беру жүйесіндегі кейстің орнын анықтау;
кейсте талданатын жағдаяттың қандай әлеуметтік институтқа қатысы бар екендігін анықтау;
модельденетін жағдайдың әртүрлі жақтарына сипаттамалар беру;
қосымша ақпараттарды жинау;
соңғы мәтінді даярлау;
кейстің тұсаукесер-талқылауын ұйымдастыру.

Сабақты ұйымдастыру сатылары
I. Кейс-әдісін даярлау сатысы
1. кейс-стади мәтінін даярлау сатысы
2. кейс-стади өткізілетін топты даярлау сатысы
II. Нақтылы топта кейс-стади әдісін жүзеге асыру сатысы

Қорытынды
Оқытушы тыңдаушыларға кейс-стадилік талдау әдісі тосын жағдаяттар, проблемалық мәселелер туралы тез және нәтижелі ойлауды ғылыми терия мен оның танымдық әдіснамасын практикада пайдалануға дағдыландыратын әдіс екенін атап көрсету керек.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz