Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай қиял түрлерін зерттеудің психодиагностикалық әдістер жинағы


Slide 1

Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай қиял түрлерін зерттеудің психодиагностикалық әдістер жинағы

Презентация

Slide 2

Жоспар

Кіріспе

Негізгі бөлім

А) Балалардың жас ерекшеліктеріне қарай психодиагностикасының ерекшеліктері

Ә) Қиялды зерттеу әдістері

Қорытынды

Slide 3

Балалар мектепке барған кезде олардың психологиялық даму деңгейі бойынша жеке айырмашылықтары едәуір артады. Бұл айырмашылықтар, ең алдымен, балалардың бір-бірінен интеллектуалды, адамгершілік, тұлғааралық дамуымен ерекшеленуінен көрінеді. Сондықтан олар бір нұсқаулық пен психодиагностикалық жағдайларға әр түрлі реакция жасай алады. Мектепке баратын кейбір балалар үшін ересектердің психодиагностикасына арналған тестілер іс жүзінде толықтай қол жетімді, ал басқалары - онша дамымаған - тек 4-6 жастағы балаларға арналған әдістер, т. с. с. мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған. Бұл әсіресе баланың өзін-өзі бағалауын, рефлексиясын және қоршаған ортаның әр түрлі саналы, күрделі бағалауын қолданатын психодиагностикалық әдістерге қатысты.

Сондықтан, осы немесе басқа психодиагностикалық техниканы бастауыш мектеп жасындағы балаларға қолданар алдында, баланың қол жеткізген психологиялық дамуының нақты деңгейін бағалау үшін оның интеллектуалды түрде қол жетімділігіне және тым қарапайым емес екеніне көз жеткізу керек.

Simple Portfolio Presentation

Кіріспе

Slide 4

Балаларды мектептегі оқуға бейімдеп, жетілдіруде психологиялық-педагогикалық диагностикаға қатысты негізгі жағдайларды белгілі бір қисынға келтіруге болады:

Slide 5

Балаларға психодиагностикалық зерттеулер жүргізгенде, мынандай моральді-этикалық сипаттамасы бар талаптар қойылады, олардың ең негізгілері:

Slide 6

Баланың қиялы оның қиялының даму дәрежесімен бағаланады, ол өз кезегінде әңгімелерде, суреттерде, қолөнерде және басқа да шығармашылық қызметтің өнімдерінде көрінуі мүмкін.

Slide 7

1-әдіс «Ауызша қиял» (сөйлеу қиялы)

PowerPoint Presentation

Оқиға барысында баланың қиялы келесі критерийлер бойынша бағаланады:

1. Қиял процестерінің жылдамдығы.

2. Суреттердің ерекше, өзіндік ерекшелігі.

3. Қиялдың байлығы.

4. Кескіндердің тереңдігі мен өңделуі (деталь) .

5. Кескіндердің әсерлілігі, эмоционалдылығы.

Осы атрибуттардың әрқайсысы үшін оқиға 0-ден 2 баллға дейін бағаланады.

Бұл ерекшелік әңгімеде іс жүзінде болмаған кезде 0 ұпай беріледі. Оқиға 1 ұпай алады, егер бұл ерекшелік болса, бірақ ол салыстырмалы түрде нашар баяндалған. Сәйкес ерекшелігі қатысып қана қоймай, сонымен бірге өте қатты көрсетілгенде оқиға 2 ұпай жинайды.

Кескіндердің әсерленгіштігі немесе эмоционалдылығы олардың тыңдаушыда қызығушылық пен эмоцияны тудыруы бойынша бағаланады.

Slide 8

2-әдіс «Сурет»

PowerPoint Presentation

Бұл техникада балаға стандартты қағаз парағы және фломастерлер ұсынылады (кем дегенде алты түрлі түсті) . Балаға сурет ойлап тауып, сурет салу тапсырмасы беріледі. Бұл 5 минутты алады.

Суретті талдау және баланың қиялын баллмен бағалау алдыңғы әдіс бойынша ауызша шығармашылықты талдау сияқты, сол параметрлер бойынша және сол хаттаманы қолдану арқылы жүзеге асырылады.

Slide 9

3-әдіс «Мүсін»

PowerPoint Presentation

Балаға пластилин жиынтығы және келесі тапсырма ұсынылады: 5 минут ішінде қолөнердің қандай да бір түрін жасау, оны пластилиннен мүсіндеу.

Баланың қиялы шамамен 0-ден 10 баллға дейінгі алдыңғы әдістердегідей параметрлермен бағаланады.

Тапсырмаға бөлінген уақытта (5 минут) ол ештеңе ойлап, оны қолымен жасай алмайтын жағдайда балаға 0-1 ұпай беріледі.

Бала пластилиннен өте қарапайым нәрсе ойлап тапқан кезде, мысалы, доп, текше, таяқша, сақина және т. б. 2-3 ұпай алады.

Бала қарапайым бөлшектер саны аз, екі-үшеуінен аспайтын салыстырмалы түрде қарапайым қолөнер жасаған болса, 4-5 ұпай алады.

Балаға 6-7 ұпай беріледі, егер ол ерекше бірдеңе ойлап тапса, бірақ сонымен бірге қиял байлығымен ерекшеленбесе.

Бала 8-9 ұпай алады, егер ол өзі ойлап тапқан нәрсе түпнұсқа болғанымен, бірақ толық өңделмеген болса.

Егер бала ойлап тапқан нәрсе өте түпнұсқа, егжей-тегжейлі өңделген және көркемдік талғамы жақсы болған жағдайда ғана бала бұл тапсырма үшін 10 ұпай ала алады.

Slide 10

Бастауыш мектеп жасындағы баланың қиялын дамытуды оның әңгімелері, суреттері, қолөнері арқылы бағалау әдістері кездейсоқ таңдалмаған.

Бұл таңдау осы жастағы баланың ойлауының үш негізгі түріне сәйкес келеді: көрнекі-әсерлі, көрнекі-бейнелі және сөздік-логикалық. Баланың қиялы толық сәйкесінше шығармашылық іс-әрекет түрлерінде көрінеді.

Slide 11

Қорытынды

Қиял, немесе фантазия, ойлау сияқты, іс-әрекеттің арнайы адам табиғаты айқын ашылатын ең жоғарғы танымдық процестерге жатады. Еңбектің аяқталған нәтижесін елестетпей, адам жұмысқа кірісе алмайды. Күтілетін нәтижені қиялдың көмегімен бейнелеу - адамның еңбегі мен жануарлардың инстинктивті мінез-құлқының арасындағы түбегейлі айырмашылық. Кез-келген жұмыс процесі міндетті түрде қиялмен байланысты. Ол көркемдік, дизайнерлік, ғылыми, әдеби, музыкалық, жалпы кез-келген шығармашылық қызметтің қажетті жағы ретінде әрекет етеді. Адам қиялдың арқасында өзінің іс-әрекетін жасайды, ақылды етіп жоспарлайды және басқарады.


Ұқсас жұмыстар
Проективтік әдістер
Психологияға кіріспе
Психодиагностикалық зерттеудің кезеңдері
ЭКСПЕРИМЕНТ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ
Кіші мектеп жасындағы балаларды психодиагностикалау ерекшеліктері
Арнайы психологияның дамуы
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ ТҮРЛЕРІ МЕН ТИПТЕРІ
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау қабілеттерін зерттеу
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАР ПСИХОДИАГНОСТИКАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz