ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ТӘРБИЕ НЕГІЗДЕРІ




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
«ТӘРБИЕ НЕГІЗДЕРІ»
ТҰЖЫРЫМДАМАСЫНЫҢ
МАЗМҰНЫ
207-топ
Орындаған:Женгисова.А
Қабылдаған:Иманбаева.С
ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫ

2019-2024 жылдарға арналған 15 сәуірдегі №145 бұйрығымен
бекітілген, «Рухани
жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің
Тұжырымдамалық
негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары.
Ұйымдаст
Өткізу
ыру
Дамыту
Отбасылар және ата-аналармен
Сыбайлас жемқорлыққа жұмыс істеудің топтық және жеке
қарсы мәдениетті түрлері
«Қоғамға қызмет» қалыптастару мақсатында: пайдаланылады: тәжірибе алмасу
волонтерлық балалар «Жемқорлық қоғам індеті», конференциясы, тренингтер, ең
қозғалысы әлеуметтік «Жемқорлықтың тарихи табысты
жобасын дамыту «Мектепке тамыры», ата-аналардың шеберлік сабақтары,
жол», «Қамқорлық», «Жемқорлықтың дамуына пікірталастар, сұрақ-жауап кештері,
«Мектепке әсер ететін факторлар мен мұғалімдер, психологтер, мектеп
жиналуға көмектес», себептер», әкімшілігімен кездесу, ата-аналар
«Адамдарға қуаныш сыйла» «Адам құқығы мен құқық» жиналысы,
акциялары. класс сағаттары мен аналар, әкелер кеңесі сондай-ақ, ата-
факультативтік сабақтар. аналар мен балалардың қатысуымен
ісшаралар ұйымдастыру.
Жанданды
Жетілдіру
ру

2019-2020 оқу жылында Патриотизм мен азаматтық
орта білім беру жауапкершілікті қалыптастыру
ұйымдарында (7-10 мен дамытуда әскери-
сыныптарға), оның ішінде патриоттық клубтар жүйелері,
ерекше білім беру оның
ішінде «Жасұлан», «Жас
қажеттілігі бар қыран» балалар мен
балаларға «Junior Skills» жасөспірімдер
ерте кәсіптік бағдар беру қозғалысы, «Туған елге
және тағзым» өлкетанулық - зерттеу
мектеп оқушыларына экспедициясы жұмыстары,
арналған базалық оқыту білім алушылармен
жобасы Қазақстанның киелі
нысандарына саяхаттар мен
жұмысын бастайды.
экскурсия ұйымдастыру.
Орта білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының жүйесі
келесі нормативтік-құқықтық құжаттармен реттеледі:

■ Қазақстан Республикасының Конституциясы;

■ Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;

■ Қазақстан Республикасының «Бала құқықтары туралы» Заңы;

■ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 15 тамыздағы №485 қаулысымен бекітілген

■ Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі – ҚРМЖМС-2012);

■ Қазақстан Республикасының Президенті Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Қазақстан жолы – 2050: «Бір мақстан, бір мүдде, бір болашақ»;

■ Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарына арналған Мемлекеттік бағдарламасы;

■ «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518 – ІV Кодексі (2014.17.11. берілген
өзгертулер мен толықтыруларымен);

■ Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы №483-ІV Заңы;

■ Қазақстан Республикасының «жасыл экономикаға» көшуі жөніндегі 2013-2020 жылдарға арналған тұжырымдамасы. Қазақстан Республикасы
Президентінің 2013 жылғы 30 мамырдағы №577 жарлығымен бекітілген;

■ Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы. Қазақстан Республикасы Президентінің 2014
жылғы 26 желтоқсандағы №986 Жарлығымен бекітілген;

■ Қазақстан Республикасының денсалық сақтау саласын дамытуды 2016-2019 жылдарға арналған «Денсаулық» мемлекеттік бағдарламасы;

■ Қазақстан Республикасында СПИД-тің алдын алу және онымен күрес жөніндегі шаралар туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қаулысы 1996 жылғы
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДАҒЫ
ТӘРБИ
ЖҰМЫСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2019-2020 оқу жылында Тәрбиенің
тұжырымдамалық
негізіндеріндегі «Жаңа қазақстандық
Тәрбие жұмысының екінші бағыты
«Руханиадамгершілік тәрбиені» жүзеге
асырудың негізгі
патриотизм мен механизмі ретінде ар-намыс пен мінсіз
азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу»
қызмет көрсету
атты тәрбие
жұмысының бірінші бағыты жүзеге асыру туралы бірыңғай сабақ жүргізуді
аясында НЗМ АҚ қарастырады. «Өзін-өзі
тәжірибесі бойынша өткізіледі. Бұл білім тану» рухани-адамгершілік білім беру
алушыларды еліміздің әртүрлі өңірлерімен бағдарламасы
таныстырып, олардың шеңберінде Отан мен ерлік;
зерттеушілік дағдыларын арттырады, туған әлеуметтік, қайырымдылық жобаларына
жерге деген қатысу.
сүйіспеншілігін қалыптастырады.
Тәрбие жұмысының үшінші бағыты «Ұлттық
тәрбие» оқушыларға қазақ
тілін білу, Қазақстан Республикасының
мемлекеттік атрибуттары мен
мемлекеттік рәміздері туралы жарыстар мен
олимпиадалар өткізу, әрбір
мектепте музейлер ашу, атақты спортшылар,
ғалымдар, көрнекті тұлғалар,
«Қазақстанның 100 жаңа есімі» жоба
жеңімпаздарымен кездесулер, сонымен қатар,
өлкенің тарихи-мәдени мұраларына жататын
объектілерінде мектеп
оқушыларына өлкетану бойынша тақырыптық
сабақтар өткізу арқылы
жүзеге асырылады.
Тәрбие жұмысының төртінші бағыты
«Отбасы тәрбиесі» атааналарды
ағарту мақсатында, олардың
психологиялықпедагогикалық
құзыреттілігін және мектепте
балаларды
тәрбиелеу үшін жауапкершілігін
арттыруға арналған.
Тәрбие жұмысының бесінші бағыты «Еңбек,,
экономикалық және
экологиялық тәрбие». Білім алушыларда кәсіби
өзін-өзі
анықтауға деген саналы көзқарастарын
қалыптастырады,
адамның экономикалық ойлау мен экологиялық
мәдениетін
дамытады.
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие бағытында
Қазақстан
халқы Ассамблеясы мен этномәдени орталықтарымен
ынтымақтастық
орнату; үйірмелер, әдеби клубтар; экскурсиялар: театрлар,
мұражайлар,
көркемөнер көрмелері, галереялар, тарихи орындар; іс-шаралар:
шығармашылық кештер, балалар мен жасөспірімдер
шығармаларының көрмесі, халықтар достығының фестивалі,
тілдік және шығармашылық
клубтар, конкурстар; атақты адамдармен, өнер
қайраткерлерімен кездесулер
аталған бағытты жүргізудің негізгі механизмі болып табылады.
«Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты» салауатты өмір салты
дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық
денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды
анықтай білу үшін кеңістік құрады. Жалпы білім беру ұйымдарында
бұқаралық спорт түрлерінде (футбол, волейбол, баскетбол, гандбол,
футзал, ұлттық спорт түрлері: асық ату, тоғыз құмалақ, қазақ
күресі) мектеп спорт лигаларының желісін кеңейту және спорт
түрлері
бойынша арнайы мамандандырылған сыныптар және спорттық
секциялар ашу маңызды.

Зияткерлік және ақпараттық мәдениет тәрбиесі.
Әрбір тұлғаның
зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін
және
дарындылығын сондай-ақ ақпараттықө мәдениетін
дамытуды
қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістікті
қалыптастыру.
Қорытынды

■ Педагог білім беру мен қатар тәрбиені негізге алу қажет.Тәрбие
білімнің бастаушы күші.Әрине негізгі тәрбие отбасыдан берілу
керек.Ал,оны әрі қарай сіңдіру ұстаздың қолында.

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері
Ұлттық тәрбие
Тә рбие ұғ ымы
Тәрбие мақсаты
Дінтану курсын оқытуға қойылатын талаптар
Оқу бағдарламалары
Қазақстан Республикасының заңнамалық базасы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие берудің негізгі бағыттары
Жоғары мектеп оқушыларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбие беру
Пәндер