Критериалды бағалаудың құралдары




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
“М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ”

Презентация
Тақырыбы:Критериальды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-
педагогикалық негіздері

Орындаған: Нәлтай
Тобы: ТП 18-2к1
Қабылдаған:Малгайдарова Г.
Психологиялық-педагогикалық қолдау мамандардың жүйелі ұйымдасқан, бір тұтас әрекеттерінің барысында
әрбір баланың білім беру-тәрбие үдерісінде өз мүмкіндігі мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен
дамуы үшін қажетті әлеуметтік психологиялық және педагогикалық қолдау балаға көмек (немесе қолдау)
көрсетудің ерекше түрі ретінде қарастырылады
Бағалау қызметінде психологиялық және
педагогикалық қолдау көрсетудің екі бағытын
көрсетуге болады:

өзекті – балада перспективалы –
осыған дейін оқуда болуы
пайда мүмкін
болған ауытқуларды
қиындықтарды ескеру
шешуге және алдын алуға
бағытталған; бағытталған.
Екі бағыт та педагогикалық үдеріске қолдау
қызметінің барлық мамандарының бірлескен күшжігерінің
арқасында іске асырылуы мүмкін.
Олардың қызметінде өзара байланысты және
оларды ескеру қажет міндетті үш компонент бар:

бала дамуының диагностикасы (психикалық, тұлғалық,
әлеуметтік);
• түзету-дамыту бағыттылығының жеке және топтық
сабақтарының бағдарламаларын іске асыру;
• білім беру ортасын баланы оқыту мен дамыту және бағалау
жүйесі арқылы оның даму деңгейін бағалауға қоятын
талаптары көзқарасы тұрғысынан талдау .
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ
ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
ТӨМЕНДЕГІЛЕРГЕ БАҒЫТТАЛУЫ ТИІС:
баланың денсаулығын және баланы қарым-қатынас
дене күшін қолдау: бала саласында қолдау: балаларға
өмірінің денсаулық-сақтау гуманистік
түзімін ұйымдастыру, оларды өзара әрекеттенуіне жағдай
жеке таңдалған қимылдық тудыру, балалардың қолы бос
белсенділіктерге, денсаулықты кезіндегі әрекеттерде жеке
нығайтатын сабақтарға қабілеттерін байқатуларын
қатыстыру; қолдау,
- балалардың зерде дамуын тәртіп түрін саналы түрде
қолдау: әрбір баланың таңдауына көмектесу;
танымдық ерекшелігін - баланың жанұясын қолдау:
анықтау және дамыту, оқу жанұялық қатынасты зерттеу,
әрекетінің табысты болуы олардың үйлесімді болуына
үшін жағдай тудыру; көмек көрсету.
Оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың
психологиялық-педагогикалық шарттар
келесі аспектілерден тұрады:

• оқу жетістіктерін бағалауда қызметтік формада сипатталған,
оқушыларға қолжетімді әрі түсінікті көрсеткіштер бойынша
анықталған, оқушы үшін шынайы және тұлғалық маңызды
критерилерді қолдану;

• бағалау процесінде көрсетілген көрсеткіштерге
сәйкес келетін түрлі деңгейдегі және үлгідегі
тапсырмаларды қолдану;

• оқушылардың өз жеке оқу жетістіктерін шынайы
таңдауын қамтамасыз ету және осы таңдауына қолдау
көрсету.
Критериалды
бағалау

Жиынтық Қалыптастырушы
бағалау(суммативті) бағалау (формативті)

бұл
Белгілі бір оқу кезеңін баланың оқуын үздіксіз
(тоқсан,оқу жылы,орта бақылау үдерісі.
білім деңгейі)сондай-ақ Қалыптастырушы
оқу бағалау бағасыз бағалау
бағдарламаларындағы болып
бөлімдер,ортақ табылады, ол
тақырыптарды аяқтаған критерийлерге сәйкес
кезде балл және баға қою бағалауға
арқылы жүргізілетін негізделеді және кері
бағалау түрі байланысты меңзейді.
Критериалды бағалаудың
құралдары

• Рубрикатор-Оқушының білімін
бағалауға арналған критерийлер
1. жиынтығы.

• Дискриптор-Оқушының критерийлер
бойынша ең жоғарғы жетістіктерге жету
2. қадамдарын көрсетеді.

Ұқсас жұмыстар
Оқушының бағалаудан
Жиынтық бағалау үдерісі
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Критериалды бағалау пайдасы
Критериалды бағалау түсінігі
Критериалды бағалау технологиясы
Бағалау критерийі
Бағалау үдерісі
Тоқсандық жиынтық бағалау
Критериалды білім беру сапасы
Пәндер