Критериалды бағалаудың құралдары


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

“М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ”

Презентация

Тақырыбы:Критериальды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері

Орындаған: Нәлтай А.

Тобы: ТП 18-2к1

Қабылдаған:Малгайдарова Г.

Slide 2

Психологиялық-педагогикалық қолдау мамандардың жүйелі ұйымдасқан, бір тұтас әрекеттерінің барысында әрбір баланың білім беру-тәрбие үдерісінде өз мүмкіндігі мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен дамуы үшін қажетті әлеуметтік психологиялық және педагогикалық қолдау балаға көмек (немесе қолдау) көрсетудің ерекше түрі ретінде қарастырылады

Slide 3

Бағалау қызметінде психологиялық және педагогикалық қолдау көрсетудің екі бағытын көрсетуге болады:

өзекті - балада осыған дейін пайда болған қиындықтарды шешуге бағытталған;

перспективалы - оқуда болуы мүмкін ауытқуларды ескеру және алдын алуға бағытталған.

Slide 4

Екі бағыт та педагогикалық үдеріске қолдау қызметінің барлық мамандарының бірлескен күшжігерінің арқасында іске асырылуы мүмкін. Олардың қызметінде өзара байланысты және оларды ескеру қажет міндетті үш компонент бар:

бала дамуының диагностикасы (психикалық, тұлғалық, әлеуметтік) ; • түзету-дамыту бағыттылығының жеке және топтық сабақтарының бағдарламаларын іске асыру; • білім беру ортасын баланы оқыту мен дамыту және бағалау жүйесі арқылы оның даму деңгейін бағалауға қоятын талаптары көзқарасы тұрғысынан талдау .

Slide 5

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТӨМЕНДЕГІЛЕРГЕ БАҒЫТТАЛУЫ ТИІС:

баланың денсаулығын және дене күшін қолдау: бала өмірінің денсаулық-сақтау түзімін ұйымдастыру, оларды жеке таңдалған қимылдық белсенділіктерге, денсаулықты нығайтатын сабақтарға қатыстыру;

- балалардың зерде дамуын қолдау: әрбір баланың танымдық ерекшелігін анықтау және дамыту, оқу әрекетінің табысты болуы үшін жағдай тудыру;

баланы қарым-қатынас саласында қолдау: балаларға гуманистік өзара әрекеттенуіне жағдай тудыру, балалардың қолы бос кезіндегі әрекеттерде жеке қабілеттерін байқатуларын қолдау, тәртіп түрін саналы түрде таңдауына көмектесу; - баланың жанұясын қолдау: жанұялық қатынасты зерттеу, олардың үйлесімді болуына көмек көрсету.

Slide 6

Оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық шарттар келесі аспектілерден тұрады:

Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, оқу жылы, орта білім деңгейі) сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер, ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі

Slide 13

Критериалды бағалаудың құралдары


Ұқсас жұмыстар
Оқушының бағалаудан
Жиынтық бағалау үдерісі
Қалыптастырушы бағалау үдерісі
Критериалды бағалау пайдасы
Критериалды бағалау түсінігі
Критериалды бағалау технологиясы
Бағалау критерийі
Бағалау үдерісі
Тоқсандық жиынтық бағалау
Критериалды білім беру сапасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz