Критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен қолдауы


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

“М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ”

Презентация

Тақырыбы:Критериальды бағалауын ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздері

Орындаған: Нәлтай А.

Тобы: ТП 18-2к1

Қабылдаған:Малгайдарова Г.

Slide 2

Психологиялық-педагогикалық қолдау мамандардың жүйелі ұйымдасқан, бір тұтас әрекеттерінің барысында әрбір баланың білім беру-тәрбие үдерісінде өз мүмкіндігі мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен дамуы үшін қажетті әлеуметтік психологиялық және педагогикалық қолдау балаға көмек (немесе қолдау) көрсетудің ерекше түрі ретінде қарастырылады

Slide 3

Бағалау қызметінде психологиялық және педагогикалық қолдау көрсетудің екі бағытын көрсетуге болады:

өзекті - балада осыған дейін пайда болған қиындықтарды шешуге бағытталған;

перспективалы - оқуда болуы мүмкін ауытқуларды ескеру және алдын алуға бағытталған.

Slide 4

Екі бағыт та педагогикалық үдеріске қолдау қызметінің барлық мамандарының бірлескен күшжігерінің арқасында іске асырылуы мүмкін. Олардың қызметінде өзара байланысты және оларды ескеру қажет міндетті үш компонент бар:

бала дамуының диагностикасы (психикалық, тұлғалық, әлеуметтік) ; • түзету-дамыту бағыттылығының жеке және топтық сабақтарының бағдарламаларын іске асыру; • білім беру ортасын баланы оқыту мен дамыту және бағалау жүйесі арқылы оның даму деңгейін бағалауға қоятын талаптары көзқарасы тұрғысынан талдау .

Slide 5

ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ТӨМЕНДЕГІЛЕРГЕ БАҒЫТТАЛУЫ ТИІС:

баланың денсаулығын және дене күшін қолдау: бала өмірінің денсаулық-сақтау түзімін ұйымдастыру, оларды жеке таңдалған қимылдық белсенділіктерге, денсаулықты нығайтатын сабақтарға қатыстыру;

- балалардың зерде дамуын қолдау: әрбір баланың танымдық ерекшелігін анықтау және дамыту, оқу әрекетінің табысты болуы үшін жағдай тудыру;

баланы қарым-қатынас саласында қолдау: балаларға гуманистік өзара әрекеттенуіне жағдай тудыру, балалардың қолы бос кезіндегі әрекеттерде жеке қабілеттерін байқатуларын қолдау, тәртіп түрін саналы түрде таңдауына көмектесу; - баланың жанұясын қолдау: жанұялық қатынасты зерттеу, олардың үйлесімді болуына көмек көрсету.

Slide 6

Оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық шарттар келесі аспектілерден тұрады:

Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, оқу жылы, орта білім деңгейі) сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер, ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі

Slide 13

Критериалды бағалаудың құралдары


Ұқсас жұмыстар
Жаңартылған білім беру жағдайындағы критериалды бағалаудың ғылыми-теориялық негіздері
Дәріс 6-7: Педагогикалық бағалаудың қызметтері және оқу үшін критериалды бағалау
Критериалды бағалау: оқушылардың оқу жетістігін бағалаудың педагогикалық технологиясы және Қазақстандағы енгізу мәселелері
Блум таксономиясы негізіндегі кәсіптік колледж және жоғары сынып оқушыларының критериалды бағалау жүйесінің психологиялық-педагогикалық негіздері мен процедуралық талаптары
Критериалды және қалыптастырушы бағалау: оқу жетістіктерін бағалаудың теориясы мен Қазақстандағы тәжірибесі
Ерекше білім беруді қажет ететін тұлғалардың әлеуметтік бейімделуі мен психологиялық-педагогикалық қолдауы
Психологиялық-педагогикалық коррекцияға кіріспе: психологиялық және педагогикалық түзету негіздері
Тәрбиелік әсердің психологиялық негіздері және педагогикалық стратегиялары
Тұлғаның өзін-өзі дамыту ұстанымдары мен педагогикалық қолдауы
Тұлғааралық қабылдау мен педагогикалық қарым-қатынас: психологиялық негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz