Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Презентация қосу
Он көлеміндегі
сандар
Тақырыпты оқытудың міндеттері:
1)Санның натурал қатарының жасалу принципін түсіндіру.
2)Сандардың атауларымен сәйкес белгленуімен таныстыру,цифрларды жазу
дағдысын қалыптастыру.
3)Заттардың екі тобын біріктіру және ажырату арқылы «+» немесе «-»
таңбаларын,қосу және азайту амалдарын қолдануды,жазуды үйрету.
4)Көрнекілікке сүйеніп,сандарды салыстыру арқылы «>»,«<»,«=»
таңбаларымен сәйкес теңсіздік,теңдік ұғымдарымен таныстыру.
5) 0 санының мағынасын, пайда болуын, сандар қатарындағы орнын,
жазылуын таныстыру.
6) геометриялық фигуралардың элементтерімен таныстыру, бұрыш,
қабырға,төбелер, ортақ қабырғалары- сәулелер, төбелері-нүктелер
болатынына назар аудару.
7) Сандарды және амал таңбаларын пайдаланып орындалған жазу-өрнек,
нәтиже өрнектің мәні болатынын түсіндіру.
8) Қосу, азайту амалдарының атауларымен,өзара байланысын, қосу
амалының орын ауыстырымдылық қасиетімен таныстыру, пайдаланудың
тиімділігін көрсету.
9) Бір с анның екінші саннан қанша артық, қанша кем екенін білу үшін үлкен
саннан кіші санды азайту керектігін түсіндіру.
10) Әр санның сан қатарныдағы орнын, құрамын анықтауға жаттықтыру.
11) 10 саны оның 2 цифрымен жазылуы, 1 және 2 таңбалы сан, ұзындық
өлшеуі-дм, оның мәні, белгіленуі туралы түсінік қалыптастыру.
Қолданылатын көрнекіліктер:
1) Қалталы полотно (10 қалта)
2) Нәрселердің суреті (он-оннан)
3) Геометриялық фигуралар (он-оннан)
4) Кеспе цифрлар
5) Амал (+,-) қатынас (>, <,= ) таңбалары
6) Цифрлардың жазылу үлгісі
7) Сан, баға туралы өлең, тақпақ
8) Санның құрамын көрсететін үйшіктің суреті
9) Ертегі кейіпкерлерінің суреті
10) Затқа санның және оған цифрдың сәйкестейтін сурет
11) Сандардың атаулары жазылған тірек- сызба
Өзіндік жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Он көлеміндегі сандардың
нөмерленуі: М-1, 18-46 бет.
Басты міндеті: Сан және цифр жайында түсінік беру, жазу дағдысын
қалыптастыру.
Жаңа әдістеме бойынша он көлеміндегі сандар мен таныстыру
Мынандай кезеңнен тұрады:
1. Санның санау нәтижесі деген нәтижесі екенін көрсету:
2. Сан өлшеудің нәтижесі екенін көрсету
3. Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
4. Санның жазылуы, цифр мен таныстыру
Тапсырмаларды орындау барысында болашақ оқытушылар 1-сынып
математикасы оқулығында, дәптерлеіне әдістемелік талдау жасап
осы тақырыптта өзіндік жұмыс жүргізу келесі суреттер бойынша:
қосымша сабақ көрінісін дайындау керек.Сурет бойынша әңгіме
құрастырып, оқушылардың білімін тексеруге тапсырмалар
орындалады.
Математикалық диктант:
1. Сандар қатарын жалғастыру: 3,4,5...
2. 4-тен бұрын қандай сан аталады?
3. 5-тен кейін қандай сан аталады?
4. 6 санының көршілерін жаз
5. 3 тен 1-і кем санды жаз
6. 2-ден 1-і артық қандай сан?
7. 5-пен 3 сандарының арасындағы қандай сан?
8. Тиісті таңбаларды қой:
А) 4 1=5, 6 1=5
Ә) 3=2+ , 2=3-
Б) 8>
Мына суретті пайдаланып, сандар құрамын пысықтауға әдістемелік
тапсырма дайында. 1-сынып оқушыларының білім, біліктерін тексеруге
ароналған тестілер жинағын жалғастыр. Сапасын арттыру үшін сабақтан
үзінді дайында.
№ Сұрақ 1ж 2ж 3ж 4ж
1 2 3 4 5 6
1 «1-ді қосу» ұғымы қандай негізде Кесте негізінде Салыстыру Нөмірлеу негізінде Заттар сандарының
беріледі? негізінде қиылысуы негізінде
2 5 санымен танысуда қандай үшбұрыш шаршы дөңгелек Бес-бұрыш
геометриялық фигураны
қарастырады?
3 Бірінші сынып оқушылары қандай Бірдің алдында Бірден кейін Екі санынан кейін Оннан кейін
саннан кейін 0 санымен танысады?
4 1-сынып оқушылары 10 көлеміндегі Жоқ, қосу мен Ия, алдыңғы Ия, заттарды Жоқ, бір-бірлеп
сандарды оқу кезеңінде 5-тен 1-ді азайтуды санды айтады. айтады азайту кестесін
ала ма? нөмерлеуден оқыған жоқ.
кейін оқиды.
5 10 көлеміндегі сандарды оқуда сан құрамымен Сандар қатарын реттеу Сандарды салыстыру Қосу мен азайтуға дайындау Логикалық ойлауды дамыту
танысу қандай мақсатпен оқытылады? үшін үшін үшін үшін
6 Алғашқы ондық сандарын игеруде оқушылар сантиметр метр дециметр миллиметр
қандай ұзындық бірлігімен алғаш рет танысады.
1 2 3 4 5 6
7 Екі кесіндінің айырмасы мен қосындысы қай «Ондық» «жүздік» «Мыңдық» «көп таңбалы сандар»
конценрде оқытылады?
8 Мына сандар қай сыныпта оқытылады: 1-сыныпта 2-сыныпта 3-сыныпта 4-сыныпта
10,20,30,40,50,60,70,80,90,100?
9 «Сандарды нумерациялау» тақырыбына жататын 48 45+3 174+26 200 1235 1000+200+30+5 15 8+7
жазуларды таңда
10 Жүз көлеміндегі ауызша нумерациялауды оқытуда абак Жүздіктер шаршысы Ондықтар мен бірліктер Оқушы сызғышы
қандай көрнекілік қолданылады? салынған жолақтар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz