Ұжым: ұғымы, түрлері және педагогикалық рөлі


Slide 1

Ұжым. Ұжым туралы жалпы түсінік.

Slide 2

Ұжым - бұл көздеген мақсатқа жетудегі ұйымшылдық пен мақсаттылық, іс-әрекетімен сипатталатын адамдар тобы.

Slide 3 Slide 4

Ұжым контактылы және негізгі болып екіге бөлінеді.

Контактылы ұжым - бұл ұжым белгілері бар бастаушы топ.

Негізгі ұжым - бұл контактылы ұжымдардың бірлестігі.

Slide 5 Slide 6 Slide 7

Ұжым проблемасын аса зор көңіл аударып, зерттеген педагогика ғылымының қайраткерлері және халық ағарту органдарының озат өкілдері:

А. В. Луначарский,

Н. К. Крупская

Макаренко Блонский

Шацкий

Сухомилинский

Slide 8

А. С. Макаренко ойынша нағыз шын ұжым, мейлі ересектер, мейлі балалар ұжымдары болсын қоғамның бір мүшесі болып есептеледі.

Slide 9

А. С. Макаренко жеке адам тәрбиесінің қоғамдық бағыттылығы тұрғысынан ұжымның кейбір сапасын, яғни белгілерін көрсетеді:

1. Ұжым тәрбиенің мақсаты және объектісі, жеке адам ұжымнан тыс дамымайды;

2. Ұжым адамдарды жалпы мақсатқа, еңбекке және еңбекті ұйымдастыруға біріктіреді;

3. Ұжым барлық ұжымдармен табиғи байланысты қоғамның бөлігі;

4. Ұжымның өзін-өзі басқару органдары мен органдары - ұйымдастырушылары болады.

Slide 10

В. А. Сухомлинскийдің пікірі бойынша әрбір бала тәрбиесі ұжымдағы негізгі тәрбие құралы болады. Балалар мен тәрбиешілер арасындағы рухани қарым-қатынас ұжымдық қатынастың даму процесі деп есептелген

Slide 11

А. В. Лунчарский: “Жаңа адамды қалыптастырудың негізгі жағдайы ұжым болады”- деп көрсетті.

Slide 12

Н. К. Крупская: “Тұлғаның дамуы мен қалыптасу ортасы ұжым” - деп атап айтқан.

Slide 13

Оқушылар ұжымын қалыптастыру мен нығайтуда аса маңызды мәселелердің бірі - ұжым алдындағы мақсатты - перспективаны таңдау. Оны үшке бөліп қарастыруға болады:

1) Жақын перспектива - бұл күнделікті өмірде пайдаланылатын жеке адамды әр түрлі іс-әрекетке ынталандыру, қызықтыру. Оған жарыс, саяхат, т. б. жатады;

2) Орта перспектика - бұл перспективаға жыл сайын өткізілетін көрмелерге, сайыстарға қатысу, лагерге бару, т. б. жатады;

3) Қашық перспектива - бұл ұжымның немесе жеке адамның бір істі ұзақ мерзімде орындауға талаптану мақсаты. Оған келешекте білім алу, мамандық таңдау, т. б. жатады.

Slide 14

Педагогикалық ұжым - педагогикалық көзқарастарының, сенімдері мен іс әрекеттерінің бірлігімен ұйымдасқан оқу-тәрбие мекемесі (мұғалімдер, тәрбиешілер, директор, оқу ісінің меңгерушісі, мектеп дөрігері) қызметкерлерін біріктіреді

Slide 15

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Педагогикалық құзыреттілік: ұғымы, мазмұны және түрлері
Педагогикалық құзіреттілік: ұғымы, түрлері және кәсіби компоненттері
Кәсіптік шеберліктегі педагогикалық қарым-қатынас: ұғымы, қызметі және түрлері
Педагогикалық құзыреттілік: ұғымы, түрлері және мұғалімнің кәсіби шеберлігі
Салықтық саясат: ұғымы, түрлері және экономикалық саясаттағы рөлі
Психология пәні: қарым-қатынас ұғымы, түрлері және педагогикалық қолданысы
Педагогикалық басқарудың ұғымы мен қағидалары
Тұлға, топ және ұжым: психологиялық құрылымы мен даму теориялары
Педагогикалық кәсіп және оның қоғамдағы рөлі
Педагогикалық сана-сезім және педагогикалық рефлексия: типология және практикалық рөлі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz