Компьютерлік деңгейдегі интерфейсі


Slide 1

СС-11

Сисенов Д.

Сырым Е.

Балмұрзаева Д.

Дайындаған:

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы пәні

Slide 2

Көп ұпай жинап, жеңіске жет!

Тақырыпты анықта (15 ұпай)

1-ойын (әр сұраққа 5 ұпай)

Тест (әр сұраққа 5 ұпай)

Викторина (әр сұраққа 5 ұпай)

Жасырынған сөз (50 ұпай)

START

Соңында жеңімпазға арнайы сыйлық бар!

Slide 3

Тақырыбын анықтау

Тізбекті және параллельді интерфейстер. Интерфейстің сипаттары

Қазақ әліпбиін

ашыңыз

3 әріп оңға

жылжытыңыз

Тақырыпты бірінші

табыңыз

60 сек

15 ұпай

Пһеягзпһ дюқг ңэоэййгйъвһ ёқпгоугжөпго. Ёқпгоугжөпһл өёқэппэощ

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Slide 4

ЭЕМ интерфейсінің жүйесі

Жоспары

Интерфейс ұғымы

Интерфейс түрлері

Интерфейс функциялары

1

2

3

4

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

А

Slide 5

Интерфейс түсінігі

Жүйе элемменттерінің арасындағы өзара әрекеттесулердің әдіс-ережелері мен құралдарының жиынтығы

Ф

Slide 6

Программалаушылардың кәсіптік тілінде - өзара әрекеттесу «жазықтығы» пайдаланушы мен компьютердің қарым-қатынасы, яғни екі жүйенің немесе адам мен компьютердің өзара мәліметтер алмасуын жасақтайтын аппараттық-программалық құралдардың жиынтығы;

Есептеуіш жүйе құрылғыларының немесе программалардың өзара әсерлесуін жасақтайтын құралдар мен ережелер жиынтығы; есептуіш жүйедегі құрылғыларды үйлестіру немесе жүйелер арасында үйлестіруге пайдаланылатын үйлестіргіш техникалық және программалық құралдар жиынтығы; жүйелердің, құрылғылардың немесе программалардың екі арасын бөлу шекарасы; екі қызметтік құрылғының және олардың қосылу, алмасу сигналдары және т. б. Сипаттамаларымен анықталған шекарасы;

Ішкі программаға басқаруды беру мен бастапқы программаға қайту процедурасы туралы сипаттамалар мен келісімдер жиынтығы.

Интерфейс

inter

өзара

face

бет жағы

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

МЕ

Slide 7

Интерфейстің ақпараттық ені - интерфейс арқылы параллель

жіберілетін деректердің биттер мен байттар саны

Интерфейс сипаттамасы

басқа модульмен әрекеттесу үшін оған қажетті ақпараты бар программаның декларативтік бөлігі.

Өткізу қабілеті - интерфейс арқылы бірлік уақытта жіберілетін ақпарат

Интерфейс арқылы ақпараттық сигналдарды максималды жіберу жиілігі

Қосылған құрылғылардың арасындағы мүмкін деген максимал ара қашықтығы

Интерфейстегі желілердің ортақ саны

Т

И

Slide 8

интерфейсінің сипаты

Қазіргі кезде РСІ ең көп таралған интерфейс болып табылады. Оның көмегімен аналық үстіртке кеңейту құрылғыларын қосады: дыбыс карталары, SCSI бақылаушылары, модемдер, видео басылым карталары, желілік карталар және басқа бөлшектер.

РСІ ішкі

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

К

А

Slide 9

Осылайша интерфейстің процессордың нақты түрінде бағынбауын және оның РСІ бірнеше құрылғыларымен қатарлап жұмыс істеуін қамтамасыз етуге қол жеткізілді.

Интерфейс Bes Mastering режимін ұстап тұруды және орнату кезінде бөлшектердің автоматты кескін үйлесімін(Plug and Play) қамтамасыз етеді. РСІ барлық бөліктері аналық үстіртте сегментке жинақталған, сегментте ажыратулар саны төртпен шектелінген. Егер сегменттер бірнеше болса, олар «көпірлер(bridge) » арқылы біріктіріледі.

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

PCI(Peripheral Component Interconnect) - ішкі бөлшектердің бірігуі. РСІ интерфейсінің «бітелуі» 1991 жылы көктемде Intel корпорациясының қойнауында өтті. 80486 және Pentium болашағы зор процессорлар жаңа ұйымның перифериялы бөлшектермен өзара әрекеттесуді талап етті. Intel инженерлері «нөлден» бастауға шешім қабылдады және нәтижесінде тікелей жүйелімен байланыспаған шинаны ойлап тапты.

Л

Ы

Қ

Slide 10

Пайдаланушыға арналған компьютермен жылдам әрекеттесу тәсілдері, оның мынадай ерекшеліктерін атауға болады:

жүйелік объектілерді(файлдар, құрылғылар, терезелер), меню және мәліметтерді бейнелеу үшін пиктограммаларды(белгішелер) пайдалану;

Объектілерді таңдау, белгілі бір іс-әрекетті бастау, терезені ашу және объектілерді жылжыту үшін сілтеуіш құрылғыларды, мысалы, тышқанды пайдалану;

экранды жұмыс үстелі немесе басқару тақтасы ретінде пайдалану.

Пайдаланушы

интерфейсі

Пайдаланушының жүйемен әрекеттестігін жасақтайтын программалық құралдар кешені; пайдаланушы мен жүйе арасындағы байланыс құралы. Мұндай стандарттар программа қызметтерімен операцияларын қолайлы түрде пайдалануды қаматамасыз ететін экран пішімі мен орындалатын командалардың меню құрылымын тағайындайды.

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Л

ОГ

Slide 11

Аталмыш курста қарастырылатын негізгі мәселе - пайдаланушылық интерфейстер және олардың қосымша деңгейінің программалы-аппараттық интерфейстері арасындағы байланыстары болып табылады. Осы мәселеге қызығушылық тек есептеу техникасы мамандарының ғана емес, сонымен қатар эргономисттердің, психологтардың, социологтардың және графикалық жүйелерді жасаушылардың да қызығушылығын туғызып отыр. Тәжірибе көрсеткендей, компьютерлік жүйелердегі көптеген қолданбалы есептерді шешу үшін интерфейсті таңдау мен (немесе) құрастырудағы проблемаларды толығымен, жан-жақты қарастыру қажет. Пайдаланушылық және программалы-аппараттық интерфейстерді құру технологиялары кешенді түрде қарастырылуы тиіс.

Соңғы жылдарда компьютерлік жүйелерді көптеп қолдануда. Басты себептерінің бірі пайдаланушы мен программалық қосымшаның өзара қарым-қатынас интерфейстерінің ролі зор. Жалпы алғанда, интерфейс түсінігі кең мағыналы және компьютерлік технологиялардың әр түрлі салаларында қолданылады.

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Пайдаланушы интерфейсі

И

К

Slide 12

Интерфейсті құрушы өз білімдерін пайдаланушылар жұмысына жағдай жасауға қолдана білуі керек. Ол оның талаптарын қолданбалы міндеттеріне сай қанағаттандырып қана емес, пайдаланушының физикалық және психологиялық сұранысына сай интерфейс жасап шығуы қажет.

Адамның психикасының бейімделу мүмкіндігін ескеру керек. Адамдар тез үйренеді, соған карай олардың психологиялық сұраныстары және жұмыс тәсілдері өзгеріп отырады. Компьютер ойындарын жасаушылар көп күштерін адам мен компьютер арасындағы интерфейсті жобалауға жұмсайды, мысалы компьютер ойынының өзі - интерфейс болып табылады.

Түр-түс, дыбыс, графиканы пайдалану кездейсоқтық емес, саналы турде қабылдаған шешімі. Ойындар ішіне бейімделу элементтері кіреді, сол арқылы пайдаланушының ойынға қызығушылығын қолдайды.

Ойын жасаушылар ақпараттық және программалық құрылғылардың мүмкіндіктерін біліп, сондай-ақ ойлау мүмкіндіктері жақсы болып, шешім шығару кезінде тапқырлық көрсете білулері керек. Сонымен мұндай операциялардың негізінде жалпы принциптер жатқанын мақұлдауымыз керек.

Интерфейстерді

құрудың жалпы принциптері

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

А

Л

Slide 13

Соңғы жылдары адам-компьютер жүйесінде интерфейсті ұйымдастыру айтарлықтай дамып, логикалық аяқталуына келді.

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Интерфейсті жалпылама құрылым түріндегі функциясы бар бірнеше бөлікке бөлуге болады. Мұндай интерпретация әр құрылымның құрылысын түсіндіреді және оларды қолдану қағидаларын негіздеуге мүмкіндік береді.

Мысалға, интерактивті Web-қосымшаларды жобалауда, жасаушыларға бірнеше интерфейстерді таңдауға тура келеді:

- пайдаланушының клиенттік бағдарламамен өзара қарым-қатынас деңгейдегі интерфейсі;

- клиенттік машина мен сервер машина арасындағы өзара қарым-қатынас деңгейдегі интерфейс;

- сервердің шеттік бағдарламамен немесе басқа сервермен өзара қарым-қатынас деңгейдегі интерфейсі.

Ы

Slide 14

Компьютердің аппараттық интерфейсі ретінде ДК-дің кез келген периферийлік құрылғысының әртүрлі сипаттамалар жинағын түсінеміз. Ол олардың арасында және орталық үдерістер арасындағы ақпарат алмасуды ұйымдастырады. Олар электрлік және уақыттық параметрлер, басқару сигналдар жинағы, деректер алмасу хаттамасы және қосылудың конструктивті артықшылықтары.

Қатынас интерфейсі қандай да бір есептерді шығару үшін, адам мен ЭЕМ арасында сенімді қатынасты қамтамасыз ететін, аппаратты-бағдарламалық, ақпаратты көрсету құрылғылардың және ақпарат алмасу хаттамаларының жиынтығы арқылы да анықталады.

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Компьютерлік жүйелер интерфейсі түсініктемесінің бірнешеуі бар

Қ

Slide 15

Командалық интерфейс.

Командалық интерфейс осылай аталады, өйткені интерфейстің бұл түрінде адам компьютерге «командалар» береді, ал компьютер оларды орындайды және адамға нәтиже береді. Командалық интерфейс пакеттік технология және командалық желі технологиясы ретінде жүзеге асырылады.

Интерфейстің қазіргі түрлері

WIMP - интерфейс

(Терезе - терезе, Сурет - сурет, Мәзір - мәзір, Көрсеткіш - меңзер) . Интерфейстің бұл түрінің ерекшелігі - қолданушымен диалог командалардың көмегімен емес, графикалық кескіндер - мәзірлер, терезелер және басқа элементтердің көмегімен жүзеге асырылады. Бұл интерфейсте машиналарға командалар берілгенімен, бұл графикалық кескіндер арқылы «жанама» орындалады. Мұндай интерфейс технологиялардың екі деңгейінде жүзеге асырылады: қарапайым графикалық интерфейс және «таза» WIMP - интерфейс.

SILK - интерфейс

(Сөйлеу - сөйлеу, кескін - сурет, тіл - тіл, ноу - білім) . Интерфейстің бұл түрі әдеттегі, адами қарым-қатынас формасына жақын. Осы интерфейс аясында адам мен компьютер арасында қалыпты «әңгіме» жүреді. Сонымен бірге компьютер өзі үшін командаларды табады, адамның сөйлеу қабілетін талдайды және ондағы негізгі тіркестерді табады. Ол сонымен қатар командалардың орындалу нәтижесін адам оқи алатын пішінге айналдырады. Интерфейстің бұл түрі компьютердің аппараттық ресурстарында ең сұранысқа ие, сондықтан ол негізінен әскери мақсатта қолданылады.

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Қ

Slide 16

4фото - 1сөз

ойыны

Slide 17

Графикалық интерфейс

Slide 18

Тұжырымдаманың аппараттық негізі, әрине, компьютерлерде әріптік-сандық дисплейлердің пайда болуы болды және бұл дисплейлерде кейіпкерлердің «жыпылықтауы», түстердің инверсиясы сияқты әсерлер болды (қара фонда ақ белгілердің стилін керісінше өзгерту, яғни ақ фонда қара белгілерді өзгерту) ), астын сызу таңбалары. Бұл эффекттер бүкіл экранға таралмады, тек бір немесе бірнеше таңбаларға қатысты болды

Компьютерлік жүйелерді ұйымдастыру және архитектурасы

Оның идеясы 70-жылдардың ортасында, Xerox Palo Alto ғылыми-зерттеу орталығында (PARC) визуалды интерфейс тұжырымдамасы жасалған кезде пайда болды. Графикалық интерфейс үшін міндетті шарт - команданың жауап беру уақытының азаюы, жедел жады көлемінің артуы, сонымен қатар компьютерлердің техникалық базасының дамуы.

Ұ

Р

Ы

Л

Slide 19

Ерте кезден бастап және осы тұжырымдамалардың әсерінен қолданбалы бағдарламалар арқылы пернетақта мен тінтуірді біріктіру процесі жүрді. Осы екі бағыттың бірігуі пайдаланушылық интерфейсті құруға алып келді, оның көмегімен қызметкерлерді қайта даярлауға аз уақыт пен қаражат жұмсап, сіз кез-келген бағдарламалық өніммен жұмыс жасай аласыз. Барлық қосымшалар мен амалдық жүйелерге ортақ осы интерфейстің сипаттамасы осы бөліктің тақырыбы болып табылады.

Slide 20

Қарапайым графикалық интерфейс

Slide 21

Enter пернесін басу әрқашан команданы орындай бермейді және келесі жолға өтеді. Кез-келген пернені басуға реакция көбінесе курсордың экранда тұрғанына байланысты болады.


Ұқсас жұмыстар
Қолданбалы программаның дестелері
Векторлы графика программалары
Пайдаланушы деңгейіндегі технологиялар
Желілік операциялық жүйелер
MS DOS Windows,UNIX ,LINUX
Объектілерді енгізу
Сапаны жоғалтпай шексіз үлкейтуге болатыны векторлық кескіндеудің негізгі құндылығы
Windows операциялық жүйелері
Операциялық жүйенің стандартты қосымшалары
Сабақтың типі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz