Фармацевтикалық білім


Slide 1

«12» Тақырып:Білім және ғылым саласындағы Фармацевтикалық қызмет(ЖОО, ҒЗИ және т. б)

Орындаған:Самбайқызы А.

202-б Фармация

Қабылдаған: Жұмабаев Н.

МЕББМ ҚАЗАҚСТАН-РЕСЕЙ НУО ҚАЗАХСТАНСКО-РОССИЙСКИЙ МЕДИЦИНАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ МЕДИЦИНСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ

Алматы 2020

Slide 2

Жоспары:

Кіріспе бөлім: Фармацевтикалық білім.

Негізгі бөлім:

Базалық білімнің фармацевттер үшін рөлі немесе жаңа мамандандырылу қажеттілігі.

Фармацевтикалық қызмет.

Қорытынды бөлім:

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

Slide 3

Дәстүрлі фармацевтикалық пәндермен қатар (фармацевтикалық химия, фармацевтикалық технология және т. б. ) коммуналдық және ауруханалық дәріханаларда, өнеркәсіпте және білім беру жүйесінде фармацевтикалық тәжірибенің негіздері оқытылады; клиникалық биология және пациентке көмек көрсету құзыреттілігіне бағытталған әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдарының тиісті аспектілеріне кіріспе.

Slide 4

Әлемдік фармацияда жинақталған ғылыми-практикалық шешімдердің қисынды қорытылуы мынадай қорытынды жасауға мүмкіндік береді: 1980-1990 жылдары фармацевтикалық білім мен Фармацияның мамандануы іс жүзінде орын алды

Slide 5

Жоғарыда келтірілген деректерді ескере отырып, фармацевтикалық білім бірқатар деңгейлерді қамтитын жүйе ретінде ұсынылуы мүмкін-ішкі жүйелер:

барлық студенттердің базалық фармацевтикалық білім беру процесінде алатын базалық (іргелі) білімі;

студенттердің бір бөлігі кәсіптік білім (мамандық) шеңберінде алатын мамандандырылған Білім (соңғы 15-20 жылдағы жаңа білім ;

жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру шеңберінде жекелеген мамандар алатын мамандандырылған Білім (соңғы Білім - соңғы 5-10 жыл ішінде) .

Slide 6

Фармацияны мамандандыру тұжырымдамасы

Фармацевтикалық мамандықтар

Тәжірибе қажеттілігі

Тәжірибе қажеттілігі

Фармацияның функционалдық салалары (проблемалары)

Фармацияның функционалдық салалары (проблемалары)

Базалық білім

Slide 7

Базалық фармацевтикалық білімнің құрылымын жалпы білім беретін пәндер кешені мен фармацевтикалық пәндер құрайды: Фармацияның тарихы мен ұйымдастырылуы, фармацевтикалық құқық, фармацевтикалық экономика және менеджмент, фармацевтикалық информатика және т. б., яғни фармацевтикалық білімі бар маман қызметінің барлық салаларында білімі талап етілетін пәндер.

Slide 8

Базалық білім жалпы (кең) бейіндегі фармацевтикалық маманды даярлауға мүмкіндік береді, ол Фармацияның кез келген функционалдық саласында әлеуетті еңбек ете алады, алайда ол жұмыс тәжірибесін жинақтауына қарай не өзінің білімін 2-деңгейде жалғастыра отырып, яғни мамандандыруды ала отырып, таңдалған салада тиімді бола алады.

Slide 9

Фармацияның негізгі тұжырымдамасы болып табылатын дәрі - дәрмектер туралы фармацевтикалық білімнің ерекшелігі оны ауруларды емдеудің көптеген құралдарының бірі ретінде дәрі-дәрмектер туралы тар медициналық идеялармен саралауды, сонымен қатар мүмкін болатын ретпен оқу білімін ұйымдастыруды талап етеді, адам пәндер кешені:

биология, физиология, анатомия, психология және т. б. ) және ДЗ-ДЗ-зат (көздер, химия) → ДЗ-препарат (технологиялар) → ДЗ-өнім (өндіріс) → ДЗ-тауар (экономика), → ДЗ-емдік құрал (медицина, Қоғам), ДЗ өмірінің әртүрлі нысандары мен кезеңдерін, сондай-ақ оның сыртқы ортасын ескере отырып

Slide 10

Фармацияның мамандануы негізінен дәрі-дәрмектер айналымының заңнамалық белгіленген кезеңдеріне сәйкес келетін фармацевтикалық қызметтің қалыптасқан функционалды салаларының салдары болып табылады.

Slide 11

Фармацияның жаңа мамандандырылған салаларының қатарына қоғамдық және госпитальдық (ауруханалық) фармация; өнеркәсіптік, инновациялық, зертханалық, әкімшілік, әлеуметтік және клиникалық фармация; фармацевтикалық ақпарат жатады.

Slide 12

Фармацияның жаңа мамандандырылу қажеттілігі фармацевтикалық жоғары оқу орындарының қазіргі заманғы түлектері жұмыс істейтін ДЗ айналымы саласында неғұрлым терең білімі бар кадрларға фармацевтикалық практиканың қажеттілігінен туындады.

Slide 13

Осыған сүйене отырып, фармацевтикалық білім берудің негізгі мақсаты - дәрі-дәрмектердің белгілі бір функционалды саласында тиімді жұмыс істей алатын мамандарды даярлау, яғни дәрі-дәрмектерді тарату саласындағы мамандар (дәріханалар мен көтерме ұйымдар), дәрі-дәрмектерді өндіру, оларды стандарттау және бақылау, мемлекеттік тіркеу және т. б.

Slide 14

Жоғарыда баяндалғанды ескере отырып, мамандандырылған фармацевтикалық білім жүйесін мынадай белгілердің бірінің негізінде бөлінген төрт кіші жүйе құрайды деп қорытынды жасауға болады: фармацевтикалық қызметтің функционалдық саласы (қоғамдық, госпитальдық, өнеркәсіптік, инновациялық, әкімшілік, зертханалық фармация), ДЗ типі (гомеопатиялық, ветеринариялық фармация, фитофармация), фармацевтикалық тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді тұтынушылардың типі (гериатриялық, педиатриялық фармация), Денсаулық сақтау жүйесінен тыс фармацевтикалық қызмет (академиялық, әскери, экстремалды фармация), - Төтенше жағдайлар кезінде-фармация) .

Slide 15

Функционалдық белгілері бойынша бөлінген Үш мамандық (Әлеуметтік және клиникалық фармация, фармацевтикалық ақпарат) әмбебаптылық элементтеріне ие.

Slide 16

Білімнің осы салаларындағы мамандар қоғамдық, госпитальдық (Әлеуметтік және клиникалық фармация), сондай-ақ әкімшілік (әлеуметтік фармация), инновациялық және зертханалық (клиникалық фармация) салаларда пайдалы болады.

Slide 17

Ақпарат және коммуникация процестері фармацевтикалық қызметтің барлық функционалды салаларын бір-бірімен байланыстыратындығына байланысты, фармацевтикалық ақпаратты білетін және оны қолданатын мамандар барлық осы салаларда қажет.

Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Фармацевтикалық көмек тұжырымдамасы
Фармацевтикалық көмек жүйесі
Фармацевтикалық кадрларды таңдау
БҰЙЫМДАРДЫҢ АЙНАЛЫМЫ
ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯ
ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ФАКУЛЬТЕТ МОДУЛЬ ФАРМАЦЕВТ - МЕНЕДЖЕР
ФАРМАЦЕВТИКАЛЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯДАҒЫ ЛАТЫН ТІЛІНІҢ МАҢЫЗЫ. ТҮСІНІКТЕР МЕН ТЕРМИНДЕР ЖҮЙЕСІ. ДЕФИНИЦИЯЛАР
Дәрілер технологиясының міндеттері
Фармация ғылым ретінде
Кадрлардың біліктілігін арттыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz