Білім сапасын бағалау жүйесінде жаңарту
Презентация қосу
Білім беруді
мониторингілеу бастауыш
білім беруді дамыту мен
оның сапасын басқарудың
жүйелі тәсілі және әсер ету
тетігі ретінде
Мониторинг - (латын тілінен аударғанда- ескертуші,
бақылаушы дегенді білдіреді) қоғамда немесе оның қайсыбір
топтарда болып жатқан өзгерістерді жүйелі түрде өлшеу жүйесі.
Мониторинг дегеніміз- белгілі бір нәрсенің жай-күйін
бақылау, талдау және болжау жүйесі.
Педагогикалық мониторинг- бұл білім берудің мақсаттары,
мазмұны, түрлері, әдістері, дидактикалық және техникалық
құралдарын, оқыту үдерісі мен нәтижелерін, жеке тұлғаны,
ұжымның тәрбиесі мен өзіндік дамуын қоса алғандағы білім беру
жүйесінің өздігінен даму бағыты және оның қызмет ету
тиімділігінің сандық және сапалық сипаттамаларының жүйелік
диагностикасы.
Педагогикалық мониторинг- білім беру
жағдайын үздіксіз бақылауды және оның дамуын
болжауды қамтамасыз ететін педагогикалық жүйенің
іс-әрекеті туралы ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу
және таратуды ұйымдастыру формасы болып
табылады.
Педагогикалық мониторинг жасауға қажетті
ақпаттың бағыттары:
- ақпараттың мазмұны
- ақпараттың сапасы
- ақпаратты басқаруда пайдалану
Мониторингтің
Мониторингтің
мақсаты- білім беру
педагогикалық
жүйесінің мақсатты
Мониторингтің нәтижесі- білім
түрде
негізгі обьектісі- құрылымы, мазмұны,
қалыптасуының
білімділік, оқу дағдысы, тәртібі,
шарты ақпараттың
тәрбиелілік және қатынас жүйесі,
мазмұндық сапасы
дамытушылық. оқушының пәндік,
мен көлеміндегі
жүйелік, тұлғалық
өзгерістерін
құзыреттілігі.
айқындау.
Зеер Эвальд Фридрихович
пс.ғ.д.,профессор
Мониторингтің атқаратын қызметі:
Аралық
Проблемаларды, Сауатты түрде
міндеттердің
Әрекет барысына олардың себебін басқарушылық
орындалу сапасын Ақпаратты өңдеу
түзетулер енгізу анықтау, оларды шешімдер
анықтау, түпкілікті
шешуге ықпал ету қабылдау
нәтижені болжау
Мониторингтің ерекшеліктері:
Білімдегі Шәкірт өз
Білім алуда
кемшіліктерді кемшілігін байқап, Оқушының білім
Өз зейінін жоспар, тезис
жою мақсатында әріқарай не істеу сапасын арттыруға
тәрбиелейді құруға
тапсырмалар керектігін жағдай тудырады
машықтанады
жүйесі ұсынылады аңғарады
Балықбаев Такир Оспанұлы п.ғ.д., профессор
Білім берудің орта буынында білім сапасын анықтап
және оқыту үдерісін жетілдіруің негізгі бағыттарын
белгілеу үшін оқушылардың білім, іскерлік, дағдыларын
“
кешенді анықтау қажет. Оқытудың сапасын көтеру үшін
оқулықтардың мазмұнын жетілдіру білім беру жүйесін
дамытудың негізгі бағыты болып табылады.
Білім сапасын бағалаудың ұлттық жүйесі туралы
Ережеде:
«Білім сапасы- тұлғаның, қоғамның, мемлекеттің,
әлеуметтік топтардың білімі, ептілігі, дағдылардың
мазмұнына, көлеміне тұрақты және дамудағы
тұтынушылықтарын қанағаттандыратын
қабілеттілікті сипаттайтын көрсеткіштер
жиынтығы»,- деп қарасырылады.
Бастауыш білім беруді мониторингілеу- оның динамикалық
өзгерістерінің қорытындысы ретінде стандартталған жүйелік
бақылуды қарастырады, білім берудің шығармашылық шарттарын
орындайды, бастауыш сынып оқушыларының оқудағы және оқудан
тыс жетістіктерін бақылап, қадағалайды.
Оқушы деңгейіндегі оқу сапасының мониторинг міндетері:
- білім мазмұнының бастауыш сынып оқушыларының талаптары мен
дайындық деңгейіне үйлесімділігі;
- оқыту үдерісінің әдістемелік тұрғыда қамтамасыз етілу тиімділігі;
- жалпы білімдік дағдысы мен шеберлігінің қалыптасу деңгейі;
- оқушылардың білім алу кезінде бағдарлама бөлімдерінде кездесетін
проблемалары.
Мониторингтік білім сапасының бір сәтінде
оқушылардың білуі мен үйренуіне тиісті маңызды
нәрсені, күдіксіз тексеру үшін бақылауды жиі жүзеге
асырып отыруы қажет. Ол үшін жүргізілетін
диагностиканың жоспары құрылады. Жоспарда
тексерудің тақырыбы, мақсаты, нысаны
көрсетіледі. Мониторингтік зерттеудің мұндай
жоспары мұғалімдерде де, мектептің әкімшілігінде де
болады. Сондықтан да мұғалім бастапқы бақылауды
тақырыпты үйренгенге дейін, ағымдағы бақылауды
тақырыпты үйрену барысында, қорытынды
бақылауды тақырыпты үйренгеннен кейін жүргізуді
жоспарлайды.
Педагогикалық мониторингінің кез-келген түрі үш кезеңмен жүргізіледі :
Үшінші кезең
(аналитикалық)
Бірінші кезеңде
- ақпарат
(даярлық)-
өңделеді,
мақсат, нысан,
талданады,
мерзімдер,
ұсыныстар
құралдар Екінші кезең әзірленеді, түзету
айқындалады. (практикалық)- жолдары
ақпарат айқындалады.
жинау(бақылау,
сауалнама,әңгіме
лесу,сабаққа
қатысу т.б.)
Бүгінгі күні білім алушылардың оқу жетістіктерін
бағалау – оқыту үдерісінің маңызды да
салмақты бөлігі болып табылады. Сол себептен,
зерттеу іс-әрекеттерін кеңінен қолданып, оқушы
жетістіктерін бүгінгі күннің талабына сай жаңаша
бағалау жүйесі қажет етіледі.
Бағалау- білім алушылардың үлгерімі
жөніндегі мәліметтерді жинақтау және сараптау
болып табылады.
Критериалды бағалау- нақты айқындалған,
ұжымда қаралған, білім беру үдерісіне
қатысатындардың барлығына алдын-ала белгілі
болған, білім берудің мақсаты мен мазмұнына
сәйкес келетін, оқушы үлгісін қалыптастыруға
ықпал жасайтын білім алушының оқудағы
жетістіктерін сәйкестендіру негізінде
қалыптастырылған үдеріс.
Мектепте оқыту сапасын
жоғарылату
Бастауыш мектеп
Критериалды
Әлеуметтік бітірушілерінің бағалауды енгізудің
сұраныстардың білімін халықаралық
өзгеруі стандартқа мақсаты
сәйкестендіру
Білім сапасын бағалау
жүйесінде жаңарту
Оқушы танымындағы
мәселесі бес балдық
өзгерістер мен білім
жүйенің қазіргі
саласындағы
заманға сай білім
қалыптасқан
жүйесін
қайшылықтар
қанағаттандыра
алмауы 11
Ұстанымдар негіздері:
1. Бағамен 2. Дескрипторлар 3. Оқушы өз 4. Оқушы нақты
оқушының оқушыға алдан- білім деңгейін білімділік
жұмысы ала белгілі болуы анықтай алуы мақсатты
бағаланады. шарт. керек. бағалауы қажет.
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі:
Алдын-ала
Анық, Өзін бағалауға
ұсынылған Бағаның
айқындылығы мүмкіндіктің
бағалау әділдігі;
; берілуі
шкаласы;
Критериалды оқытудың маңыздылығы:
Мұғалім үшін:
- әрбір оқушының өзгешелігін ескере отыра жеке білім алу
траекториясын құру
Ата-ана үшін:
- баланың білім алуындағы өсу деңгейін қадағалауы.
Оқушы үшін:
- берілген бағалау критерийлерін түсіну, қолдану, жұмысын
бағалай білуі.
Бастауыш білім берудегі мониторингті
теориялық тұрғыда ғылыми-зерттеу
нәтижесінде берілген анықтамаларды талдау,
ғалымдардың құнды ой-пікірлеріне сүйене
отырып, ғылыми сипаттама берілді. Бастауыш
білім берудегі мониторингті тәжірибелік мәселе
ретінде практикалық тұрғыда қалай іске асып
жатқаны талданды. Бұл өз кезегінде, еліміздің
білім беру жүйесін модернизациялаумен
байланысты, әлемдік білім кеңістігіне енудің
негізі болып табылатын оқу үдерісін прктикаға
және нәтижеге бағыттап, білім сапасын
қадағалауға мүмкіндік туғызады.
Назарларыңызға
рақмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz