Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу



Орындаған: Мұсатаева Н. М., Дәкей Бота Тексерген: п. ғ. д., профессор Амирова А. С.
Қазіргі заманғы инновациялық білім беру технологиялары және олардың тиімділік критерийлері

Жоспар:
1. Бастауыш мектептегі инновациялық үдерістердің мәні.
2. Білім, білік және дағдыға, жүйелі әрекеттестікке, проблемалық және тұлғалық-бағыттылыққа, дамыта оқытуға негізделген бастауыш білім беру жүйесіндегі инновациялар.
3. Педагогикалық инновацияның критерийлері: жаңашылдық, тиімділік, нәтижелілік жалпы педагогикалық тәжірибелерде шығармашылықтың қолданылу мүмкіндігі.
4. Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу.

1. Бастауыш мектептегі инновациялық үдерістердің мәні.
«Инновация» термині ағылшын тілінің «innovation» деген сөзінен шыққан, аудармасы «жаңашылдықты енгізу».
Инновациялық үдеріс - білім беру үдерісіне тұрақты жаңа элементтер кіргізетін, жүйенің бір жағдайдан екінші жағдайға көшуіне апаратын жаңалық, жаңадан ендірілетін әрекет.
Жаңа талпыныс, жаңа ашылған жолдың бірі - білім берудің жаңа жүйесінің жасалуы. Бұл тұтас педагогикалық үдерістегі өзгертулермен тығыз байланысты. Білім беру саласының барлық жағына жаңаша көзқарас, жаңаша қарым-қатынас (білім мазмұнын жетілдіру, жаңа базистік оқу жоспарына көшу, жаңа буын оқулықтары мен оқу-әдістемелік кешендерге көшу т. б. ) жаңаша ойлау қалыптасуда.

Инновациялық іс-әрекет жайлы ғалымдардың пікірлері:

Іс-әрекеттің «негізгі құрастырушысы» ретінде Б. Ф. Ломов мыналарды бөліп көрсетеді:

Б. Ф. Ломовтың айтуы бойынша, мұғалімнің инновациялық іс-әрекетінің диагностикасында ескерілетін бірнеше ережелер қатары бар:
1
2
3
4

Педагогтың инновациялық іс-әрекеті келесі белгілермен сипатталады:
өзінің жеке қасиеттерін есепке ала отырып, басқалардың инновациялық тәжірибесін өзгерту, жетілдіру, қабылдау қабілеті;
жаңа ғылыми идеялар мен басқалардың тәжірибесінен хабардар бола отырып, өз жұмысының нәтижесін ұғыну қажеттілігінен;
жаңа ғылыми зерттеулер, олардың әдістемелік жүзеге асуын үздіксіз тәжірибеге енгізумен;
педагогикалық инновацияның жаңа әдістері мен тәсілдерін өздігінен жасауымен;
педагогикалық кертартпалықпен, догмамен, артта қалушылықпен белсенді күрес жүргізумен.

Педагогтың өнімді инновациялық іс-әрекетінің көрсеткіштері мыналар:

Болашақ ұстаздың инновациялық іс-әрекеті төрт түрлі өлшеммен сипатталады:

2. Білім, білік және дағдыға, жүйелі әрекеттестікке, проблемалық және тұлғалық-бағыттылыққа, дамыта оқытуға негізделген бастауыш білім беру жүйесіндегі инновациялар.
Дидактикалық дайындық жалпы кәсіби - педагогикалық даярлықтың негізгі және маңызды саласы. Мұғалімдердің дидактикалық даярдығына: олардың оқыту үдерісінің теориясы мен практикалық мүмкіндіктері жатады. Осыған орай, мұғалімнің бойында мынадай дидактикалық қабілеттер: оқыту үдерісін жоспарлай білуі, оны мақсатты түрде ұйымдастыра алуы, жүйелі түрде бақылау мен бағалау ісін орындай алуы керек.
Жалпы білім беру негізінен үш түрлі мақсатты көздейді:
біріншісі - табиғат, қоғам, техника, өнер туралы ғылыми білім негіздерін меңгеру.
екіншісі - оқушыларды практикалық іс-әрекетке даярлау, өздігінен қоғамдық пайдалы еңбек етуге дайындау.
үшіншісі - оқушылардың ғылыми көзқарасы мен сенімдерін қалыптастыру, оқу пәндерін оқытуда олардың танымдық және тәрбиелік мүмкіндіктерін мейлінше толығымен пайдалануды керек етеді.

Мұғалімдердің қызметінде кездесетін дидактикалық қиындықтардың көбірек орын алатындары мыналар:

3. Педагогикалық инновацияның критерийлері: жаңашылдық, тиімділік, нәтижелілік жалпы педагогикалық тәжірибелерде шығармашылықтың қолданылу мүмкіндігі.
Педагогика ғылымының зерттеу тәжірибесіне сүйенсек, педагогикалық инновацияның келесі өлшемдерін (критерийлерін) : жаңашылдық, тиімділік, нәтижелілік, жалпы педагогикалық тәжірибелерде шығармашылықтың қолданылу мүмкіндіктерін атауға болады.
Инновацияның негізгі өлшемі ретінде жаңашылдық алға шығады. М. С. Бурлин қолданылу аясына, ерекшеліктеріне қарай жаңалықтың бірнеше деңгейлерін бөліп көрсеткен. Олар: абсолютті, локальды-обсалютті шарты және субъективті.

Осы пікірді жақтаушы ғалымдар В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев және Е. Н. Шияновтар жаңалықтың келесі төрт деңгейін бөліп көрсеткен:

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz