Бастауыш білім берудегі инновациялық технологиялар және тиімділік критерийлері


Slide 1

Орындаған: Мұсатаева Н. М., Дәкей Бота Тексерген: п. ғ. д., профессор Амирова А. С.

Қазіргі заманғы инновациялық білім беру технологиялары және олардың тиімділік критерийлері

Slide 2

Жоспар:

1. Бастауыш мектептегі инновациялық үдерістердің мәні.

2. Білім, білік және дағдыға, жүйелі әрекеттестікке, проблемалық және тұлғалық-бағыттылыққа, дамыта оқытуға негізделген бастауыш білім беру жүйесіндегі инновациялар.

3. Педагогикалық инновацияның критерийлері: жаңашылдық, тиімділік, нәтижелілік жалпы педагогикалық тәжірибелерде шығармашылықтың қолданылу мүмкіндігі.

4. Озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының озат педагогикалық тәжірибе және педагогика ғылымының жетістіктерін енгізу.

Slide 3

1. Бастауыш мектептегі инновациялық үдерістердің мәні.

«Инновация» термині ағылшын тілінің «innovation» деген сөзінен шыққан, аудармасы «жаңашылдықты енгізу».

Инновациялық үдеріс - білім беру үдерісіне тұрақты жаңа элементтер кіргізетін, жүйенің бір жағдайдан екінші жағдайға көшуіне апаратын жаңалық, жаңадан ендірілетін әрекет.

Жаңа талпыныс, жаңа ашылған жолдың бірі - білім берудің жаңа жүйесінің жасалуы. Бұл тұтас педагогикалық үдерістегі өзгертулермен тығыз байланысты. Білім беру саласының барлық жағына жаңаша көзқарас, жаңаша қарым-қатынас (білім мазмұнын жетілдіру, жаңа базистік оқу жоспарына көшу, жаңа буын оқулықтары мен оқу-әдістемелік кешендерге көшу т. б. ) жаңаша ойлау қалыптасуда.

Slide 4

Инновациялық іс-әрекет жайлы ғалымдардың пікірлері:

Slide 5

Іс-әрекеттің «негізгі құрастырушысы» ретінде Б. Ф. Ломов мыналарды бөліп көрсетеді:

Slide 6

Б. Ф. Ломовтың айтуы бойынша, мұғалімнің инновациялық іс-әрекетінің диагностикасында ескерілетін бірнеше ережелер қатары бар:

1

2

3

4

Slide 7

Педагогтың инновациялық іс-әрекеті келесі белгілермен сипатталады:

өзінің жеке қасиеттерін есепке ала отырып, басқалардың инновациялық тәжірибесін өзгерту, жетілдіру, қабылдау қабілеті;

жаңа ғылыми идеялар мен басқалардың тәжірибесінен хабардар бола отырып, өз жұмысының нәтижесін ұғыну қажеттілігінен;

жаңа ғылыми зерттеулер, олардың әдістемелік жүзеге асуын үздіксіз тәжірибеге енгізумен;

педагогикалық инновацияның жаңа әдістері мен тәсілдерін өздігінен жасауымен;

педагогикалық кертартпалықпен, догмамен, артта қалушылықпен белсенді күрес жүргізумен.

Slide 8

Педагогтың өнімді инновациялық іс-әрекетінің көрсеткіштері мыналар:

Slide 9

Болашақ ұстаздың инновациялық іс-әрекеті төрт түрлі өлшеммен сипатталады:

Slide 10

2. Білім, білік және дағдыға, жүйелі әрекеттестікке, проблемалық және тұлғалық-бағыттылыққа, дамыта оқытуға негізделген бастауыш білім беру жүйесіндегі инновациялар.

Дидактикалық дайындық жалпы кәсіби - педагогикалық даярлықтың негізгі және маңызды саласы. Мұғалімдердің дидактикалық даярдығына: олардың оқыту үдерісінің теориясы мен практикалық мүмкіндіктері жатады. Осыған орай, мұғалімнің бойында мынадай дидактикалық қабілеттер: оқыту үдерісін жоспарлай білуі, оны мақсатты түрде ұйымдастыра алуы, жүйелі түрде бақылау мен бағалау ісін орындай алуы керек.

Жалпы білім беру негізінен үш түрлі мақсатты көздейді:

біріншісі - табиғат, қоғам, техника, өнер туралы ғылыми білім негіздерін меңгеру.

екіншісі - оқушыларды практикалық іс-әрекетке даярлау, өздігінен қоғамдық пайдалы еңбек етуге дайындау.

үшіншісі - оқушылардың ғылыми көзқарасы мен сенімдерін қалыптастыру, оқу пәндерін оқытуда олардың танымдық және тәрбиелік мүмкіндіктерін мейлінше толығымен пайдалануды керек етеді.

Slide 11

Мұғалімдердің қызметінде кездесетін дидактикалық қиындықтардың көбірек орын алатындары мыналар:

Slide 12

3. Педагогикалық инновацияның критерийлері: жаңашылдық, тиімділік, нәтижелілік жалпы педагогикалық тәжірибелерде шығармашылықтың қолданылу мүмкіндігі.

Педагогика ғылымының зерттеу тәжірибесіне сүйенсек, педагогикалық инновацияның келесі өлшемдерін (критерийлерін) : жаңашылдық, тиімділік, нәтижелілік, жалпы педагогикалық тәжірибелерде шығармашылықтың қолданылу мүмкіндіктерін атауға болады.

Инновацияның негізгі өлшемі ретінде жаңашылдық алға шығады. М. С. Бурлин қолданылу аясына, ерекшеліктеріне қарай жаңалықтың бірнеше деңгейлерін бөліп көрсеткен. Олар: абсолютті, локальды-обсалютті шарты және субъективті.

Slide 13

Осы пікірді жақтаушы ғалымдар В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев және Е. Н. Шияновтар жаңалықтың келесі төрт деңгейін бөліп көрсеткен:

Slide 14
Ұқсас жұмыстар
Білім берудегі инновациялық технологиялар мен дәстүрлі әдістердің салыстырмалы талдауы
Мультимедиалық технологиялар: түсінігі, құрылымы және білім берудегі қолданылуы
Мектепке дейінгі білім берудегі оқыту технологиялары мен инновациялық құралдар
Білім берудегі ақпараттық технологиялар мен техникалық оқыту құралдарын қолданудың тиімділігі
Компьютерлік және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: түсінігі, құралдары және білім берудегі қолданылуы
Білім берудегі интерактивті технологиялар: интерактивті тақталардың түрлері мен қолдану мүмкіндіктері
Қазіргі білім жүйесіндегі инновациялық технологиялар: теория мен енгізу
Білім берудегі инновациялардың теориясы мен педагогикалық технологиялары
Білім беру жүйесіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар: түрлері, енгізу кезеңдері және оқушыларға ықпалы
Дүниетану пәнінің бастауыш сыныптарда эстетикалық тәрбие берудегі мүмкіндіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz