Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі мен зерттеушілік-эксперименттік қызметі


Slide 1

ОРЫНДАҒАН: НҰРАШ Б.

К106-17 МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ

ТЕКСЕРГЕН: БАЛАБЕКОВА А.

ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ

УНИВЕРСИТЕТІ

Музыка мұғалімінің зерттеушілік және эксперименталды әрекеттері

Slide 2

Музыка мұғалімі - ұйымдастырушы, тәрбиеші ретінде жетекші өзінің педагогтық шеберлігін арттырып, барлық жағынан үлгі болуға міндетті. Ол дайындықты ұйымдастырудың барлық мәселелерін шешуге, оның жоспарын жасауға, музыкалық шығармамен жұмыс істеудің мазмұны мен әдістерін, жеке-дара және топтың сабақтардың формаларын, тәсілдері мен әдістерін құралдарын динамикалық келісімділігін және т. б. мұқият ойластыруға тиіс.

Музыка мұғалімі

Slide 3

Мұғалімнің музыкалық - орындаушылық қызметі педагогикалық негізгі бағыт-бағдары төмендегідей болуы тиіс:

балалар аудиториясына бейімделуі;

өз музыкалық орындауында балаларды музыкаға тарта білуі;

оқушыларды бірігіп орындауға тарту;

балалардың ойлау, елестету сияқты шығармашылық қабілеттерін ояту т. б.

Slide 4

Музыка мұғалімінің кәсіби коммуникативтік-ұйымдастырушылық әрекеті мынадай негізгі мәселелерді шешуге бағытталған:

музыкалық сабақтарды жүргізу процесін педагогикалық басшылыққа алу және мұғалімнің алдында тұрған музыкалық әрекеттің барлық түрін ұымдастыруға байланысты жоспарларды орындау;

оқушы мен мұғалім арасындағы сезімдік-рухани қатынасты орнату, олармен арадағы талапкершілік, кешірімшілдік қасиетерді дамыта нығайту

Slide 5

«Адам жасаған өнер сол адам туралы және сол адам үшін жасалады, музыка мен өмірдің байланысы осында жатыр. Міне, сондықтан да өнер үнемі адамдардың идеялық дүниесін байытып, рухтандырып, дүниетанымын бекітіп, күш қуатын арттырып келеді»

ДМИТРИЙ БОРИСОВИЧ КАБАЛЕВСКИЙ

Slide 6

Музыка мұғалімі оқушыларды музыкалық шеберлігі пен дағдыларды игеруде белсенділік пен дербестікті дамыту және халық музыкалық творчествосының негіздерін оқып үйреніп, оларды жүйелі жүргізуді қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, белсенділік пен дербестікті дамыту және халық музыкалық шығармашылығының негіздерін оқып үйреніп, іс-тәжірибеде қолдануды жүйелі түрде жүргізуді қамтиды.

Slide 7

Музыка мұғалімі шеберлігінің құпиясы - оны зерттеу ісінде ғана емес, жинақтаған мұраға және оқыту әдістеріне шығармашылық шабытпен келуі, оларды жаңа өзгерген жағдайларға байланысты қолдана білу, сонымен қатар, ғылыми жаңалыққа өз сараптамаларын жасай білу талаптары, кездескен қиыншылықтарға өз бетінше даяр бола білу мен оларды шешу болып табылады. Оқушыларды өз бетінше ізденуге, салыстыруға, талдау жасауға және зерттеу ісіндегі құбылыстарды қоршаған ортамен байланысын табуға, ақиқат іздеуге, шығармашылықпен ойлау қабілетін қалыптастыру музыка сабағының мақсаты болып табылады.

Slide 8

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА

РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі заманғы музыка мұғалімінің рөлі, қызметтері және құзыреттілігі
Педагогикалық әдеп, мұғалімнің кәсіби мәдениеті және педагогикалық шеберлігі
Ұстаздың тәрбиелік рөлі мен педагогикалық шеберлігі
Дәріс оқу шеберлігі: педагогикалық шеберлік, дайындық және көрнекілік құралдары
Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби педагогикалық шеберлігі: ұғымы, критерийлері және бөлімдері
XXI ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық имиджі
Педагогикалық құзыреттілік: ұғымы, түрлері және мұғалімнің кәсіби шеберлігі
Бастауыш мектеп музыка сабақтарының типтік бағдарламасы мен әдістемелік кешені: мазмұны және тәрбиелік-педагогикалық рөлі
Мұрагер: қазақ мектептері үшін ұлттық-педагогикалық негіздегі музыка оқыту бағдарламасы
Шетел тілі мұғалімінің педагогикалық іс-әрекеті мен кәсіби қабілеттерінің сипаттамасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz