ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Презентация қосу
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
УНИВЕРСИТЕТІ
Музыка мұғалімінің зерттеушілік және
эксперименталды әрекеттері
ОРЫНДАҒАН: НҰРАШ Б.
К106-17 МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ
ТЕКСЕРГЕН: БАЛАБЕКОВА А.
Музыка мұғалімі
МУЗЫКА МҰҒАЛІМІ – ҰЙЫМДАСТЫРУШЫ, ТӘРБИЕШІ РЕТІНДЕ
ЖЕТЕКШІ ӨЗІНІҢ ПЕДАГОГТЫҚ ШЕБЕРЛІГІН АРТТЫРЫП, БАРЛЫҚ
ЖАҒЫНАН ҮЛГІ БОЛУҒА МІНДЕТТІ. ОЛ ДАЙЫНДЫҚТЫ
ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ БАРЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІН ШЕШУГЕ, ОНЫҢ
ЖОСПАРЫН ЖАСАУҒА, МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАМЕН ЖҰМЫС
ІСТЕУДІҢ МАЗМҰНЫ МЕН ӘДІСТЕРІН, ЖЕКЕ-ДАРА ЖӘНЕ ТОПТЫҢ
САБАҚТАРДЫҢ ФОРМАЛАРЫН, ТӘСІЛДЕРІ МЕН ӘДІСТЕРІН
ҚҰРАЛДАРЫН ДИНАМИКАЛЫҚ КЕЛІСІМДІЛІГІН ЖӘНЕ Т.Б.
МҰҚИЯТ ОЙЛАСТЫРУҒА ТИІС.
Мұғалімнің музыкалық – орындаушылық қызметі
педагогикалық негізгі бағыт-бағдары төмендегідей
болуы тиіс:
• балалар аудиториясына бейімделуі;
• өз музыкалық орындауында балаларды музыкаға
тарта білуі;
• оқушыларды бірігіп орындауға тарту;
• балалардың ойлау, елестету сияқты шығармашылық
қабілеттерін ояту т.б.
Музыка мұғалімінің кәсіби коммуникативтік-
ұйымдастырушылық әрекеті мынадай негізгі
мәселелерді шешуге бағытталған:
• музыкалық сабақтарды жүргізу процесін
педагогикалық басшылыққа алу және
мұғалімнің алдында тұрған музыкалық
әрекеттің барлық түрін ұымдастыруға
байланысты жоспарларды орындау;
• оқушы мен мұғалім арасындағы сезімдік-
рухани қатынасты орнату, олармен арадағы
талапкершілік, кешірімшілдік қасиетерді
дамыта нығайту
ДМИТРИЙ БОРИСОВИЧ КАБАЛЕВСКИЙ
«АДАМ ЖАСАҒАН ӨНЕР СОЛ АДАМ ТУРАЛЫ ЖӘНЕ СОЛ АДАМ
ҮШІН ЖАСАЛАДЫ, МУЗЫКА МЕН ӨМІРДІҢ БАЙЛАНЫСЫ
ОСЫНДА ЖАТЫР. МІНЕ, СОНДЫҚТАН ДА ӨНЕР ҮНЕМІ
АДАМДАРДЫҢ ИДЕЯЛЫҚ ДҮНИЕСІН БАЙЫТЫП, РУХТАНДЫРЫП,
ДҮНИЕТАНЫМЫН БЕКІТІП, КҮШ ҚУАТЫН АРТТЫРЫП КЕЛЕДІ»
МУЗЫКА МҰҒАЛІМІ ОҚУШЫЛАРДЫ МУЗЫКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІ ПЕН
ДАҒДЫЛАРДЫ ИГЕРУДЕ БЕЛСЕНДІЛІК ПЕН ДЕРБЕСТІКТІ ДАМЫТУ
ЖӘНЕ ХАЛЫҚ МУЗЫКАЛЫҚ ТВОРЧЕСТВОСЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІН
ОҚЫП ҮЙРЕНІП, ОЛАРДЫ ЖҮЙЕЛІ ЖҮРГІЗУДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ.
СОНЫМЕН ҚАТАР, БЕЛСЕНДІЛІК ПЕН ДЕРБЕСТІКТІ ДАМЫТУ ЖӘНЕ
ХАЛЫҚ МУЗЫКАЛЫҚ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІН ОҚЫП
ҮЙРЕНІП, ІС-ТӘЖІРИБЕДЕ ҚОЛДАНУДЫ ЖҮЙЕЛІ ТҮРДЕ ЖҮРГІЗУДІ
ҚАМТИДЫ.
Музыка мұғалімі шеберлігінің құпиясы –
оны зерттеу ісінде ғана емес, жинақтаған
мұраға және оқыту әдістеріне
шығармашылық шабытпен келуі, оларды
жаңа өзгерген жағдайларға байланысты
қолдана білу, сонымен қатар, ғылыми
жаңалыққа өз сараптамаларын жасай білу
талаптары, кездескен қиыншылықтарға өз
бетінше даяр бола білу мен оларды шешу
болып табылады. Оқушыларды өз бетінше
ізденуге, салыстыруға, талдау жасауға және
зерттеу ісіндегі құбылыстарды қоршаған
ортамен байланысын табуға, ақиқат іздеуге,
шығармашылықпен ойлау қабілетін
қалыптастыру музыка сабағының мақсаты
болып табылады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz