1991 - 1999 жылдар аралығында



Халықтың әлеуметтік қорғалмаған бөлігін мемлекеттік қолдау және қорғау(Украина)
Жұмабай Саламат МЖБ-41
Оразгелдиев Бейбарыс МЖБ-41

Украина тәуелсіздігінің алғашқы онжылдығы экономикалық құлдыраумен өтті,
гиперинфляция, жұмыссыздықтың өсуі, өмір деңгейінің төмендеуі. 1991-1999 жылдар аралығында. ЖІӨ
59, 2% -ға төмендеді. 2000-2007 жылдардағы экономикалық өсудің айтарлықтай жылдамдығына қарамастан.
(ЖІӨ-нің орташа жылдық өсімі 8, 5% -ды құрады), 2008 жылы ЖІӨ нақты көлемнің 74, 1% -ын ғана құрады
1990 ж. ЖІӨ халықтың жан басына шаққандағы сатып алу қабілеттілігі паритеті бойынша 25% құрайды. Макроэкономикалық тұрақтылыққа ең үлкен қауіп төндірелген болатын, соның ішінде: сәйкес келмейтін саяси шешімдер, инфляция, сыртқы қарыздың жинақталуы, отандық банктердің капитализациясы және ұлттық валютаның тұрақсыздығы экономикалық құлдырауға әкеп соқты.

Украинадағы күрделі мәселелердің бірі - қала мен ауылдың біркелкі емес дамуы, соның салдарынан жұмыспен қамтылған ауыл тұрғындарының жартысы бейресми жұмыс істеуге мәжбүр. Ұлттық және этникалық азшылықтардың арасында әсіресе осал топтарға сығандар және
Қырым татарлары, олардың арасында жұмыссыздық деңгейі өте жоғары (30-50%) .
Мемлекеттік қызмет қолданатын жұмыспен қамтудың инновациялық технологияларына қарамастан
жұмыспен қамту, ұсынылатын жұмыс сапасы қанағаттанарлықсыз болып қалады. Арналған шығыстардың үлесі болғанымен жұмыспен қамту саясатының пассивті шаралары аздап төмендеді (2002 жылғы ЖІӨ-ден 0, 38% -дан 2008 жылы 0, 25% -ға дейін), үлес
белсенді шараларға шығындар (ЖІӨ-нің 0, 1% -ы) ЕО елдерімен салыстырғанда едәуір төмен болып қалады (ЖІӨ-ге 0, 47%) . IN
экономикалық құлдырау жағдайында мемлекеттік қызметтің көмегімен жұмыс табу мүмкіндігі
жұмысқа орналасу әрі қарай лайықты жалақысы бар бос жұмыс орындарының жетіспеушілігімен шектеледі.

Украинаның Министрлер Кабинетінің отырысында 11 әлеуметтік шешім қабылданды. Бұл туралы Үкімет үйінде өткен брифингте Украинаның әлеуметтік саясат министрі Наталья Королевска мәлімдеді.
Жалпы алғанда, бұл шешімдер 2 миллионнан астам азаматқа қатысты, ал оларды жүзеге асыру үшін мемлекеттік бюджеттен және әлеуметтік сақтандыру қорларынан 2 миллиардтан астам грн бөлінеді.
Қазіргі кез 2020 жыл

«Бүгін Үкімет отырысында әлеуметтік саясат пен осал азаматтарды қорғау мәселелеріне көп көңіл бөлінді. Барлығы 11 әлеуметтік шешім қабылданды. Және бұл соңғы жылдардағы өзіндік рекорд », - деді ол.
Наталья Королевская бүгінде қабылданған шешімдер жыл басынан бері әзірленген әлеуметтік саясат министрлігінің 70-тен астам әлеуметтік ұсыныстарының бір бөлігі екенін атап өтті. Жалпы, олар 2 миллионнан астам азаматқа қатысты. Қабылданған шешімдерді іске асыру үшін мемлекеттік бюджеттен және әлеуметтік сақтандыру қорларынан 2 миллиард грннан астам қаржы бөлінеді.

Атап айтқанда, министрдің айтуынша, жетім балаларға арналған ай сайынғы көмектің 894 грн - 2420 грннан өсуін көздейтін «Балалы отбасыларға мемлекеттік көмек туралы» заң жобасы қолдау тапты. 3314 грнға дейін бұл өзгерістер тікелей Президенттің әлеуметтік бастамаларында көзделген.
Жұмыспен қамту саласында Үкімет жаңа жалақысы жоғары жұмыс орындарын ашатын жұмыс берушілерге бірыңғай әлеуметтік жарнаның 50% -ын өтеу тәртібін бекітті. «Алдын ала есептеулер бойынша, бұл норманы қабылдау жылына 70 мыңнан астам жоғары ақы төленетін жұмыс орындарын құруды ынталандырады», - деді министр.

Үкіметтің тағы бір шешімі, Наталья Королевская атап өткендей, өндірісте жарақат алған адамдарды әлеуметтік қорғауды күшейтті. «2013 жылдың наурызынан бастап жұмыс кезінде зардап шеккендерге ай сайынғы сақтандыру төлемдері орташа алғанда 180 гривенге өседі - 1210-дан 1390 гривенге дейін», - деді ол.
Сондай-ақ, субсидия беру процедурасын жеңілдету туралы шешім қабылданды. Бұдан былай адамдар кіріс анықтамаларын бір жерде - Зейнетақы қорында ала алады.
«Бүгін қабылданған пакет - бұл алғашқы қадам ғана. Жақын арада Үкімет мүшелерінің қарауына келесі шешімдер ұсынылатын болады. Мен оларды Министрлер кабинеті мүшелерінің қолдауына сенемін », - деп қорытындылады Наталья Королевская.

Украинаның «Халықты жұмыспен қамту туралы» Заңының ережелеріне сәйкес мыналар кіреді:
мүгедектер;
жалғызбасты аналар / әкелер;
орта мектепті бітірген жастар, әскери қызметтен қуылып, жұмысқа орналасқандар;
зейнетке шыққанға дейін 10 жыл қалған адамдар;
Жетім балалар;
15 жасқа толған және жұмысқа орналасуға ата-анасының келісімі бар балалар;
Мәжбүрлеп емдеу орындарынан босатылған немесе жазасын өтеп жатқан адамдар.

Осы санаттағы азаматтарға арналған квоталар кәсіпорындарды 20-дан астам қызметкермен қамтамасыз етуге міндетті. Алайда, мүгедектер мен зейнетке шыққанға дейін 10 жылдан аз уақыт қалған адамдар үшін жұмыс орындарын брондауға қатысты, егер бұл кәсіпорында 8 жұмысшы болса да есептеледі.

Квота беру туралы заңнаманың талаптарын сақтамағаны үшін Украинаның «Халықты жұмыспен қамту туралы» Заңында жұмысқа қабылдаудан негізсіз бас тартқаны үшін 2 ең төменгі жалақы мөлшерінде айыппұл қарастырылған.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz