Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар



Сабақтың жоспары
Сабақтың тақырыбы: Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен түрлері.
Сабақтың мақсаты: оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін оқу мазмұнына орай таңдап, тәжірибеде сынап қарау.
Міндеттері:
- Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен түрлерімен таныстыру.
- Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологияларына түсінік беру.
- Дәстүрлі оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.
- Дәстүрлі және инновациялық технологияларды салыстыру.
Әдісі: “Dictogloss” әдісі.
Көрнекі құралдар: Мәтін, ақ қағаз, интерактивті тақта, кері байланыс парағы

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру: (амандасу, түгендеу, үй тапсырмасын сұрау, жаңа сабақтың тақырыбын айту) )
II. Негізгі бөлім: Жаңа сабақты түсіндіру
III. Қорытынды: (сабақты бекіту, кері байланыс орнату, үйге тапсырма беру, бағалау)

Сабақ - оқуды ұйымдастырудың басты формасы. Оқыту түрі әдістерге, амал-тәсілдерге, құралдарға және оқушылардың іс-әрекеттеріне тәуелді. Оқытуды ұйымдастыру оқушылардың саны, құрамы, жұмыс орны, оқу жұмысының ұзақтығы болып жіктеледі. Ал, оқыту түрі: жеке, жеке-жұптық, жеке-топтық, өзара бірлесіп оқу, саралап оқыту, кіші топтық және т. б. түрде бөлінеді. Оқыту түрінің сыныптық-сабақ жүйесі ХҮІІ ғасырда батыс, шығыс елдерінде дамып, күні бүгінге дейін өміршеңдігін көрсетуде. Бұл жүйені теориялық тұрғыдан негіздеген Я. А. Коменский. Дәстүрлі сынып - сабақ жүйесінің негізгі белгілері: бірдей жастағы оқушылардың тұрақты құрамы мен дайындық деңгейлері; сыныптың жылдық оқу жоспары мен бағдарламасымен жұмыс істеу; сабақ -оқудың негізгі бірлігі; әрбір сабақ бір оқу пәніне тақырыпқа арналған, себебі сынып оқушылары ортақ бір материалмен жұмыс істейді; сабақтардың үнемі алмасуы, кесте, мұғалімнің басқарушылық рөлі және т. б.
Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен түрлері.

Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Дәстүрлі технология білім, ептілік және дағдыларды ұсынуға бағытталған. Ол өтіліп жатқан материалдың игерілуін, қайта жасау деңгейіндегі білім сапасының бағалануын қамтамасыз етеді. Бұл технологияның ежелгі түрі, ол бүгінгі таңда да кең таралған (әсіресе орта мектепте) . Оның мәні: жаңаны игерту - бекіту - қадағалау - бағалау сұлбасы бойынша оқу процесін жүргізу. Технология негізіне табысты өмір тіршілігін қамтамасыз ететіндей білім ауқымын анықтауға мүмкіндік беретін және оқушыға жеткізу жолын көрсететін білімдік бағыт-бағдарлама алынады. Осыған орай оқу-оқтудың басты әдістері ретінде 1) көрнекілік және онымен бірге жүретін түсіндіру, 2) оқушының жетекші іс-әректтері түрлеріне - тыңдау мен есте қалдыру, 3) басты талап және тиімділіктің негізгі көрсеткіштеріне - игерілгенді қалтқысыз қайталап жаңғырту ептілігі алынады. Мұғалім қызметтері - түсіндіру, әрекеттерді көрсету, оқушылар орындағандарды бағалау, реттеу және түзету.
Оқу технологиясы бірқатар маңызды да да ұнамды тараптармен еленген. Олар - үнемділігі, күрделі материалды түсінуді жеңілдетуі, білім-тәрбие процесін тиімді басқаруды қамтамасыз етуі, білім ұсынудың жаңа әдіс-тәсідерін пайдалануға икемді келуі. Сонымен бірге дәстүрлі технология біршама кемшіліктерге де жол береді - оқу процесін дараландыру мен жіктеуге қолайсыз, оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға мүмкіншілігі кем.

Отандық ДӘСТҮРЛІ педагогика тәжірибесінде оқыту ӘДІСТЕРІ үш топқа бөлінеді:

Өз кезегінде, оларды мынадай белгілері бойынша жинақтап қорытуға болады:
3

Дәстүрлі оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Оң жақтары
Теріс жақтары
Оқытудың жүйелі сипаты
- Үлгі бойынша құру, бірыңғай
- Мазмұнның технократизмі
Оқу материалын ретпен, логикалық дұрыс беру
- Сабақ уақытын оңтайлы емес бөлу
- Оқушыларды мақсат қою, жоспарлау, бағалау функциясынан айыру
- Сабақта тек материалға алғашқы бағдар жасау ғана жүзеге асырылады, ал жоғары нәтижелерге жету үй тапсырмаларына қалдырылады
Ұйымдастырудың нақтылығы
- Оқушылар бір-бірімен қарым-қатынас жасаудан оқшауланады
- Оқушылар өз бетінше болып, таңдау жасай алмайды
Мұғалім тұлғасының үнемі эмоционалды ықпалы
- Оқушылардың пассивтілігі немесе белсенділіктің нашар байқалуы
- Сөйлеу іс-әрекеті нашар (оқушының орташа сөйлеу уақыты бір күнде екі минут)
- Кері байланыс нашар. Орташа тәсіл
Жаппай оқыту кезіндегі оңтайлы шығындар
- Орташаландырылған тәсіл, ол бәріне жарамайды
- Жекелендірілген оқыту жоқ
- Жасына қарай бөлектеу (сегрегация)
- Дәстүрлі оқытуда тәрбиеге мүлде орын жоқ
- Бағалау әдістерінің негативизмі

Дәстүрлі және инновациялық технологияларды салыстыру
Негізгі сиппатамалары
Білім берудің дәстүрлі үлгісі
Білім берудің инновациялық үлгісі
Білімдерді қолдану
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz