Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Презентация қосу
Сабақтың жоспары
• Сабақтың тақырыбы: Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық
әдістері мен түрлері.
• Сабақтың мақсаты: оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін
оқу мазмұнына орай таңдап, тәжірибеде сынап қарау.
Міндеттері:
- Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық әдістері мен түрлерімен
таныстыру.
- Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологияларына түсінік беру.
- Дәстүрлі оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау.
- Дәстүрлі және инновациялық технологияларды салыстыру.
• Әдісі: “Dictogloss” әдісі.
• Көрнекі құралдар: Мәтін, ақ қағаз, интерактивті тақта, кері байланыс парағы
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру: (амандасу, түгендеу, үй тапсырмасын сұрау, жаңа
сабақтың тақырыбын айту))
II. Негізгі бөлім: Жаңа сабақты түсіндіру
III. Қорытынды: (сабақты бекіту, кері байланыс орнату, үйге тапсырма
беру, бағалау)
Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық
әдістері мен түрлері.
Сабақ — оқуды ұйымдастырудың басты формасы.
Оқыту түрі әдістерге, амал-тәсілдерге, құралдарға және оқушылардың
іс-әрекеттеріне тәуелді. Оқытуды ұйымдастыру оқушылардың саны,
құрамы, жұмыс орны, оқу жұмысының ұзақтығы болып жіктеледі. Ал,
оқыту түрі: жеке, жеке-жұптық, жеке-топтық, өзара бірлесіп оқу,
саралап оқыту, кіші топтық және т.б. түрде бөлінеді. Оқыту
түрінің сыныптық-сабақ жүйесі ХҮІІ ғасырда батыс, шығыс елдерінде
дамып, күні бүгінге дейін өміршеңдігін көрсетуде. Бұл жүйені
теориялық тұрғыдан негіздеген Я. А. Коменский. Дәстүрлі сынып –
сабақ жүйесінің негізгі белгілері: бірдей жастағы оқушылардың
тұрақты құрамы мен дайындық деңгейлері; сыныптың жылдық оқу
жоспары мен бағдарламасымен жұмыс істеу; сабақ -оқудың негізгі
бірлігі; әрбір сабақ бір оқу пәніне тақырыпқа арналған, себебі сынып
оқушылары ортақ бір материалмен жұмыс істейді; сабақтардың үнемі
алмасуы, кесте, мұғалімнің басқарушылық рөлі және т.б.
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Дәстүрлі технология білім, ептілік және дағдыларды ұсынуға бағытталған.
Ол өтіліп жатқан материалдың игерілуін, қайта жасау деңгейіндегі білім
сапасының бағалануын қамтамасыз етеді. Бұл технологияның ежелгі түрі,
ол бүгінгі таңда да кең таралған (әсіресе орта мектепте). Оның мәні:
жаңаны игерту – бекіту – қадағалау – бағалау сұлбасы бойынша оқу
процесін жүргізу. Технология негізіне табысты өмір тіршілігін
қамтамасыз ететіндей білім ауқымын анықтауға мүмкіндік беретін және
оқушыға жеткізу жолын көрсететін білімдік бағыт-бағдарлама алынады.
Осыған орай оқу-оқтудың басты әдістері ретінде 1) көрнекілік және
онымен бірге жүретін түсіндіру, 2) оқушының жетекші іс-әректтері
түрлеріне – тыңдау мен есте қалдыру, 3) басты талап және тиімділіктің
негізгі көрсеткіштеріне – игерілгенді қалтқысыз қайталап жаңғырту
ептілігі алынады. Мұғалім қызметтері – түсіндіру, әрекеттерді көрсету,
оқушылар орындағандарды бағалау, реттеу және түзету.
Оқу технологиясы бірқатар маңызды да да ұнамды тараптармен
еленген. Олар – үнемділігі, күрделі материалды түсінуді жеңілдетуі,
білім-тәрбие процесін тиімді басқаруды қамтамасыз етуі, білім ұсынудың
жаңа әдіс-тәсідерін пайдалануға икемді келуі. Сонымен бірге дәстүрлі
технология біршама кемшіліктерге де жол береді – оқу процесін
дараландыру мен жіктеуге қолайсыз, оқушылардың ойлау қабілетін
дамытуға мүмкіншілігі кем.
Отандық ДӘСТҮРЛІ педагогика тәжірибесінде
оқыту ӘДІСТЕРІ үш топқа бөлінеді:
Өз кезегінде, оларды мынадай белгілері
бойынша жинақтап қорытуға болады:
Білімдерді, қабілеттер мен
дағдыларды меңгеруде
ынтаның, жауапкершілік
сезімінің, міндеттемелердің,
мүдделердің қалыптасуын
көтермелеу
Дәстүрлі оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Оң жақтары Теріс жақтары
Оқытудың жүйелі - Үлгі бойынша құру, бірыңғай
сипаты - Мазмұнның технократизмі
Оқу материалын ретпен, - Сабақ уақытын оңтайлы емес бөлу
логикалық дұрыс беру - Оқушыларды мақсат қою, жоспарлау, бағалау функциясынан айыру
- Сабақта тек материалға алғашқы бағдар жасау ғана жүзеге
асырылады, ал жоғары нәтижелерге жету үй тапсырмаларына
қалдырылады
Ұйымдастырудың - Оқушылар бір-бірімен қарым-қатынас жасаудан оқшауланады
нақтылығы - Оқушылар өз бетінше болып, таңдау жасай алмайды
Мұғалім тұлғасының - Оқушылардың пассивтілігі немесе белсенділіктің нашар байқалуы
үнемі эмоционалды - Сөйлеу іс-әрекеті нашар (оқушының орташа сөйлеу уақыты бір
ықпалы күнде екі минут)
- Кері байланыс нашар. Орташа тәсіл
Жаппай оқыту кезіндегі - Орташаландырылған тәсіл, ол бәріне жарамайды
оңтайлы шығындар - Жекелендірілген оқыту жоқ
- Жасына қарай бөлектеу (сегрегация)
- Дәстүрлі оқытуда тәрбиеге мүлде орын жоқ
- Бағалау әдістерінің негативизмі
Дәстүрлі және инновациялық
технологияларды салыстыру
Негізгі Білім берудің Білім берудің
сиппатамалары дәстүрлі үлгісі инновациялық үлгісі
Білімдерді Типтік білімдер Шынайы шарттарда
қолдану арасында білімдерді жетілік
қолдану
Білім берудегі Фронтальдық Білім беру саласында
басым стандарты (дәріс) және жеке топтық және ұжымдық
(семинар жұмыстар
сабақтары және стандарттарын қолдану
бақылау)
Білім берудің инновациялық әдістері
мен технологиялары
• бейтарап - оқушы "объект " ретінде
(тындайды және қарайды);
• белсенді- оқушы "субъект " ретінде (өзіндік
жұмыс, шығармашылық тапсырма);
• интерактивтік – әрекеттестік (қарым-
қатынас)
“DICTOGLOSS” ӘДІСІ
Сабаққа қатысты бір қысқа мәтін дайындау керек. Оқытушы мәтінді бір
рет қалыпты жылдамдықпен оқиды; студенттер мұқият тыңдайды,
ештеңе жазбайды. Оқытушы екінші рет мәтінді оқып шығады, бұл жолы
студенттер кілт сөздерді тыңдап отырып, жазып алады. Студенттер
жиналып, жазып алғандарын ортаға салып, құрылымдық реті және
мағыналық жағынан дұрыс деп тапқан мәтінді жазып шығады.
Оқытушының көмегімен студенттер өздері жазған мәтін мен негізгі
мәтінді салыстырып, өздерінің қателіктерімен жұмыс жасайды.
ЖЕКЕ ЖӘНЕ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС
Интерактивті әдістер оқу қарым-қатынастары
ортасын құрады, ол:
ашықтықпен;
қатысушылардың өзара әрекеттестігімен;
қатысушылардың дәлелдерінің теңдігімен;
бірлесе білім жинаумен;
өзара бағалау мен бақылау мүмкіншілігімен сипатталады.
Сабақты бекіту:
Бүгінгі сабақта біз оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі және
инновациялық әдістері мен түрлерімен таныстық, дәстүрлі оқытудың оң
жақтары мен теріс жақтарын қарастырдық, білім берудің дәстүрлі және
инновациялық үлгілерін салыстырып, сипаттадық.
Кері байланыс «Студенттен
кері байланыс» парағы
Үйге тапсырма:
Оқытудың инновациялық әдістерінің классификациясын
жасау.
Бағалау:
Әр студент өзіне баға береді, мұғалім өзінің бағасын береді,
қорытынды баға шығарады.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz