Ойын материалдарының түрлері




Презентация қосу
Астана халықаралық университеті

МДМ үшін дамытушы ортаны ұйымдастыру үшін қажетті жабдық.
Ойын материалдарының түрлері.

Орындаған:Шакенова.З
Тексерген:Бегімбай.Т
Жоспар:
1.МДМ үшін дамытушы ортаны
ұйымдастыру үшін қажетті жабдық.
2. Ойын материалдарының түрлері.
3.Қолданылған әдебиеттер
Дамытушы орта жобасы мектепке дейін білім беру жүйесінің
әлеуметтік сұранысын ескере отырып жасалады, қарастырылып
отырған сатыдағы мемлекеттік стандартқа сүйенеді, аймақтық,
ұлттық, мәдени, климаттық жағдайларға қарай нақтыланады. Орта
оның тұлғаға тәрбиелеушілік, оқытушылық, дамытушылық және
баланың іс-әрекетіне әсері тұрғысынан қарастырылады. Мектепке
дейінгі мекеменің дамытушы ортасына мектепке дейінгі мекеме-
де қабылданған білім беру бағдарламасының талаптары ерекшелік
береді. Ондағы қойылған мақсаттар, міндеттер, ұсынылатын балалар-
мен жұмыс мазмұны, түрлері және әдістері оны тиімді түрде жүзеге
асырудың қажетті (өзіне тән) шарттарын анықтайды.
Сонымен бірге, мектепке дейінгі мекеменің ерекшелігіне
қарамастан мектепке дейін білім берудің жалпы міндетті стандар-
тында белгіленген мектепке дейінгі барлық мекемелер орындауға
міндетті баланың даму ортасына қойылатын талаптардың нормативтік 195
құжаттар кешені бар. Онда «балабақша орнын және алаңын заттық-
кеңістіктік ұйымдастыру баланың мүддесі мен сұранысына, ал оның
элементтері (жабдығы, ойындар, ойыншықтар, дидактикалық ма-
териал) – оның дамуына қызмет етуі тиіс» деп атап көрсетілген.
Топтық орындардың құрылымы балаға ойынға және ойыншықтарға,
материалдарға еркін қолы жетуін қамтамасыз етуі тиіс. Кеңістіктің
жабдықталуы мен ұйымдастырылуы балалардың уақытпен шек-
телмеген қозғалыс белсенділігі мүмкіндіктерін қарастыруы керек,
баланың біріккен және жеке іс-әрекетіндегі сұранысты қамтамасыз
етуі тиіс.
1. Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда ойыншық маңызды
рөлге ие. Баланың ойындары мен айналасындағы ойыншықтардан оның
зияткерлік және жеке дамуы, психологиялық саулығын қамтамасыз етуі,
жағымсыз әсерлерден қорғануы тәуелді болады.
2.Балалардың жас және жеке ерекшеліктері ескеріліп, қимыл
дағдыларын дамыту үшін ойын кеңістігінің аймағы жабдықталады.
3. Ойын кеңістігі балаларға зиянды әсерін тигізбейтін материалдармен
жабдықталуы, олардың жас және жеке қажеттіліктеріне сәйкес болуы тиіс.
4. Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың денсаулығына зиянсыз,
санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға жауап беретін және ылғалды
өңдеу (жууға болатын) мен зарарсыздандыруға қауіпсіз екендігін растайтын
құжаттары бар ойыншықтар қолданылуы керек.
5. Ерте жаста балаға тек жаңа ойыншықтар алынады. Баланың
жарақаттануын болдырмау және ойыншықтарды таза ұстау мақсатында
металдан жасалған және жұмсақ ойыншықтарды қолдануға болмайды (сәби
оларды жиі аузына салады).
6. Ерте жастағы балаларға арналған жұмсақ және түкті
ойыншықтарды дидактикалық құралдар ретінде ғана пайдалану керек.
7. Ойындар мен психологиялық-педагогикалық сараптамадан өткен
ойыншықтар психологиялық денсаулықты және жағымсыз әсерлерден
(өнегесіздікпен және жәбір көрсетумен байланысты, жыныстық
проблемаларға және т. б. зиянды әрекеттерге қызығушылықты тудыру)
қорғауды қамтамасыз етуі тиіс.
8. Баланың жас және жеке қажеттіліктері мен қызығушылықтарына
сәйкес топ бөлмелерінің кеңістігі жақсы шектелген бұрыштар түрінде
ұйымдастырылуы қажет.
Физикалық құзыреттілікке арналған
ойындар үшін бұл ережеге сәйкес тиімді
әрекеттерді қолдайтын материалдар Ойын бөлмесінің кеңістігі
Ережелері бар ойын (заттар, заттар жиынтығы). Мұндай балалардың еркін
материалы оның мәдени материалдардың мысалдары - доптар, қозғалуына мүмкіндік
нысандарын ескере лақтырғыш сөмкелер, түйреуіштер беретін етіп
отырып таңдалады. жиынтығы, сақина лақтыру және т.б. ұйымдастырылуы керек,
балалардың бірнеше тобы
Физикалық бір уақытта ойнайды, қажет
құзыреттілікке арналған болған жағдайда кез-келген
ойын материалы бала жеке ойын үшін
Ойын материалдарының түрлері зейнетке шығуы мүмкін.
(мобильді, ептілік
үшін),Сәттілік
ойындарына арналған
материал (мүмкіндік),
Ережелермен ойынды меңгеру балалар
Ақыл-ой құзыреттілігі практикасына объектімен және тиімді әрекеті бар
ойындарына арналған қарапайым ашық ойындарды (2-4 жас), сәттілікке
материал. арналған ойындарды (4-5, 5 жас) және ақыл-ой
құзыреттілігіне арналған ойындарды (5-7 жас)
Для игр на удачу (шансовых) существуют специально дәйекті енгізумен байланысты. Тиісінше, жас
созданные материалы — настольные игры типа “лото” с топтарына арналған ойын материалы ойынның
самым разнообразным тематическим содержанием. жаңа түріне материалдың біртіндеп қосылуын және
онсыз да игерілген түр бойынша материалдың
күрделенуін ескере отырып таңдалуы керек.
Пайдаланылған әдебиеттер
http://doshkolnik.ru/zaniatia-s-detmi/13074-tipy-igrovogo-mat
eriala-dlya-igry-s-pravilami.html
Практикум оқу құралы 2013 ж Алматы

Ұқсас жұмыстар
Объективті ақпарат
Шикізат және оның технологиялық сипаттамасы
Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
Пиаже Жан (1896-1980) - Швейцария психологі
Ж.Пиаже 1921-1922 жж.  Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
Шеңберлі орман матеиалдары. Орман материалдарының класификациясы
Оқушыларға шығарма жазуды үйрету
Құрылыс материалдарының қазіргі технологиялары
Десмургия - байлам жөніндегі оқу жүйесі
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
Пәндер