Ойын материалдарының түрлері


Slide 1

Астана халықаралық университеті

МДМ үшін дамытушы ортаны ұйымдастыру үшін қажетті жабдық. Ойын материалдарының түрлері.

Орындаған:Шакенова. З

Тексерген:Бегімбай. Т

Slide 2

Жоспар:

1. МДМ үшін дамытушы ортаны ұйымдастыру үшін қажетті жабдық.

2. Ойын материалдарының түрлері.

3. Қолданылған әдебиеттер

Slide 3

Дамытушы орта жобасы мектепке дейін білім беру жүйесінің

әлеуметтік сұранысын ескере отырып жасалады, қарастырылып

отырған сатыдағы мемлекеттік стандартқа сүйенеді, аймақтық,

ұлттық, мәдени, климаттық жағдайларға қарай нақтыланады. Орта

оның тұлғаға тәрбиелеушілік, оқытушылық, дамытушылық және

баланың іс-әрекетіне әсері тұрғысынан қарастырылады. Мектепке

дейінгі мекеменің дамытушы ортасына мектепке дейінгі мекеме-

де қабылданған білім беру бағдарламасының талаптары ерекшелік

береді. Ондағы қойылған мақсаттар, міндеттер, ұсынылатын балалар-

мен жұмыс мазмұны, түрлері және әдістері оны тиімді түрде жүзеге

асырудың қажетті (өзіне тән) шарттарын анықтайды.

Сонымен бірге, мектепке дейінгі мекеменің ерекшелігіне

қарамастан мектепке дейін білім берудің жалпы міндетті стандар-

тында белгіленген мектепке дейінгі барлық мекемелер орындауға

міндетті баланың даму ортасына қойылатын талаптардың нормативтік 195

құжаттар кешені бар. Онда «балабақша орнын және алаңын заттық-

кеңістіктік ұйымдастыру баланың мүддесі мен сұранысына, ал оның

элементтері (жабдығы, ойындар, ойыншықтар, дидактикалық ма-

териал) - оның дамуына қызмет етуі тиіс» деп атап көрсетілген.

Топтық орындардың құрылымы балаға ойынға және ойыншықтарға,

материалдарға еркін қолы жетуін қамтамасыз етуі тиіс. Кеңістіктің

жабдықталуы мен ұйымдастырылуы балалардың уақытпен шек-

телмеген қозғалыс белсенділігі мүмкіндіктерін қарастыруы керек,

баланың біріккен және жеке іс-әрекетіндегі сұранысты қамтамасыз

етуі тиіс.

Slide 4

Мектеп жасына дейінгі балаларды дамытуда ойыншық маңызды

рөлге ие. Баланың ойындары мен айналасындағы ойыншықтардан оның

зияткерлік және жеке дамуы, психологиялық саулығын қамтамасыз етуі,

жағымсыз әсерлерден қорғануы тәуелді болады.

2. Балалардың жас және жеке ерекшеліктері ескеріліп, қимыл

дағдыларын дамыту үшін ойын кеңістігінің аймағы жабдықталады.

3. Ойын кеңістігі балаларға зиянды әсерін тигізбейтін материалдармен

жабдықталуы, олардың жас және жеке қажеттіліктеріне сәйкес болуы тиіс.

4. Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың денсаулығына зиянсыз,

санитарлық-эпидемиологиялық талаптарға жауап беретін және ылғалды

өңдеу (жууға болатын) мен зарарсыздандыруға қауіпсіз екендігін растайтын

құжаттары бар ойыншықтар қолданылуы керек.

5. Ерте жаста балаға тек жаңа ойыншықтар алынады. Баланың

жарақаттануын болдырмау және ойыншықтарды таза ұстау мақсатында

металдан жасалған және жұмсақ ойыншықтарды қолдануға болмайды (сәби

оларды жиі аузына салады) .

6. Ерте жастағы балаларға арналған жұмсақ және түкті

ойыншықтарды дидактикалық құралдар ретінде ғана пайдалану керек.

7. Ойындар мен психологиялық-педагогикалық сараптамадан өткен

ойыншықтар психологиялық денсаулықты және жағымсыз әсерлерден

(өнегесіздікпен және жәбір көрсетумен байланысты, жыныстық

проблемаларға және т. б. зиянды әрекеттерге қызығушылықты тудыру)

қорғауды қамтамасыз етуі тиіс.

8. Баланың жас және жеке қажеттіліктері мен қызығушылықтарына

сәйкес топ бөлмелерінің кеңістігі жақсы шектелген бұрыштар түрінде

ұйымдастырылуы қажет.

Slide 5

Ойын материалдарының түрлері

Ережелері бар ойын материалы оның мәдени нысандарын ескере отырып таңдалады.

Физикалық құзыреттілікке арналған ойын материалы (мобильді, ептілік үшін), Сәттілік ойындарына арналған материал (мүмкіндік),

Ақыл-ой құзыреттілігі ойындарына арналған материал.

Физикалық құзыреттілікке арналған ойындар үшін бұл ережеге сәйкес тиімді әрекеттерді қолдайтын материалдар (заттар, заттар жиынтығы) . Мұндай материалдардың мысалдары - доптар, лақтырғыш сөмкелер, түйреуіштер жиынтығы, сақина лақтыру және т. б.

Для игр на удачу (шансовых) существуют специально созданные материалы - настольные игры типа “лото” с самым разнообразным тематическим содержанием.

Ережелермен ойынды меңгеру балалар практикасына объектімен және тиімді әрекеті бар қарапайым ашық ойындарды (2-4 жас), сәттілікке арналған ойындарды (4-5, 5 жас) және ақыл-ой құзыреттілігіне арналған ойындарды (5-7 жас) дәйекті енгізумен байланысты. Тиісінше, жас топтарына арналған ойын материалы ойынның жаңа түріне материалдың біртіндеп қосылуын және онсыз да игерілген түр бойынша материалдың күрделенуін ескере отырып таңдалуы керек.

Ойын бөлмесінің кеңістігі балалардың еркін қозғалуына мүмкіндік беретін етіп ұйымдастырылуы керек, балалардың бірнеше тобы бір уақытта ойнайды, қажет болған жағдайда кез-келген бала жеке ойын үшін зейнетке шығуы мүмкін.

Slide 6

Пайдаланылған әдебиеттер

http://doshkolnik. ru/zaniatia-s-detmi/13074-tipy-igrovogo-materiala-dlya-igry-s-pravilami. html

Практикум оқу құралы 2013 ж Алматы


Ұқсас жұмыстар
Объективті ақпарат
Шикізат және оның технологиялық сипаттамасы
Серуендердің түрлері
Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
Пиаже Жан (1896-1980) - Швейцария психологі
Білім беру процесіндегі цифрлық технологиялар
Ж.Пиаже 1921-1922 жж.  Психиканың түрлі кезеңмен дамуы концепциясының авторы
Шеңберлі орман матеиалдары. Орман материалдарының класификациясы
Оқушыларға шығарма жазуды үйрету
Құрылыс материалдарының қазіргі технологиялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz