ТӘРБИЕ ӘЛЕУМЕТТІК




Презентация қосу
ТӘРБИЕ
М А Қ САТ Ы Н Ы Ң
ӘЛЕУМЕТТІК
Н Е Г І ЗД Е Р І .

ДАЙЫНДАҒАН : КУТЫБАЕВА АСЕМ
ЖОСПАРЫ:
1. ПЕДАГОГИКА ТАРИХЫНДАҒЫ ОЙ - ПIКIРЛЕРДЕГI ТӘРБИЕ МАКСАТЫНЫҢ МӘСЕЛЕСI.

2.ТӘРБИЕ МАҚСАТЫ ТУРАЛЫ ТҮСIНIК.
ПЕДАГОГИКА
ТАРИХЫНДАҒЫ ОЙ -
ПIКIРЛЕРДЕГI ТӘРБИЕ
МАКСАТЫНЫҢ
МӘСЕЛЕСI.

ТӘРБИЕ МАҚСАТЫ ТӨҢIРЕГIНДЕГІ
ПIКIРТАЛАС ЕЖЕЛІ ДӘУIРДІҢ ӨЗIНДЕ-
АҚ БАСТАЛҒАН. ЕЖЕЛГI ОЙШЫЛДАР
ТӘРБИЕНIҢ МАҚСАТЫ IЗГI,
РАҚЫМШЫЛ АЗАМАТТАРДЫ
ТӘРБИЕЛЕУ ДЕП ТҮСIНДI. АЛ, «РАҚЫМ
ТУРАЛЫ ПIКIРДЕ ОЛАРДЫҢ ОЙЛАРЫ
БIР ЖЕРДЕН ШЫКПАДЫ.
СОКРАТТЬҢ
ТҮСIНIГIНШЕ,
ТӘРБИЕНIҢ
МАҚСАТЫ-
ЗАТТАРДЫҢ
ТАБИҒАТЫН
ЗЕРТТЕУ ЕМЕС, ӨЗ-
ӨЗIҢДI ТАНУ, АСА
ҚҰЛЫҚТЫЛЫҚТЫ
ЖЕТIЛДIРУ.
СОКРАТТЫҢ ШӘКIРТI
ПЛАТОН АҚЫЛ-ОЙ, ЕРIК
ЖӘНЕ СЕЗІМДІ
ТӘРБИЕЛЕУГЕ КӨП
ЫҚЫЛАС БIЛДIРДI. ОЛ
ТӘРБИЕНI ӨКIМЕТТIҢ ӨЗI
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕРЕК,
ҮСТЕМДIК ЕТУШІ ТОПТАР
— ФИЛОСОФТАР МЕН
ЖАУЫНГЕРЛЕРДIҢ ТАЛАП-
ТIЛЕГIНЕ САЙ ЖҰМЫС
IСТЕУ ДЕП ТҮСIНДI.
ПЛАТОННЫҢ ШӘКIРТI
АРИСТОТЕЛЬ, ТӘРБИЕНIҢ
МАКСАТЫ ЖАН РАҚЫМЫ АКЫЛ-
ЕС ПЕН ЕРIК-ЖIГЕРДI ДАМЫТУ
ДЕП БІЛДI.
Я.А. КОМЕНСКИЙ
ТӘРБИЕНІҢ КУШIНЕ
СЕНДI, ОНЫҢ ОЙЫНША
ТӘРБИЕ ҮШ МАҚСАТҚА
ЖЕТУГЕ БАҒЫТТАЛУЫ
КАЖЕТ: ӨЗІҢДI ЖӘНЕ
ҚОРШАҒАК ОРТАНЫ ТАНУ
(АҚЫЛ-ОЙ ТӘРБИЕСI)
ЖӘНЕ ҚҰДАЙҒА СИЫНУ
(ДIНИ ТӘРБИЕ).
Ж.Ж. РУССО ҚОҒАМДЫК
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА
ТӘРБИЕ
МАКСАТТАРЫНЫҢ
БАҒЫТ-ҰСТАНЫМЫНАН
АЙНЫҒАН ЕМЕС.
И.Г. ПЕСТОЛОЦЦИДЫҢ ТӘРБИЕ
МАҚСАТЫ, АДАМНЫҢ ТАБИҒИ КҮШ-
ҚУАТЫ МЕН ҚАБIЛЕТТIЛIГIН
ДАМЫТУҒА НЕГIЗДЕЛУДI, СОНЫМЕН
ҚАТАР, БҰЛ ДАМУ ЖАН-ЖАҚТЫ ЖӘНЕ
ҮЙЛЕСIМДI БОЛУЫНЫҢ БИІГІНЕН
КӨРІНУІ КАЖЕТТIЛIГIНЕ ТОҚТАЛСА,
АЛ ИФ. ГЕРБАРТТЫҢ ОЙЫНША, ТӘРБИЕ
МАҚСАТЫ, РАХЫМДЫ АДАМДЫ
КАЛЫПТАСТЫРУҒА, ҚАЛЫПТАСКАН
КАРЫМ-КАТЫНАСТАРҒА БЕЙIМДЕЛЕ
АЛАТЫН, ҚОҒАМДАҒЫ БЕЛГIЛЕНГЕН
ТӘРТIПТI СЫЙЛАЙТЫН, ОҒАН БОЙ
ҰСЫНАТЫН АДАМДАР ДЕГЕН ТҮЙIНГЕ
КЕЛЕДI
ТӘРБИЕНIҢ ЕҢ ЖОҒАРҒЫ МАКСАТЫН
А.ДИСТЕРВЕГ «АКИҚАТ, СҰЛУЛЫК
ЖӘНЕ МЕЙIРIМДIЛIККЕ ӨЗ
ЫНТАСЫМЕН ҚЫЗМЕТ» ЕТУ ДЕП
АНЫҚТАҒАН.РЕСЕЙДЕ, СОЦИАЛ-
ДЕМОКРАТТАР ТӘРБИЕ МАҚСАТТАРЫ
ТУРАЛЫ ӨЗ КӨЗҚАРАСТАРЫН ӘЛЕМГЕ
ҰСЫНДЫ.
Х IХ Г. 40-ЖЫЛ ДА РЫНДА В .Г .
Б ЕЛ И НСК ИЙ КРЕПОС ТНО Й Л ЫҚ
П РА ВО МЕН ПА ТША Л ЫК СА ЯС АТКА
К АРСЫ К ҮРЕС КЕРДI ТӘР БИЕЛЕУ
ДЕП Ж АЗДЫ.

А М. Г ЕРЦЕН ТӘРБ ИЕ МАҚ С АТЫ -
К ОҒ АМДА ҒЫ « ӘДIЛ ЕТСIЗ ДIКП ЕН
К ҮРЕС ЕТIН ЕРК IН О ЙЛ Ы,
А ДАМГ ЕРШІЛ IГI МОЛ , ҚА ЙРАТКЕР,
ЖА Н-ЖА ҚТЫ ДАМЫҒ А Н ТҰЛ ҒАН Ы
ДА ЙЫН ДА У ДЕП С АН АДЫ.
ДЖ. ЛОКТЫҢ
ОЙЫНША, Бiз ақыл-ойдың дамуына таныммен
ТӘРБИЕНIН
НЕГIЗГI
қатар адамгершiлiк тәрбиенiң міндетi
МАКСАТЫ анағұрлым маңызды-
ДЖЕНТЕЛЬМЕНДI деп,К.Д.Ушинский жазды.
ӨЗ IСТЕРIН
АКЫЛМЕН ЖӘНЕ
Сол себептi, бүгiнгi тәрбиенiң максатын
БАЙЫППЕН әлеуметтендiру мәселелерiмен бiрлiкте
ЖҮРГІЗЕТIН қарастыру өзектi мәселелердiң бiрi
АДАМДЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
екенiне ерекше мән берген орынды.
Т Ә Р Б И Е М А Қ С А Т Ы — О Л П Е Д А Г О Г И Қ

ПРОЦЕСС ПЕН
ҚОҒАМНАҢ
ҚАЖЕТТIЛIГIНЕ
ҚАРАЙ ӨЗГЕРIП
ОТЫРАДЫ. ТӘРБИЕ
МАКСАТЫ

ТӘРБИЕ
ҚОҒАМНЫҢ
ӘЛЕУМЕТТIК
СҰРАНЫСЫНА ҚАРАЙ
ЖӘНЕ ОНЫҢ
ТАБЫСТЫ
ОРЫНДАЛУЫ
ҰСТАЗДЫҢ КӘСIБИ
МАҚСАТЫ
ТУРАЛЫ
ДАЙЫНДЫҒЫНА
БАЙЛАНЫСТЫ
КЕЛЕДI. ҰСТАЗДЫҢ

ТҮСIНIК.
ҚЫЗМЕТI
МАҚСАТТЫЛЫҒЫНАН
БАСТАЛСА
ОҚУШЫЛАР ОКУ IС-
ӘРЕКЕТIНІҢ
МАҚСАТЫН НАҚТЫ
ҰГЫНА ОТЫРЫП,
ТАПСЫРМАНЫ
ОРЫНДАУЫН
БАСТАЙДЫ
ӘЛЕУМЕТТІК ҰҒЫМ
ПСИХОЛОГИЯ, ФИЛОСОФИЯ
ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ЕҢБЕКТЕРДЕ КЕҢIНЕН
ҚОЛДАНЫЛАДЫ.
«ӘЛЕУМЕТТЕНДIРУ» ҰҒЫМЫ
АДАМДЫ ӘЛЕУМЕТТIК
ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАР
ЖҮЙЕСIНДЕ ӘР ТҮРЛI
ӘЛЕУМЕТТIК БIРЛIКТЕРДIҢ
(ТОПТАР, ИНСТИТУТ,
ҰЙЫМДАР) ТҮРЛЕРIНЕ
ИНТЕГРАЦИЯЛАУ, ОДАҚТЫҚ
ҚАУЫМДАСТЫРУ.

ТӘРБИЕ ЖӘНЕ ЖЕКЕ
ТҰЛҒАНЫ ӘЛЕУМЕТТЕНДIРУ.
ӘЛЕУМЕТТЕНДIРУ — МӘДЕНИ ЭЛЕМЕНТТЕРДI
ТҮСIНДIРУ, ӘЛЕУМЕТТIК МҰРАТТАР МЕН
ҚҰНДЫЛЫҚТЫ ИГЕРУ НЕГIЗIНДЕ ЖЕКЕ ТҰЛҒА
ҚАСИЕТТЕРIН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. СӨЗ ЖОҚ,
ӘЛЕУМЕТТЕНДIРУ ЖҮЙЕСIНІҢ МАЗМҰНЫ ҚОҒАМ
ТАЛАБЫМЕН АЙҚЫНДАЛАТЫНДЫҒЫ, ЯҒНИ ОНЫҢ
МҮШЕЛЕРI ҚОҒАМНЫҢ МАҢЫЗДЫ САЛАЛАРЫН
БIЛУ, ӨНДIРIСТIК ҚЫЗМЕТКЕ ҚАТЫСУ, БЕРIК
ҮЙЕЛМЕН, ЗАҢДЫ БАСШЫЛЫКА АЛАТЫН АЗАМАТ
БОЛУЫ ҚАЖЕТ. АДАМДАРДЫҢ МIНЕЗ-ҚҰЛКЫ
ӘЛЕУМЕТТЕНДIРУДIҢ ОБЪЕКТIСI РЕТIНДЕ ҚАЛАДЫ.
БIРАҚ, АДАМ БҰЛ ПРОЦЕСТIҢ
ОБЪЕКТIСI ҒАНА ЕМЕС,
СУБЪЕКТIСI БОЛҒАН ЖАҒДАЙДА
ҒАНА ӘЛЕУМЕТТЕНЕДI.
ӘЛЕУМЕТТЕНДIРУ ҚОҒАМ
ТАЛАПТАРЫН ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ
ҚАЛЫПТАСУ КЕЗЕҢІНДЕ БIРТЕ-
БIРТЕ ИГЕРУI, САНА МЕН
ТӘРТIПТТIҢ МАҢЫЗДЫ
ӘЛЕУМЕТТIК МIНЕЗДЕРI, ОНЫҢ
ҚОҒАММЕН ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСЫН
РЕТТЕЙДI.
1.ВАСКЛЬКОВА Ю.В.,
ВАСКЛЬКОВА ТА. СОЦИАЛЬНАЯ
ВСДАГОТИКА: КУРС ЛЕКЦИЙ. М.,
1999.
2 . М УД Р И К А . В . С О Ц И А Л Ь Н А Я
ПСДАГОГККА. М., 1999.
3.МУКАНОВА Б.И.
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ РУКОВОДСТВО

ПАЙДАЛАНЫЛҒ
Ф ОРМИРОВАНИЕМ СОЦИАЛЬНОЙ
АКТИВНОСТИ ПОДРОСТКОН.
А Л М А - АТА , 1 9 9 0 , 6 9 С .
4.УШИНСКИЙ К.Д. ЧЕЛОВЕК КАК

АН ПРЕДМЕТ ВОСПИТАНИЯ ОПЫТ
ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ
АНТРОПОЛОГИИ. ПЕД. СОЧ. В.2

ӘДЕБИЕТТЕР:
Т. Т. Т. 1 . М . ,
1974, С 84.
5.ХМЕЛЬ Н.Д. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ
ОСНОВЫ ПРОФЕССИОПАЛЬНОЙ
П ОД ГО Т О В К И У Ч И Т Е Л Я . А Л М АТ Ы ,
1998, С 27.
6.ФРОММ З. ИМЕТЬ ИЛИ БЫТЬ.
( П Е Р. С А Н ГЛ . — М . П Р О Г Р Е С С ,
1989, С 29
Н А З А РЛ А Р Ы Ң Ы З Ғ А
РА Х М Е Т

Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің парадигмасы
Қазіргі Қазақстандағы тәрбие тұжырымдамалары
Тәрбиенің мақсаты
Тәрбие
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА БІЛІМ
Педагогикада жинақталған тәрбиелік жүйелер
Сынып жетекшісі қызметінің тәрбиелік міндеті сынып ұжымын қалыптастыру мен дамыту
Тәрбие процесі
Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері
Педагогикалық үдерістегі мақсаттардың иерархиясы
Пәндер