Баланың отбасына бару




Презентация қосу
Тақырыбы :
Тапсырманы орындаған : Негізгі білім беру
тобының 2 курс студентті Қадырова . А. А.
Тапсырманы тексерген : Педагогика пәнінің
оқытушысы Нұрғабылова . Ж. Н.
Жоспар:
• 1 Отбасымен жүргізілетін жұмыс түрлері.
• 2 Әлеуметтік педагогтың ата – анамен
жұмыстарының нәтижелері.
• 3 Оқушымен өткізілетін жұмысты
ұйымдастыру.
Мақсаты:
• Бала құқығын қорғап, жеке тұлға болып
қалыптасуына жағдай жасауға және Ата –
ананың балаға деген тәрбиесімен көзқарасы.
ОТБАСЫМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ
ОҚУШЫМЕН ӨТКІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Отбасы шағын топ ретінде – бұл тұрмыс құруға
адамның жеке қажеттіліктерін өтеуге негізделген
қоғамдастығы. Оны ортақ экономикалық кеңестік
өзара тәуелді өмір-салты эмоционалдық адамгершілік
байланыс жәрдем, көмек беру, қорғау ерекшелендіреді.
Бала тәрбиесінің негізі – бұл оның отбасы. Осы
шағын әлеуметтік топ бала үшін өмір мектебі.
Отбасындағы ата – ана баланың өмірлік ұстазы және
тәрбиешісі. Баланың болашағы білімі, мәдениетті ,
отбасындағы ата – ананың сіңірген еңбегін тәлім
тәрбиесін байланысты. Сондықтан ата – ананың
өзінің баласын білімді мәдениетті жан – жақты етіп
тәрбиелеуге міндетті .
Әлеуметтік педагогтің ата – анамен жұмыстарының
нәтижелері
• 1 Ата – ананың бала тәрбиесінде жауапкершілігін арттыру
• 2 Ата – ана бала құқығын өз құқықтарын қорғауды пайдалануда
кәсіби сауаттануы
• 3 Ата – ананың психологиялық педагогикалық тұрғыда
сауаттылық деңгейін жоғарлауы
• 4 Ата –ананың мектеппен сыныппен қарым – қатынасын
жақсартуы
• 5 Баланың зиянды әдеттерден аулақ болуының жауапкершілігін
жоғарлауы яғни ата – ана баласына сауатты өмір салтын үнемі
қадағалауы.
Отбасымен жүргізілетін жұмыс түрлері.
1 Баланың отбасына бару. Сынып жетекшісі отбасына бармас бұрын міндетті
түрде мақсат қоюы керек, мысалы отбасымен танысу.
2 Отбасындағы баланың қарым-қатынасын зерттеу сынып жетекші үшін өте
маңызды. Отбасына бармас бұрын бұл жөнінде ескерту керек.
3 Ата – ананы мектепке шақырту. Бұл тек бала тәртіп бұзғанда немесе нашар оқи
бастағанда емес ата – ананы мектепке шақырту бала тәрбиесі жөнінде пікір
тәжірибе алмасу мақсатында болуы қажет. Сондай – ақ ата – аналар түрлі
шараларға тәрбиелі сағаттарға қатысу үшінде де шақырылады.
4 Ата – аналар жиналысында тәртіппен үлгерім туралы айту жеткіліксіз. Ата –
аналар жиналысы белгілі бір тақырыппен пікір алмасу тұрғысында болуы керек.
5 Ашық сабақтар. Ата – аналарды пәннің жаңа бағдарламаларымен мұғалім
талабымен таныстыру үшін ұйымдастырылады.
Ашық сабақтар қатысуға мүмкіндік беру керек тоқсанына 1 – 2 рет.
Оқушымен өткізілетін жұмысты ұйымдастыру

• Оқушының күнделікті өмірі мен әрекетін
ұйымдастыруда кәсіби бағдар беруде, қоғам өмірімнің
әлеуметтік – экономикалық саяси ерекшеліктерін
түсінуде көмекші, кеңесші, сыныпта қолайлы
моральдік – психологиялық қалыптастыру үшін
сынып ерекшеліктерін ескере отырып қажетті
тәрбиелік ықпалдар жасаушы. Оқушының дамуы мен
жетілуіне ықпал жасайтын тәрбиелік күштері
«мектеп, отбасы, қоғам»басын қосушы, үйлестіруші.
• Кейбір зерттеушілер пайымдау бойынша сынып жетекшілері оқушылар
және олардың ата-аналарымен қарым – қатынастар
ұйымдастырылғанда 4 түрлі міндеттер атқарады.
• 1 Топ міндеттері – әлеуметтік міндеттері баланы қорғау, көмек көрсету,
әлеуметтік байланыстар жүйесін енгізу, отбасымен және тәрбие
инститтуттарымен баланың дамуы және оның даралық қасиеттерін
қалыптастыруға қолайлы жағдай жасау байланыс орнату.
• 2 Топ міндеттері – диагоностикалық, әдептік этикалық, сыныппен
тәрбие жұмысын дұрыс ұйымдастыру өз оқушыларын олардың
ерекшеліктерін дара қасиеттерін білу.
• 3 Топ міндеттері – Адамгершілік міндеттері баланың жақсылықпен
жамандылық белгілерін ажырата алуына мүмкіндік беру .
• 4 Топ міндеттері – жеке дара тәжірибелі сипаттама міндеттері
оқушылармен жқмыс ұйымдастыру тиімді педагогикалық құралдарды
таңдап алу, өз жұмысын жоспарлау және педагогикалық реклекция.
• Осы бастапқы міндеттері ескере отырып сынып жетекшісі негізгі
қызметтері айқындалады.
Қорытынды:
• Баланың өмірі барлық саласында белсенді ақыл ой
шығармашылық іс әрекетке қабілетті еркін тұлға ретінде
тәрбиелеу. Ол үшін бала тәрбиесімен айналысатын отбасы,
балабақша, мектеп, қоғам және жұртшылдық тәрбие жүзеге асуы
тиіс. Өйткені отбасына мектеп тарапынан білікті көмек қажет.
Педагогтармен ата- аналардың өзара әрекетінің арқасында
оқушы тұлғасын дамыту мәселелерін шешуге болады.
Назарларыңызға рахмет

Ұқсас жұмыстар
Ата - анамен жұмыс түрлері
Үнемдей білген ұтады
Бастауыш мектептегі педагогикалық коррекция
Сынып жетекші оқушы
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
Үйде білім алатын мүгедек балаларға тәрбие жұмысын жүргізудің спецификасы
Тәрбие түрлері
Бала тәрбиесі бесіктен
Отбасылық контексте кеңес беру
Отбасы типологиясы
Пәндер