Брендтердің өсуі және құлдырауы


Slide 1

Брендтердің өсуі және құлдырауы.

Slide 2

«Бренд» сөзінің мағынасы тауарлық белгінің анықтамасынан іс жүзінде бір ерекшелігін қоспағанда ерекшеленбейді: брендтің айрықша қасиеттері мен бейнелері тауарға бәсекелестерден ерекшеленіп қана қоймай, оларды тануға мүмкіндік береді, ал тауардың өзі мақсатты аудитория арасында белгілі танымалдылыққа ие.

Slide 3

Қандай өнімдер брендке айналуы мүмкін?

Кез-келген тауар брендке айналуы мүмкін: тұтыну тауарлары; b2b нарығы және қызмет көрсету нарығы бар компаниялар; интернетте іс жүзінде бар бөлшек саудагерлер, өнімдер; сонымен қатар адамдар мен қоғамдық ұйымдар.

Тұтыну тауарлары

Тұтыну тауарларына сусындар мен тамақ өнімдері, тұрмыстық заттар, косметика, киім мен аяқ киім және т. б. жатады. Осы топтағы табысты брендтердің мысалдары - Coca-cola, Nescafé, Ariel, Sony. FMCG өнімдеріне арналған бренд өнімнің ерекшелігін, дифференциациясын және имиджін қамтамасыз етуі керек.

B2B нарығының өнімдері

Іскери нарықтағы күшті бренд атауы науқанның имиджі мен беделін нығайтады, бұл өз кезегінде сатылымның жоғарылауына, тұрақтылыққа және ынтымақтастықтың қолайлы шарттарын орнатуға әкеледі.

Нарық тауарлары бойынша қызметтер

Қызметтердің физикалық тауарлардан айырмашылығы, олар өздері материалдық емес. Сервистік брендингтің маңызы өте зор, өйткені ол компанияның абстрактілі ұсынысын неғұрлым түсінікті суреттерге аударуға, күрделі шарттарды қарапайым тілмен түсіндіруге және қызметтерді бәсекелестерден ажыратуға мүмкіндік береді.

Slide 4

Ритейлерлер

Бөлшек сатушыларға, сондай-ақ жеткізу желісіндегі кез-келген компанияға бренд қажет. Мұндай компанияларға арналған тауар белгісі, ең алдымен, имиджді қалыптастырады, қызмет көрсету сапасы, ассортимент және баға саясатымен бірлестіктер жасайды. Күшті сауда маркасы бар сатушы өз брендтерін шығарып, өндірушілердің брендтерімен бәсекеге түсе алады, сол арқылы тауар айналымы мен кірісті арттырады.

Интернеттегі тауарлар мен қызметтер

Интернетпен қамтудың өсуіне және мақсатты тұтынушылардың Интернетте болу уақытының ұзақтығына байланысты, осы каналда тұтынушылармен тиімді жұмыс жасаудан ІТ бағдарламалар мен қосымшалардың брендтерін құру арқылы жоғары кірістер алу мүмкіндігі өсуде. Тауарлар мен қызметтердің осы түрін брендтеу кезінде тұтынушылармен ыңғайлылық пен тиімді өзара әрекеттесуге, сондай-ақ, мысалы, тұтыну тауарларына қарағанда барлық талаптардың тиімді орындалуына үлкен мән беріледі.

Адамдар және қоғамдық ұйымдар

Адамдар мен қоғамдық ұйымдар, сондай-ақ белгілі бір аумақтар бренд бола алады. Тауарлардың осы саласындағы брендинг имиджді, ассоциацияны және хабардарлықты қалыптастыруға арналған.

Slide 5

Forbes нұсқасы бойынша 2020 жылы әлемдегі ең қымбат брендтер

Бренд құндылығы туралы сөз болғанда, жетекші IT компаниялары сөзсіз көшбасшылар болып табылады. 2020 жылы Forbes-тің бағалауы бойынша ең құнды 100 брендтің рейтингінде алғашқы бес жолды алдыңғы жылдағыдай қатысушылар алады: алғашқы төрт компания бренд құнының өсу қарқынын сақтады немесе жоғарылатты, бірақ Facebook артта қалды: әлеуметтік желінің бренді бір жылда 21-ге төмендеді %.

Үздік ондық

Apple - $ 241, 2 млрд (+ 17%) ;

Google - $ 207, 5 млрд (+ 24%) ;

Microsoft - $ 162, 9 млрд (+ 30%) ;

Amazon - 135, 4 миллиард доллар (+ 40%) ;

Facebook - 70, 3 миллиард доллар (-21%) ;

Кока-кола - 64, 4 млрд доллар (+ 9%) ;

Дисней - $ 61, 3 млрд (+ 18%) ;

Samsung - 50, 4 миллиард доллар (-5%) ;

Луи Виттон - 47, 2 млрд доллар (+ 20%) ;

McDonald's - $ 46, 1 млрд (+ 5%) .

Slide 6

Брендтерді таңдаудағы талаптар:

компания табысының кем дегенде 30 %-ы өзге елден болуы тиіс;

- бренд Азия, Еуропа, АҚШ және өзге де дамыған аймақтарда сұранысқа ие болуы керек;

- компанияның қаржылық көрсеткіштері туралы сенімді ақпараттардың болуы;

- компания табысы ұзақ мерзімді кезеңде капитал құнынан асып түсуі тиіс;

- бренд экономикасы дамыған елдерде танымал болу

Slide 7

Кейде Apple сияқты ірі корпорациялар мен шағын стартаптар арасында алшақтық бар сияқты көрінеді. Алайда, егер сіз «алыптардың» әңгімелеріне мұқият қарасаңыз, олардың көпшілігі ұзақ уақыт бойы аутсайдер болып қалып, бірнеше рет жеңіліске ұшырап, тіпті банкроттықтың алдында тұрғанын байқайсыз.

Apple -ді сәттілікке жету жолында күтіп тұрған соққылар туралы инфографиканы оқыңыз:

Slide 8

Apple

Сәуір, 1976

Стив Джобс пен Стив Возняк Apple компаниясын Джобс отбасының гаражында құрды

Сәуір, 1976

үшінші негізін қалаушы Рональд Уэйн Apple логотипін жасады және өзінің 10% акциясын $ 800-ге сатты

1976 жылғы шілде

Apple компаниясының алғашқы компьютері $666, 66 сатылымға шықты

1977

Apple компаниясының үйде пайдалануға арналған алғашқы 2 компьютері $1298 сатыла бастады

1977 ж

Apple-ға Майк Маркулла қосылып, $80 мың инвестиция салған және $170 мың қарыз болған

1980 ж

Аpple әрқайсысы$ 22 тұратын $ 4, 2 млн акцияларымен көпшілікке шықты

1981

40 қызметкер қысқартылды, Стив Возняк мерзімсіз еңбек демалысына шығады

1981

IBM компаниясы Apple-ді нарықтан шығаратын бәсекелес компьютер шығарады

1983 ж

Apple Lisa PC 9995 доллардан сатылды. Тек 1 данасы сатылды

1983

Ридли Скотт режиссерлық еткен «1984» негізіндегі аңызға айналған Macintosh жарнамасы жарық көрді

1985

Компаниядағы ішкі жанжалдан кейін Джобс Apple-ден кетіп, NeXT-ті құрды

1985

Apple алғашқы 4 айда тек 50 мың Newton КПК сата алды

1987

Apple акциялары 12 жылдық ең төменгі деңгейге жетті, компания $ 700 миллион шығынға ұшырады

1997

Apple NeXT-ті сатып алды. Стив Джобс уақытша бас директор болып оралды

Slide 9

1998 ж

150 мың iMac алдын-ала тапсырыс берілді. Apple акцияларының бағасы көтерілді.

қараша 2001

Apple iPod шығарды, үш айда 125 мың дана сатылды

қараша 2001

IPad сатылымы басталғаннан кейін бір аптадан кейін Apple-дің нарықтық бағасы 6, 6% -ға өсіп, бір акция үшін $ 10 құрады

2003 ж

iTunes жұмысының бірінші аптасында $ 1 милл. астам трек сатылды.

2007 ж

iPhone сатудың бірінші жылында 4 елде $ 6 милл. астам данасы сатып алынды.

2010 жыл

Іске қосылғаннан кейін бір айдан аз уақыт ішінде Apple iPad-тың миллионнан астам данасын сатты

2011 жылғы қаңтар

Стив Джобс денсаулығына байланысты зейнетке шығады

қазан 2011

Стив Джобс қайтыс болғаннан кейін Apple акциясының бағасы 0, 2% -ға ғана төмендеді

Қыркүйек 2012

iPhone 5 іске қосылғаннан кейін бір акцияның құны $ 702 құрады

қараша 2012

Apple акцияларының жарты жылдықтағы ең төменгі деңгейі жаңартылды, бірақ олар 2011 жылғы деңгейден 30% жоғары

2014 жыл

Apple Beats-ті $ 3 милл. астам ақшаға сатып алды

Маусым 2014

Apple 7-нің 1-ге бөлінуіне дейінгі сауда-саттық $ 645, 57 аяқталды

2015 ж

Apple Watch іске қосылды, 2 жылда $ 34, 4 миллион дана сатылды

маусым 2018

компанияның акциялары бұрын-соңды болмаған $ 192, 91 жетті.

маусым 2018

Apple әлемдегі $1трл тұратын бірінші қоғамдық компания болды

7/1

Slide 10

Кез-келген экономикалық құбылыстың өмірін адамның өмірі сияқты кезеңдерге бөлуге болады: туу - өсу - жетілу - қартаю - болмау.

Брендтер де ерекшелік емес, ерте ме, кеш пе дағдарыс туындайды, ол сатылымның өсуінің тоқталуымен, тіпті олардың төмендеуімен көрінеді. Мұның себептері де бар: нарықтың шамадан тыс қанықтылығы, сәтті бәсекелестердің айла-шарғы жасауы, кедергілер: әлемдік қаржы дағдарысы, үкімет саясатындағы өзгерістер, сәндегі өзгерістер және басқалар.

Slide 11
Ұқсас жұмыстар
Экономикалық шиеленістің түрлері және түсінігі
Инфляция тарихы және түрлері
ЖОБАЛЫҚ ҚАРЖЫЛАНДЫРУДЫҢ ЭВОЛЮЦИЯСЫ
ИНФЛЯЦИЯ
Экономикалық циклдардың типтері
Шөлейттену. Жердің деградациясы
Бюджеттің дербестік қағидаты
Aziza SYZDYKOVA атқаратын рөлі
Бернар Арно туралы
Экономикалық цикл түрлері және олардың себептері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz