Тәрбиенің мақсаты мен әлеуметтік негіздемесі


Slide 1

Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі

Орындаған:БаратбекқызыШ.

Топ студенті:ПМНОк-91

Қабылдаған:Өмірзақ. А. С.

Slide 2

Жоспар:

Тәрбиенің мақсаты

Педагогикалық ой пікірлер тарихындағы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері

Тәрбиенің қазіргі кездегі мақсаты

Slide 3

Мақсат - ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын-ала болжамданған нәтижесі.

Slide 4

Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі:

Slide 5

Мақсат құру процесі

Slide 6

. Тәрбие мақсаты - нақты тәрбие міндеттерінің жүйесі, ол педагогикалық процесс пен қоғам қажеттілігіне қарай өзгеріп отырады. Тәрбие мақсаты қоғамның әлеуметтік сұранысына байланысты және оның табысты орындалуы ұстаздың кәсіби даярлығына байланысты, мұраттарға қол жеткізуге бағытталған. Тәрбие мақсаты - педагогиканың ең маңызды мәселесі.

Slide 7

Мектептегі тәрбиенің басты міндеттері - теориялық білімді еңбекпен, өмірмен байланыстыра жүргізу, оларды политехникалық, экономикалық, экологиялық білімдермен қаруландыру, кәсіптік бағдар беру. Сондықтан әрбір азамат, тәрбиеге қатысы бар адамдар, ұйымдар мен мекемелер тәрбиенің мәнін, мақсаты мен міндеттерін жете түсінуі қажет. Осыған орай тәрбиенің негізгі мақсаттары

Slide 8

Тәрбие мақсатының тиімділігі төмендегі талаптарға байланысты

Slide 9

Тәрбие мақсатының тиімділігі төмендегі талаптарға байланысты

Slide 10

Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында

Неміс педагогы В. Рейн (1847-1929) «тәрбие тәрбиеленушіден нағыз жақсы, өз халқы үшін пайдалы жұмыс істей алатын шынайы және мейірімді адамды қалыптастыру керек», - деп жазды.

Американ педагогы Эдвард Торндайк: «Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа адамдарға деген мейірімділікті, игілікті және таза ләззат алуға ұмтылысты дамыту қажет», - деп айтты.

Slide 11

Тәрбиенің мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу

Slide 12

м

а

қ

с

а

т

Slide 13

Сұрақтары: 1. Грек тілінен аударанда «зерттеу жолы »деген мағына білдіретін сөз. 2. Алдын-ала дайындалған сұрақтарға жазбаша жауап беру әдісі. 3. Бір адамның екінші адамнан, бір тұлғаның екінші тұлғадан айырмашылығын, өзіне тән ерекшелігін қалай айтамыз. 4. Үзіліп, артынан қайта жалғастыратын бақылау түрі. 5. Жеке адамның денесінің, организмнің өсіп жетілуі. 6. Әлеуметтік қатынастар мен саналы іс-әрекеттің субъектісі ретіндегі индивид.

Slide 14

Қорытынды

Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың, мектеп оқушыларының және студент жастардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуымен өзін-өздері танытуларына, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау және дұрыс бағдар беру қажет.

Slide 15

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Тәрбиенің мақсаты, әлеуметтік негіздері және процесінің ерекшеліктері
Патриоттық тәрбиенің мақсаты, міндеттері және құралдары
Тәрбиенің мақсаты: тарихи-әдіснамалық негіздері мен педагогикалық иерархиясы
Тәрбие әлеуметтік құбылыс ретінде: мақсаты мен міндеттері
Сенсорлық тәрбиенің мақсаты, міндеттері және ерекшеліктері: мектепке дейінгі педагогика тұрғысынан
Тәрбие үдерісінің мақсаты мен міндеттері және оның әлеуметтік сипаты
Тәрбие мақсаты және оның әлеуметтік зерттелуі: ғылыми дүниетанымның зияткерлік дамуға әсері
Этникалық тәрбиенің ерекшеліктері мен анықтаушы факторлары
Қазақстандағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері мен іске асыру шарттары
Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz