Тұлғаның рухани және дене қалыптастыру



Тәрбиенің мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі
Орындаған:БаратбекқызыШ.
Топ студенті:ПМНОк-91
Қабылдаған:Өмірзақ. А. С.

Жоспар:
Тәрбиенің мақсаты
Педагогикалық ой пікірлер тарихындағы тәрбиенің мақсаты мен міндеттері
Тәрбиенің қазіргі кездегі мақсаты

Мақсат - ол саналы түрде педагогикалық іс-әрекеттің алдын-ала болжамданған нәтижесі.

Педагогикалық әдебиетте мақсаттың келесі анықтамалары кездеседі:

Мақсат құру процесі

. Тәрбие мақсаты - нақты тәрбие міндеттерінің жүйесі, ол педагогикалық процесс пен қоғам қажеттілігіне қарай өзгеріп отырады. Тәрбие мақсаты қоғамның әлеуметтік сұранысына байланысты және оның табысты орындалуы ұстаздың кәсіби даярлығына байланысты, мұраттарға қол жеткізуге бағытталған. Тәрбие мақсаты - педагогиканың ең маңызды мәселесі.

Мектептегі тәрбиенің басты міндеттері - теориялық білімді еңбекпен, өмірмен байланыстыра жүргізу, оларды политехникалық, экономикалық, экологиялық білімдермен қаруландыру, кәсіптік бағдар беру. Сондықтан әрбір азамат, тәрбиеге қатысы бар адамдар, ұйымдар мен мекемелер тәрбиенің мәнін, мақсаты мен міндеттерін жете түсінуі қажет. Осыған орай тәрбиенің негізгі мақсаттары

Тәрбие мақсатының тиімділігі төмендегі талаптарға байланысты

Тәрбие мақсатының тиімділігі төмендегі талаптарға байланысты

Тәрбие мақсатының мәселесі педагогикалық ойлар тарихында
Неміс педагогы В. Рейн (1847-1929) «тәрбие тәрбиеленушіден нағыз жақсы, өз халқы үшін пайдалы жұмыс істей алатын шынайы және мейірімді адамды қалыптастыру керек», - деп жазды.
Американ педагогы Эдвард Торндайк: «Тәрбие жалпы алғанда адамда басқа адамдарға деген мейірімділікті, игілікті және таза ләззат алуға ұмтылысты дамыту қажет», - деп айтты.

Тәрбиенің мақсаты: Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу

м
а
қ
с
а
т

Сұрақтары: 1. Грек тілінен аударанда «зерттеу жолы »деген мағына білдіретін сөз. 2. Алдын-ала дайындалған сұрақтарға жазбаша жауап беру әдісі. 3. Бір адамның екінші адамнан, бір тұлғаның екінші тұлғадан айырмашылығын, өзіне тән ерекшелігін қалай айтамыз. 4. Үзіліп, артынан қайта жалғастыратын бақылау түрі. 5. Жеке адамның денесінің, организмнің өсіп жетілуі. 6. Әлеуметтік қатынастар мен саналы іс-әрекеттің субъектісі ретіндегі индивид.

Қорытынды
Қазіргі таңда үздіксіз білім беру жүйесінде мектеп жасына дейінгі балалардың, мектеп оқушыларының және студент жастардың Қазақстан Республикасының азаматтары және патриоттары ретінде қалыптасуымен өзін-өздері танытуларына, болашақ мамандық иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және әлеуметтік шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау және дұрыс бағдар беру қажет.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz