Жоспарлы экономикадан нарықтық экономикаға көшу
Презентация қосу
Қазақстан Республикасының
экономикалық реформаларының
жаңғыруы кезеңдері мен ерекшеліктері
Орындаған:АУк 20-4 студенті
Адилкадыров О.А
Тексерген:Раджапов А
Тәуелсіздік қарсаңындағы Қазақстанның
әлеуметтік-экономикалық жағдайы. Жоспарлы
экономикадан нарықтық экономикаға көшу.
Алматы 2020
2012 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ ӨСУДІҢ
ОҢ ҚАРҚЫНЫН САҚТАДЫ
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 3
ИНФЛЯЦИЯ
Инфляция компоненттерінің 2011-2012 жж. желтоқсанда
өзгеруі
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 4
ӘЛЕУМЕТТІК САЛА
2012 жылы халықтың орташа
жан басына шаққандағы нақты
ақшалай табысы номиналды
мәнінде 618,3 мың теңгені құрап,
6,8 %-ға өсті.
Нақты жалақы 6,9%-ға өсіп,
нақты орташа айлық номиналды
жалақы 101,0 мың теңгеге ұлғайды.
Экономикалық белсенді халық
санының өсуі кезінде 2012 жылғы
желтоқсанда жұмыссыздық
деңгейі 5,3%-да қалыптасты
(2011 ж.-5,4%).
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 5
ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР
Еуроаймақтағы дағдарыс АҚШ-тағы фискалдық Қытайдағы өсудің баяулауы
қиыншылықтар
• ЖІӨ өсу қарқынының төмендеуі •ЖІӨ-нің 13 жыл ішіндегі ең
−қалыпты рецессия (ЖІӨ -0.6% 2012 •Экономика өсуінің бәсеңдеген төмен көрсеткіші (7.8%).
жылдың IV тоқсаны); қарқыны
−Еуропалық комиссия Еуроаймақ −ЖІӨ-нің IV тоқсанда теріс өсуі (IV- •Дамыған елдер тарапынан
экономикасының өсу болжамын тоқсанда - 0.1% ); сұраныстың төмендеуі (70%
төмендетті; −АҚШ ЖІӨ-нің өсу болжамын ХВҚ экспорт).
−2013 жылы блок экономикасы 0.3%-
2013 жылы 2%-ға дейін төмендетті.
ға қысқарады (алдында өсу 0.1%-ға •Ішкі сұраныстың өсіп келе
жоспарланған болатын). • Тұрақтандырылған, бірақ әлі де жатқан рөлі.
жұмыссыздықтың жоғары деңгейі
• Мемлекеттік борыштың қиын (7.9%). •Қаржылық ырықтандыру және
ахуалы йен бағамының күшеюі
−мемлекеттік борыштың жоғары •2013 жылғы наурыздағы амалсыз •(2005 жылдан бастап 23%-ға
деңгейі (90% ЖІӨ III тоқсанда); фискалдық қысқартулар өсуі).
−Еуропалық комиссия борыштың
(фискалдық үзіліс).
2013 жылдың соңына қарай 95.1%-ға •Экспорттың бәсекеге
дейін өсуін болжамдайды. қабілеттілігінің әлсіреуі.
•Жұмыссыздықтың жоғары деңгейі • Экспортты Оңтүстік Шығыс
(желтоқсанда 11.7% ) Азия елдеріне қарай қайта
−Грецияда жұмыссыздықтың деңгейі бағдарлау (20%-ға өсу).
2013 жылы 27%-ды құрайды;
−Испанияда жұмыссыздар үлесі
26.9%-ды құрайды.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 6
ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР
• Әлемдік экономика жаһандық қаржы
дағдарысы басталғаннан кейін төрт жыл
өткен соң да орнықсыз болып қалуда, ал
экономиканың өсуі дамыған елдерде
бұрынғыдай болмашы.
• ХВҚ-ның болжамы бойынша 2013 жылы
әлемдік өсу 3.5% деңгейінде күтілуде.
• Әлемдік экономиканы қалпына келтіру
бойынша негізгі тәуекелдер мыналарды
жалғастыруда:
−Еуроаймақтағы дағдарыс;
−АҚШ-тағы фискалдық белгісіздік;
−Қытай экономикасының баяулауы
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 7
ШИКІЗАТ ТАУАРЛАРЫНА ӘЛЕМДІК БАҒАНЫҢ СЕРПІНІ
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 8
2013 ЖЫЛҒЫ ҚАҢТАРДАҒЫ ЭКОНОМИКА ДАМУЫНЫҢ
ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ
2013 жылғы қаңтарда экономика өсуінің бәсеңдеу үрдісі сақталды. Өңдеу өнеркәсібі 0,8%-ға төмендеді, себебі
қара металлургия өндірісі 30,3%-ға төмендеді. Негізгі себеп сыртқы сұраныстың қысқаруы болды.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 9
ОРТА МЕРЗІМДІ КЕЗЕҢГЕ АРНАЛҒАН ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНЫҢ
НЕГІЗГІ ПАРАМЕТРЛЕРІ
Орта мерзімді перспективада өсудің негізгі көзі өңдеу және өндіру өнеркәсіптеріндегі өсу,
сондай-ақ экономикадағы ішкі тұтынудың тұрақты өсуі болып қалады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 10
ҮКІМЕТТІҢ ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ҚАДАМДЫҚ ЖОСПАРЫ
ҚР Үкіметті әлемдік экономикадағы дағдарыс процестерінің елеулі ушығуы
жағдайына байланысты Тұрақты макроэкономикалық жағдайды қамтамасыз
ету және экономиканың өсуін сақтау үшін дағдарысқа қарсы қадамдық
жоспарды бекітті.
Пессимистік сценарий 1 Пессимистік сценарий 2
•Еуроаймақтағы борышқа қызмет көрсету •Дамыған елдерде дағдарыс
құнының күрт жоғарылауы арқылы егемен құбылыстарының ушығуын болжайды. Шикізат
борыш дағдарысының тереңдеуі нарығында 2008 жылғыдай бағаның түсуі
сипатталады. 2013 жылы мұнай бағасы ықтимал. Мұнай бағасы барреліне 60 АҚШ
баррелі үшін 80 долларға дейін төмендейді долларына дейін, металдарға ағымдағы
және 2014 – 2015 жылдары осы деңгейде деңгейден 40%-ға төмендейді.
тұрақталады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 11
БЮДЖЕТ САЯСАТЫНЫҢ ТЕҢГЕРІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ШЫҒЫСТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
• макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету;
Бюджет саясатының • экономика өсуінің орнықтылығын қамтамасыз ету;
• халықтың әл-ауқаты деңгейін қолдау;
мақсаттары
• бюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігін
арттыру.
Бюджет саясатын қалыптастыру
ЖІӨ-ге қатысты тапшылықтың
Мемлекеттік борышты біркелкі
азаюы
деңгейде қолдау
Мемлекеттік қаржы тұрақтылығын
Квазимемлекеттік сектор
қамтамасыз ету
борышының өсуін бақылау
Ұлттық қор қаражатын шекті Ұлттық қорда мұнай қорларын
қолдану жинақтау
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 12
САЛЫҚ САЯСАТЫН ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ БАҒЫТТАРЫ
Экономиканың шикізат
Салық жеңілдіктерін Салық жеңілдіктерінің емес секторлары мен
тексеру тиімділігін арттыру инновациялардың
дамуын ынталандыру
Ауыл шаруашылығына салық салуды реформалау, жер Жерді қолданудың
салығын ұлғайту тиімділігін арттыру
Төмен рентабельді және шығынды кен орындары үшін Тау-кен металлургия
ПҚӨС төмен мөлшерлемелері бойынша ұсыныстар компанияларының
дайындау дамуын қолдау
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 13
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ ЭКОНОМИКА СЕКТОРЛАРЫН
ҚОЛДАУ АРҚЫЛЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
• Экономика салаларының дамуы
−үдемелі индустриялық-инновациялық даму жөніндегі 2013-2014 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламаны, Индустрияландыру картасының инвестициялық жобаларын
және АӨК даму бағдарламасын іске асыру.
• Инфрақұрылымды дамыту
−автомобиль жолдарының құрылысы;
−елді мекендерді газбен жабдықтау;
−өңірлерде электр- және жылуэнергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту;
−энергетика объектілерін және көлік инфрақұрылымын салу, жолаушылар вагондарының
паркін жаңарту.
• Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және құрылыс
− 2012-2020 жылдарға арналған «Қолжетімді тұрғын үй-2020» бағдарламасын іске асыру
арқылы халықтың өмір сүру жағдайын жақсарту;
− 2011-2020 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық
шаруашылығын жаңғырту бағдарламасы;
− 2013-2015 жылдары құрылысты және мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорынан
тұрғын үй сатып алуды қосымша қаржыландыру ұсынылады;
− 2011-2020 жылдарға арналған «Ақбұлақ» бағдарламасын іске асыру.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 14
ИНВЕСТИЦИЯЛАР ТАРТУ – ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІҢ БАСТЫ
ФАКТОРЫ
• Экономиканың шикізат емес секторларына инвестициялар тарту
мақсатында қолайлы инвестициялық ахуал қалыптастыру:
− ЭЫДҰ стандарттарын енгізу;
− «Бірыңғай терезе» бойынша көрсетілетін қызметтер
тізбесін кеңейту;
*Әлемде егемендік деңгейде
− Инвесторлар үшін заңнамадан кепілдіктерді инвестициялар үшін күрес
қамтамасыз ету; күшеюде. 100 астам ел
- Инвестициялар көздерін әртараптандыру. инвестициялар тарту
бағдарламсына қатысты.
• МЖӘ-нің заңнамалық және институционалдық негізін дамыту:
− «МЖӘ туралы» жаңа заң: инвесторлармен қатынастардың ұзақ мерзімдлігі
мен тұрақтылығына кепілдікті, МЖӘ қаржылық тетіктерін кеңейтуді және жеке
сектордың мемлекетпен өзара іс-қимылының ашықтығын қамтамасыз етеді
− МЖӘ бойынша «бірыңғай терезе»;
− МЖӘ даму жобаларын және басым салаларды айқындау.
• Жекешелендірудің 2-ші кезеңін жүргізу.
Қазақстан шикізат емес секторда жаңа инвестициялық хаб
болуға тиіс
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 15
ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ ЖОЛ КАРТАСЫНЫҢ
НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
Мемлекет басшысының 2013 жылғы 23 қаңтарда Қазақстан
Республикасы Үкiметiнің кеңейтілген отырысында берілген
тапсырмасын орындау мақсатында әзірленуде:
•Үш ауысымды, апаттық мектептер және денсаулық сақтау объектілері,
басқа әлеуметтік объектiлер проблемаларын шешуге бағытталған
әлеуметтік объектілер құрылысын басым қаржыландыру;
•Экономиканың нақты секторларындағы өз бетінше жұмыспен
айналысатын халықты жұмысқа орналастыру және Жұмыспен қамту
2020 бағдарламасын іске асыру тиiмдiлiгiн арттыру;
•Заңсыз сыртқы көші-қонға қарсы әрекет ету және бақылау бойынша
жұмысты күшейту мен жүйелік шаралар қабылдау;
• Экономиканың өсуін және халықтың жұмыспен қамтылуын
қамтамасыз ететін басым бағыттарға қаражатты қайта бөлумен
мемлекеттік бюджет шығыстарын оңтайландыру.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 16
2013-2015 жылдарға арналған республикалық бюджетте жұмыспен қамтуға ықпал ететін іс шараларға
2013 жылы - 1,2 трлн. тг., 2014 жылы - 1,2 трлн. тг., 2015 жылы – 931,3 млрд. тг. көзделген
2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл
БАРЛЫҒЫ 1 193,4 1 197,5 931,3
Жұмыспен камту 2020 бағдарламасы 94,7 100,6 98,7
2010-2014 жылдарға арналған «Балапан» бағдарламасы 46,2 45,7 44,7
Оқу және ғылым объектілерінің құрылысы және реконструкциясы 59,0 58,6 54,8
Қазақстандағы онкологиялық көмекті дамытудың 2012 - 2016 жылдарға
29,3 26,5 47,7
арналған бағдарламасы
Денсаулық сақтау объектілерінің құрылысы 65,6 87,4 63,0
«Қолжетімді тұрғын үй – 2020 бағдарламасы» 157,2 184,5 172,4
Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын
29,9 32,9 30,6
жаңғыртудың 2011 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы
2011-2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы 104,4 63,9 52,2
Инвестицияларды тарту, арнайы экономикалық аймақтарды дамыту 12,8 20,7 15,7
«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы 37,3 35,0 34,3
«Өнірлерді дамыту бағдарламасы» 29,5 21,0 21,0
Моноқалаларды дамытудың 2012-2020 жылдарға арналған бағдарламасы 34,1 37,8 48,3
Өңірлерде электр және жылу энергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту 82,3 55,7 52,3
Көлік инфрақұрылымын дамыту 366,2 388,3 182,0
Елді мекендерді газбен жабдықтау 16,0 13,6 13,6
ҚР-да құрылыс индустриясын және құрылыс материалдары өндірісін дамыту
6,5 6,0 0
жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламасы
Бәсекелестік қабілеттілігін және ұттық экономиканың тұрақтылығын
қамтамасыз ету үшін «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ» АҚ жарғы капиталын ұлғайту 22,4 19,3 0
(«Самұрық-Қазына» жобалары)
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 17
ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫ ШЕҢБЕРIНДЕ 2013-2015 ЖЫЛДАРЫ 300
МЫҢНАН АСТАМ АДАМДЫ ЖҰМЫСҚА ТАРТУ ЖОСПАРЛАНУДА
2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл
адам млн. адам млн. адам млн.
саны теңге саны теңге саны теңге
Барлығы 112 708 94 740,6 116 991 100 588,8 109 038 98 670,7
Оқыту және жұмысқа орналастыруға
жәрдемдесу 88 294 18 582,8 89 688 20 908,1 80 529 20 089,0
(1-бағыт)
Ауылдағы кәсiпкерлiктiң дамуына
8 548 19 282,0 10 007 23 562,9 11 318 27 392,5
жәрдемдесу (2-бағыт)
Еңбек ресурстарының ұтқырлығын арттыру
1 954 1 585,0 3 963 3 001,6 5 005 3 811,8
(3-бағыт)
Ауылдық елді мекендерді дамыту
11 932 52 378,9 11 353 50 099,8 10 206 44 272,8
(4-бағыт)
Халықты жұмыспен қамту орталықтары 1 980 2 911,9 1 980 3 016,3 1 980 3 104,6
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 17
ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫСПЕН АЙНАЛЫСАТЫН ХАЛЫҚТЫ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ ЖӘНЕ
ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Жұмыссыздық деңгейiнiң өсуiн тежеу және азаматтардың
жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету шаралары
•Қосымша жұмыс орындарын құру бойынша жобаларды іске асыру
- әлеуметтік-мәдени объектілерде күрделі және ағымдағы жөндеу
жұмыстарын жүргізу;
- жергілікті маңызы бар жолдарда күрделі және ағымдағы жөндеу
жұмыстарын жүргізу ;
- тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін
реконструкциялау, күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын
жүргізу ;
- абаттандыру .
• Жеке қосалқы шаруашылықта жұмыс істейтіндер қатарынан өз
бетінше жұмыспен айналысатын азаматтар үшін ақылы жұмыс
орындарын құру.
•Кепілдік қамтамасыз етудің жеткілікті көлемі жоқ, табысы аз
азаматтардың микрокредит алуларына мүмкіндік беру.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 18
ЗАҢСЫЗ СЫРТҚЫ КӨШІ-ҚОНҒА ҚАРСЫ ӘРЕКЕТ ЕТУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ
БОЙЫНША ЖҮЙЕЛIК ШАРАЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСТЫ КҮШЕЙТУ
Жүйелік шаралар және көші-қонды бақылау бойынша жұмысты
күшейту
•Ағымдағы ахуалды талдау және Қазақстан Республикасында сыртқы
көші-қон саласындағы проблемаларды анықтау;
•Көші-қонды бақылау аясында тексерулерді жүзеге асыру тәртібінің
өзгеруі бөлігінде «Мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы»
Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу ;
•«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне
өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» заң жобасын қабылдау
арқылы елге еңбек көші-қонушыларының келуі үшін негіздерді реттеу
бойынша нормаларды қабылдау;
•Көші-қон проблемаларын шешу жөніндегі Кешенді жоспарды әзірлеу
және Қазақстан Республикасының Үкiметiне енгiзу;
•IІМ-нiң көші-қон полициясының ақпараттық жүйесін әзірлеу және
пайдалануға енгiзу.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 19
МАКРОЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАРЖЫ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН
ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
Ішкі валюта нарығындағы тұрақтылықты қамтамасыз ету
•капиталдың кетуін шектеу және ішкі нарықта (қажет болған жағдайда) шетелдік
валюта ұсынысын арттыру;
•ішкі валюта нарығында алып-сатарлық операцияларды шектеу.
Банк секторының тұрақтылығы
•банк секторы тәуекелдерінің ағымдағы бейінін есепке ала отырып капитал және
өтімділік талаптарын қайта қарау арқылы ЕДБ өтімділігін қолдау;
•ЕДБ қарыз портфелінің сапасын реттеу;
•банктерді ішкі қорландыру көздерінің тұрақтылығын арттыру.
Квазимемлекеттік сектордың қаржы тұрақтылығын қолдау
•квазимемлекеттік сектор субъектілері шығарған еурооблигацияларды алдын ала өтеуді
ұйымдастырудың орындылығын қарау;
•акционерге дивиденд төлеудің төмендеуін көздейтін ұлттық компаниялар мен
басқарушы холдингтерге қатысты дивидендтік саясатты қайта қарау;
•ұлттық компаниялар мен басқарушы холдингтердің аппаратты ұстау, бонустар, күрделі
шығыстарға шығындарды шектеу;
•ішкі борыш мониторингі жүйесін және квазимемлекеттік сектор ұйымдарының қаржы
тұрақтылығының негізгі көрсеткіштерін сақтау тетігін құру.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 21
БАНК СЕКТОРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫ
Үш банктің қарыздарды қайта құрылымдауы
2013 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша жоғары процесінің аяқталуы ЕДБ-ға жеткілікті капитал
өтімді активтердің өлшемі 2 434,6 млрд. теңгені көлемін қамтамасыз ете отырып сыртқы
немесе ЕДБ жиынтық активтерден 17,5% құрады, міндеттемелердің көлемін төмендеіуге мүмкіндік
жылдың басана қарағанда 251,6 млрд. теңге немесе берді.
9,4%-ға азайды.
Пруденциалдық нормалардың орындалуына
қарамастан, провизиялардың барабар көлемі
қалыптастырылған ЕДБ қатарында үмітсіз
активтердің үлесі жоғары деңгейде қалады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 22
СЫРТҚЫ ҚАРЫЗДЫҢ ЖАҒДАЙЫ
2012 жылғы 30 қыркүйекте Қазакстан Республикасының
жалпы сыртқы қарызы 134,9 млрд. АҚШ долл. құрады,
оның ішінде 65,8 млрд. долл. межфирмалық берешекке,
14,0 млрд. долл. банктердің сыртқы қарызына және 5,1
млрд. долл. мемлекеттік сектордың сыртқы қарызын
құрайды. Жалпы 2012 жылғы 3 тоқсанда Қазақстанның
ЖСБ 2,4 млрд. долл. артты. Бұл ретте, осы ұлғаю
межфирмалық берешекті қоса алғанда басқа
секторлардың сыртқы карызының өсуімен байланысты
болғанын атап өткен жөн, ал кезеңдегі экономиканың
басқа секторларының сыртқы берешегі елеулі түрде
өзгермеді.
Кеңейтілген айқындауда мемлекеттік сектордың сыртқы
қарызы 30,6 млрд. АҚШ долл. құрады. "Самұрық-
Қазына" ұлттық әл-ауқат қоры" АҚ компаниясының
сыртқы міндеттемелері 21,5 млрд. АҚШ долл. құрады.
Орта мерзімді перспективада Қордың сыртқы қарызын
болжамдық өтеу 2013 жылы 3,46 млрд. долл., 2014
жылы – 1,82 млрд. долл., 2015 жылы – 3,91 млрд. долл.
құрайды.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 23
ӘЛЕУМЕТТІК ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН
ҚАМТУДЫ ҚОЛДАУ
• Әлеуметтік қамтамасыз ету
Халыққа төлем төлеу бойынша мемлекеттің әлеуметтік
міндеттемелері толық көлемде қаржыландырылатын болады.
Атаулы әлеуметтік көмек және 18 жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік
жәрдемақы төлеуге республикалық бюджеттен қосымша
қаржыландыру бөлу.
• Жұмыссыздықтың өсуiне жол бермеу
Экономика өсуінің баяулауы кезеңінде Жұмыспен қамту 2020
бағдарламасы жұмыспен қамтуды қолдаудың негізгі құралы болады.
• Әлеуметтік саланы жаңғырту бойынша іс-шараларды іске асыру
Жұмыссыз халық санының неғұрлым елеулі өсуі жағдайында
әлеуметтік республикалық бюджеттен трансферттер есебінен
әлеуметтік жұмыс орындарын, жастар практикасын, қоғамдық ақылы
жұмыстарды, кәсіби даярлауды, қайта даярлауды және біліктілікті
арттыруды ұйымдастыру бойынша қосымша шараларды қабылдау
болжанады.
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 24
ЖЕДЕЛ МОНИТОРИНГ ЖҮЙЕСІ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ СЕЛЕКТОРЛЫҚ
САЯСАТ ҮКІМЕТ ЖИНАЛЫС
ЖӨНІНДЕГІ КЕҢЕС
АНЫҚТАЛҒАН ПРОБЛЕМАЛАР БОЙЫНША НЕГІЗДЕЛГЕН ТАЛДАУ
ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРДІ МОНИТОРИНГІЛЕУ ЖӘНЕ МОДЕЛЬДЕУ ЖҮЙЕСІ
ДЕРЕКТЕРДІ КӨРСЕТУ (оның ішінде электрондық карталар түрінде)
ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ
ДЕРЕКТЕРДІ САҚТАУ
Ақпаратты автоматты түрде жинау
ҚМ, ҰБ, КНА, МГМ, СА, НК МФ, ТК МФ, МТСЗН, 14 өңір және 2 республикалық
«КТЖ» ҰК» АҚ, «KEGOC» АҚ маңызы бар қала
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 25
ЭКОНОМИКАНЫҢ ПРОБЛЕМАЛЫҚ АЙМАҚТАРЫН СӘЙКЕСТЕНДІРУ ЖӘНЕ
ОЛАРДЫ ЖОЮ
ҮШІН МАКРОЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРДІҢ «ШЕКТІ» МӘНДЕРІ
ӘЗІРЛЕНДІ
Көрсеткіш Өлшем бірлігі, кезең Нақты мәні Тәуекел Шекті мәндер
аймағы
ЖЭӨ өсуі %, ай сайын Төмен >7
Қалыпты 5-7
Жоғары <5
АВҚ жағдайы ЕТМ-ге АВҚ қатынасы, Төмен >5
тоқсан сайын Қалыпты 3-5
Жоғары <3
ЖЭӨ-ге %, тоқсан сайын Төмен +
РБ тапшылық/профицит Қалыпты 0
қатынасы Жоғары -
АҚШ долл. /баррель, Төмен > 110
Мұнайдың бағасы ай сайын Қалыпты 80-110
Жоғары < 80
%, алдыңғы жылғы ұқсас Төмен +
Республикалық бюджеттің
табысы кезеңге %, ай сайын Қалыпты 0
Жоғары -
%, алдынғы жылғы ұқсас Төмен <8
Жылдық инфляция айға Қалыпты 8-20
Жоғары > 20
Дағдарысқа қарсы жоспарды іске асыру экономиканың тәуекел аймағына кіру кезеңінде басталатын
болады, бұл индикаторлардың көрсеткіштерін негізге ала отырып айқындалатын болады
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 26
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz