Сыбайлас жемқорлық ұғымының жалпыға танымал
Презентация қосу
Қазақстандық қоғамның
әлеуметтік-экономикалық
қатынастарының жетілуі шарты
негізіндегі жемқорлыққа қарсы
тұру
Сыбайлас жемқорлық
Сыбайлас жемқорлық ұғымының жалпыға танымал
Жемқорлықтың
жалпылама белгілері тұжырымдарымен қатар, латын термині «corruptio» екі түбірлі
сөзден «cor» (жүрек, жан, рух, ақыл-ес) және «ruptum» (бүлдіру,
бұзу) шығады деген пікір бар. Сондықтан сыбайлас
жемқорлықтың мәні лауазымды тұлғаны параға сатып алуда
немесе оларды байытуда емес, ал әлеуметтік жүйені, оның
ішінде мемлекеттік билік жүйесінің бірлігін бұзуда (ыдырату,
іріп-шіру), мемлекеттің, азаматтардың заңды мүдделерін
қоғамдағы өзінің жағдайын жеке мақсатына пайдакүнемдік
арқылы сатып кетуде.
Лауазымды Ақша немесе
адам мүлік
сипатында Пара
пара алу беруші
Нәтижесінде: қызметке ретсіз қабылдау және көтермелеу және қоғамдық мүліктерді
талан – таражға салу.
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
Осы Заңда қамтылатын ұғымдар мынадай мағынада қолданылады
әкімшілік-шаруашылық функциялар – ұйымның балансындағы мүлікті басқаруға сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті орган – Қазақстан
және оған билік етуге Қазақстан Республикасының заңында белгіленген тәртіппен Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатын қалыптастыру мен іске асыруды
берілген құқық; және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында үйлестіруді, сондай-ақ сыбайлас
жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алуды, анықтауды, жолын кесуді, ашуды және
тергеп-тексеруді жүзеге асыратын мемлекеттік орган және оның аумақтық бөлімшелері;
лауазымды адам – тұрақты, уақытша немесе арнаулы өкiлеттiк бойынша билік өкілінің
функцияларын жүзеге асыратын не мемлекеттік органдарда, жергiлiктi өзiн-өзi басқару
органдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде, басқа да әскерлері
сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық – бұл үшін заңда әкімшілік немесе қылмыстық
мен әскери құралымдарында ұйымдастырушылық-өкімдік немесе әкiмшiлiк-шаруашылық
жауаптылық белгіленген, сыбайлас жемқорлық белгілері бар құқыққа қайшы, кінәлі түрдегі іс-
функцияларды орындайтын адам;
әрекет (әрекет немесе әрекетсіздік);
мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адам – Қазақстан
Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңдарына сәйкес мемлекеттік қызметші,
мәслихат депутаты, сондай-ақ мемлекеттік лауазымда көзделген міндеттерді мемлекеттік сыбайлас жемқорлық тәуекелі – сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды
қызметке тағайындалғанға дейін уақытша орындайтын адам; жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайлардың туындау мүмкіндігі;
мүдделер қақтығысы – жауапты мемлекеттік лауазымды атқаратын адамдардың,
мемлекеттік функцияларды орындауға уәкілеттік берілген адамдардың, оларға теңестірілген сыбайлас жемқорлықтың алдын алу – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
адамдардың, лауазымды адамдардың жеке мүдделері мен олардың лауазымдық өкілеттіктері субъектілерінің алдын алу шаралары жүйесін әзірлеу және енгізу арқылы сыбайлас жемқорлық
арасындағы қайшылық, мұндай жағдайда аталған адамдардың жеке мүдделері олардың өз құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды зерделеу, анықтау,
лауазымдық міндеттерін орындамауына және (немесе) тиісінше орындамауына алып келуі шектеу және жою жөніндегі қызметі;
мүмкін;
ұйымдастырушылық-өкімдік функциялар – қызмет бойынша бағынысты адамдардың
сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат – сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайтуға, орындауы үшін міндетті бұйрықтар мен өкімдерді шығаруға, сондай-ақ бағынысты адамдарға
қоғамның мемлекеттік органдар қызметіне сенімін арттыруға бағытталған құқықтық, әкімшілік қатысты көтермелеу шаралары мен тәртіптік жазалар қолдануға Қазақстан Республикасының
және ұйымдастырушылық шаралар және осы Заңға сәйкес өзге де шаралар; заңында белгіленген тәртіппен берілген құқық;
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың негізгі қағидаттары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл:
1) заңдылық;
2) адам мен азаматтың құқықтарын, бостандықтары
мен заңды мүдделерін қорғау басымдығы;
3) жариялылық пен ашықтық;
4) мемлекет пен азаматтық қоғамның өзара іс-
қимыл жасауы;
5) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
шараларын жүйелі және кешенді пайдалану;
6) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу шараларын
басым қолдану;
7) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға
жәрдем көрсететін адамдарды көтермелеу;
8) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды
жасағаны үшін жазаның бұлтартпастығы қағидаттары
негізінде жүзеге асырылады.
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың мақсаты мен
міндеттері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мақсатына қол жеткізу мынадай:
1) қоғамда сыбайлас жемқорлыққа төзбестік ахуалын қалыптастыру;
2) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға ықпал ететін жағдайлар мен себептерді анықтау және олардың салдарларын
жою;
3) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің өзара іс-қимылын нығайту;
4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі халықаралық ынтымақтастықты дамыту;
5) сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарды анықтау, жолын кесу, ашу және тергеп-тексеру міндеттерін шешу арқылы іске
асырылады.
Жұртшылықтың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылға
қатысуы
Жеке тұлғалар, қоғамдық бірлестіктер және өзге де заңды тұлғалар сыбайлас
жемқорлыққа қарсы іс-қимыл кезінде мынадай шаралар қолданады:
1) өздеріне мәлім болған сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық жасау
фактілері туралы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен
хабарлайды;
2) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша заңнама мен
құқық қолдану практикасын жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді;
3) сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға қатысады;
4) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдық басқа да субъектілерімен және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органмен өзара іс-
қимылды жүзеге асырады;
5) мемлекеттік органдардан сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі
қызмет туралы ақпаратты Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген
тәртіппен сұратады және алады;
6) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша зерттеулер, оның
ішінде ғылыми және әлеуметтік зерттеулер жүргізеді;
7) бұқаралық ақпарат құралдарында түсіндіру жұмыстарын жүргізеді және
сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша әлеуметтік маңызды
іс-шаралар ұйымдастырады.
Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің жетілдіруі
9. Мемлекеттік көрсетілетін 1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет 2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет
қызмет регламентін жетілдіру стандартын талдау регламентіне қойылатын белгіленген
талаптарды ескере отырып, мелекеттік
көрсетілетін қызметтің бизнес
процестерін (қызметкерлер мен
8. Мемлекеттік көрсетілетін ұйымдардың бизнес процестегі
қызмет көрсету бизнес қадамдық өзара іс-қимылы) әзірлеу
процестерін автоматтандыруды
оңтайландыруына мемлекеттік
көрсетілетін қызмет көрсету
процесін мониторингілеу Мемлекеттік көрсетілетін қызмет
көрсету
3. Мемлекеттік көрсетілетін
7. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің бизнес процестерінінң
қызмет регламентін бекіту оңтайландыру тұрғысынан талдау
6. Мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентінің жобасын 4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет
5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет
мүдделі құрылымдық көрсетудің бизнес процестерін
регламентінің жобасын әзірлеу
бөлімшелермен келісу оңтайландыру
Жалпы ережелер
көрсетілетін көрсетілетін
мемлекеттік қызметті алушы «бір терезе»
қызметті беруші қағидаты
мемлекеттік
қызмет көрсету
қызмет регламенті
көрсетуші
халыққа қызмет
Осы Заңда
мемлекеттік
көрсету пайдаланылатын қызмет көрсету
орталығы
негізгі ұғымдар
«электрондық мемлекеттік
үкіметтің» веб- қызмет көрсету
порталы стандарты
мемлекеттік мемлекеттік
қызмет көрсету қызметтер
процесін мемлекеттік көрсету процесін
оңтайландыру қызметтер автоматтандыру
көрсету тізілімі
Мемлекеттік қызметтер көрсетудің негізгі
қағидаттары
Мемлекеттік қызметтер мынадай қағидаттар негізінде көрсетіледі:
1) көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсетуді іс-әрекет жасауға
физикалық қабілетсіздігінің, тілінің, нәсілінің, дінінің, ұлтының белгілері және басқа да белгілер бойынша
қандай да бір кемсітушіліксіз алуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының шығындарын барынша азайта отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету
процесін үнемі жетілдіру және олардың сапасын арттыру;
3) қызмет көрсетушілер мен көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді берушілердің қызметі туралы есептерді
жүйелі түрде жасау және жұртшылыққа ұсыну;
4) көрсетілетін қызметтерді алушыларды мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа толық
қолжетімділікпен қамтамасыз ету, сондай-ақ көрсетілетін қызметтерді алушылардың стандарттарды әзірлеуге
және мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет көрсетушілер мен көрсетілетін мемлекеттік
қызметтерді берушілер қызметінің есептерін бағалауға қатысуы;
5) мемлекеттің қаржы, уақыт және өзге де шығындарын мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде қызмет
көрсетушілер мен көрсетілетін қызметті берушілердің тиімді пайдалануы.
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz