Түркістан облысы




Презентация қосу
Мемлекеттік басқару және экономика
жоғары мектебі

Қазақстанда кедейшілікті төмендету
ретінде жаңа салықтық әдістер

Қаржы ЭҚЖ–611 (Ғ)
3 курс студенті:
Сәтенхан Әсел Бауыржанқызы

Түркістан облысы, 2018 жыл.
Әлемде кедейшілік жойылмай кемел
дамуға жол жоқ

Қазіргі таңдағы Қазақстан Республикасының өз
Қазіргі таңдағы Қазақстан Республикасының өз
алдына қойып отырған міндеттерінің бірі және
алдына қойып отырған міндеттерінің бірі және
тұрақты дамуға жетудің сөзсіз талаптарының
тұрақты дамуға жетудің сөзсіз талаптарының
бірі — кедейшілікті жою мен өмір деңгейіндегі
бірі — кедейшілікті жою мен өмір деңгейіндегі
айырманың азаюы ретінде көрініс табуда.
айырманың азаюы ретінде көрініс табуда.
№2 слайд

Кедейшілік туралы жалпы түсінік
• Заманауи даналардың бірі «Кедей болудан емес,тас кедей
болудан қорқамын» деген екен. Кедейшілік қазіргі кезде
қалыптасты деуге негіз жоқ.Сан ғасырлар бойы жалғасып
келе жатқан үрдіс секілді кедейшілік ертеректе де болған
және де жалғасын табуда. Оның кейбір жақтары барлық
дерлік елдерде байқалады.
• Кедейлік – жеке адамның, отбасының немесе әлеуметтік
топтың қажетті игіліктер құнын өзі төлей алмайтын
экономикалық жағдайы, яғни өзінің өмірлік қажеттерін
қамтамасыз етуге жағдайының жетіспеуі немесе негізгі
тұрмыстық қажеттерін қанағаттандыру мүмкіндіктерінің
жоқтығы.
№3 слайд

• Жалпы,
«кедейшілік»
ұғымын алғаш рет
әлеуметтану
ғылымына француз
социоэкономисі
Ж.Прудон енгізген.
Кедейлік үш ағайынды болады
• Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы кедейшілікке байланысты
былай дейді:
• «Кедейлік үш ағайынды болады: үлкені – кежірлік,
ортаншысы – еріншектік, кенжесі – ұйқы».
• Қазақтың таным-түсінігінде адамды кедейлікке
ұрындыратын, берекесін қашыратын осы үш кесел екен.
Жалпы, бұл үшеуі дініміз Исламда да қош көрілмейтін
дүниелер. Адам болам десеңіз,бес нәрседен қашық болуға
шақырған Абай атамыздың өлең жолдарынанда
кедейліктің себептерін көруге болады.Адамда ерік-
жігердің болмауы,тәуекелге бара алмауы,қорқақтық
танытуы,енжарлық, жалқаулық та кедейлікке алып келеді.
БҰҰ-ның Бас Ассамблеясы 1993 жылы 17 қазанды "Дүниежүзілік
кедейшілікпен күрес күні" деп жариялады. Содан соң БҰҰ 1996 жылды
"Халықаралық кедейшіліктің тамырын жою жылы" деп атады. Бұл шара
қоғамдағы мақұрым топтардың құқығын ресми түрде тануға және
олардың әділетті әлем құруға белсене қатысуына жағдай жасады.
Мұнымен қоса, 1997-2006 жылдары БҰҰ тарапынан "Кедейшіліктің
тамырын жою онжылдығы" деп жарияланды.
№5 слайд

БҰҰ-ның кедейшілік деген сөзге берген
анықтамасы

Абсолютті

Салыстырмалы

Мүмкіндіктер тапшылығына
байланысты
Абсолютті кедейшілік - БҰҰ берген түсініктеме
бойынша, адам күніге 5 доллардан төмен кіріспен
өмірін кешеді.

Салыстырмалы кедейшілікте адамдардың кірістері мемлекеттің
ең төменгі күнкөріс минимумымен салыстырылады. Әр елдің ең
төменгі күнкөріс минимумы бойынша, оның жартысынан аз
кірісі бар адамдар кедей болып саналады.

Мүмкіндіктер тапшылығына байланысты кедейшілікте әртүрлі
қиындықтар, атап айтқанда азық-тұлік пен киім тапшылығы, тұратын
мекеннің, медициналық және білім алу мүмкіндіктердін жоқтығы
байқалады. Негізінде бұл әлеуметтік тапшылықтың бір түрі болып
табылады.
Кедейліктің өсуіне түрткі болатын негізгі экономикалық және
әлеуметтік факторлар

Еңбек рыногындағы жұмыс күшінің
сұранысы мен ұсынысының сәйкессіздігі ;
Еңбекақының, зейнетақының және
жәрдемақының төмен мөлшері;
Тегін медициналық көмектің кепілді
көлеміне қол жеткізудің қысқаруы;
Ауылдық жерлерде жалпы және кәсіптік
білім беретін мектептер желісінің
жетіспеуі;
Халықтың жұмыссыз болуы; орналасу
мүмкіндіктері жайында нашар хабардар
Халықтың әлеуметтік жағынан осал
топтарының мемлекеттік атаулы көмекпен
жеткілікті қамтылмауы.
• Қазір әлемдегі 7 миллиард адамның 900 миллионы
кедейлік шегінде өмір сүріп жатқан көрінеді.
• Ең кедей халық Болгарияда тұрады (49,1 пайыз).
• Одан кейінгі ретпен Румыния, Латвия (40 пайыз), Литва
(33 пайыз), Грекия, Венгрия (31 пайыз) ресмилендірілген.
Ең төменгі деңгейде деп саналатын кедейлік Люксембург
пен Австрияда – 17 пайыз, Голландия мен Швецияда – 16
пайыз, Чехияда – 15 пайыз. Алпауыт Американың өзінде
кедей тұрмақ, қайыршылар көп. Қанат Берентаевтың
айтуынша, Қазақстан халқының да 60 пайызы – кедей. Еш
елмен салыстырмаған сиқымыз бұл! Біздіңше, аз
көрсеткіш емес. Қалған 40 пайызының ғана жағдайы
жақсы.
№7 слайд

Халықаралық еңбек ұйымының мамандары кедейлікті
ең төменгі күнкөріс деңгейімен есептейді.

2018 жылғы тамызда Қазақстандағы ең төменгі күнкөріс деңгейінің мөлшері 29 146
теңгені құрады. Бұл алдыңғы айдағы көрсеткіштен (27 122 теңге) 7,5 процентке
артық.
Қазақстанда кедейлік деңгейі 2017 жылы 4,7 %, 2018 жылғы 3-тоқсан
қорытындысы бойынша 4,5 % қысқарды.
№8 слайд
Ал БҰҰ сарапшыларының пікірінше, әр адам күніне тек 5
доллар тапса, бұл кедейлік болып есептеледі. Ал біздегі табыс
көрсеткіші 1,2 доллардан аспайды.

• 14 573÷380=38,3
• 38,3÷30=1,27
• Бүгінгі таңда айлық кірісі 14 573 мың теңгеден жоғары азаматтар кедей
болып саналмайды. Өйткені кедейліктің шегі осыдан басталады. Бұл
көрсеткіш ең төменгі күнкөріс деңгейінің 50 пайызы ғана. Мамандардың
айтуынша, кедейлік шегінен жоғары бірақ ең төменгі күнкөріс деңгейінен
төмен кірісі бар азаматтар қазіргі таңда мемлекеттен ешқандай да қолдау
көре алмай отыр. Ал кедейлік шегінен төмен алатын азаматтарға былтыр
мемлекет 4 мың теңгеден астам қаржылай көмек көрсеткен. «Мәселен, 14
573 теңге мен 14 600 теңге арасында мүлде айырмашылық жоқ деуге
болады. Алайда айлық кірісі 14 573 теңге алатындарға мемлекеттік қолдау
бар да, 14 600 теңге алатындар мемлекет қолдауынан ауыз тимейді».
№9 слайд

Сатып алу паритеті бойынша күніне 5 АҚШ долларынан
төмен табысы бар халық.
пайызбен
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Қазақстан Республикасы 19,6 17,9 12,0 8,3 6,0 9,8 8,8 5,1
Ақмола ... 16,0 11,2 9,5 5,9 9,8 9,6 5,0
Ақтөбе ... 14,8 10,6 8,6 5,5 12,3 7,5 4,1
Алматы ... 6,6 6,1 2,8 2,8 5,3 3,7 2,2
Атырау ... 7,6 4,2 4,0 3,1 6,2 5,2 2,7
Батыс Қазақстан ... 23,9 18,3 15,7 11,4 15,0 11,9 6,4
Жамбыл ... 29,7 23,7 6,9 5,5 22,2 20 9,9
Қарағанды ... 12,4 8,2 7,4 3,5 7,4 5,8 2,7
Қостанай ... 17,8 12,4 9,7 6,6 10,2 11,4 5,0
Қызылорда ... 15,0 8,6 7,0 5,6 15,6 13 7,2
Маңғыстау ... 6,8 1,9 1,8 1,4 2,3 2,2 2,8
Түркістан облысы ... 39,2 27,4 20,5 15,8 18,1 19 13,1
Павлодар ... 19,1 10,9 4,6 2,9 7,0 6,2 3,2
Солтүстік Қазақстан ... 24,4 14,7 14,1 9,8 10,9 8,7 5,6
Шығыс Қазақстан ... 19,9 10,6 6,9 5,1 7,6 5,9 1,7
Астана қ. ... 2,6 1,0 0,5 0,4 0,6 0,7 0,8
Алматы қ. ... 2,5 0,4 0,7 0,4 0,8 1,2 0,7
Халықтың 10 пайыздық (децильдік) топтары бойынша Джини коэффициенті,
индексі

2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Қазақстан
Республикасы 0,366 0,328 0,315 0,305 0,304 0,312 0,309 0,288 0,267 0,278 0,290 0,284 0,276 0,278 0,278 0,278 0,287

Ақмола 0,344 0,330 0,299 0,302 0,297 0,325 0,338 0,274 0,252 0,266 0,284 0,276 0,267 0,277 0,270 0,268 0,273

Ақтөбе 0,382 0,344 0,320 0,300 0,296 0,325 0,342 0,302 0,269 0,271 0,278 0,275 0,259 0,261 0,269 0,244 0,245

Алматы 0,331 0,302 0,259 0,256 0,267 0,280 0,297 0,273 0,227 0,263 0,246 0,254 0,245 0,247 0,255 0,257 0,275

Атырау 0,372 0,429 0,279 0,313 0,309 0,309 0,235 0,222 0,200 0,215 0,234 0,213 0,206 0,213 0,219 0,228 0,226

Батыс Қазақстан 0,321 0,345 0,266 0,280 0,276 0,262 0,286 0,258 0,253 0,251 0,255 0,279 0,284 0,267 0,263 0,260 0,276

Жамбыл 0,310 0,293 0,264 0,229 0,222 0,256 0,251 0,232 0,195 0,221 0,248 0,236 0,217 0,225 0,221 0,221 0,230

Қарағанды 0,333 0,341 0,295 0,294 0,303 0,337 0,307 0,282 0,264 0,269 0,291 0,307 0,289 0,287 0,292 0,293 0,297

Қостанай 0,370 0,351 0,334 0,313 0,310 0,299 0,310 0,262 0,247 0,257 0,258 0,260 0,268 0,269 0,254 0,255 0,252

Қызылорда 0,280 0,323 0,293 0,292 0,248 0,276 0,278 0,226 0,228 0,226 0,255 0,240 0,225 0,223 0,210 0,202 0,236

Маңғыстау 0,385 0,360 0,245 0,270 0,284 0,270 0,251 0,251 0,159 0,180 0,180 0,174 0,194 0,203 0,210 0,186 0,165

Оңтүстік Қазақстан 0,313 0,275 0,241 0,227 0,242 0,247 0,240 0,227 0,223 0,210 0,213 0,203 0,202 0,197 0,194 0,204 0,210

Павлодар 0,318 0,307 0,243 0,262 0,263 0,284 0,287 0,260 0,248 0,250 0,266 0,257 0,227 0,224 0,226 0,233 0,253

Солтүстік Қазақстан 0,295 0,295 0,274 0,275 0,271 0,287 0,284 0,262 0,250 0,267 0,296 0,296 0,285 0,287 0,269 0,280 0,285

Шығыс Қазақстан 0,348 0,352 0,303 0,307 0,296 0,300 0,308 0,291 0,272 0,275 0,285 0,283 0,281 0,280 0,284 0,279 0,305

Астана қ. 0,345 0,314 0,298 0,316 0,306 0,360 0,326 0,355 0,288 0,291 0,272 0,238 0,231 0,232 0,224 0,219 0,225

Алматы қ. 0,309 0,251 0,250 0,244 0,233 0,294 0,308 0,285 0,235 0,240 0,259 0,246 0,250 0,250 0,271 0,286 0,288
пайызбен

Кедейліктің тереңдігі Кедейліктің өткірлігі
200 200 200 200 200 200 200 200 200 201 201 201 201 201 201 201 201 200 200 200 200 200 200 200 200 200 201 201 201 201 201 201 201 201
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 1 2 3 4 5 6 7
Қазақстан
Республика 13, 10,
сы 8,0 3 2 8,3 7,5 3,9 2,4 2,3 1,3 1,1 0,9 0,5 0,4 0,4 0,3 0,4 0,4 6,5 5,5 3,9 2,9 2,5 1,3 0,8 0,7 0,3 0,3 0,3 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
12, 12,
Ақмола 2 1 9,4 9,7 8,5 7,0 4,5 2,1 0,9 0,8 1,3 0,8 0,7 0,5 0,5 0,5 0,5 5,0 4,7 3,5 4,0 3,2 2,7 1,7 0,7 0,2 0,2 0,5 0,3 0,2 0,1 0,1 0,1 0,1
15, 12,
Ақтөбе 0 1 9,1 7,8 8,0 2,9 2,4 1,1 0,9 1,1 0,5 0,3 0,3 0,3 0,3 0,2 0,3 7,1 5,4 3,7 3,0 3,0 1,0 0,9 0,3 0,2 0,3 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,0 0,1
20, 18, 10,
Алматы 8 0 6 5,6 6,7 5,0 4,1 4,8 2,6 0,8 0,3 0,4 0,4 0,4 0,3 0,3 0,3 9,5 7,6 3,6 1,7 2,1 1,7 1,4 1,7 0,7 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,0 0,0
20, 20, 14, 16, 14, 10,
Атырау 6 3 9 1 7 5,1 1,9 3,4 1,9 1,0 0,5 0,2 0,2 0,2 0,1 0,2 0,2 2 9,6 6,4 6,8 5,4 1,6 0,5 1,1 0,5 0,3 0,1 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Батыс 13, 15,
Қазақстан 9 8 8,3 7,3 8,3 3,3 2,2 1,8 1,2 0,6 0,9 0,5 0,4 0,4 0,5 0,5 0,5 5,6 6,6 2,8 2,4 2,9 1,1 0,7 0,4 0,3 0,1 0,2 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
24, 17, 16, 10,
Жамбыл 0 5 7 6,8 9,4 4,7 1,6 1,8 0,3 0,6 0,6 0,9 0,4 0,3 0,5 0,4 0,7 3 7,0 6,8 2,2 3,0 1,5 0,4 0,4 0,0 0,1 0,1 0,3 0,1 0,0 0,1 0,1 0,2
11,
Қарағанды 3 9,6 7,5 6,4 5,0 5,0 1,7 1,2 0,6 0,7 0,6 0,4 0,4 0,3 0,3 0,2 0,3 4,7 3,7 2,8 2,2 1,8 1,9 0,5 0,4 0,2 0,2 0,2 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
15, 16, 15, 12,
Қостанай 0 7 9 0 9,7 3,5 1,4 1,3 1,2 1,0 0,9 0,5 0,6 0,5 0,5 0,5 0,4 7,3 8,6 8,0 5,0 3,8 1,2 0,3 0,4 0,3 0,3 0,3 0,2 0,2 0,1 0,1 0,1 0,1
17, 18, 13, 16, 10,
Қызылорда 8 9 9 8 5 7,8 4,6 4,9 1,2 0,8 0,8 0,3 0,3 0,3 0,4 0,3 0,3 6,8 7,5 5,2 6,4 3,2 2,5 1,4 1,7 0,2 0,2 0,2 0,1 0,0 0,1 0,1 0,0 0,0
23, 19, 10, 11,
Маңғыстау 2 8 2 9,6 7,5 4,8 5,0 5,5 4,3 2,0 1,1 0,4 0,2 0,5 0,4 0,4 0,8 4 8,8 3,1 3,0 2,2 1,2 1,3 1,4 1,3 0,6 0,2 0,1 0,0 0,1 0,1 0,1 0,2
Оңтүстік 19, 13, 13, 10, 10,
Қазақстан 0 1 2 4 0 2,6 2,3 2,4 1,9 2,4 1,8 1,0 0,8 0,7 0,4 0,7 0,7 8,0 4,7 4,5 3,1 3,0 0,8 0,6 0,6 0,5 0,8 0,5 0,2 0,2 0,1 0,1 0,2 0,2
12,
Павлодар 9,3 4 6,0 6,3 4,5 1,8 1,6 1,2 1,0 0,6 0,9 0,5 0,2 0,2 0,2 0,2 0,1 3,8 5,0 2,1 2,3 1,5 0,5 0,5 0,3 0,3 0,2 0,3 0,1 0,0 0,0 0,1 0,0 0,0
Солтүстік 11,
Қазақстан 6,3 2 8,3 8,7 7,1 5,6 3,0 2,3 1,1 0,8 1,8 1,0 1,0 0,6 0,8 0,7 0,7 2,4 4,5 3,2 3,2 2,5 2,1 0,9 0,8 0,3 0,2 0,6 0,3 0,4 0,2 0,3 0,3 0,2
Шығыс 12, 11,
Қазақстан 3 7 9,1 8,6 6,6 2,3 1,9 1,8 1,2 1,3 1,5 0,6 0,3 0,4 0,5 0,3 0,7 5,5 5,1 3,5 3,2 2,4 0,7 0,6 0,5 0,3 0,3 0,5 0,2 0,1 0,1 0,2 0,1 0,3
Астана қ. 1,6 1,5 0,9 0,8 0,8 1,0 0,3 0,3 0,8 0,6 0,4 0,2 0,1 0,1 0,1 0,2 0,2 0,5 0,5 0,3 0,3 0,3 0,3 0,1 0,0 0,2 0,2 0,1 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,1
Алматы қ. 3,9 2,3 2,3 2,1 1,4 2,2 1,4 2,0 0,4 0,3 0,2 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 1,2 0,7 0,7 0,5 0,3 0,6 0,4 0,5 0,1 0,1 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
№10 слайд

2010-2018 жж. айларындағы еңбек нарығының негізгі
индикаторлары
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
Белсенді 8615,3 8945,1 8974,6 9042,0 9109,9 8966,7 8921,8 8969,8 9110,1
халық,мың
адам

Жұмыспен 8137,6 8465,9 8499,9 8575,8 8651,1 8510,9 8481,3 8530,8 8668,2
қамтылған
халық,мың
2010-2018 жж. айларындағы еңбек нарығының негізгі индикаторлары (бағалау
адам бойынша ақпарат)

Жұмыссыздар, 477,7 479,2 474,7 466,2 458,8 455,8 440,5 439,0 434,4
мың адам

Жұмыссыздық 5,5 5,4 5,3 5,2 5,0 5,1 4,9 4,9 4,8
деңгейі,%
№11 слайд

2005-2017ж аралығындағы табысы азық түлік қоржыны
құнынан төмен халықтың үлесі,пайызбен. *

пайызбен
2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Қазақстан
Республикасы 16,1 13,8 9,1 6,3 5,2 2,7 1,4 1,2 0,6 0,4 0,5 0,2 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
Ақмола 11,8 10,0 8,3 9,5 7,7 5,6 4,1 1,2 … 0,2 1,2 0,4 0,4 0,3 0,1 0,2 0,2
Ақтөбе 16,5 14,5 8,8 6,1 7,0 2,0 2,4 0,4 … 0,2 0,0 … 0,0 0,0 … … ...
Алматы 25,6 20,5 7,9 2,8 3,8 3,4 3,1 4,0 1,6 0,1 0,2 0,1 0,3 0,1 0,1 … ...
Атырау 25,8 23,9 15,5 17,1 12,9 3,7 0,4 1,4 1,1 0,8 0,1 … … … … … ...
Батыс Қазақстан 13,8 15,3 6,1 4,8 6,6 2,6 1,8 0,0 1,0 … 0,1 … … … … 0,3 0,2
Жамбыл 26,1 18,0 17,1 4,3 5,5 3,0 0,6 0,5 … … 0,2 0,4 … … 0,1 … 0,1
Қарағанды 11,3 9,2 6,3 4,7 3,6 4,0 0,9 1,1 0,5 0,4 0,3 0,2 0,3 0,1 0,2 0,1 0,1
Қостанай 17,8 20,6 17,8 13,1 9,3 2,7 0,2 0,8 0,4 0,5 0,7 0,4 0,2 0,2 0,2 0,2 0,1
Қызылорда 15,6 19,4 13,3 15,6 5,8 4,1 2,9 3,4 … … 0,2 0,1 … … 0,1 … ...
Маңғыстау 32,2 28,4 6,3 6,6 2,7 0,8 2,3 0,0 2,9 0,8 0,2 0,0 … 0,0 … 0,1 ...
Оңтүстік
Қазақстан 20,6 11,0 9,6 5,1 4,6 1,6 1,0 0,8 0,5 1,3 1,0 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1 0,1
Павлодар 8,7 12,1 5,8 5,5 4,0 0,6 0,8 0,2 0,4 0,1 0,5 0,1 0,0 … 0,0 0,0 ...
Солтүстік
Қазақстан 5,4 11,0 7,4 6,8 5,2 5,6 1,2 2,0 0,2 0,5 1,0 0,3 0,7 0,2 0,6 0,6 0,6
Шығыс
Қазақстан 12,9 13,1 9,3 7,0 5,7 1,6 1,2 0,5 0,6 0,5 1,1 0,4 … 0,2 0,4 0,1 0,8
Астана қ. 1,2 1,3 0,4 1,1 0,9 0,4 0,0 0,0 … 0,4 0,2 0,1 0,0 … 0,1 … ...
Алматы қ. 2,8 1,3 1,0 0,7 0,2 0,8 0,5 0,6 0,1 0,1 0,1 0,1 … … … 0,1 0,1

* 2006 жылғы деректермен салыстуру мақсатында 2006 жылғы 1 қаңтардан бастап енгізілген, күнкөрістің ең төменгі деңгейі шамасын есептеудің жаңа әдістемесіне сәйкес қайта есептелген 2001-2005 жылдардағы деректер көрсетілген.
Табысы күнкөрістің ең төменгі деңгейінің шамасынан төмен халықтың үлесі*
2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
Қазақстан
Республикас
ы 6,5 5,5 3,8 2,9 2,8 2,7 2,6 2,6
Ақмола 4,4 6,2 3,9 3,9 2,9 2,9 3,0 2,9
Ақтөбе 6,0 2,4 2,4 2,0 1,8 1,7 1,9 1,9
Алматы 6,6 3,4 3,2 2,0 2,5 2,3 2,2 2,4
Атырау 5,9 5,2 3,3 3,3 2,8 2,8 3,1 2,8
Батыс
Қазақстан 6,7 4,8 4,1 3,7 2,9 3,1 2,8 2,7
Жамбыл 5,3 5,1 4,9 3,4 3,1 3,2 3,3 3,5
Қарағанды 3,8 3,5 2,8 2,0 1,4 1,5 1,3 1,6
Қостанай 6,4 4,6 3,3 2,6 2,5 2,7 2,6 2,4
Қызылорда 6,7 6,2 3,8 3,6 3,2 3,5 3,1 3,0
Маңғыстау 11,6 10,4 3,3 2,6 3,0 2,6 2,8 3,3
Оңтүстік
Қазақстан 11,5 10,4 7,9 5,9 6,1 5,3 5,1 5,0
Павлодар 4,0 4,5 2,9 1,5 1,5 1,6 1,9 1,7
Солтүстік
Қазақстан 5,4 9,6 5,7 4,8 4,2 3,7 3,4 3,3
Шығыс
Қазақстан 8,4 6,1 3,4 2,4 2,5 2,0 1,8 1,8
Астана қ. 3,4 1,7 1,0 0,5 0,4 0,6 0,7 0,8
Алматы қ. 2,6 2,0 0,4 0,6 0,6 0,6 0,8 1,0
• 2018 жылғы тамызда Қазақстандағы ең төменгі күнкөріс
деңгейінің мөлшері 29 146 теңгені құрады. Бұл алдыңғы
айдағы көрсеткіштен (27 122 теңге) 7,5 процентке артық.
• Ең жоғарғы күнкөріс деңгейі-Маңғыстау облысында
тіркелсе,ең төменгі күнкөріс деңгейі – Жамбыл облысында
тіркеліп отыр.
Маңғыстау облысы 36,3 мың

Астана қаласы 33,9 мың

Алматы қаласы 32,6 мың

Шымкент қаласы 26,1 мың

Түркістан облысы 25,5 мың

Жамбыл облысы 25,4 мың
2018 жылғы 3 тоқсандағы Қазақстан Республикасының аймақтар
бойынша жұмыссыздық деңгейі
пайызбен
Қазақстан Республикасы 4.8
Ақмола 4.8
Ақтөбе 4.7
Алматы 4.6
Атырау 4.9
Батыс Қазақстан 4.9
Жамбыл 4.9
Қарағанды 4.5
Қостанай 4.8
Қызылорда 4.8
Маңғыстау 4.8
Павлодар 4.7
Солтүстік Қазақстан 4.8
Түркестан 5.2
Шығыс Қазақстан 4.8
Астана қаласы 4.5
Алматы қаласы 5.2
Шымкент қаласы 5.1
3.0 3.5 4.0 4.5 5.0 5.5 6.0 6.5
Жұмыссыздық деңгейі, % -бен
2014 2015 2016 2017

Әзірбайжан 5,0 4,9 5,0 5

Армения 16,2 17,6 18,5 18

Беларусь ......... ......... ............ 5,8

Қазақстан 5,2 5,0 5,0 5

Қырғызстан 8,3 8,0 7,6 7,2

Ресей 5,5 5,2 5,6 5,5

Тәжікстан ............. ........... ............. ...........

Өзбекстан 4,9 5,1 ............. 5,2

Украина 7,2 9,3 9,1 9,3
№13 слайд

2010-2012 ЖЫЛДАРДАҒЫ ТРАНСФЕРТТЕР СЕРПІНІ
№15 слайд

Кедейлікті азайту және онымен күресудің
жолдары.

Минимал еңбекақыны көтеру
Әлеуметтік қорғау-жұмысқа жарамсыз жалғыз басты ата-аналар мен
қамқоршыларды,басқа да мүмкіндігі шектеулі азаматтарды,жұмыс істейтін,бірақ
табысы төмен балалы отбасыларды,жұмысқа жарамды,бірақ уақытша жұмыссыз
азаматтарды қамтитын мемлекеттік жәрдемақыларды білдіретін кең термин.
Теріс табыс салығы - бай отбасылар табыстарынан салық төлесе, аз қамтылған
отбасылар мемлекеттік субсидия алады,яғни теріс салық төлейді.Теріс табыс салығы-
жоғары табысты үй шаруашылықтарынан алымдар алып,аз қамтылған отбасыларға
трансфер төлемдер төлеуге негізделген салық жүйесі.
Натурал формадағы трансфер төлемдер-аз қамтамасыз етілген отбасыларға көмек
көрсетудің тағы бір тәсілі-белгілі бір тауар мен қызметті тікелей жеткізу.
Қазақстандағы 65 %-ын құраушы орта тапты көбейту
Аймақтық бизнес инкубатор құру
Микронесиені дамыту Мұхаммед Юнус

Ұқсас жұмыстар
Түркістан облысының топырақ жамылғысы
Қала статусы
Түркістан облысының жер ресурстары
Реформа
Облысты - губернатор
Мағжан Жұмабаев Түркістан өлеңі
Алаш қозғалысы, ұлт зиялылары
Конвенциясының орындалуы
Қоныс аударудың екінші кезеңі
Момышұлы Бауыржан
Пәндер