Үйде білім алатын мүгедек балаларға тәрбие жұмысын жүргізудің спецификасы


Slide 1

Дәріс сабағы

8 - тақырып: МШ балаларға қосымша білім берумен отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері.

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН

УНИВЕРСИТЕТІ

Орындаған: Солтанмырадов Б.

Тобы: ТП 19 - 11к

Қабылдаған: Нуридинова Г. А.

СӨЖ №5

Slide 2

Жоспары:

1.

МШ балаларды тәрбиелейтін отбасының және білім беру мекемелерінің түрлері және қызметі.

2.

12 жылдық білім беруде, тәрбие жұмысын кәсіби-бағдарлау шеңберінде, мектеп пен отбасының бірлескен іс-әрекеті.

3.

МШ балаларға қосымша білім берудің негізгі бағыттары.

4.

Үйде білім алатын мүгедек балаларға тәрбие жұмысын жүргізудің спецификасы.

5.

Сыныптан тыс жұмыстың интеграциялық формаларының тәрбиелік мәні.

Slide 3

Отбасы

Отбасы - бір-бірімен туыстық қатынаста өмір сүретін, ортақ тұрғын үйімен, экономиялық кооперациямен, ұрпақ қалдыру мақсатында ұйымдасқан әлеуметтік топ.

Отбасы тәрбиесі - көзделеген нәтижеге жету мақсатында ата-аналар мен жанұя мүшелерінің тарапынан жасалатын ықпал процестерінің жалпы атамасы.

Slide 4

Отбасының жетекшілік маңызы - тәрбиеленіп жатқан баланың:

тән

дене

рухани дамуына әсер етуші ықпалдар мәні мен мағынасының тереңдігіне тәуелді келеді.

Slide 5

Баланың алғашқы өмір сүру мен қалыптасуы қадамы отбасында өтеді.

Тұлғаның қалыптасу нәтижелігі отбасына тәуелді.

МШБ-ны отбасында тәрбиелеудің ерекшеліктері отбасына тәуелді.

Slide 6

Отбасы түрлері

Эгалитарлы отбасы - ерлі-зайыптылардың тең басқаруы.

Авторитарлы отбасы - ерлі-зайыптылардың біреуінің басқаруы басымырақ.

Slide 7

Нуклеарлы отбасы - ата - ана және баладан тұрады.

Күрделі отбасы - нуклеарлы отбасы мүшелері ата - әжелері, туысқандар, достар, т. б.

Толық емес отбасы - ата - анасының біреуінің болмауы.

Slide 8

Бала санына байланысты

көпбалалы

орташа

жалғыз балалы

баласыз отбасы

Жалғыз баланы тәрбиелеудің жағымды жағы:

бала махаббатты сезінеді,

өзіне өзі сенімді болады.

Бірақ сонымен бірге өзін өзі жоғары есептеуі де пайда болуы ықтимал.

Slide 9

Екі бала тәрбиелейтін отбасында бала ерте жастан өзінен басқа да бала бар екенің түсініп серіктестік сезіммен тұлға ретінде дамиды.

Көп балалы отбасындағы балалар көбінесе:

еңбекке төзімді,

икемді,

жауапкершілік сезімі жоғары болады.

Отбасында мүмкіндігі шектеулі бала туылған кезде отбасында көптерген қиындықтар пайда болады.

Slide 10

Осы кезең неке беріктілігің сынағы болады.

Бұл жағдай жиі ажырасу мен аяқталады, бала толық емес отбасында тәрбие алады.

Slide 11

Неке - отбасын қалыптастыру мен оған қоғамдық бақылау жасаудың дәсүрлі тәсілі, еркек пен әйелдің арасындағы бір-біріне және өз балаларына, ата-анасына қатысты құқықтары мен міндеттерін белгілейтін қатынас формасы.

Slide 12

Отбасы мен арнайы мектеп МШБ-ны оқытуда келесі жұмыс түрлері нәтижелі жүреді:

Slide 13

МШБ-ның ата-аналармен жұмыстын мазмұны келесі бағытта болуы тиіс:

Slide 14 Slide 15

Оларды мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселесін талқылау мақсатында өткізеді.

Нақты тақырыптағы жиналыстар оқу жылында кем дегенде 4 рет өткізілуі тиіс.

Ата-аналар жиналысы - мектеп ата-аналардың байланысының негізгі түрі.

Slide 16

Жалпы бұл жұмыстын негізгі бағыты:

Slide 17

Оқушыларға кәсіптік бағдар беруде басты ролді сынып жетекшісі атқарады.

Slide 18 Slide 19 Slide 20

Оқушылардың өміріне кәсіптік бағдарды енгізу үшін оны мектепте белгілі бір ұйым немесе оны жүйелі басқару керек.

Окушыны мамандықты саналы таңдауға дайындауды тек директор немесе оның оқу-тәрбие жұмыстары орынбасары ғана емес:

арнайы кәсіптік бағдар кеңесі,

пән мұғалімдері,

ата-аналар,

қоғамдық ұйымдар мүшелері, мектеп дәрігері басқарады.

Slide 21

Мектепте кәсіптік бағдар қызметін:

бүкіл педагогикалық ұжым

кәсіптік бағдар кеңесі жүргізеді.

Кәсіптік бағдар кеңесі кәсіпті бағдардың барлық жоспарын:

Slide 22

Жыл бойы әрбір пән мұғалімі «өзінің оқушысын» 5-10 мамандықпен таныстыруы қажет.

Оқушыларды барлық мамандықтармен таныстырудың қажеті жоқ.

Бірнешеуімен ғана бірақ оның өзін терең таныстыру керек.

Оқушылардың еңбек және кәсіптік оқу мазмұны - оқушылардың кәсіптік бағдарының басты құралы.

Slide 23 Slide 24 Slide 25 Slide 26

Арнайы мектептегі сыныптан тыс жұмыс келесі бағытта ұйымдасады:

Slide 27

Ал сыныптан тыс жұмысын тәрбие жұмысын ұйымдастырудың үш негізгі түрі тараған:

Slide 28

Тәрбие жұмысының формаларын мақсаты мен бағыты бойынша және қатысушылардың орны мен ролі бойынша ажыратуға болады.

Тәрбие жұмысын өткізу уақыт мерзімі бойынша :

Slide 29

Арнайы мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау тәрбиелік мақсаттарға жетудің негізгі құралы.

Жоспар - тәрбие жұмысының мазмұны, өткізу шарттарын, көлемін, уақытын белгілейтін құжат.

Жоспарлау 3 кезенді қамтиды, олар:

Slide 30

Педагогикада жоспарлардын келесі түрлері кездеседі:

Мазмұны мен көлемі бойынша:

- кешенді (жалпы жоспар барлық бағыттар мен жұмыс түрлерін қамтиды) ;

- тематикалық (нақты бір бағытта, м-лы ата-аналармен жұмыс) ;

- нақты затты (бір іс-шара туралы жоспар, м-лы сынып сағаты)

ІІ. Тәрбие процесінің ұзақтығына байланысты:

- ұзақ мерзімге (бір жылға)

- бір кезенге (бір тоқсан)

- қысқа мерзімге (бір айға)

- шұғыл жоспар (бір күнге) .


Ұқсас жұмыстар
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
Мүгедектерді қорғаудың әлеуметтік шаралары
Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігі
Мектеп психологының рөлі
Инклюзивті білім беру моделі
Қазақстан Республикасының заңнамалық базасы
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі, ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдері
Республикасындағы арнайы және инклюзвиті білім берудің жағдайы мен дамуы
Конвенцияның негізгі мақсаты - максималды түрде баланың қызығушылығын сақтау
Білімді жетілдіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz