АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНІҢ МІНДЕТТЕРІ



СӨЖ
12-тақырып: Тәрбиелеудің негізгі бағыттары
Дәріс сабағы

Жоспары:
1.
МШ балалардың адамгершілік және эстетикалық тәрбиесі.
2.
МШ балаларға эстетикалық тәрбие берудің мақсаты мен міндеттері, құралдары.
3.
МШ балаларды азаматтыққа және патриоттыққа тәрбиелеу.
4.
Экономикалық тәрбие және арнайы мектепте ұйымдастырудың ерекшеліктері.

Тәрбие бағыттары
Рухани-адамгершілік тәрбие
Ұлттық тәрбие
Отбасы тәрбиесі
Азаматтық -патриоттық тәрбие
Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Зияткерлік тәрбие
Полимәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
Еңбек экономикалық тәрбие
Ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Құқықтық тәрбие
Экологиялық тәрбие


Адамгершілік тәрбиесі - оқушылардың бойында мінез-құлықтың белгілі бір сипаттарын қалыптастыру және олардың өздерінің де
бір-біріне,
басқа адамдарға,
Отанға деген қатынасын анықтайтын мінез құқтары мен ережелерін дарыту жөніндегі тәрбиешілердің арнаулы мақсат көздеген қызметі.

Адамгершілік тәрбиесі жан-жақты тәрбиенің аса маңызды құрамды бөлігі болып табылады.
Тәрбие теориясының негізгі саласы жас ұрпаққа адамгершілік тәрбие беру проблемасымен ұлы педагогтар А. С. Макаренко, В. А. Сухомлинский, т. б. шұғылданған.
Олар өзінің еңбектерінде, баяндамалары мен сөйлеген сөздерінде философия ілімі негізінде оқыту мен тәрбие беру мәселерін қарастырды.
Жаңа қоғам орнату ісінде жас ұрпақты адамгершілік рухында тәрбиелеу, оларда қоғамдық көзқарасты қалыптастыру мектептердің ең негізгі міндеттерінің бірі деп саналады.
А. С. Макаренко
В. А. Сухомлинский

Педагогикалық еңбектерінде мектеп оқушыларын:
сияқты адамгершілік мораль қасиеттерін тәрбиелеуге тиіс деп есептеді.

Мораль дегеніміз не?
Біздің еліміз өте жоғары қарқынды жаңару құрылсын жүргізіп отырған шақта адамдардың саяси адамгершілік саналығын тәрбиелеу қоғам дамуының ең бір басты айқындаушы міндеті болып табылады. Осы міндетті жүзеге асыру жолдарын жақсылап анықтау үшін ең алдымен мораль дегеніміз не, оның қандай түрлері болады? - соған тоқталайық.
Адамгершілік моральдың үш түрі көрсетілген:
коллективтік мораль
гуманистік мораль
белсенді әрекетшіл мораль
Мораль - адамдардың бір-біріне және қоғамға деген міндеттері мен қатынастарын айқындайтын ортақ тұрмысы мен мінез-құлқының нормалары мен ережелерінің жиынтығы .


Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері
Адамгершілікке тәрбиелеудің маңызды педагогикалық міндеттері:
Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері: оқушыларға адамгершілік тәрбие беру мектептің ең маңызды міндеттерінің бірі.

Қоғамда адамның жеке басына қойылатын жалпы адамзаттық талаптарға байланысты адамгершілік тәрбиесінің негізгі міндеттері мыналар;

Адамгершілік тәрбиесінің өзекті міндеті - өзі өмір сүріп отырған кезеңдегі қоғамның алдында тұрған мақсат мүддесіне сай адамгершілік қасиеттердің тұтастығын тәрбиелеу.
Психологтер жеке адамның бойындағы қасиеттерін зерттеген кезде мынадай қорытындыға келді: барлық қасиеттердің құрылысы бірдей болады және олар төрт түрлі бөліктен тұрады:

Адамгершілік сезді қалыптастыру
Жеке адамның адамгершілік жағынан қалыптасу процесінде адамгершілік сезімдер ерекше орын алады. Адамгершілік сезімді тәрбиелеу көп қырлы процесс.
Жоғарғы сезімдер арасында адамгершілік сезімдер орын алады.
К. Д. Ушинский «Адам тәрбие жемісі» деген еңбегінде: «Біздің өзімізді, біздің дүниеге қалыптасуымызды, біздің сезіміміз де, ойымызда, тіпті қылығымыз да сезімдей анық және дұрыс білдіре алмайды, біздің сезімдеріміз де жеке ой ғана, жеке шешімдер ғана емес, адам жанының мазмұны, оның жүйесі түгелдей көрініп тұрады, -деп дәл сипаттама берген.
Сезім - әлеуметтік және табиғи өмірдің сан алуан жақтарына эмоциялық қатынас.

Адамгершілік тәрбиесінің құралдары

Гуманизм
Адамгершілік тәрбиенің басты міндеттерінің бірі гуманизмге, яғни бірізділікке оқушыларды тәрбиелеу.
Гуманизм адамды силау, оған қамқорлық жасау және оның күшіне сену рухында, адамның басқалармен, қоғаммен қарым-қатынасындағы мінезін реттеп отырады.
Гуманизм
адамға көрсетілетін құрмет,
әлеуметтік әділеттікпен,
оларға қойылатын адамгершілік талаппен ұштастырылады.
Гуманизм - адамгершілік, биік парасаттылық.

Жас ұрпақтың бойына адамгершілік қасиеттерді сіңіру - ата-ана мен ұстаздардың басты міндеті.
Адамгершілік әр адамға тән асыл қасиеттер.
Адамгершіліктің қайнар бұлағы - халқында, отбасында, олардың өнерлерінде, әдет-ғұрпында. Әр адам адамгершілікті күнделікті тұрмыс - тіршілігінен, өзін қоршаған табиғаттан бойына сіңіреді.
Көрнекті педагог В. Сухомлинский «Егер балаға қуаныш пен бақыт бере білсек, ол бала солай бола алады», - дейді.
Демек, шәкіртке жан - жақты терең білім беріп, оның жүрегіне адамгершіліктің асыл қасиеттерін үздіксіз ұялата білсек, ертеңгі азамат жеке тұлғаның өзіндік көзқарасының қалыптасуына, айналасымен санасуына ықпал етері сөзсіз.

Тәртіп
Тәртіп - бұл әрі мақсат, әрі ойдағыдай тәрбие мен оқытудың қажетті құралы, әрі барлық оқу тәрбие процесінің нәтижесі.
Оқушыларды еңбекке, өмірге даярлау үшін оларда саналы тәртіп дағдыларын тәрбиелеудің маңызы зор.
Тәртіптілік өмірде кездесетін қиындықты жеңуге жәрдемдеседі, қоғам мүддесін өз басының мүддесінен жоғары қоюға үйретеді.
Тәртіптілік - тәрбиенің жемісі, ол қасиет адамгершілікке тәрбиелеу процесі барысында қалыптасады.

Эстетикалық тәрбие
Эстетикалық тәрбие рухани - адамгершілік құндылықтарды әсемдік арқылы, көркем мәдениет арқылы, халықтар мен дәуірдің әлемдік көркем құндылықтары арқылы, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарын зерделеу арқылы қалыптастыруды көздейді.
Эстетикалық тәрбие - жаратылыс дүниесіндегі немесе өнер туындысындағы сұлулық пен әсемдікті қабылдап, ғибраттануға баулитын, адамның эстетикалық сезімін, талғамын қалыптастыратын тәрбие.
Эстетикалық тәрбиенің мақсаты - балалардың шығармашылық қабілеттерін, әлемді сұлулық заңдары арқылы тануға қызығушылықтары мен талпыныстарын дамыту.

Эстетикалық тәрбиенің Міндеттері:


Компонеттері:

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz