ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІҢ МӘНІ




Презентация қосу
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
Химия және химиялық технология факультеті

ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУДІҢ
МӘНІ

Қабылдаған: Молдасан Қ.Ш
Орындаған: Бекенова А.Ж
Қалибек А.А
Тақырыптың өзектілігі: Әрбір күні
өзгеріске толы бүгінгі жауапты кезеңде
заманның көшінен қалып қоймай уақыт
талабына сай ертеңгі болашақ жас ұрпақты
білімді етіп тәрбиелеу зор жауапкершілікті
талап етеді. Ол үшін үздіксіз іздену, білімді
үнемі жетілдіріп отыру қажет. Өйткені
еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың
қолында.
ОҚЫТУ ҮДЕРІСІН ЖАҢАША
ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ЖАҢА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ТЕХНОЛОГИЯЛАР:

Оқытудың компьютерлік технологиясы компьютермен
жұмыс істеу техникасын меңгеру

жекелеп көмек көрсету, үйде өз бетімен іздену

сыныпта белсенділік көрсету, жеке жұмыс істеу

проблемалық оқыту технологиясы, тірек
сигналдары арқылы оқыту технологиясы

тірек-схема, тірек-конспект түрінде берілген
теориялық, материалдарды сыныпта меңгеру

деңгейлеп саралап оқыту технологиясы бірнеше
деңгейде тапсырма беру мәселелік оқыту
ХХІ ғасыр талабына сай білім беру ұйымдарына жоғары
білікті, шығармашылыққа талпынатын, өзін-өзі дамыта
білетін педагогтер өте қажет. Бүгінгі таңда таным
белсенділігін қанағаттандыра алатындай, педагогтерді
үздіксіз оқыту, білімін жаңашаландырып, білім беру
үдерісіне жаңа технологияларды енгізу белең алып келеді.
Жаңа технология мен мектеп бір-бірінен бөлінбейтін болуы
тиіс, өйткені ақпараттық технологиялар берілетін жүйелі
білімге негізделгендіктен, мектеп болашақ қоғам үшін
кадрлар «инкубаторы», ал оларды дайындау мен дамыту
АКТ-мен үзіліссіз байланыста болады, сондықтан орта
білім беру жүйесінде заманауи технологияларды енгізе
отырып білім сапасын арттыру өзекті мәселеге айналып
отыр.
Педагогика ғылымында баланы оқыту мен тәрбиелеудің міндеті жан-
жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру болғандықтан, жаңа технология
бойынша әдістемелік жүйенің басты бөлігі оқыту мақсаты болып қалады.
Мұны орындау үшін төмендегідей ұстанымдар жүзеге асуы тиіс.
Оқушылардың өзіндік іздену іс-әркетінің әдістерін меңгеру талап етіледі.

Өйткені бұл әдістердің күнделікті пайдаланып жүрген оқыту әдістерінен
айырмашылығы бар. Яғни жаңа жағдайдағы "оқыту әдістемесі" деп
отырғанымыз: "оқушы - мұғалім" ұстанымының өзара тығыз
байланыстылығы. Демек, мұнда бірінші орында оқушы тұрады және оның
өз бетімен білім алудағы белсенділігіне баса назар аударылады.
Жаңаша оқытудың негізгі түрлері: оқытудың дербес және топтық

түрлері болып табылады. Бұл жерде алға қойылатын басты мақсат -
оқушыға деген сенім, оның өз ісіне жауап беру мүмкіндігіне сүйеніп беделі
мен қадір-қасиет сезімін дамыту. Ал оқытудың фронтальды түрі көбінесе,
бағыт беру, талқылау және түзету енгізуде ғана пайдаланылады.
Жаңа технологияның мақсаты бойынша "оқытуды ізгілендіру" қажет. Бұл

үшін оқу құралдары оқушылардың өздігінен танымдық іс-әрекетін жүргізе
алатындай болуы керек. Бұрынғы дәстүрлі оқулықтар мұндай талапты
қанағаттандыра алмайды, сондықтан оқушылардың өз бетімен білім
алуына аса бейімделген жаңа типтегі оқулықтар керек-ақ.
Белгілі педагог К.Ушинскийдің
«Мұғалім - өзінің білімін
үздіксіз көтеріп отырғанда
ғана мұғалім, ал оқуды,
ізденуді тоқтатысымен оның
мұғалімдігі де жойылады» -
деген екен, яғни өзінің
шығармашылық жолында
үнемі ізденіп, жаңашылдыққа
жаны құмар, оқушыларға
сапалы, нәтижелі білім беремін
деген мұғалімге қазіргі уақытта
мүмкіндік мол екенін айдан
анық.
«...балаға шын дұрыс тәрбие беру
үшін тәрбиешінің өз тәжірибесі
һәм ұлт тәрбиесімен таныс болу
ғана жетпейді екен. Бұлар сыннан
өткізіліп, пісірілмеген күйде берік
негіз бола алмайды. Бұлардың
арасынан жақсы, жаманын,
алтыны мен мысын айырып ала
білу үшін тәрбие майданында
шынығып ысылған тарландардың
тәжірибелерімен, түрлі ұлттан
түрлі заманда шыққан тәрбие
ғалымдарының ойларымен, жақсы
таныс болу керек.»
М. Жұмабаев
«Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес, ол – жаңадан
жаңаны табатын нәрсе»

Ж.Аймауытов

«Сапа тұжырымдамасын мұғалім қалай түсінсе,
оқушының да солай түсінуі, жұмыс нəтижелерінің
сапасын үздіксіз бақылау мүмкіндігі жəне кез келген
сəтте пайдалануға болатын баламалы адымдар мен
стратегияларға қол жеткізу оқытуды жақсартудың
міндетті шарттары болып табылады».

Ройс Сэдлер
Еліміздегі заманауи білім беру жүйесін жетілдірудің басты мақсаты –
еліміздегі білімнің сапасын және бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып
табылады. Бұл мақсатқа жету үшін төмендегідей міндеттер қойылуда:

- оқу процесіне заманауи әдістемелер мен технологияларды енгізу;
- «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымының
тәжірибесін қазақстандық білім беру жүйесіне тарату;
- педагогикалық кадрлардың кәсіби дайындық деңгейін арттыру;
- педагогикалық базалық білім беру стандарттарын, мектеп мұғалімдері
мен колледж, жоғары оқу орындарының оқытушыларының біліктілігін
арттыру талаптарын жаңарту;
- мектепке дейінгі тәрбиенің жаңа сапасына көшу. Қазіргі кезде әлемде
мектепке дейінгі тәрбие мектепке дейінгі білім беруге ауысуда.
Балаларды ерте жастан оқытуға көшу жүзеге асуда;
- кадрлар даярлауды экономика қажеттілігіне сәйкес келтіру;
- білім саласына әлемнің үздік жетістіктерін енгізу;
- Мемлекеттік білім беру жинақтау жүйесін дамыту
Еліміздің заманауи білім беру жүйесіне көшуі:

Мектеп ЖОО

1. Жоғары оқу орындарының оқу
1. Педагогтардың біліктілік процесіне озық технологиялар
курстарына қатысуы. мен оқыту жүйелерінің
2. Сабақтарды жаңа енгізілуі
технологиялық әдістермен 2. Болон декларациясының
жүргізуі. принциптеріне негізделуі.
3. АКТ пайдалануы. 3. ҚР БҒМ профессор-
4. Оқушыларды өмірге, еңбекке, оқытушылар құрамы мен
мамандық тағдауға даярлау. студенттердің академиялық
5. Табиғат, қоғам, техника, мобильдігіне қаражат бөлінуі.
мәдениет, адам жайындағы 4. Отандық білім беруді Еуропа
білімді қалыптастыру. стандарттарына жақындатуға
мүмкіндік берілуі.
«Сапалы білім мен ғылым арқылы ғана
дамыған елге айналуға болады».
Н.Ә.Назарбаев.
Қорытындылай келе, білім беру жүйесінін заманауи дамуы
арқылы, ізденіске құштар ұрпақты тәрбиелеуге болады. Осы
орайда білім беру жүйесін жаңартуға Елбасымыз
Н.Ә.Назарбаев «Қазақстан-2050» стратегиясы: қалыптасқан
мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Жолдауында білім беру
саласындағы басымдықтарға тоқталды. Білім беруді жаңарту
оқушы білімін ғана емес, олардың бойында өзіндік білім алу,
талдау, құрастыру, қоғамдық өмірде өзін-өзі жан-жақты
таныту үшін білімін пайдалана білу дағдыларын
қалыптастырады және қоғамға пайда келтіретін атап айтты.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Қазақстан Республикасының 2011-2020жж. жылдарға
арналған білім беруді дамытудың мемлекеттік
бағдарламасы
2. Барлыбаева Р.Д., Барлыбаева Л.Е. Инновациялық оқыту –
сапалы білім берудің кепілі/Ақтөбе, 2013
3. «Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінің жай-күйі
және дамуы туралы Ұлттық баяндама», 2016 жыл. С.
Ырсалиев, А. Құлтуманова, Э. Төлеков, Т. Бұлдыбаев, Г.
Кусиденова, Б. Ысқақов, Л. Забара, Л. Барон, Е. Коротких -
Астана: «Ақпараттық-талдау орталығы» АҚ, 2017ж.
Бақылау сұрақтары:
1. Білім беру жүйесінің қоғамның әлеуметтік‒
экономикалық дамуында жетекші рөлі.
2. Қазіргі білім беру жүйесінің мақсаттары мен
міндеттері.
3. Заманауи білім берудің маңызы мен
ерекшеліктері.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Академиялық ұтқырлық - заманауи білім
ҚР білім беру нарығы заңдылықтар мен тенденциялар
Ақпараттық технологиялар
Білім беру жүйесіндегі өзгерістерге негізделген әлемдік дамудың негізгі үрдістері қоғам дамуының қарқындылығы
Дидактиканың оқыту мақсаты
Білім берудің құзіреттілік үлгісі
Жазу өнертабысы
Smart білім берудің мақсаты
Қашықтықтан оқытудың құралдары
ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Пәндер