Формативті бағалау


Slide 1

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті Химия және химиялық технология факультеті

1

Формативті бағалау

Қабылдаған: Байносерова А. Г

Орындаған: Бекенова А. Ж

Slide 2

Формативті бағалау

2

Күнделікті тәжірибеде қолданылады(сабақ сайын, күнбе күн) ;

Алға басуды қамтамасыз ететін кері байланыс;

Оқушыға да, мұғалімге де қолайлы бағалау формасы;

Мұғалімге сыныптың үлгірімін қадағалауға көмектеседі;

формативті бағалау қалыптастырушы, ынталандырушы функцияларды атқарады

Slide 3

Формативті бағалаудың шарттары

3

Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі

Оқушылармен тиімді керібайланыс

Өздерінің тану үрдісіне белсенді қатысуы

Оқушылардың бағалау өлшемдерін білуі мен түсінуі

Оқушылардың өз жұмыстарын талдай алуы және талдау мүмкіндіктің болуы (рефлексия)

Бағалау қортындылардың негізінде оқыту амалдарын түзету

Slide 4

Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі

4

мақсат

кең

сұрақ түрінде жазылады

күтілетін нәтиже

нақты, айқын

бақыланатын

өлшенетін

етістікпен тұжырымдалады

оқыту мақсатының сұрақтарына жауап береді

Slide 5

Мысал ретінде химия сабағындағы оқу мақсаты мен күтілетін нәтиже

5

Оқу мақсаты

Металлдарды қалай алуға болады?

Күтілетін нәтиже

Металлдардың маңызды алу жолдарын тізбектеу

Электролиз процесін түсіндіру

Slide 6

Оқушылардың оқу мақсатын білуі мен түсінуі

6

Бастапқы кезде мұғалім оқу мақсатын тұжырымдайды, оқушыларға жеткізеді және талқылайды

Күнделікті талқылау оқу мақсатын бірлесіп тұжырымдау дәстүрге әкелуі мүмкін

Оқушылардың оқу мақсатын өздіктерінен жоспарлауы оқушы мен мұғалім арасындағы теңдікті білдіреді

Slide 7

7

Нақты, түсінікті, уақтылы, тақырыпқа сай

Үрдістің қалай жүріп жатқанын көрсетеді

Жетістіктер мен кемшіліктер жөнінде ақпарат береді

Өзара сыйластық пен жақсы қарымқатынас атмосферасында жүзеге асады

Оқушылардың ой бағытын өзгертуге, қатесін түзеуге, дұрыс жауап беруге уақыт бөлінеді

Жетістікке әкеледі

Керібайланыс

Slide 8

Керібайланыстың тиімді түрлері

8

Сабақ соңында мұғалім өткен тақырыптың үш негізгі идеясын атап, өз сөзімен айтуды өтінеді

Сабақ басында мұғалім өтетін тақырыптың түйінді терминдерін тақтаға жазып оқушылардан өз анықтамаларын беруді . Тақырып өтілген соң осы терминдерге қайта оралып, анықтама беруді, алғашқы анықтамалармен салыстыруды сұрайды.

Мұғалім оқушылардан оқулық мәтінін оқуды, таныс емес ұғымдардың астын сызып соңынан талқылауды сұрайды.

Slide 9

9

Slide 10

Оқушылардың өздерін тану үдерісіне белсенді қатысулары

10

Білім құралға айналу үшін оқушы онымен жұмыстану керек:

оны қолдану

қолдану жағдаяттары мен шекаралары іздеу

қайта жасақтау, кеңіту және толықтыру

жаңа байланыстар мен салыстырулар табу

әртүрлі моделдер мен мәтіндерде қарастыру

Slide 11

Бағалау критерийлерін оқушылардың білуі мен түсінуі

11

Критерийлер жасақтау барлығына бағалау үдерісін ашық және түсінікті етеді

Критерийлерді бірігіп жасақтау бағалауға позитивті қатынас қалыптастырады

Критерий негізінде бағалай алу адаммен бірге өмір бойы қалады

Slide 12

Критерийлерді жасақтау:

Әр ұпайдың критерийі және градацияны сипаттайтын кесте жасақтаңыз

Ұпай градациясы - күтілетін нәтижеге жетудегі әртүрлі деңгейлердің сипаттамасы

Критерийлер

5

4

3

2

1

12

Slide 13

Оқушылардың өз жұмыстарын талдауға (рефлексиялауға) икемділіктері мен мүмкіндіктері

13

Оқушылар өзін-өзі бағалауды өз оқуларының мақсатын түсіну мен сәттілікке қалай жету керектігін қатар үйренулері керек

Өзін-өзі бағалау үшін қолдануға болады:

шығыс карталарын әртүрлі формаларын пайдалану,

өзін-өзі бағалау және өзара бағалау кестелерін,

ойталқылауға арналған сұрақтар және т. б.

Slide 14

Формативті бағалау жолындағы кедергілер

14

Бағалау оқушының нені білмейтінін әшкерелеу үшін жасақталады деген ұстаным

Оқу бағдарламасын және оқу мақсаттары мен күтілетін нәтиже арасындағы айырмашылықты білмеу

Бағалаудың жаңа әдістері мен қағидаларын білмеуі бағалау да қалай шешім қабылдау керектігінде қиыншылық тудырады

Slide 15

Қорытынды

15

Формативті бағалау - интерактивті оқытудың қажетті бөлігі, ол арқылы:

сыныпта біріккен талқылау мәдениеті енеді

сыни және шығармашылық ойлау дағдылары дамиды

оқушылар сұрақтарын қолдайтын орта қалыптасады

әр оқушы өз нәтижелерін жақсартуға деген сенімділіктерін қолдау табады поддерживается

оқушыларға олардан не күтілетіні туралы мысалдар ұсынылады


Ұқсас жұмыстар
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Критериалды бағалау жүйесі
Қалыптастырушы бағалаудың шарттары
Тарихты оқыту әдістемесі
Оқушылардың оқудағы жетістіктерін бағалау
Критериалды бағалау - сапалы білім негізі
Мәліметтерді фильтрациялау
Бағалаудың түрлері
Түрлі - гүл, қоры сабақты зымыран түсті бағалау тынд қорытындылау
Жиынтық бағалау үдерісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz