Пән оқытушысы


Slide 1

Күні:28. 09. 2020ж

Пәні:Қазақ тілін оқыту әдістемесі

Топ: 31 «Қ»

Пән оқытушысы: Жапаркулова Н. А

Сабақтың тақырыбы:

Жаңартылған білім мазмұны бойынша қазақ тілі пәнінен оқу бағдарламасы (ҰМЖ, ОМЖ, ҚМЖ)

Slide 2

1. «Қазақ тілі» пәнін оқыту мақсаты мен міндеттері. 2. «Қазақ тілі» пәнін оқыту процесін ұйымдастыруға қойылатын талаптар. 3. «Қазақ тілін» оқытуда қолданатын педагогикалық әдістер.

Жоспар:

Slide 3

1. «Қазақ тілі» пәнін оқыту мақсаты мен міндеттері.

1. «Қазақ тілі» пәнінің маңыздылығы

1) Қазақ тілі-Қазақстан Республикссының мемлекеттік тілі. Қазақ тілі- барлық тілдер сияқты, өзінің табиғи болмысымен және әлеуметтік маңыздылыңымен ерекшеленетін біргей құбылыс. Қазақ тілі-қазақ халқының ана тілі. Қазақ тілі-қазақтардың және қазақстандықтардың мемлекеттік тіл мәртебесіндегі өзара қарым-қатынас құралы. Қазақ тілі- қазақ ұлтының тарихын, әдебиетін, мәдениетін, білімдік мұрасын сақтаған баға жетпес қазына. Қазақ тілі-қазақтың ұлттық санасының және әрбір жеке қазақтың өзіндік санасының көрініс беруінің басты формасы.

Slide 4

2. Осындай құнды қырларының барлығы толықындылықпен қазымет ету әлеуеттілігі қазақ тілінің дербес пән ретінде және қазақ мектебіндегі барлық басқа пәндерді оқып-үйрену тілі ретінде өзіне тән мәртебелі орынға ие болады.

3. Қазақ тілі қазақстандық қоғам өмірі мен қазақ тілін ана тілі ретінде қолданылатын әрбір жеке тұлға өмірінде бірегей қызмет атқарады. Ондай бірегей қызметтің қырларын төмендегідей тарата талдауға болады

1) қазақ тілі қазақтардың және қазақстандықтардың (қазақ тілін білетін тұлғалардың) басты қарым-қатынас құралы болып табылады.

2) қазақ тілі адамзат ғылым мен мәдениеттің сан саласында жинақтаған ақпаратты сақтаушы құбылыс болып табылады, тек қазақтардың төл рухани байлығын ғана емес, қазақ тіліне аударылған жалпыадамзаттық құндылықтардың да сақтаушысы, тасушысы қызметін атқарады.

Slide 5

4) Оқуышының қазақ тілін ана тілі ретінде, мемлекеттік тіл ретінде еркін меңгеруі-қазақ баласының өзін қазақ ұлтының, Қазақстан халқының, Қазақстан мемлекетінің өкілі ретінде тануының, сол бағытта қалыптасу критерийлерінің бірі.

5) Қазақ тілін ана тілі ретінде оқитын оқушының қазақ тілін өмірдің барлық дерлік жағдаяттарында сауаттылықпен қолдана алуы оның мәдениеттілік деңгейінің көрсеткіші болып табылады.

4. Қазақ мектебіндегі қазақ тілі пәні қазақ тілінің құрылымы мен жүйесінің заңдылықтарын меңгертуді және қазақ тілін оқушылардың жалпыбілім алуының негізгі құралы ретінде, олардың дүниетанымының қалыптасуының басты құралы ретінде оқыту бағытын ұстанады.

5. Қазақ тілін сапалы меңгерген әрбір оқушы қазақ тілі сабақтарын өз ана тілінің табиғатын танытатын процесс ретінде де, басқа пәндерді саналы меңгеру құралы ретінде де бағалап, өз бетімен іздене алады. Қазақ тілін оқу пәні ретінде меңгеру процесінде әрбір оқушы қазақ тілін сауаттылықпен өзінің айналасындағы адамдармен күнделікті қарым-қатынас жасау құралы ретінде және қазақ тілін теориялық тұрғыдан терең тани отырып, сол арқылы басқа пәндерді де сапалы меңгердің оқу-таным құралы ретінде пайдаланудың жоғары деңгейлерін игеруге ұмтылып отырады.

Slide 6

6. Қазақ тілін функционалдық -коммуникативтік және қатысымдық -танымдық тұрғыдан оқыту тілдің қоғамдағы маңызды қызметі мен рөлін саналы түрде түсінуге, тілдің табиғатын ғылыми таным тұрғысынан түсініп меңгеруге, коммуникативтік тілдесім әрекеттіндігі тіл бірліктерінің функционалдық қасиеттерін саналылықпен қолдануға, әрбір тіл бірлігінің ішкі мағыналық иірімдерін түсініп қолдануға дағдыландырады.

7. Қазақ тілін оқыту мақсаты.

1. Жалпы білім беретін негізгі мектептерде «Қазақ тілі» пәнін оқытудың мақсаты-ана тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру, сондай-ақ қазақ әдеби тілі нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға.

8. Қазақ тілі пәні мынадай негізгі мақсатты жүзеге асырады:

1) Қазақ тілін ана тілі ретінде тани отырып, өмірлік, қажеттіліктерінде коммуникативтік әрекеттер түрінде (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым) сауаттылықпен қолдану дағдыларын қалыптастырады;

2) Оқушыларда қазақ тілін күнделікті өзі еркін қолданып жүрген қарым-қатынас құралынан енді оны құбылыс ретіндегі заңдылықтар негізінде танып білу дағдыларын қалыптастырады;

3) Қазақ тілі жүйесін құраушы кіші жүйелерді, тіл бірліктерін және олардың табиғатын танып-біледі.

4) тіл бірліктерінің қарым-қатынас құралы болу, ойды білдіру, таным құралы болу, ақпаратты сақтау құралы болу қасиеттерін функционалдық-коммуникативтік бағдарда танып-біледі, соған лайықты мшықтар мен дағдыларды қалыптастырады.

Slide 7

9. «Қазақ тілі» пәні бағдараламасы оқушынының тіл сауааттылығы мен сқйлеу сауаттылығын, сөз байлыығын, басқалармен еркін қарым-қатынасқа түсу қабілетін дамытуды және оқушының ойлау қабілеті мен танымдық дағдыларын жетілдіруді көздейді.

10. Сонымен қатар, оқушыларға түсіну мен жауап беруді, тілдесім мен аудиовизуалды материалды тыңдау барысында өз көзқарастарын білдіруді үйретеді. Көркем мәтін және жай мәтіндерге мақсатқа сай қорытынды жсасау, синтез, анализ жасау дағдыларын меңгертеді.

11. «Қазақ тілі» пәні бағдарламасы функционалдық-коммуникативтік бағытқа негізделіп құрастырылады. Ол оқушылардың тіл туралы түсніктерін тереідетіп, ұлттық мәдениет пен әлемдік мәдениеттің маңыздылығы туралы түсніктерін кеңейтеді.


Ұқсас жұмыстар
Ауыл шаруашылық агрегаттарды, қондырғыларды және дәстүрлі емес энергия көздерін автоматтандыру
Педагог-психолог мамандығының басты міндеті
ЖАЗБАША ЕМТИХАН СҰРАҚТАРЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН БАҒАЛАУ МӨЛШЕРІ
Студентте - жеке
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің тарихы
Модуль бойынша жұмыс оқу бағдарламасын әзірлеу
Қайым Мұхамедханов өмірі мен шығармашылығы
Машина жасау кешені
Салық және салық салу туралы
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz