Көркем еңбек




Презентация қосу
Көркем еңбек
Орындаған : Арибжанова Дана
Тобы :ПМНО 18-7
Жоспары:

1.Халықтық қолөнер жұмыстарын
ұйымдастыру.
2.Топсеруен үйымдастырудың ерекшелігі.
3.Көркем еңбекке баулу сабағының
міндеттері.
4.Көркем еңбекке баулу пәнінде
қолданылатын материалдар.
Қолөнер, қолданбалы өнер –
дәстүрлі тұтыну және сәндік
бұйымдарын жасайтын ұсақ өндіріс.
Қолөнершілер негізінен табиғи
шикізаттарды пайдаланып,
қарапайым еңбек құралдарының
көмегімен көркем композицияның
шешімімен тұрмысқа қажетті
мүліктер, музыкалық аспаптар, қару-
жарақ, құрал-саймандар жасайды.
Әрбір қолөнер туындысы өз
заманының материалдық
мәдениетінің үлгісі және халық
талғамының, әлеуметтік қоғамдық
жағдайының, діни сенімінің, салт-
дәстүрінің нақтылы көрінісі.
Қазақстанда көшпелі
шаруашылықтың қажетіне сай
қолөнершілер мал шаруашылығына
керекті желі, шылбыр, ноқта, бұршақ
, жүген, құрық, бұғалық, тұсау,өре,
шідер, кісен, қада, ер-тұрмандар
жасаумен шұғылданды. Олар құмнан
, тастан, саздан құмыра, көзе,
ыдыс-аяқ; мүйізден, сүйектен, мал
мен аң терісінен, ағаштан
Халықтық қолөнер. әшекейленген нақышты дүние-
мүлік, домбыра, қобыз, сыбызғы,
шаңқобыз сияқты музыка
аспаптарын; темірден, мыстан
қылыш, найза, қанжар, айбалта, күрзі
секілді құрал, қару жасады. Қазақ
халқының қолөнерінде киіз үй
жабдықтарын, ағаш төсек жасау,
Халықтық қолөнердің маңызы мен
пайдасы.

колөнер өзінің тарихы терең, мазмұны сан қилы ерекшеліктерімен
болашақ жастарға рухани, эстетикалық, эмоционалдық,
интеллектуалдық тұрғыда әсер етіп, олардың тұлғалық және
сапалық қасиеттерін дамыта түседі

Қазақ халқының өнерін, іскерлігін, өнер шеберлерінің қолынан шыққан
алуан түрлі заттар мен бұйымдарды айтып, бұрынғысымен бүгінгісін
салыстыра отырып, ұлттық енерді сүюге, кұрметтеуге баулу, бүгінгі
шәкірттерді ертеңгі еңбеккер, жан - жақты жетілген азамат етіп
тәрбиелейді, оқушылардың жүрегіне жол тауып, олардың бойында еліне,
жеріне, ұлттық өнерге деген сүйіспеншілігін, пәнді оқып үйренуге деген
ынтасын, құштарлығын арттыру, қазақ колөнерін жас жеткіншектердің
санасына жеткізудің құралы.

Ою - өрнекке мән беруге үйрену арқылы астарлы ойлау қабілетіміз
қалыптасады.
Қолөнерді игеру арқылы кез келген істі төзіммен аяқтауға
жаттығамыз және еңбек етуге үйретеді.
Қазақ ұлттық мәдениетінің ең байырғы, аса
құнды салаларының бірі - қолөнері, оның
ішінде ою өрнек болып табылады. Ою
өрнектер әсемдікпен, сәнділіктің белгісі
ғана емес, сонымен бірге халықтың арман-
ойының, тілек мүддесінің нышаны, осы
тұрғыдан алып қарағанда ою өрнектің
мазмұндылық ерекшеліктері сан алуан.
Бүгінгі ұрпақ өзінің ұлттық сезімдерін,
өнерін жоғалтпауы қажет. Өнер адамға
жақсы әсер ететін және оны тәрбиелейтін
нәзік дүние.Оның құндылығы орасан зор.
Сонау жазу-сызу шыға қоймаған ерте
заманда адам өз ойын тасқа , сүйекке,
ағашқа ойып, қашап түсіріп отырған. Қазіргі
қолөнер саласындағы «сүйек ою өнері»,
«ағаш ою өнері» деген сөздер сол ерте
заманда қалыптасқан ұғымдар. Қолөнердің
Халықтық сала-саласында кең қолданылып келген,
өнердің өте көне әрі күрделі түрі- ою-өрнек
қолөнердің аса өнері. Қазақтың қол тума сәндік өнерінің
құнды барлық түрлеріне де оюлар мен өрнектер
алғашқы элемент ретінде қолданылады. Ою
салаларының бірі – мен өрнек қолөнер бұйымдарының
тұтынушылық және эстетикалық мәнін аша
ою өрнек. түседі. Сондықтан да қолөнер заттарының
әр қайсысындағы оюлау мен өрнектеуге,
әшекейлеуге жіті зер сала білу керек. Бір
кезде тасқа, ағашқа , сүйекке түсірілген ою-
таңбалар келе-келе киізге, алаша, кілем
тағы басқа заттарға салынатын болған.
Экскурсия (лат. excursіo – сапар) – ғылыми,
білім беру, танымдық, мәдени-ағарту, демалу,
т.б. мақсаттарда белгілі бір орындарға
ұйымдастырылатын ұжымдық сапар немесе
жорық.
Экскурсияның мазмұны зерттеу нысанына
(табиғат, музей, өндіріс, тарихи оқиғалар
болған орын, т.б.) байланысты. Тақырыбы
бойынша мәдени-тарихи, ғыл. жаратылыстану,
өндірістік, өлкетану, т.б. Экскурсиялар болады.
Экскурсия оқу жүйесіне байланысты
мектептерде жиі қолданылады. Мұндай
жағдайларда Экскурсия оқушылардың ой-өрісін
кеңейтуге бейімдейтін оқу-бағдарламалық
және мектептен тыс Экскурсиялар болып
бөлінеді. Экскурсия негізіне оның ақпараттық
бөлімі, коршаған ортамен байланысы, ғылыми
мәні, адамдардың бір-бірімен байланысы, оның
идеялығы сияқты спектлерді қарастырады
Бастауыш сыныпта топсеруен ұйымдастырудың өзіндік
ерекшелігі бар. Топсеруенге бірнеше сынып оқушылары
қосылып, бірге шығуға болады. Бірақ әр сыныптың
топсеруенде атқаратын жұмысы мен бақылайтын
нысананың мазмұны әртүрлі. Сынып оқушыларына жеке-
жеке тапсырма беріліп, әртүрлі мақсат қойылады. Соған
сәйкес оқушылардың зейінін тек өздеріне керекті
нысананы бақылауға ғана жұмылдыру міндеті қойылады.
Сондықтан да мұғалім сынып бойынша бақылауға тиісті
құбылыстарды, не заттарды, жинауға тиісті
материалдарды алдын-ала ойластырады.
Көркем еңбекке баулу сабағының міндеттері.

оқушының жеке тұлғасын мотивтік саналарын
дамыту.

оқушының шығармашылық қабілетін дамыту.

оқушының қарапайым құралдармен және әртүрлі
материал-дармен жұмыс жасау біліктілігін
қалыптастыру.

пәндік практиканың дағдыларын қалыптастыру.
Көркем еңбекке баулу пәнінде қолданылатын
материалдар.

ағаш,металл,полиметалл,тер

қағаз,қайшы,желім,картон,ерме
ксаз

Ине,жіп,мата,бисер,тоқыма
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Құстарды бақылау
Қар үстіндегі іздерді бақылау
Өндірістік эстетика.Еңбекті қауіпсіз жүргізу үшін нұсқамалар түрлері
Әділқазылар алқасы
Эстетика және өнер
Менің мәселем
Өнер психологиясы
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Тәрбие түрлеріне сипаттама
Еңбекке баулу сабақтарындағы шығармашылық жұмыс түрлері
Пәндер