Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен Сабақ барысында оқушылар үнемі қалыптастырушы




Презентация қосу
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Сабақтың тақырыбы:

Шамалар
арасындағы
6.4В Шамалар тәуелділіктерді
арасындағы берілу тәсілдері:
тәуелділіктер аналитикалық
(формула арқылы),
кестелік, графиктік
тәсіл
6.5.2.5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару;
Оқу 6.5.2.6 шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу
мақсаттары: тәсілдерін білу;
6.5.2.7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу.

Аналитикалық, кестелік, графиктік тәсілдер арқылы
берілген есептерді шығаруды үйренеді;
Сабақ Шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерін
мақсаттары: меңгереді;
Сипаттамалары бойынша тәуелділіктердің формулаларын
жазады, есептер шығаруда қолданады.

Оқушылар:
Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі, тақырыпқа
Бағалау байланысты есептерді шығарады;
критерийлері Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын
жазады.
«Көршіңді
тексер»
«Ұлттық «Түйінді
дәстүрлер»
арқылы
сөздер»

Белсенді
оқыту
әдістері

«Поезд»
«Желпуіш құрау
» әдісі
«Үшіншісі
артық»
Топтық жұмыс
Белсенді оқыту әдісі: «Түйінді сөздер»
Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну
Бағалау критерийі: Білім алушы
• Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі
Оқушыларға өткен тақырыпты қайталау мақсатында әр топқа түйінді сөздер беріледі.
Оқушылар топ болып бірігіп сол сөздердің мағынасын ашып топ ішінде талқылайды,
постер құрады. Сынып алдында постерді қорғайды.
Дескриптор: Білім алушы:
берілген тірек сөздердің көмегімен топта постер әзірлейді;
постердің мазмұндылығы және безендірілуі;
постерді басқа топ алдында қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау: «Жапондық бағалау» әдісі арқылы топтар бірін-бірі
бағалайды.
Бір саусақ – дұрыс келісемін
Екі саусақ – толықтырамын, қосарым бар
Жұдырық – менің сұрағым бар
Саралау тәсілдері
(БОӘ): «Үшіншісі артық» • Оқытудың болжамды міндетіне қарай топ құру (аралас
гендерлік топ).
(СТ): Қорытынды Жіктеу
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Талдау Диалог • Сөзбен қолдау көрсетужәне ынталандыру.
Әр оқушыға 4-5 шама және
жазылған А4 қағазы қолдау
үйлестіріледі. Оқушылар
олардың арасындағы Дерек- • Оқушылар оқулықпен жұмыс жасайды.
көздер
тәуелділік бойынша
топтастырып, артығын табады.
• Сабақ мақсатына сай тапсырмалар жеңілден күрделіге
Интербелсенді тақта арқылы Тапсыр- қарай беріліп отырады.
жауаптарын тексереді. ма
Дескриптор: Білім алушы
• Берілген шамалар арасынан • Барлық оқушылар бірдей тапсырма орындаса да,
Қоры- нәтижелері әртүрлі болуы мүмкін.
артығын табады; тынды
• Шамалар арасындағы
тәуелділікті формуламен • Сабақ барысында оқушылар үнемі қалыптастырушы
Бағалау бағалау арқылы бағаланады.
жазады.
ҚБ: «Бас бармақ» тәсілі
Бағалау түрлері

«Бас бармақ» әдісі

«Түрлі-түсті билеттер» әдісі
«Жапондық бағалау» әдісі
«Бағдаршам» әдісі
Жұптық жұмыс
Тақырыпқа байланысты есептерді шығарады;
Бағалау Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын
критерийі: жазады.

Шаршы қабырғасының ұзындығы а см. Қабырғасының
ұзындығы берілген шаршының қабырғасының ұзындығынан 5
см кем екінші шаршының периметрін және ауданын табу
формулаларын жазыңдар.
а = 7 см:
а = 20,5 см
болғанда екінші шаршының периметрі мен ауданын есептеңдер.

• Есепті жұпта талқылайды;
• Сипаттамасы бойынша шаршының
Дескрип- периметрін табу формуласын жазады;
тор: • Шаршының ауданының формуласын жазады;
• Формуланы қолданып шаршының
периметрін, ауданын табады.

ҚБ: «Түрлі-түсті билеттер» әдісі
Рефлексия
Оқушылар сабақ мақсаттарына жету нәтижелерін
«Желпуіш» әдісі арқылы талдайды.

А-4 түрлі түсті параққа әр топ желпуіш жасап, әрбір бөлігіне кезекпен сабақтың
мақсаттарына жету нәтижелерін (сабақ туралы пікірлерін) жазады.

Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Қалыптастырушы бағалау және оның әдістері
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
Қызыл түсті асық
Тәжірибелік дағдылар
Бағалау үдерісі
Оқушыларды ақпараттандыру
Саралау әдістері
Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР
Тотығу - тотықсыздану реакцияларының түрлері
Пәндер