Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен Сабақ барысында оқушылар үнемі қалыптастырушы


Slide 1

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Сабақтың тақырыбы:

6. 4В Шамалар арасындағы тәуелділіктер

Шамалар арасындағы тәуелділіктерді берілу тәсілдері: аналитикалық (формула арқылы), кестелік, графиктік тәсіл

Slide 2

Бағалау критерийлері

Оқу мақсаттары:

Сабақ мақсаттары:

6. 5. 2. 5 шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару;

6. 5. 2. 6 шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу

тәсілдерін білу;

6. 5. 2. 7 сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазу.

Аналитикалық, кестелік, графиктік тәсілдер арқылы берілген есептерді шығаруды үйренеді;

Шамалар арасындағы тәуелділіктердің берілу тәсілдерін меңгереді;

Сипаттамалары бойынша тәуелділіктердің формулаларын жазады, есептер шығаруда қолданады.

Оқушылар:

Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі, тақырыпқа байланысты есептерді шығарады;

Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазады.

Slide 3

Белсенді оқыту әдістері

Slide 4

Топтық жұмыс

Белсенді оқыту әдісі: «Түйінді сөздер»

Ойлау дағдыларының деңгейі: білу және түсіну

Бағалау критерийі: Білім алушы

Тәуелділіктердің берілу тәсілдерін біледі

Оқушыларға өткен тақырыпты қайталау мақсатында әр топқа түйінді сөздер беріледі. Оқушылар топ болып бірігіп сол сөздердің мағынасын ашып топ ішінде талқылайды, постер құрады. Сынып алдында постерді қорғайды.

Дескриптор: Білім алушы:

берілген тірек сөздердің көмегімен топта постер әзірлейді;

постердің мазмұндылығы және безендірілуі;

постерді басқа топ алдында қорғайды.

Қалыптастырушы бағалау: «Жапондық бағалау» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Бір саусақ - дұрыс келісемін

Екі саусақ - толықтырамын, қосарым бар

Жұдырық - менің сұрағым бар

Slide 5

Саралау тәсілдері

(БОӘ) : «Үшіншісі артық» (СТ) : Қорытынды

Ойлау дағдыларының деңгейі: Талдау

Әр оқушыға 4-5 шама жазылған А4 қағазы үйлестіріледі. Оқушылар олардың арасындағы тәуелділік бойынша топтастырып, артығын табады. Интербелсенді тақта арқылы жауаптарын тексереді.

Дескриптор: Білім алушы

Берілген шамалар арасынан артығын табады;

Шамалар арасындағы тәуелділікті формуламен жазады.

ҚБ: «Бас бармақ» тәсілі

Slide 6

Бағалау түрлері

«Бағдаршам» әдісі

«Бас бармақ» әдісі

«Түрлі-түсті билеттер» әдісі

«Жапондық бағалау» әдісі

Slide 7

Жұптық жұмыс

Бағалау критерийі:

Тақырыпқа байланысты есептерді шығарады;

Сипаттамасы бойынша тәуелділіктің формуласын жазады.

Шаршы қабырғасының ұзындығы а см. Қабырғасының ұзындығы берілген шаршының қабырғасының ұзындығынан 5 см кем екінші шаршының периметрін және ауданын табу формулаларын жазыңдар.

а = 7 см:

а = 20, 5 см

болғанда екінші шаршының периметрі мен ауданын есептеңдер.

Дескрип-тор:

Есепті жұпта талқылайды;

Сипаттамасы бойынша шаршының периметрін табу формуласын жазады;

Шаршының ауданының формуласын жазады;

Формуланы қолданып шаршының периметрін, ауданын табады.

ҚБ: «Түрлі-түсті билеттер» әдісі

Slide 8

Рефлексия

Оқушылар сабақ мақсаттарына жету нәтижелерін «Желпуіш» әдісі арқылы талдайды.

А-4 түрлі түсті параққа әр топ желпуіш жасап, әрбір бөлігіне кезекпен сабақтың мақсаттарына жету нәтижелерін (сабақ туралы пікірлерін) жазады.


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Қалыптастырушы бағалау және оның әдістері
ҚАЛЫПТАСТЫР УШЫ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ӘДІСТЕРІ
Қызыл түсті асық
Тәжірибелік дағдылар
Бағалау үдерісі
Оқушыларды ақпараттандыру
Саралау әдістері
Сабақ БАРЛЫҚ ОҚУШЫЛАР
Тотығу - тотықсыздану реакцияларының түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz