Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі



ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРІ
Ербаева Айдана
М070-экономика

Адамға балық берсеңіз, ол бір күн тоқ болады. Адамды балық аулауға үйретсеңіз, ол өмір бойы тоқ болады.
Шығыс даналығы.

«Әдісі»
Термин гректің жол «methodos» сөзінен шыққан, шындыққа қарай жүру.

Оқыту әдістері
● бұл оқытушының реттелген қызметіқол жеткізуге бағытталған білім алушылардыңқойылған мақсаттар мен міндеттер.

Оқытудың белсенді әдістері оқу материалын меңгеру процесінде оқушылардың ойлау және практикалық іс-әрекетінің белсенділігі мен әртүрлілігін қамтамасыз ететін әдістер жүйесі

Белсенді оқытудың ерекшеліктері:
студент өз қалауына қарамастан белсенді болуға мәжбүр болған кезде ойлауды мәжбүрлеп белсендіру;
студенттерді оқу процесіне тартудың жеткілікті ұзақ уақыты, өйткені олардың белсенділігі қысқа мерзімді және эпизодтық емес, едәуір тұрақты және ұзақ болуы керек (яғни, бүкіл сабақ барысында) ;
шешімдердің тәуелсіз шығармашылық дамуы, студенттердің мотивациясы мен эмоционалдылығының жоғарылауы.
Оқытудың белсенді әдісі мыналарға негізделген:
практикалық бағытта;
оқытудың ойын әрекеті мен шығармашылық сипатында;
интерактивтілікте;
түрлі коммуникацияларда құрылады;
диалог және полилоге (көптеген қатысушылардың әңгімесі) ;
білім алушылардың білімі мен тәжірибесін пайдалану;
олардың жұмысын ұйымдастырудың топтық формасы;
процеске барлық сезім мүшелерін тарту;
оқуға іс-әрекеттік көзқарас;
қозғалыс және рефлексия.

“Естігенімді - ұмытамын,
Көргенімді есте сақтаймын,
Өз істегенімді меңгеремін. ”
Конфуций

Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Мүліктік емес әдістер
Имитациялық әдістер
ойын әдістері емес
ойын әдістері
Проблемалық оқыту.
Зертханалық жұмыс.
Практикалық сабақ.
Эвристикалық дәріс,
Тақырыптық пікірталас.
Бағдарламаланған оқыту.
Ғылыми-практикалық конференция.
Нақты жағдайларды талдау.
Имитациялық жаттығу.
Нұсқаулық бойынша әрекеттер.
Құжаттаманы талдау.
Іскерлік ойын.
Рөлдерді ойнау.
Ойын дизайны.

Сабақтың жеке формаларының артықшылықтары мен кемшіліктері
Сабақ әдісі
Әдісті қолдану мақсаты
Артықшылықтары
Кемшіліктері
Баяндама
Білім беру
Уақытты үнемдеу, бүкіл топты қамту
Әлсіз оқу әсері, тыңдаушылардың енжарлығы, олардың тез шаршауы
Оқу әңгімесі
Білімді жандандыру, мазмұнмен жұмыс
Жақсы оқу бақылауы, оқушыларды белсендіру
Көп уақытты, дәрісті қажет етеді
Серіктеспен жұмыс
Материалмен бірлескен жұмыс
Пікір алмасу, белсенді оқыту, материалмен қарқынды өзара әрекеттесу
Көп уақытты қажет етеді
Топтық жұмыс
Бірлесіп жұмыс істеу, коммуникабельділікті дамыту
Белсенді оқыту, жақсы есте сақтау қабілеті, материалмен қарқынды әрекеттесу, қарым-қатынасты түзету
Бұл көп уақытты қажет етеді, мұғалімнің қарқынды дайындығы қажет
Рөлдік ойын
Рөлге ену және рөлдердің икемді өзгеруі, проблемаларды шешу стратегиялары
Тәжірибеге жақындық, оқушыларды белсендіру
Қатысушылардың тежелуіне байланысты проблемалар туындайды, мұғалімнің қарқынды дайындығы қажет
Жоспарланған ойын
Білімді практикада қолдану
Тәжірибеге жақын болу, жоғары белсенділік, жоғары оқу әсері, оқу жетістігін біріктірілген бақылау
Үлкен шығындар, қатысушылардың шектеулі саны

Оқытудың белсенді әдістері: пікірталастар
Сабақ түрі
Мазмұны
Мақсаты және қолданылу аясы
Миға шабуыл
Мәселені шешудің мүмкіндігінше көп идеяларын алу үшін шығармашылық (шығармашылық) пікірталас
Шығармашылық тәсіл. Көптеген жаңа идеялар. Шешімдер қабылдау. Топтық оқыту және бәсекелестік рухы.
"Ызылдаған" топтар
Қысқа мерзімде тақырыпты талқылайтын екі-алты адамнан тұратын топтар.
Өз пікіріңізді білдіруге және топпен кері байланыс орнатуға ыңғайлы жағдай
Синдикат
Толық топ мәселені талқылау және шешу, тапсырманы орындау өтетін кіші топтарға бөлінеді. Содан кейін толық топ қайтадан жиналып, кіші топтардың пікірлерін тыңдайды
Әр түрлі пікірлер мен әдістерді алу қажет болған кезде қолданылады. Бұл әдіс шағын топтардағы мінез-құлықты бақылау үшін ыңғайлы (қарым-қатынас, көшбасшылық, шешім қабылдау) .

Оқытудың белсенді әдістері: практикалық мысалдар мен жағдайларда оқыту
Сабақ түрі
Мазмұны
Мақсаты және қолданылу аясы
Кейс әдісі
Топқа нақты немесе жалған фактілерге негізделген ақпарат ұсынылады. Топ оны егжей-тегжейлі талдап, шешімін табуы керек.
Тәсілдер мен тұжырымдамалардың практикалық әсерін көрсететін мәселелерді топтық шешу
“Лабиринт “ Іс-Шарасы
Оқушыларға қандай да бір жағдайды (басқарушылық, техникалық, тұлғалық, тұлғааралық) сипаттайтын парақтар таратылады. Оқығаннан кейін оқушы дұрыс шешім қабылдауы керек
Іс жүзінде өз дағдыларын қолдана отырып, адамдар арасындағы қарым-қатынас және мінез-құлық нормалары туралы білімді дамытуға немесе тереңдетуге арналған практикалық топтық жұмыс
"Кіріс құжаттары бар Папка»
Әдіс формаларының бірі - "кіріс құжаттары бар Папка" әдісі, ол әр түрлі құжаттарымен "науада" әдеттегі кеңсе ортасын жасайды.
Іс - шараның мақсаты-бұл құжаттарды белгілі бір параметрлер бойынша сұрыптауға және қажет болған жерде белгілі бір іс-қимыл жасауға үйрету.

Оқытудың белсенді әдістері: ойын модельдеу
Сабақ түрі
Мазмұны
Мақсаты және қолданылу аясы
Рөлдік ойын
Оқушылар нақты немесе ойдан шығарылған рөлдерді қабылдайды және топта ойын жүргізеді, бірге немесе үшеуінде әрекет етеді және ситуациялық мысал келтіреді. Ойыннан кейін" дебрифинг " - оқушылардың ойыншылардың әрекеттерін талдау.
іс - шараның мақсаты-пән бойынша дағдыларды меңгеру немесе практикада қолдану, тиімді қарым-қатынасқа үйрету, пікірлер мен қатынастарды өзгерту.
Практикалық жағдайды модельдеу
Нақты жағдайды күрделі мәселелермен ойын іс-шарасына ауыстыру, оған белгілі бір рөлдер мен позицияларды алған көптеген студенттер қатысады
Белгілі бір мәселені шешу және топтағы қатынастарды дамыту үшін өмірден нақты жағдайды модельдеу

Оқытудың белсенді әдістері: арнайы құралдардың көмегімен оқыту
Сабақ түрі
Мазмұны
Мақсаты және қолданылу аясы
Компьютер арқылы оқыту
Топтық оқытуға Басқа іс-шаралардан басқа компьютерлік бағдарламаларды пайдалану кіреді
Оқу процесіне жаңашылдық беру және оның ырғағын өзгерту, топтың өзін-өзі оқыту мақсаты
Компьютер негізінде оқыту
Барлық оқыту компьютерлік бағдарламалар мен Интернеттің көмегімен жүзеге асырылады
Интернетті қолдана отырып, өзін-өзі дамыту немесе топтық жұмыс үшін
Ашық оқыту
Бұл белгілі бір ақпарат, сұрақтар мен тапсырмалар жиынтығы бар мәтіндер немесе мультимедиялық пакеттер (аудио, видео, CD, Интернет және т. б. )
Жеке өзін-өзі оқыту, өзін-өзі дамыту жағдайлары. Қашықтықтан оқыту кезінде оқушылар саны аз оқу мақсаттарында қолдану ыңғайлы.
Бейне (ұзақ)
Мұғалім бейне роликті толығымен немесе мезгіл-мезгіл талқылауды тоқтатады
Ол жағдайды өзгерту, эмоцияларға жол беру және жағдайды көрнекі түрде көрсету үшін басқа әдістерге қосымша қолданылады
бейне (үзінді)
Бірнеше қысқа бейне сюжеттер, содан кейін пікірталасты дамыту үшін сұрақтар қойылады
Пікірталас бастауға, оған барлық қатысушыларды тартуға, өз көзқарастарын, бағаларын, идеяларын айтуға жақсы негіз. Зерттелген материалды бекітеді.

Іскерлік ойын
Іскерлік ойындар белгілі бір практикалық мәселелерді шешуге, қызметтің нақты әдістерін орындау дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқыту әдісі ретінде іскери ойын әдісінің мәні болашақ мамандарды тиісті кәсіби функцияларды орындауға үйрету үшін нақты объектілерде емес, модельдерде оқушыларды оқытуы керек іс-әрекеттің жағдайларын оқу моделінде жатыр.
Іскерлік ойынның мақсаты - бар білімдерін көрсету, өз бетінше (дербес) немесе кооперацияда (командада) оларды пайдалану білігін көрсету, кешенді проблемаларды түсіну және оларды шешудің тәсілдерін әзірлеу дағдыларын алу.
Ойынның мақсаты екі жағдайда қол жеткізілді деп санауға болады:- қатысушы оның қолынан келетініне көз жеткізді; - қатысушы оның қолынан келмейтінін анықтады және қандай кәсіби білім мен практикалық дағдыларды көбірек алу керектігін, ал қандай кәсіби қасиеттерді дамыту және нығайту керектігін түсінді.

Структура деловой игры
Іскерлік ойын құрылымы
ойынға қатысушылардың қызметі
педагог қызметі
1 кезең-ойынның мақсаты тұжырымдалады және қажетті ақпарат беріледі
Мәселені немесе тапсырма құрылымын нақты елестетіп, мәселені мақсатыңызға байланыстырыңыз
Шағын топтарда (командаларда) жұмысты ұйымдастыру. Ойын қатысушыларына мәселені және топты өз бетінше таңдауға кеңес берген дұрыс.
2 кезең - тыңдаушылардың командалардағы өзіндік жұмысы
Олар мәселені зерттейді, оны түсінуге тырысады, жағдайды талдау дағдыларын дамытады және жеке қабілеттерін көрсетеді. Ұжымдық талқылау: практикалық тәжірибе қолданылады, ұстанымдар нақтыланады, келісімдер арқылы тұжырымдар немесе шешімдер жасалады. Қатысушылардың біреуінің жеке көзқарасы болуы мүмкін
Көмек көрсетеді
3 кезең-топтар арасындағы пікірталас
Әр топ өз нұсқасын ұсынады рұқсат қаралатын мәселелер. Басқа топтардың мүшелері қарсыластар ретінде әрекет етеді: сұрақтар қойыңыз, сыни пікірлермен немесе Жобаны қолдаңыз
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz