Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Презентация қосу
ОҚЫТУДЫҢ БЕЛСЕНДІ
ӘДІСТЕРІ
Ербаева Айдана
М070-экономика
Адамға балық берсеңіз, ол бір күн тоқ болады.Адамды
балық аулауға үйретсеңіз, ол өмір бойы тоқ болады.
Шығыс даналығы.
«Әдісі»
Термин
гректің жол
«methodos»
сөзінен
шыққан,
шындыққа
қарай жүру.
Оқыту әдістері
● бұл оқытушының реттелген қызметіқол
жеткізуге бағытталған білім
алушылардыңқойылған мақсаттар мен
міндеттер.
Оқытудың белсенді әдістері оқу материалын меңгеру
процесінде оқушылардың ойлау және практикалық іс-
әрекетінің белсенділігі мен әртүрлілігін қамтамасыз
ететін әдістер жүйесі
Белсенді оқытудың ерекшеліктері:
студент өз қалауына қарамастан белсенді болуға мәжбүр болған кезде ойлауды
мәжбүрлеп белсендіру;
студенттерді оқу процесіне тартудың жеткілікті ұзақ уақыты, өйткені олардың
белсенділігі қысқа мерзімді және эпизодтық емес, едәуір тұрақты және ұзақ болуы керек
(яғни, бүкіл сабақ барысында);
шешімдердің тәуелсіз шығармашылық дамуы, студенттердің мотивациясы мен
эмоционалдылығының жоғарылауы.
Оқытудың белсенді әдісі мыналарға негізделген:
практикалық бағытта;
оқытудың ойын әрекеті мен шығармашылық сипатында;
интерактивтілікте;
түрлі коммуникацияларда құрылады;
диалог және полилоге (көптеген қатысушылардың әңгімесі);
білім алушылардың білімі мен тәжірибесін пайдалану;
олардың жұмысын ұйымдастырудың топтық формасы;
процеске барлық сезім мүшелерін тарту;
оқуға іс-әрекеттік көзқарас;
қозғалыс және рефлексия.
“Естігенімді – ұмытамын,
Көргенімді есте сақтаймын,
Өз істегенімді меңгеремін.”
Конфуций
Белсенді оқыту әдістерінің
жіктелуі
Мүліктік емес әдістер Имитациялық әдістер
ойын әдістері емес ойын әдістері
Проблемалық оқыту. Нақты жағдайларды талдау. Іскерлік ойын.
Зертханалық жұмыс. Имитациялық жаттығу. Рөлдерді ойнау.
Практикалық сабақ. Нұсқаулық бойынша Ойын дизайны.
әрекеттер.
Эвристикалық дәріс,
Құжаттаманы талдау.
Тақырыптық пікірталас.
Бағдарламаланған оқыту.
Ғылыми-практикалық
конференция.
Сабақтың жеке формаларының артықшылықтары мен
кемшіліктері
Сабақ әдісі Әдісті қолдану мақсаты Артықшылықтары Кемшіліктері
Баяндама Білім беру Уақытты үнемдеу, бүкіл топты Әлсіз оқу әсері,
қамту тыңдаушылардың енжарлығы,
олардың тез шаршауы
Оқу әңгімесі Білімді жандандыру, Жақсы оқу бақылауы, оқушыларды Көп уақытты, дәрісті қажет
мазмұнмен жұмыс белсендіру етеді
Серіктеспен Материалмен бірлескен Пікір алмасу, белсенді оқыту, Көп уақытты қажет етеді
жұмыс жұмыс материалмен қарқынды өзара
әрекеттесу
Топтық жұмыс Бірлесіп жұмыс істеу, Белсенді оқыту, жақсы есте сақтау Бұл көп уақытты қажет етеді,
коммуникабельділікті қабілеті, материалмен қарқынды мұғалімнің қарқынды
дамыту әрекеттесу, қарым-қатынасты түзету дайындығы қажет
Рөлдік ойын Рөлге ену және рөлдердің Тәжірибеге жақындық, оқушыларды Қатысушылардың тежелуіне
икемді өзгеруі, белсендіру байланысты проблемалар
проблемаларды шешу туындайды, мұғалімнің
стратегиялары қарқынды дайындығы қажет
Жоспарланған Білімді практикада қолдану Тәжірибеге жақын болу, жоғары Үлкен шығындар,
ойын белсенділік, жоғары оқу әсері, оқу қатысушылардың шектеулі
жетістігін біріктірілген бақылау саны
Оқытудың белсенді әдістері:
пікірталастар
Сабақ түрі Мазмұны Мақсаты және қолданылу
аясы
Миға шабуыл Мәселені шешудің Шығармашылық тәсіл.
мүмкіндігінше көп Көптеген жаңа идеялар.
идеяларын алу үшін Шешімдер қабылдау. Топтық
шығармашылық оқыту және бәсекелестік
(шығармашылық) пікірталас рухы.
"Ызылдаған" топтар Қысқа мерзімде тақырыпты Өз пікіріңізді білдіруге және
талқылайтын екі-алты топпен кері байланыс
адамнан тұратын топтар. орнатуға ыңғайлы жағдай
Синдикат Толық топ мәселені талқылау Әр түрлі пікірлер мен
және шешу, тапсырманы әдістерді алу қажет болған
орындау өтетін кіші топтарға кезде қолданылады. Бұл әдіс
бөлінеді. Содан кейін толық шағын топтардағы мінез-
топ қайтадан жиналып, кіші құлықты бақылау үшін
топтардың пікірлерін ыңғайлы (қарым-қатынас,
тыңдайды көшбасшылық, шешім
қабылдау).
Оқытудың белсенді әдістері: практикалық мысалдар мен
жағдайларда оқыту
Сабақ түрі Мазмұны Мақсаты және қолданылу аясы
Кейс әдісі Топқа нақты немесе жалған Тәсілдер мен
фактілерге негізделген ақпарат тұжырымдамалардың практикалық
ұсынылады. Топ оны егжей- әсерін көрсететін мәселелерді
тегжейлі талдап, шешімін табуы топтық шешу
керек.
“Лабиринт “ Іс-Шарасы Оқушыларға қандай да бір Іс жүзінде өз дағдыларын қолдана
жағдайды (басқарушылық, отырып, адамдар арасындағы
техникалық, тұлғалық, қарым-қатынас және мінез-құлық
тұлғааралық) сипаттайтын нормалары туралы білімді
парақтар таратылады. Оқығаннан дамытуға немесе тереңдетуге
кейін оқушы дұрыс шешім арналған практикалық топтық
қабылдауы керек жұмыс
"Кіріс құжаттары бар Папка» Әдіс формаларының бірі - "кіріс Іс – шараның мақсаты-бұл
құжаттары бар Папка" әдісі, ол әр құжаттарды белгілі бір
түрлі құжаттарымен "науада" параметрлер бойынша сұрыптауға
әдеттегі кеңсе ортасын жасайды. және қажет болған жерде белгілі
бір іс-қимыл жасауға үйрету.
Оқытудың белсенді әдістері: ойын модельдеу
Сабақ түрі Мазмұны Мақсаты және қолданылу
аясы
Рөлдік ойын Оқушылар нақты немесе іс – шараның мақсаты-пән
ойдан шығарылған рөлдерді бойынша дағдыларды
қабылдайды және топта меңгеру немесе практикада
ойын жүргізеді, бірге немесе қолдану, тиімді қарым-
үшеуінде әрекет етеді және қатынасқа үйрету, пікірлер
ситуациялық мысал мен қатынастарды өзгерту.
келтіреді. Ойыннан кейін"
дебрифинг " – оқушылардың
ойыншылардың әрекеттерін
талдау.
Практикалық жағдайды Нақты жағдайды күрделі Белгілі бір мәселені шешу
модельдеу мәселелермен ойын іс- және топтағы қатынастарды
шарасына ауыстыру, оған дамыту үшін өмірден нақты
белгілі бір рөлдер мен жағдайды модельдеу
позицияларды алған
көптеген студенттер
қатысады
Оқытудың белсенді әдістері: арнайы құралдардың
көмегімен оқыту
Сабақ түрі Мазмұны Мақсаты және қолданылу аясы
Компьютер арқылы Топтық оқытуға Басқа іс-шаралардан Оқу процесіне жаңашылдық беру және
оқыту басқа компьютерлік бағдарламаларды оның ырғағын өзгерту, топтың өзін-өзі
пайдалану кіреді оқыту мақсаты
Компьютер Барлық оқыту компьютерлік Интернетті қолдана отырып, өзін-өзі
негізінде оқыту бағдарламалар мен Интернеттің дамыту немесе топтық жұмыс үшін
көмегімен жүзеге асырылады
Ашық оқыту Бұл белгілі бір ақпарат, сұрақтар мен Жеке өзін-өзі оқыту, өзін-өзі дамыту
тапсырмалар жиынтығы бар мәтіндер жағдайлары. Қашықтықтан оқыту
немесе мультимедиялық пакеттер (аудио, кезінде оқушылар саны аз оқу
видео, CD, Интернет және т. б.) мақсаттарында қолдану ыңғайлы.
Бейне (ұзақ) Мұғалім бейне роликті толығымен Ол жағдайды өзгерту, эмоцияларға жол
немесе мезгіл-мезгіл талқылауды беру және жағдайды көрнекі түрде
тоқтатады көрсету үшін басқа әдістерге қосымша
қолданылады
бейне (үзінді) Бірнеше қысқа бейне сюжеттер, содан Пікірталас бастауға, оған барлық
кейін пікірталасты дамыту үшін сұрақтар қатысушыларды тартуға, өз
қойылады көзқарастарын, бағаларын, идеяларын
айтуға жақсы негіз. Зерттелген
материалды бекітеді.
Іскерлік ойын
Іскерлік ойындар белгілі бір практикалық мәселелерді шешуге, қызметтің нақты
әдістерін орындау дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқыту әдісі ретінде іскери ойын әдісінің мәні болашақ мамандарды тиісті кәсіби
функцияларды орындауға үйрету үшін нақты объектілерде емес, модельдерде
оқушыларды оқытуы керек іс-әрекеттің жағдайларын оқу моделінде жатыр.
Іскерлік ойынның мақсаты - бар білімдерін көрсету, өз бетінше (дербес)
немесе кооперацияда (командада) оларды пайдалану білігін көрсету, кешенді
проблемаларды түсіну және оларды шешудің тәсілдерін әзірлеу дағдыларын алу.
Ойынның мақсаты екі жағдайда қол жеткізілді деп санауға болады:- қатысушы
оның қолынан келетініне көз жеткізді; - қатысушы оның қолынан келмейтінін
анықтады және қандай кәсіби білім мен практикалық дағдыларды көбірек алу
керектігін, ал қандай кәсіби қасиеттерді дамыту және нығайту керектігін түсінді.
Структура деловой игры
Іскерлік ойын ойынға қатысушылардың қызметі педагог қызметі
құрылымы
1 кезең-ойынның Мәселені немесе тапсырма құрылымын нақты Шағын топтарда (командаларда)
мақсаты елестетіп, мәселені мақсатыңызға байланыстырыңыз жұмысты ұйымдастыру. Ойын
тұжырымдалады қатысушыларына мәселені және
және қажетті топты өз бетінше таңдауға кеңес
ақпарат беріледі берген дұрыс.
2 кезең – Олар мәселені зерттейді, оны түсінуге тырысады, Көмек көрсетеді
тыңдаушылардың жағдайды талдау дағдыларын дамытады және жеке
командалардағы қабілеттерін көрсетеді. Ұжымдық талқылау:
өзіндік жұмысы практикалық тәжірибе қолданылады, ұстанымдар
нақтыланады, келісімдер арқылы тұжырымдар
немесе шешімдер жасалады. Қатысушылардың
біреуінің жеке көзқарасы болуы мүмкін
3 кезең-топтар Әр топ өз нұсқасын ұсынады рұқсат қаралатын талқылауды басқарады, жетекші
арасындағы мәселелер. Басқа топтардың мүшелері қарсыластар сұрақтардың көмегімен мәселені
пікірталас ретінде әрекет етеді: сұрақтар қойыңыз, сыни дұрыс шешуге тырысады. Тыйым
пікірлермен немесе Жобаны қолдаңыз салынады: жағдайды немесе
проблеманы талдауға
байланысты өз көзқарасыңызды
білдіруге
Іскерлік ойындардың түрлері
Инновациялық ойын - бұл іскерлік ойын, оның негізгі процесі оқу жағдайын бұрынғы
түсінуден алшақтату және жаңа білім, іс - әрекет, әдіс, технология және т.б.
қалыптастыру болып табылады.Инновациялық ойынның ең танымал түрлерінің бірі -
"ми шабуылы" аясында осы идеяларды нақтыламай, жаңа стандартты емес жобалық
идеялардың банкін құруға бағытталған ми шабуылы“
Имитациялық ойын - бұрын тіркелген әрекеттерді, оларды игеру мақсатында қайталау,
көбейту ("имитация") процесіне негізделген оқу сипатындағы іскерлік ойын түрі
Ұйымдастырушылық-іс-қимыл ойыны - іс-әрекеттің кейіпкерлерінің өзара
әрекеттесуінің (ұйым, сынып және т. б. шеңберіндегі) іс-әрекетті, ұйым ұжымын және т.
б. дамытуды жүзеге асыруға бағытталған проблемаларды қоюдағы іскерлік ойын түрі.
Ұйымдастырушылық-коммуникативті ойын - коммуникативтік процестердің
ұйымдастырылу деңгейін арттыру және қатысушылардың коммуникативті қасиеттерін
дамыту мақсатында коммуникативті өзара әрекеттесуді модельдейтін іскери ойын
түрлерінің бірі. Ұйымдастырушылық-коммуникативтік ойын, әдетте, қатысушылардың
мынадай рөлдік топтарын қамтиды: "иә" тобы (тезис); "қарсы" тобы (антитез); "төреші"
тобы және "коммуникацияны ұйымдастырушы" тобы"
Ұйымдастыру-оқыту және ұйымдастыру-
әрекет ойындары
Мақсаты - ұйымдастырушылық-әрекеттік ойындар жасау үшін,
оқушылардың білім кеңістігіне түсіне отырып білімі шегінен шығуға,
өз ұсыныстарын және өз іскерлігі. Бұл ойындар әр түрлі даму
мүмкіндіктерін жасайды. Олар ойын барысында негізгі процестердің
бірі өзін-өзі анықтау процесі болатындай етіп салынған. Өзін-өзі
анықтау, жалпы мағынада, сұрақтарға нақты, біржақты жауаптарды
білдіреді: "Мен нені қалаймын?", "Алған дайындығыма және
қабілеттеріме байланысты мен не істей аламын?", "Берілген тақырып
бойынша ойынға қатысушы ретінде не істеймін?».
Ұйымдастырушылық-оқыту ойындары - ұйымдастырушылық және
іс-әрекеттің" жұмсартылған " нұсқасы, әдетте проблематизацияны
білдірмейді. Олардың мақсаты пәндік мазмұнды (мысалы, "Сот"
ойыны) немесе белгілі бір ақыл – ой құралдарын, көбінесе
рефлексивті ("құрастыру" ойыны) дамыту болып табылады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz