Пән мен тілді кіріктіріп оқыту



Орындаған: Көбен Б.
Тексерген:
Пән мен тілді кіріктіріп
оқыту

Жоспары:
Кіріспе
01
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдістемесінің қағидаттары
03
Пән мен тілді
кіріктіріп оқытудың
инновациялық әдісі
02
Пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдісінің маңызы(Қорытынды)
04
05
Пайдаланылған әдебиеттер

01
Білім беру жүйесіндегі басым бағыттардың бірі - оқыту үрдісін технологияландыра отырып, білімнің көпілдік нәтижелеріне қол жеткізу. Бұрын оқушы білімді қабылдаушы, жинақтаушы, өзіне сіңіруші релдерін ғана атқарса, қазіргі жаңа талап бойынша өздігімен білім алушы үйрене білуші ретінде танылады. Сондықтан жеке тұлғаны осы рөлдерді атқаруға лайықтау үшін оның жаңа бейнесін заман талабына сай дайындауымыз қажет. Ол әр педагогтан өз қызметінде жеке тұлғаға, оның қызығушылығы мен проблемасына бет бұруда маңызды өзгерісті талап етеді. Мақсатта айқын. Ол - балалардың оқуға қызығушылығын және ынтасын көтеруге мүмкіндік беретін қазіргі педагогикалық технологияларды қолдану, баланың жеке тұлғасын және шығармашылық ынтымақтастық жағдай қалыптастыру.

-Н. Ә. Назарбаев
“Терең білім-тәуелсіздігіміздің тірегі, ақыл-ой-азаматтығымыздың алдаспаны

02. Пән мен тілді кіріктіріп оқытудың инновациялық әдісі
CLIL - Content and Language Integrated Learning - Пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдісі. Пәндерді екінші не үшінші (қазақ, орыс не ағылшын) тілде оқыту. Пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдісін (CLIL) Еуропада көп тілді білімді дамыту іс-қимылдары шеңберінде ұсынылған болатын. Аталмыш әдіс үздіксіз өзгеріс үстіндегі жаһандану заманында мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілікерінің бір белгісі болып табылатын тілдерді және басқа тілдерге пәндерді игеруді жүзеге асыру үшін әзірленген.
CLIL әдісін көптілді білім беру саласындағы ғалым Дэвид Марш 1994 жылы Еуропадағы тілдік білім берудің жағдайы туралы зерттеулерді үйлестіру жұмысының барысында қолданысқа енгізген.

Халықаралық сарапшылар CLIL әдісіне төмендегідей анықтама берген:
пәнді оқуға және пән арқылы тілді үйренуге бағытталған инновациялық әдіс
екінші немесе үшінші тіл арқылы пәндерді оқу және пәндік салаларды оқу барысында тіл үйренуді жетілдіру, яғни пәндік және тілдік мақсаттарға қатар жол жеткізу әдісі
тілді мәдениет аралық түсінуге, халықаралық көзқарасты қалыптастыруға және жалпы білім сапасын жақсартуға дайындық құралы ретінде қарастыратын инновациялық әдіс

Мектептерде үш тілде білім беру моделі негізінде сабақ беру жүзеге асырылуда. Зияткерлік мектептерде «Биология», «Химия», «Физика», «Информатика» пәндері ағылшын тілінде оқытылуда. Осы пәндердің мазмұнын, материалдарын ағылшын тілі арқылы оқушыға жеткізу, түсіндіру. Бұл оқушының пәнге деген қызығушылығы арттырып, жан-жақты дамытады.
CLIL мұғалімдердің назарын екі нәрсеге аударады:
Пәннің өзі (биология, химия, физика, информатика) ;
Тіл (ағылшын тілі) ;

Мысалы мен информатика сабағында терминдерді (компьютер-computer, ақпарат-information, құрылғы-device) ағылшын тілінде түсіндіремін. Ал оқушылар:
Өзара қарым -қатынас құрады
Пәнге деген қызығушылықтары артады
Ізденуге ынталанады
Пән мен қоса тілді де үйренеді
Бұл әдісті қолдану арқылы, өзін -өзі дамытатын, тәрбиелей білетін, заман ағымына ілесе алатын кәсіби, білікті, жан-жақты жеке тұлға қалыптастыруды мақсат етеуіміз керек

03. CLIL -дің негізгі қағидасы болып табылатын белсенді оқыту әдісін қолдану. CLIL -дің әдістемесінің қағидаттары төмендегідей:
1
Пән мен тілді кіріктіріп
оқыту;
2
Командалық оқыту;
3
Тілдік ортаға ену;

Осы қағидаттардың негізінде информатика пәнінен мәтіндер шағын бөліктерге бөлініп, сүреттермен, сызбалар беріледі. Оқушылар тез қабылдау және зерттеушілік, шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытады. Бұл оқушылардың тілдік дағдыларды ғана емес, танымдық дағдыларды да қалыптастыруға көмектеседі. Танымдық дағдыларды ойлаудың қарапайым (танып-білу, сәйкестендіру, түсіну) деңгейінен жоғары (талдау, жинақтау, зерттеу, бағалау) деңгейіне қарай қалыптасады. Сондай-ақ информатика сабағында аудио, бейне материалдар, интернет, мақалалар оқушылардың тіл үйренуге деген ынталарын арттырады. Бұл оқушыларды жан-жақты болуға, шапшандыққа үйретіп, қызығушылығын арттыруға өз үлесін қосатын инновациялық әдіс деп ойлаймын.

Пән мен тілді кіріктіріп оқыту қағидаттары төмендегідей:
жеке тұлғаның зерттеушілік типін қалыптастыратын оқушының ойлау әрекетін белсендіруге;
оқушыға бір мезгілде әрекетті орындауда барлық мақсат қоюдан нәтижеге дейінгі барлық процесіне бақылау жасауға;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz