Желілік құрылыстарды трассалау туралы түсінік




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
“Геодезия және картография” кафедрасы.

Ізденіс
Тақырыбы: Темір жолдарды салу алдындағы ізденіс жұмыстары

Тексерген: Жапар Б.С
Орындаған: Саулебеков Д.Ж

Семей 2019-2020 оқу жыл
Жоспар:
Кіріспе;
Негізгібөлім:
Желілік құрылыстарды
трассалау туралы түсінік,

Қорытынды;
Қолданылған әдебиет.
Кіріспе
Құрылыс алдында соңғы іздестіру кезінде жергілікті жерде сынған
трассаны қалпына келтіру жүргізіледі. Трассаның барлық
жоспарлы және биіктік нүктелері және қажет болған жағдайларда
оларды толықтыру қайта жаңартылады және жергілікті жерде
бекітіледі. Мұндай жұмыстар үшін түпкілікті іздестіру кезінде
жасалған темір жол желісінің бекітілген жоспары мен бейіні негіз
болып табылады.
Трассаны қалпына келтіру кезінде жергілікті жерді табу, соңғы
іздеуде орнатылған белгілердің ең көп санын жаңарту және берік
бекіту қажет. Бұл ең алдымен бұрылыс бұрыштарының ұштары
үшін қажет. Егер бұрылыс бұрыштары шыңдарының барлық
орталықтары сақталса, онда барлық шыңдарда жүйелі түрде
теодолитті орталықтандырады және тікелей учаскелерді аспаптық
ілуді жүргізеді. Орманда визиркалар ені 1 м-ге дейін тазаланады.
Түзу ұзындығы 2 м және қалыңдығы 15-20 см оқпандық
бағаналармен кемінде 500 м сайын "ось"деген жазуы бар
бекітіледі. Бұл бағаналарды 1-1,5 м жерге қазады. Бойлық
профильде көрсетілген бұрыштың шамасы, егер қайта өлшенген
бұрыштың одан 1' - тен артық емес айырмашылығы болса,
түзетілмейді.
Желілік құрылыстарды
трассалау туралы түсінік
Желілік-салыстырмалы кіші
ені кезінде ұзындығы үлкен
құрылыстар (жолдар,
арналар, құбырлар).
Желілік құрылыстың осі
трасса деп аталады.
Трасса жоспарында қисық
радиустардың тұрақты және
ауыспалы қисықтарымен
қосылатын тікелей
учаскелерден тұрады.
Трассаның бойлық профилі тік қисықтармен
қосылатын әр түрлі еңістің түзу сызықтарынан
тұрады.
Жол трассаларына
қойылатын негізгі
талаптар

Жол салуға және
Берілген
оны кейіннен
жылдамдықтармен
пайдалануға
қозғалыс қауіпсіздігі
арналған ең аз
мен біркелкілігін
шығыстарды
қамтамасыз ету
қамтамасыз ету
Трассаның орналасуын анықтау
бойынша жұмыстар кешені
трассалау деп аталады.
Алдымен камералдық трассалау
орындалады, яғни Топографиялық
жоспарлар мен карталар бойынша
трассаны жобалайды.
Трассаның соңғы жағдайы далалық
іздестіру барысында орнатылады.
Трассаның жобасы жергілікті жерге
шығарылады.
Қорытынды:
Белгілі белгілері бар репер арасында нивелирлеу. Егер жүріс
реперлер арасында жүргізілсе, онда бақылау үшін таңғышты
FH = Σ һср – (Нкон – Ннач) есептейді), мұндағы Σ һср - орташа
асып кету сомасы, Нкон және Ннач-соңғы және бастапқы
репердің белгілері Алынған таңғыш рұқсат етілген таңғышпен
салыстырылады f һдоп, ол Техникалық нивелирлеу кезінде
50√L тең, мұнда L-жүріс ұзындығы километрмен
2. Екі нивелирге нивелирлеу. Бірінші нивелирлеуші
байланыстырушы және аралық нүктелерді нивелирлейді, ал
екіншісі – оның артынан, тек байланыстырушы нүктелерді
нивелирлейді.
3. Кері жүрісті салу. Кері жүргенде тек байланыстырушы
нүктелер ғана нивелирленеді. Өрескел қателіктер жіберілген
станцияларды қайтадан нивелирлейді.
4. Тұйық жүріспен нивелирлеу.Бір нүктеде басталатын және
аяқталатын жүріс жабық деп аталады. Бақылау шарты болып
табылады: жүрістің артуының алгебралық сомасы нөлге тең
болуы тиіс.
Қолданылған
әдебиеттер
Интернет ресурстары.

Ұқсас жұмыстар
Трассалау кезіндегі жасалатын геодезиялық жұмыстар
Трассаны нивелирлеу кезіңдегі бақылау жұмыстары
ЖТБ желілерін құру принциптері
Топоматик Robur бағдарламасында
Credo бағдарламалық жүйелері, мүмкіншіліктері
Компьютерлік желі. Интернет туралы негізгі түсінік
Функционалдық талаптар
Жүктерді қадағалауды автоматтандыру құралдары
Құрылыс торы
Сәулет өнері
Пәндер