ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ




Презентация қосу
Шет елдердегі инклюзивті
білім беру
РЕСЕЙДЕГІ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ

Алғашқы білім беру 1980 – 1990 жылдар шебінде
пайда болды.

1992 жылдың күзінен бастап Ресейде Нәтижесінде 11 аймақта
«Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі мүгедек балаларды біріктіре
тұлғалардың ықпалдастығы» жобасы - оқыту эксперименталды
алаңдары құрылды.

2001 жылдың 31 қаңтарында денсаулық мүмкіндіктері шектеулі
тұлғалардың бірлескен білім алу Концепциясы қабылданды.
Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыс істеуге педагогтарды
дайындау мақсатында РФ Білім министрлігінің алқасы 1996
жылдың 1 қыркүйегінен бастап педагогикалықЖООдың оқу жоспарларына
«Арнайы (түзету) педагогикасы» мен «Денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалар
психологиясының ерекшеліктері» курстарын енгізу жайлы шешім қабылдады.
2008 – 2009 жылдары инклюзивті білім беру үлгісі
эксперимент ретінде Федерацияның бірқатар
субъектілерінде әр түрлі типті білім беру мекемелеріне
енгізіледі. Мәскеуде инклюзивті оқыту бағдарламасы
бойынша 47 мектеп жұмыс істейді.

2010 жылдың 28 сәуірінде Мәскеу қаласында «Мәскеу қаласындағы
мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім алуы туралы» заңы қабылданды,
ол денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу, қоғамға
бейімделу және бірігу қажеттіліктерін мейлінше толыққанағаттандыруына
бағытталған.
2012 жылы Ресейде «Мүгедектердіңқұқықтары туралы Конвенцияны
бекіту туралы» Федералдық заңына қол қойылды.

Бүгінгі таңда РФ аумағында инклюзивті білім беру РФ
Конституциясы, «Білім туралы»,
«РФ мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы»
федерациялық заңдары, сондай-ақ Еуропалық адам құқықтары
мен негізгі еркіндіктерін қорғау туралы конвенцияның №1
баяндамасы мен бала құқықтары туралы Конвенциямен
реттеледі.
АҚШ- тағы ИНКЛЮЗИВТІ
БІЛІМ БЕРУ
АҚШ-да 1875 жыл мен 1914 жылдары міндетті мектепте білім беру
енгізілді, соған байланысты ақыл-ойы жетілмеген балалар үшін және
«мінез-құлқын түзетуге болмайтын» балалар, саңырау немесе
физикалық мүгедек балалар үшін сыныптар құрылды.

1975 жылы №94-142 Мемлекеттік заңы қабылданды, ол
ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларға келесі
маңызды кепілдіктерді ұсынды:

«минималды тегін және әділетті және
шектеулері дискриминациясыз жеке оқу
адекватты бағалау және қажетті
бар ортада» білім беру құқықтық
жоспары
білім беру қызметі; қамтамасыз ету;
Алғаш рет «арнайы білім беру қажеттіліктер» ұғымы елдің білім беру
жүйесіне қатысты 1978 жылы арнайы комитеттің баяндамасында
құрастырылды.
Арнайы білім беру қажеттіліктерін ресми анықтау мен бағалау
механизмі мен процедурасының әрі қарай дамуы, «Кодекс практики»
(1994) арнайы құжатында өзінің жалғасын тапты.

Арнайы білім беру саласында жүргізілетін АҚШ-ның қазіргі
заманғы саясаты, жалпы білім беру және арнайы білім беруді
біріктіру ұсынысынан құралады. Бұл біріктірудің үш негізгі
тұғыры ұсынылады:
1) «негізгі бағыт»;
2) «жалпы білім беру бастамасы»;
3) «енгізілу».
АҚШ- тағы ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ

Қазіргі кезде осы саясаттың ортасында білім министрлігі 2004 жылы құрастырған
«Каждый ребенок важен» («Әрбір бала маңызды») құжат алынады. Бұл
бағдарлама 2020 жылға қарай балалар арасындағы кедейшілікті жоюға қабілетті
және әрбір балаға толығымен өзінің әлеуетін ашуға мүмкіндік беретін алдын алу
мен көмек түріндегі іс-шараларға бағытталған. Оның басты назарында –
«әлеуметтік эксклюзияға» қарсы күрес. Бұл бағдарламаның барлық балалар
үшін бес маңызды нәтижесі мыналар:

өзінің қоғамның
өзін-өзі пайдалы
тұлғалық мүшесі болу
денсаулық қауіпсіздік маңызды әлеуетін шеберлігі және
ету жүзеге экономикалық
асыру әл-ауқат
ФРАНЦИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ
Дамуында ауытқушылығы бар балаларды жалпы білім беру үрдісіне
кірістіру 4 түрлі нұсқада жүзеге асады:

Бала қарапайым Негізгі мектеп
мектеп Қосымша күтімге уақытында бала Бала тек қана
бағдарламалары ие арнайы сыныпта арнайы сыныпқа
бойынша білім арнайы бағдарлама барып, онда арнайы
болып, қосымша бойынша білім алады
алады, арнайы бағдарлама
(әдетте, бұл
бірақ мектепте бойынша оқиды
бағдарламалар психикалық даму
бөгелісі бар балалар). (әдетте, бұл ақыл-
және одан тыс бойынша оқиды
Басқа уақытта ойында кемтарлығы
оған қосымша (мысалы, үй ол қарапайым бар балалар).
қызметтер ұсыны тапсырмасын бағдарлама Бірақ ол
лады (мысалы, орындаудағы бойынша өзімен мектеп өміріне
емдеу шаралары); құрдас оқушылармен
көмек); бірге оқиды.
тікелей қатысады.
ИТАЛИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
БЕРУ
1971 жылы Италияда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін
мектепте оқыту құқығы туралы бірінші Заң пайда болады. 1977 жылы мұндай
оқытуды ұйымдастырудың белгілі нормативтерін құрастырған Заң қабылданды:

сыныптағы дамуында
ерекшеліктері
балалардың
бар балалардың
ең көп саны – сыныптағы ең
20 көп саны – 2

арнайы арнайы
педагогтар педагогтардың екі категориясы бағдарламалар
қалыпты мектеп сыныптың барлық бойынша оқитын
мұғалімдерімен оқушыларымен өзара әрекетке сыныптар
командаға бірігеді түседі қысқартылады
ХОРВАТИЯДАҒЫ ИНКЛЮЗИВТІ
БІЛІМ БЕРУ

Хорватия
Хорватия Республикасының
Республикасының заңнамасы
заңнамасы 20 20 жылдан
жылдан бері
бері дамуында
дамуында
ауытқушылығы
ауытқушылығы бар
бар балалардың
балалардың қарапайым
қарапайым мектептерде
мектептерде оқытуға
оқытуға бірігу
бірігу үрдісін
үрдісін
дамытуға
дамытуға септігін
септігін тигізіп
тигізіп келеді
келеді

Дамуында ауытқушылығы бар балалар балабақшаға түсуде
басымдыққа ие

Хорватияда бастауыш білім (1-8 сыныптар) бала мүмкіндіктеріне қарамастан
міндетті әрі тегін.Білім алудағы қажеттіліктері айрықша балалар білім алуға
және ондағы көмекке конституциялық тұрғыда құқылы.

Сегізінші сыныпты бітіргенде бір қанағатанарлық емес бағаға ие бола тұра,
оқушы осы сыныпта қайта қалып немесе үшінші деңгейге өте алады

Хорватияда балалар стационарда және үйде оқуға құқылы. Үйдегі оқытуға
оқу жоспарының 50% бөлініп, төленеді. Ауруханада сыныптар құрылады.
Қорытынды пікірім:
Тақырып аясында бірнеше мемлекеттің инклюзивті білім беру жүйесімен
таныстым. Барлығы дерлік арнайы білім алушының қоғамға бейімделуін
қарастырады деген ойдамын. Дегенмен арнайы білім алушымен жұмыс
жекелей өткенін құптар едім. Мемлекеттердің инклюзивті білім беруін
қарастыра отырып, біздің мемлекетімізден қарағанда едәуір дамығандығын
байқаймыз. Себебі өзге елдерде инклюзивті білім беру 20 ғасырдың 70
жылждарынан басталса, біздің елімізде екімыңжылдықтан басталады. Маған
ұнағаны, Франциядағы инклюзивті білім беру. Францияда арнайы білім
алушыға қосымша күтім, емдеу, үй тапсырмасына көмек жасалады. Және
Хорватиядағы 4 сыныпқа дейін үлгермесе сыныптан сыныпқа
қалдырмайтыны, заңға сәйкес көліктік тасымалға ие болатыны, қиын
ауытқушылығы бар балалар 21 жасына дейін білім ала алтындығы ,
түлектердің білім көрсеткіші төмен болса да қалаған факультетіне түсе
алатыны, мемлекет тарапынан оқу ақысы төленетіні мені қуантты. Егер де
Қазақстанның инклюзивті білімін Хорватияға ұқсас өзгертсе қаншама арнайы
білім алушылардың арманы орындалар еді. Ал арнайы білім алушының
арманына жол ашатын, орындауға шабыттандыратын – ұстаздар. Оған сенім
білдіру арқылы армандарды орындауға атсалысайық!

Ұқсас жұмыстар
Италияның білім беру жүйесі 1971 жылы Италияда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін мектепте оқыту құқығы туралы бірінші
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Канададағы инклюзивті білім
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің мақсаты
Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беру жағдайы
Қазақстан Республикасында және шетелде инклюзивті білім берудің даму тарихы
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
Пәндер