МҮГЕДЕКТІК ТОПТАРЫ




Презентация қосу
«Астана медицина университеті»КеАҚ
Көз аурулары кафедрасы

СӨЖ
ТАҚЫРЫБЫ:ОФТАЛЬМОЛОГИЯДА
МӘЭК .МҮГЕДЕКТІК ТОПТАРЫ.

Топ:457
Орындаған:Керімбай Д.Ә.
Қабылдаған: Ермекова К.Т.

Нұр-Сұлтан 2020
Көрудің кемістігі - бұл көру өткірлігінің жоғалуы.
Көру қабілетінің қаншалықты жоғалғанына
байланысты мүгедектік тобы да белгіленеді.
Көру - қоршаған әлемнің маңызды

анализаторларының бірі, тіпті оның ішінара
жоғалуы адамның мүмкіндіктерінің шектелуіне
әкеледі. Сонымен, медицинада көру өткірлігінің
бұзылуына әкелетін көптеген ауруларды
ажыратады: ағзаның табиғи қартаюы, миопия,
жасқа байланысты.
Жасы ұлғайған сайын адамдардың көру қабілеті

бұзылылады.
Көру қабілетінің бұзылуының негізгі критерийлеріне анализатордың
дисфункциясы жатады. Кейбір жағдайларда, бұл адамның
мүмкіндіктерін шектейтін жұмсақ бұзылулар болуы мүмкін,
мысалы, шағын баспаларды оқу қиын, бірақ арнайы құралдарды
(көзілдірік, линзалар) қолдану арқылы бұзылуларды толықтай жоюға
болады. Әдетте, бұл көру қабілетінің төмендеуі мүгедектікке
жатпайды.
Ауыр жағдайларда бұл көру қабілетінің толықтай жоғалуы. Мұнда адам тек
сұлбаларды ғана көреді, жарық пен көлеңкені ажыратады немесе бір көзімен толық
көру, ал екіншісі жарық пен көлеңке деңгейінде көру қабілетінен айырылады.
Мұндай ауытқушылық пациенттің өзіне қызмет ете алмайтындығына, ең
қарапайым әрекеттерді орындай алмайтындығына, оның сыртқы әлеммен байланыс
мүмкіндігі шектеулі, білім беру мүмкіндіктері өте төмен.
Осы функциялардың бұзылуынан басқа, комиссия келесі аспектілерді қарастырады:

Көру бұзылу себептері. Олардың арасында науқастың диагнозы мен жасы болады;

функцияларды қалпына келтіру мүмкіндігі және емдеу уақыты. Сонымен,

ауыстырылған офтальмологиялық операциядан кейін уақытша толық көру
қабілетінің жоғалуы мүмкін, оны қалпына келтіру екі айға дейін созылады, бұл
МӘС өтінішін қарау үшін негіз болмайды;
жұмыс қабілеттілігін жоғалту деңгейі, жұмыс функцияларын сақтау немесе

жаңаларын алу мүмкіндігі. Сонымен қатар, процестің қайтымсыздығы маңызды;
сырттан көмек пен әлеуметтік қорғаудың қажеттілігі, мысалы, толық соқырлық

үнемі сырттан көмекті қажет етеді.
МҮГЕДЕКТІК ТОПТАРЫ
I дәреже - бұл пациенттің бірқатар қиындықтарының болуы, бірақ сонымен бірге ол
өзіне өзі қызмет ете алады, оның ішінде көмекші құралдардың көмегімен. Бұл
қиындықтың ең төменгі деңгейі.
II дәреже - пациент басқалардың көмегінсіз жасай алмайтын тұрақты немесе айқын
бұзылулардың болуын болжайды немесе ол арнайы еңбек және өмір жағдайларын
жасауды талап етеді.
III дәреже - бұл жағдайда пациент басқалардың көмегінсіз жасай алмайды, ол үнемі
үшінші тараптың көмегін қажет етеді. Әдетте, бұл толық соқырлық.
І топ мүгедек тобының критериясы
а) соқырлық (көру 0-ге тең) екі көзде де;
б) ең жақсы көзді түзете отырып көру өткірлігі 0,04
жоғары емес;
в) көру өрісінің шекараларын бекіту нүктесінен 10-0 °
дейін екі жақты концентрлі тарылту
орталық көру өткірлігінің күйіне қарамастан.
II мүгедектік тобы визуалды анализатордың III дәрежелі
дисфункцияларында - айқын дисфункцияларда және өмірді белсенді
етудің негізгі санаттарының бірі 2 дәрежеге әлеуметтік қорғау
қажеттілігімен төмендегенде белгіленеді.
Көрудің нашарлауының негізгі критерийлері:
а) ең жақсы көздің көру өткірлігі 0,05-тен 0,1-ге дейін;
б) көру белсенділігі тек арнайы құрылған жағдайларда ғана мүмкін
болатын кезде, көру өрісінің шекараларын бекіту нүктесінен 10-20 °
дейін екі жақты концентрлі тарылту.
Мүгедектіктің III тобы II дәрежемен белгіленеді - орташа
функционалдық бұзылулар және әлеуметтік белсенділікті қажет ете
отырып, өмірлік белсенділіктің негізгі санаттарының бірінің 2 дәрежеге
дейін төмендеуі.
Орташа көру қабілетінің бұзылуының негізгі критерийлері:
а) жақсы көретін көздің көру өткірлігінің 0,1-ден 0,3-ке дейін төмендеуі;
б) фиксация нүктесінен көру өрісінің шекараларының біржақты
концентрлі тарылуы 40 ° -тан аз, бірақ 20 ° -дан жоғары;

Ұқсас жұмыстар
ЖАЛПЫ АУРУШАҢДЫҚ
Аурушаңдықты зерттеу әдістері
Психологиялық оңалту
Мүгедектерді қорғаудың әлеуметтік шаралары
Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
Аурушаңдық көрсеткіштері
Мүгедектерді жұмыспен қамту
МЕМЛЕКЕТТІК ӘЛЕУМЕТТІК ЖӘРДЕМАҚЫЛАР. ҚР ӘЛЕУМЕТТІК САЯСАТЫНЫҢ НЕГІЗГІ БАСЫМДЫҚТАРЫН ТАЛДАУ
Негізгі белгілері Қосымша белгілері
Пәндер