ПМПК ҰЙЫМДАСТЫРУ




Презентация қосу
ПМПК
ҰЙЫМДАСТЫРУ
Жоспар
Кіріспе
Негізгі бөлім:
Психологиялық медициналық педагогикалық
консилиум
ПМПК мақсаты
ПМПК міндеттері
ПМПК түрлері
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
ПМПК – бұл баланың даму деңгейін, ауытқуларды
кәсіби деңгейде анықтауға, оларды емдеу мен
оңалтудың бір не басқа курстарын ұсынуға болатын
мамандардың кеңес беруі. Мұнда балалар дамуының
психологиялық, медициналық және педагогикалық
диагностика бөлімі жұмыс жасайды. Интеллектуалды,
физикалық және жеке қасиеттердің жағдайына
байланысты олар емдеу, оңалту, білім беру
бағдарламалары мен формаларын анықтайды,
сонымен қатар дамуында ауықуы бар балаларға
қатысты түрлі мәселелер бойынша кеңес береді.
ПМПК-ны қоғамдық білім беру комитетінің өкілі не
төрағасы, денсаулық сақтау комитетінің өкілі - төраға
орынбасары басқару керек.
ПМПК-ның құрамына міндетті түрде келесі мамандар
кіреді :
✓ психолог;
✓ дәрігерлер: психиатр, невропатолог, ортопед,
отоларинголог, окулист, терапевт (педиатр);
✓ арнайы педагогтар: логопед, олигофренопедагог,
сурдопедагог, тифлопедагог, әлеуметтік педагог;
✓ заңгер;
✓ білім, денсаулық сақтау
және әлеуметтік қорғау
органдарының өкілдері.
ПМПК-ның мақсаты: арнайы білім беру
қажеттіліктеріне, жас және жеке ерекшеліктеріне,
соматикалық және психикалық жағдайға
негізделген тәрбиеленушілерге диагностикалық-
түзету, психологиялық-медициналық-педагогикалық
қолдау көрсету болып табылады.
Оқу орнынындағы ПМПК-ның міндеттері:
✓ дамудың бұзылысын анықтау және ерте
диагностика жасау (оқу орнында баланың
алғашқы күнінен бастап)
✓ физикалық, интеллектуалдық және
эмоционалдық-жеке жүктемелер мен ақауларың
алдын-алу;
✓ резервтік даму мүмкіндіктерін анықтау;
✓ аталған білім беру мекемесінде арнайы
(түзетушілік) көмек көрсетудің сипатын,
ұзақтығын және тиімділігін анықтау;
✓ баланың нақты дамуын, оның жағдайының
ПМПК-ға балалар ата-анасының өтініші бойынша
немесе білім беру мекемелерінің, денсаулық сақтау
мекемелерінің, әлеуметтік қорғау мекемелерінің
және мекемелердің бастамасы бойынша ата-
аналардың келісімімен жіберіледі. Егер бұл сот
шешімімен болған жағдайда, онда ата-ананың
келісімі талап етілмейді. Ата-аналардың ПМПК-ға
қатысуға құқылы.
ПМПК-ның қорытындысын тексеру
нәтижелерінен құралады, ол балаларды (ата-
аналарының келісімімен) арнайы оқу орындарына
немесе интеграцияланған білім беру ұйымдарына
жіберу үшін негіз болып табылады. ПМПК мүшелері
қорытындының құпиялылығын сақтауы тиіс.
Балаларды бiлiм беру, денсаулық сақтау, әлеуметтiк
қорғау, қоғамдық ұйымдарының бастамасы бойынша
кеңеске жібергенде мынадай құжаттар көрсетілуi
керек:
✓ тууы туралы куәлiк;
✓ дәрігерлердің (педиатр, невропатолог,
отоларинголог, офтальмолог, ортопед)
қорытындылары мен баланың даму тарихынан
көшірме;
✓ мектепке дейiнгi бiлiм мекемелерi мен жалпы бiлiм
беретiн мектептердiң және өзге де ұйымдардың
баланың осы ұйымдарда болған уақытын, оның
эмоциялық аясы мен мiнез-құлқын, дамуы мен
үлгерiмiн арттыруды жақсарту мақсатында
жүргiзiлген iс-шараларды (жеке көмек, емдеу)
қамтып көрсеткен педагогикалық мiнездемелер;
✓ баланың даму динамикасын, сызбаларды анықтайтын
жазбаша жұмыстар.
ПМПК-ДАҒЫ КОНСИЛИУМ ТҮРЛЕРІ
Диагностикалық консилиум
Проблемалық консилиум
Аналитикалық консилиум
Әдістемелік консилиум
Қорытындыконсилиум
ПМПК-ДАҒЫ КОНСИЛИУМ
ТҮРЛЕРІ

Диагностикалық консилиум
Мақсаты баланың даму деңгейін анықтау, мектеп
бағдарламасында орын алған үлгермеушіліктің себебін
анықтау, баланың танымдық қабілетінің дамуы
динамикасын бақылау.
Проблемалық консилиум
Мақсаты - ұстаздар мен ата-аналардың балаларының оқу
кезінде пайда болған шағымдарын зерттейді.
ПМПК-ДАҒЫ КОНСИЛИУМ
ТҮРЛЕРІ
Аналитикалық консилиум
Мақсаты – жеке және жалпы мектептік
мәселелердің сипаттамасын анықтап, оларды
шешу жолдарын іздестіру.

Әдістемелік консилиум
Мақсаты - диагностикалық и түзетудегі
әдістемелерді құрастыру.Ата-аналар мен
ұстаздарға арналған арнайы кеңес беру
материалдарын және жеке комплексті түзету
бағдарламасын дайындау.
ПМПК-ДАҒЫ КОНСИЛИУМ ТҮРЛЕРІ
Қорытынды консилиум атқарылған
нәтижесіне байланысты тоқсанына 1
рет өткізіледі.
Кеңес беру әр апта сайын ата-
аналар мен ұстаздарға кеңес беру
мақсатында, сонымен қатар балалар
ұжымының арасында дұрыс
эмоционалды қарым-қатынас орнату.
Пайдаланған әдебеттер:

1. Мағжан Жұмабаев Педагогика 1992ж

2 Қ.Жұмасова Психология Астана -2006ж

3. Жарықбаев Қ. Жалпы психология, 2000

4. Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзету
арқылы қолдау туралы. ҚР 2002ж №343 заңы

5. Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарына
арналған мемлекеттік бағдарламасы.-Астана, 2010.

6.Республикалық педагогикалық –әдістемелік журнал .Әлеуметтік педагог .№4
2010ж
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ
Психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету
Оқушының қажеттілігін бағалау мен қолдау көрсетудің бірінші деңгейі
Үйде оқытуға жауапты мамандарда және пән мұғалімдерінде болу тиіс құжаттар
ЕРТЕ ДИАГНОСТИКА ЖАҒДАЙЫ ТУРАЛЫ
Баланың сөйлеу қиындықтар
Арнайы мекемелерде жүргізілетін диагностикалау және түзету жұмысының бағыттары
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Екінші кезең
Пәндер