ЖОО БАСҚАРУ


Slide 1

14 дәріс. ЖОО Басқару

Орындаған: 7M01503 - химия

Қараман Мариям

Кенжебаева Жансая

Тексерген: аға оқытушы Молдасан Қ. Ш.

Slide 2

Жоспары:

Кіріспе

ЖОО басқару модельдері

ЖОО кадр саясатының принциптері

ЖОО құрылымдық ұйымы

ЖОО басқару міндеттерінің кешені

Қорытынды

Бақылау сұрақтары

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Мақсаты: ЖОО басқару модельдерін, олардың ерекшеліктерін және негізгі принциптерін түсіндіру.

Міндеті:

ЖОО кадр саясатын айқындау және принциптерін білу;

ЖОО басқару міндеттерінің кешенін ашып көрсету.

Slide 4

Кіріспе

ЖОО басқару жүйесі - бұл оқу орнының құрылымы шеңберінде басқару қызметін бөлу, үйлестіру және іске асыру нысаны, ол оның ішкі бөлімшелерінің, басқару органдарының ерекшелігімен, олардың өзара іс-қимылымен және өзара байланысымен айқындалады.

Жоғары оқу орындарының заң шығарушы, атқарушы және алқалы органдарының басқарушылық қызметі қаншалықты формализацияланған және объективті түрде шартталғандығына, жоғары оқу орны жұмысының осы саласын дамытудың нәтижелілігі байланысты. Демек, жоғары оқу орындарының алдында заң шығарушы, атқарушы және алқалы органдардың қызметін қалай тиімді ұйымдастыру, жоғары оқу орнын басқару жүйесінің тиімділігін арттыру үшін қандай пәрменді шаралар қабылдау қажеттігі туралы мәселе туындайды.

Жоғары оқу орнын басқару оқу орнының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуге бағытталған.

Slide 5

ЖОО басқару модельдері

Кадр саясаты білім беру жүйесін басқарудың, оның барлық ресурстарының тиімділігін арттырудың, ұзақ мерзімді перспективада оның дамуының тұтастығы мен тұрақтылығын қамтамасыз етудің сенімді тетігі болып табылады.

Slide 6

Университеттің мақсаттарын, міндеттері мен принциптерін анықтайтын жоғары оқу орнының философиясы - бұл ұжым таңдаған, жасаған, бөлісетін және қолдайтын нормалар, шарттар мен құндылықтар жүйесі. Ол университет қызметкерлерінің күш-жігерін біріктіруді және өз мақсаттарына жету шығындарын азайтуды қамтамасыз етуі керек, қызметкерлерде олардың университет қызметіндегі рөлі туралы нақты түсінік қалыптастыруға ықпал етуі керек. Жоғары оқу орнының философиясында әр қызметкер қол жеткізуге ұмтылуы керек университет басшылығының идеялары көрсетілуі керек.

Жоғары оқу орнының кадрлық саясаты, ол университеттің философиясын толықтыра отырып және еңбек жағдайлары мен еңбек қатынастарын ескере отырып, ұзақ мерзімді перспективада қызметкерлермен жұмыс істеудің негізгі бағыты мен негізгі шарттарын анықтайды. Бұл блок модельде шешуші мәнге ие, өйткені басқару әлеуетін дамыту нәтижесі даму процесін жоспарлаудың, ұйымдастырудың және бақылаудың дұрыстығына байланысты.

Slide 7

Психофизиология, еңбек эргономикасы, техникалық эстетика, топтық және жеке қарым-қатынастарды, басшылықтың ЖОО қызметкерлеріне қатынасын реттеу талаптарын қамтитын еңбек жағдайлары мен еңбек қатынастары:

қызметкерлердің еңбегін тиімді ұйымдастыру, олардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жағдай жасау;

қызметкерлер арасында еңбек функцияларын әділ бөлу;

қызметкерлер еңбегін ынталандыру;

әр қызметкердің тиімді жұмысы;

қызметкерлер мүдделерінің сәйкес келуіне жәрдемдесу;

қабылданған еңбек жағдайларының экология және қауіпсіздік санитариясының талаптарына сәйкестігі;

заманауи оқу жабдықтарымен қамтамасыз ету;

компьютерлік техниканың қолжетімділігі және оның заманауи мүмкіндіктері;

оқу және ғылыми әдебиеттердің қолжетімділігі және жоғары сапасы;

Slide 8

ЖОО кадр саясатының принциптері

Реализм

Жасампаздық бағыт

Кешенділік

Демократия

Гуманизм

Заңдылық

Кадр саясатының принциптері

Slide 9

Жоғары оқу орнының кадр саясатының негізгі мақсаттары:

1. Жоғары кәсіптік және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің ең дарынды, құзыретті түлектерін, сондай-ақ ғылымның және практикалық кәсіби қызметтің әртүрлі салаларының жетекші қызметкерлерін тарту арқылы жоғары мектептің кадрлық әлеуетін жан-жақты қолдау.

2. Білім беру жүйесінің оқытушыларға болжанатын қажеттіліктеріне, елдің және оның өңірлерінің еңбек нарығының жай-күйіне, қолданыстағы заңнаманың қағидаттарына және белгіленген кадрлық қатынастарға сәйкес кадрлық процестерді жүзеге асырудың оңтайлы режимін қамтамасыз ету.

3. Академиялық қоғамдастықта білім беру құндылықтарын, мұраттары мен нормаларын сақтауға және дамытуға бағытталған, оқытушылар корпусын оқытудың тиімді әдістері мен құралдарын шығармашылық іздеуге итермелейтін ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыру үшін жағдай жасау.

4. Қазақстандық жоғары оқу орындары оқытушыларының халықаралық кәсіби-педагогикалық бірлестіктердің құрылымына, мазмұны мен талаптарына сәйкес келетін біліктілікті арттыру бағдарламаларын игеруі.

5. Жоғары оқу орындарының дарынды жас оқытушыларын жан-жақты қолдау жүйесін қалыптастыру және кадрлық әлеуетті молықтыру нәтижелерін тиімді ұйымдастырушылық және экономикалық шаралармен бекіту.

Slide 10

ЖОО құрылымдық ұйымы

ЖОО - бұл қызметкерлердің жалпы интеллектісі жоғары мекеме. Басқа бірде-бір кәсіпорын немесе мекеме ғалымдар мен жоғары білікті мамандар саны бойынша жоғары оқу орнымен салыстыра алмайды. Мұндай ұйым өз мақсаттарына жетуге тырысып, өте ұтымды әрекет етуі керек сияқты. Алайда, іс жүзінде ЖОО күрделі ұйым ретінде әрекет етеді, онда жеке шешімдер ұжымдық, басқалары жеке қабылданады.

Жоғары оқу орнының мәртебесі оның атауына енгізіледі және оның түріне, ұйымдық-құқықтық нысанына, мемлекеттік аккредиттеудің болуына немесе болмауына байланысты айқындалады.

Жоғары оқу орнының жарғысын (жарғыны өзгерту және оған толықтырулар) қызметкерлердің профессорлық-оқытушылық және ғылыми құрамының, сондай-ақ ЖОО-ның қызметкерлері мен білім алушыларының басқа да санаттарының өкілдерінің жалпы жиналысы (конференциясы) қабылдайды.

Жоғары оқу орындары ЖОО орналасқан жерден тыс орналасқан оқшауланған құрылымдық бөлімшелер болып табылатын филиалдарын қоспағанда, өз құрылымын қалыптастыруда дербес болады.

Slide 11

Учебный совет

Ректор

Ректорат

Оқу әдістемелік істер жөніндегі проректор

Ғылыми істер жөніндегі проректор

Экономикалық істер жөніндегі проректор

АХЖ жөніндегі проректор

Ректордың қызметкерлер жөніндегі көмекшісі

Деканат

кафедра

Деканат

кафедра

Деканат

кафедра

Деканат

кафедра

Деканат

кафедра

Факультет

Факультет

Факультет

Факультет

Әдістемелік кеңес

ТЖҚ бөлімі

ОӘБ

Кітапхана және тағы басқалары

ҒЗЖ бөлімі

аспирантура бөлімі

Диссертация қорғау бойынша кеңес бөлімі

Бугалтерия

Комерциялық бөлім және тағы басқалары

Жатахана

Көлік қызметі

Студенттер мен кері байланыс

хатшылық

Қызметкерлермен басқару қызметі және тағы басқалары

Slide 12

Жоғары кәсіптік білім берудің базалық құрылымдық бөлімшелері:

факультет; ·

кафедра.

Slide 13

Факультет

Факультет жоғары оқу орнында білім беру процесін ұйымдастырудың негізгі міндеттерін шешеді. Факультет деңгейінде шешілетін негізгі мәселелерге мыналар жатады:

студенттік оқу қызметін ұйымдастыру;

оқу-әдістемелік және ғылыми жұмысты үйлестіру және ықпал ету;

жоғары оқу орнын басқару органдарында және басқа да ұйымдарда Ұжымның мүддесін білдіру;

бөлімшелер қызметін үйлестіру және қолайлы жағдайлар жасау;

факультеттің жалпы сұрақтары және персоналды басқару;

студенттік жатақхана қызметтерімен өзара іс-әрекет жасау;

халықаралық қызметті үйлестіру және жәрдемдесу;

талапкерлер арасында оқу қызметін ұйымдастыру;

қабылдау конкурстық емтихандарын және бірінші курсқа қабылдау процесін ұйымдастыру және т. б.

Slide 14 Slide 15

Кафедра

Кафедра факультет шеңберіндегі құрылымдық бөлім болып табылады. Ол оқу, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады. Кафедра ЖОО-ның басқа бөлімшелерімен бірлесіп студенттерді, аспиранттар мен докторанттарды дайындайды, басқа кәсіпорындар мен ұйымдардың қызметкерлерін қайта даярлау мен біліктілігін арттыруға қатысады. Кафедра құрамында оқу және ғылыми зертханалар, оқу кабинеттері, кітапхана және ғылыми және оқу процесін қамтамасыз ететін басқа да бөлімшелер болуы мүмкін.

Кафедра шеңберінде бір пән бойынша оқу процесін жүргізуге байланысты немесе бір факультетке қызмет көрсететін оқытушылар топтары (секциялары) құрылуы мүмкін. Кафедра факультет деканының ұсынысы, жоғары оқу орны кеңесінің шешімі және ректордың бұйрығы негізінде құрылады. Кафедрада білім беру процесінің мазмұнын, ұйымдастырылуын және жүзеге асыру әдістемесін көрсететін нормативтік-ұйымдастырушылық құжаттама жүргізіледі. Бұл құжаттаманың тізімін университет анықтайды.

Slide 16 Slide 17

Кафедраның негізгі міндеттері:

Slide 18

ЖОО басқару міндеттерінің кешені

Жоғары оқу орнындағы әкімшіліктің басқару шешімдері қос функцияны орындайды:

Біріншісі - ЖОО басшылығы ЖОО қандай жағдайда екенін түсінуге және ең жақсы шешімді таңдауға тырысады.

Екіншісі - шешімнің өзі (оның салдары) ЖОО айналасындағы оқиғаларға әсер етіп, жағдайды өзгерте алады.

Slide 19

ЖОО қызметі бойынша басқару міндеттерінің бүкіл кешенін көлемді пирамида түрінде ұсынуға болады. Оның деңгейлері - тапсырмалардың уақытша топтары, ал тік қабаттар - басқарудың функционалды бағыттары.

Slide 20
Ұқсас жұмыстар
БІЛІМ БЕРУДЕГІ САПА МЕНЕДЖМЕНТІ
Жоғары білім беру жүйесіндегі психология
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ САПАСЫНЫҢ МЕНЕДЖМЕНТІ
Жоғары оқу орындарында тәрбие жұмысының жобасы
ЖҰМЫСЫН ЖҮРГІЗУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕДИЦИНА АКАДЕМИЯСЫ
Электрондық жорнал модуліне қойылатын талаптар
ПЕДАГОГ КӘСІБИ СТАНДАРТЫ
Бағдарлама нәтижесін алу
Заманауи білім беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz