Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі және қазіргі әдіс-тәсілдері


Slide 1

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

Презентация

Тақырыбы: Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі және қазіргі тәсілдері

Орындаған: Жобалаева. Ж

Қабылдаған: Ибраимова. Ж. К

Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5

Танымдық іс-әрекет белсенділігін дамыту бағыттары:

2. Дидактикалық-әдістемелік бағыт.

Өкілдері: Я. А. Коменский, Ж. Ж. Руссо, И. Г. Песталоцци, А. Дистерверг. Дидактикалық принциптерді ұсына келіп, оқушылардың өз бетінше істейтін белсенді әрекетін талдауды қарастырды.

Әлеуметтік-педагогикалық бағыт.

Өкілдері: Сократ, Платон, Аристотель.

Пікірлері: Белсенді ойлау- адамның заттық, тәжірибелік іс-әрекеттерінің алғышарты болып табылады, яғни ойлай отырып оқушы іздену арқылы өз бетімен білім алады

3. Психологиялық-дидактикалық бағыт.

Өкілдері: К. Д. Ушинский, Ы. Алтынсарин. Олар өз бетінше білім көтеруге жол бастауда мұғалімнің ролін жоғары бағалады, оқушыны дамыту үшін бақылау, тәжірибе өткізу, көрнекіліктер дайындау сияқты жұмыстарды маңызды санады.

4. Жаңашыл педагогикалық бағыт.

Өкілдері: Ю. К. Бабанский білім беруді оңтайландыру жүйесін ұсынған. М. А. Данилов пен Б. П. Есипов танымдық белсенділікті қалыптастыратын оқыту әдістерінің классификациясын жасаған.

Slide 6

Оқушылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамытатын әдіс-тәсілдер

Ақпараттың берілуі мен қабылдау бойынша-әңгімелесу, шығарма, сарамандық жұмыс жасау

Оқытушы мен білім алушының әрекеті бойынша -баяндау, проблемалық баяндау, ішінара іздену, зерттеушілік

Оқытушы іс-әрекеті компоненті бойынша

Танымдық әс-әрекетті жүзеге асыру бойынша - сөздік, көрнекілікөзіндік жұмыс

Бақылау және өзіндік бақылау бойынша -ауызша, жазбаша, бағдарламаланған бақылау

Танымдық әрекеттегі мотивация бойынша - қызығушылықты қалыптастыру,

танымдық ойындар, өмірдегі жағдайларды талдау

Slide 7

Білім алушылардың таным процестерін зерттеуге арналған әдістемелер:

“Зейін функцияларының даму деңгейін анықтау” әдістемесі;

“Оперативті ес” әдістемесі;

“Сандарды есте” сақтау әдістемесі;

“Қысқа мерзімді ес көлемі” әдістемесі;

Slide 8

А Нұсқасы

Сандық материал

В Нұсқасы

Сөздік материал

1-кезең. “Қысқа мерзімді ес көлемі” әдістемесі.

Жұмыс барысы

Оқушыларға сандар (4, 23, 411, 4125, 42 512, 615325, 5 917425, 511 725) біртіндеп өсі ретімен оқылады. “Жазыңдар” деген нұсқау берілгеннен кейін сандар қалай оқылды солай ретімен жазылуы тиіс.

Оқушыларға 8 сөз (таңертең, күміс, бала, өзен,

солтүстік, жоғары капуста, стақан, мектеп,

бәтеңке) оқылады, кейін нұсқау берілгеннен кейін реттілік бойынша жазу керек.

Қорытынды: қысқа мерзімді ес көлемі 7+2, бірақ бұл көрсеткіш жоғары болуыда мүмкін

Slide 9

Танымдық іс-әрекеттерді қалыптастырудағы оқыту процесі қандай болу керек?

Көрнекілік принципіне негізделген

Үй жұмысының жаңаша бағыттарын айқындайтын

Ұйымдастырудың жаңаша формаларын жиі қолданатын

Шығармашылық жұмыстарға негізделген

Қарым-қатынастың гуманистік бағытта болуы

Жан-жақты бақылау жүргізу, бағалаудың жаңаша критерийлерін пайдалану

Жан-жақты қамтылған

Slide 10

Сабақты ұйымдастыру кезеңіне мейлінше аз уақыт жұмсау.

Сабақты жаңаша формалар (конференция, экскурсия, факультатив) негізінде жиі ұйымдастыру;

Білім алушылардың үлгерім деңгейін есепке алып тапсырмалар беру;

Сабақ үстінде жекешелеп, жаттанды түрде сабақ сұрауды азайту;

Жаңа материалды меңгеруге ықпал ететін өзіндік жұмыстарды кеңінен қолдану;

Тапсырманы түрлі бағытта беру (ауызша, жазбаша, сурет, т. б)

Сабақты қызықты қылып өткізу мақсатында топқа, топшаларға бөліп, ұжыммен жұмыс істеуге көп уақыт бөлу;

Оқушылардың танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға әдістемелік

ұсыныстар

Slide 11

Қорытынды

Танымдық іс-әрекет - өмір бойына білім алу негізінде дамитын, ізденудегі үздіксіздікті талап ететін адамның ақыл-ойы арқылы жүзеге асатын іс-әрекет.

Нақтылы тұжырымдар ретінде:

Оқушылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамыту арқылы жеке тұлғасын қалыптастыруға болады.

Оқыту үрдісінде оқышылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамытуға жұмыс жасау білім алушылардың өзіндік ақыл-ой дербестігін, шығармашылық әлеуетін көтереді.

Білім алушының өзіндік жұмыстар орындауы, топпен, ұжыммен ізденіп, қосымша жұмыстар жасауы танымдық қабілеттерінің дамуына себеп болады.

Slide 12

Пайдаланылған әдебиеттер:

ҚР Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы “Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ”, 17қаңтар 2014ж

Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы, 27шілде 2011ж

Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаев Р. М. “Педагогика” - Астана, 2008ж

“Қазақстан Ұлттық энциклопедиясы” - Алматы, 2016ж

Ғаббасов С. “Педагогика мен психология негіздері” - Алматы, 2008ж

ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бардарламасы. Астана, 2010ж


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың ұжымдық танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың шарттары мен құралдары
Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудағы заманауи педагогикалық технологиялар
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың шығармашылық қабілеттері мен танымдық-жобалық іс-әрекетін дамыту тәсілдері
Бастауыш мектептегі оқу сабақтарында оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формалары (әдебиеттік оқу мысалында)
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттырудың тиімді әдіс-тәсілдері
Бастауыш сыныпта оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуда жаңа технологиялардың тиімді әдіс-тәсілдері
Мектепке дейінгі балалардың танымдық әрекетін ойын арқылы дамыту
Оқытудың әдіс-тәсілдері мен құралдары: түрлері, талаптары және қолданылуы
Саралап оқытудың әдіс-тәсілдері мен стратегиялары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz