ПРЕЗЕНТАЦИЯ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ


Slide 1

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

Презентация

Тақырыбы: Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі және қазіргі тәсілдері

Орындаған: Жобалаева. Ж

Қабылдаған: Ибраимова. Ж. К

Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5

Танымдық іс-әрекет белсенділігін дамыту бағыттары:

2. Дидактикалық-әдістемелік бағыт.

Өкілдері: Я. А. Коменский, Ж. Ж. Руссо, И. Г. Песталоцци, А. Дистерверг. Дидактикалық принциптерді ұсына келіп, оқушылардың өз бетінше істейтін белсенді әрекетін талдауды қарастырды.

Әлеуметтік-педагогикалық бағыт.

Өкілдері: Сократ, Платон, Аристотель.

Пікірлері: Белсенді ойлау- адамның заттық, тәжірибелік іс-әрекеттерінің алғышарты болып табылады, яғни ойлай отырып оқушы іздену арқылы өз бетімен білім алады

3. Психологиялық-дидактикалық бағыт.

Өкілдері: К. Д. Ушинский, Ы. Алтынсарин. Олар өз бетінше білім көтеруге жол бастауда мұғалімнің ролін жоғары бағалады, оқушыны дамыту үшін бақылау, тәжірибе өткізу, көрнекіліктер дайындау сияқты жұмыстарды маңызды санады.

4. Жаңашыл педагогикалық бағыт.

Өкілдері: Ю. К. Бабанский білім беруді оңтайландыру жүйесін ұсынған. М. А. Данилов пен Б. П. Есипов танымдық белсенділікті қалыптастыратын оқыту әдістерінің классификациясын жасаған.

Slide 6

Оқушылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамытатын әдіс-тәсілдер

Ақпараттың берілуі мен қабылдау бойынша-әңгімелесу, шығарма, сарамандық жұмыс жасау

Оқытушы мен білім алушының әрекеті бойынша -баяндау, проблемалық баяндау, ішінара іздену, зерттеушілік

Оқытушы іс-әрекеті компоненті бойынша

Танымдық әс-әрекетті жүзеге асыру бойынша - сөздік, көрнекілікөзіндік жұмыс

Бақылау және өзіндік бақылау бойынша -ауызша, жазбаша, бағдарламаланған бақылау

Танымдық әрекеттегі мотивация бойынша - қызығушылықты қалыптастыру,

танымдық ойындар, өмірдегі жағдайларды талдау

Slide 7

Білім алушылардың таным процестерін зерттеуге арналған әдістемелер:

“Зейін функцияларының даму деңгейін анықтау” әдістемесі;

“Оперативті ес” әдістемесі;

“Сандарды есте” сақтау әдістемесі;

“Қысқа мерзімді ес көлемі” әдістемесі;

Slide 8

А Нұсқасы

Сандық материал

В Нұсқасы

Сөздік материал

1-кезең. “Қысқа мерзімді ес көлемі” әдістемесі.

Жұмыс барысы

Оқушыларға сандар (4, 23, 411, 4125, 42 512, 615325, 5 917425, 511 725) біртіндеп өсі ретімен оқылады. “Жазыңдар” деген нұсқау берілгеннен кейін сандар қалай оқылды солай ретімен жазылуы тиіс.

Оқушыларға 8 сөз (таңертең, күміс, бала, өзен,

солтүстік, жоғары капуста, стақан, мектеп,

бәтеңке) оқылады, кейін нұсқау берілгеннен кейін реттілік бойынша жазу керек.

Қорытынды: қысқа мерзімді ес көлемі 7+2, бірақ бұл көрсеткіш жоғары болуыда мүмкін

Slide 9

Танымдық іс-әрекеттерді қалыптастырудағы оқыту процесі қандай болу керек?

Көрнекілік принципіне негізделген

Үй жұмысының жаңаша бағыттарын айқындайтын

Ұйымдастырудың жаңаша формаларын жиі қолданатын

Шығармашылық жұмыстарға негізделген

Қарым-қатынастың гуманистік бағытта болуы

Жан-жақты бақылау жүргізу, бағалаудың жаңаша критерийлерін пайдалану

Жан-жақты қамтылған

Slide 10

Сабақты ұйымдастыру кезеңіне мейлінше аз уақыт жұмсау.

Сабақты жаңаша формалар (конференция, экскурсия, факультатив) негізінде жиі ұйымдастыру;

Білім алушылардың үлгерім деңгейін есепке алып тапсырмалар беру;

Сабақ үстінде жекешелеп, жаттанды түрде сабақ сұрауды азайту;

Жаңа материалды меңгеруге ықпал ететін өзіндік жұмыстарды кеңінен қолдану;

Тапсырманы түрлі бағытта беру (ауызша, жазбаша, сурет, т. б)

Сабақты қызықты қылып өткізу мақсатында топқа, топшаларға бөліп, ұжыммен жұмыс істеуге көп уақыт бөлу;

Оқушылардың танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға әдістемелік

ұсыныстар

Slide 11

Қорытынды

Танымдық іс-әрекет - өмір бойына білім алу негізінде дамитын, ізденудегі үздіксіздікті талап ететін адамның ақыл-ойы арқылы жүзеге асатын іс-әрекет.

Нақтылы тұжырымдар ретінде:

Оқушылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамыту арқылы жеке тұлғасын қалыптастыруға болады.

Оқыту үрдісінде оқышылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамытуға жұмыс жасау білім алушылардың өзіндік ақыл-ой дербестігін, шығармашылық әлеуетін көтереді.

Білім алушының өзіндік жұмыстар орындауы, топпен, ұжыммен ізденіп, қосымша жұмыстар жасауы танымдық қабілеттерінің дамуына себеп болады.

Slide 12

Пайдаланылған әдебиеттер:

ҚР Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы “Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ”, 17қаңтар 2014ж

Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы, 27шілде 2011ж

Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаев Р. М. “Педагогика” - Астана, 2008ж

“Қазақстан Ұлттық энциклопедиясы” - Алматы, 2016ж

Ғаббасов С. “Педагогика мен психология негіздері” - Алматы, 2008ж

ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бардарламасы. Астана, 2010ж


Ұқсас жұмыстар
Оқушы тұлғасының өзін өзі дамыту процесіндегі интеллектуалдық шығармашылық потенциалын дамытуда зерттеушілік қабілеттерін жетілдіру
Бастауыш сынып оқушылары
Өзіндік жұмысты ұйымдастырудың тиімді жолдары
Педагогикалық қарым - қатынас
Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Кіші сыныптарда математика сабақтарында мультимедиа технологияларын қолдану
Оқыту формалары, әдістері мен құралдары
Өндірістік оқыту шебері
Шығармашылық жоба
ЕРТЕ ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯСЫ ЖАЙЛЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz