ПРЕЗЕНТАЦИЯ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ



Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Презентация
Тақырыбы: Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі және қазіргі тәсілдері
Орындаған: Жобалаева. Ж
Қабылдаған: Ибраимова. Ж. К




Танымдық іс-әрекет белсенділігін дамыту бағыттары:
2. Дидактикалық-әдістемелік бағыт.
Өкілдері: Я. А. Коменский, Ж. Ж. Руссо, И. Г. Песталоцци, А. Дистерверг. Дидактикалық принциптерді ұсына келіп, оқушылардың өз бетінше істейтін белсенді әрекетін талдауды қарастырды.
Әлеуметтік-педагогикалық бағыт.
Өкілдері: Сократ, Платон, Аристотель.
Пікірлері: Белсенді ойлау- адамның заттық, тәжірибелік іс-әрекеттерінің алғышарты болып табылады, яғни ойлай отырып оқушы іздену арқылы өз бетімен білім алады
3. Психологиялық-дидактикалық бағыт.
Өкілдері: К. Д. Ушинский, Ы. Алтынсарин. Олар өз бетінше білім көтеруге жол бастауда мұғалімнің ролін жоғары бағалады, оқушыны дамыту үшін бақылау, тәжірибе өткізу, көрнекіліктер дайындау сияқты жұмыстарды маңызды санады.
4. Жаңашыл педагогикалық бағыт.
Өкілдері: Ю. К. Бабанский білім беруді оңтайландыру жүйесін ұсынған. М. А. Данилов пен Б. П. Есипов танымдық белсенділікті қалыптастыратын оқыту әдістерінің классификациясын жасаған.

Оқушылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамытатын әдіс-тәсілдер
Ақпараттың берілуі мен қабылдау бойынша-әңгімелесу, шығарма, сарамандық жұмыс жасау
Оқытушы мен білім алушының әрекеті бойынша -баяндау, проблемалық баяндау, ішінара іздену, зерттеушілік
Оқытушы іс-әрекеті компоненті бойынша
Танымдық әс-әрекетті жүзеге асыру бойынша - сөздік, көрнекілікөзіндік жұмыс
Бақылау және өзіндік бақылау бойынша -ауызша, жазбаша, бағдарламаланған бақылау
Танымдық әрекеттегі мотивация бойынша - қызығушылықты қалыптастыру,
танымдық ойындар, өмірдегі жағдайларды талдау

Білім алушылардың таным процестерін зерттеуге арналған әдістемелер:
“Зейін функцияларының даму деңгейін анықтау” әдістемесі;
“Оперативті ес” әдістемесі;
“Сандарды есте” сақтау әдістемесі;
“Қысқа мерзімді ес көлемі” әдістемесі;

А Нұсқасы
Сандық материал
В Нұсқасы
Сөздік материал
1-кезең. “Қысқа мерзімді ес көлемі” әдістемесі.
Жұмыс барысы
Оқушыларға сандар (4, 23, 411, 4125, 42 512, 615325, 5 917425, 511 725) біртіндеп өсі ретімен оқылады. “Жазыңдар” деген нұсқау берілгеннен кейін сандар қалай оқылды солай ретімен жазылуы тиіс.
Оқушыларға 8 сөз (таңертең, күміс, бала, өзен,
солтүстік, жоғары капуста, стақан, мектеп,
бәтеңке) оқылады, кейін нұсқау берілгеннен кейін реттілік бойынша жазу керек.
Қорытынды: қысқа мерзімді ес көлемі 7+2, бірақ бұл көрсеткіш жоғары болуыда мүмкін

Танымдық іс-әрекеттерді қалыптастырудағы оқыту процесі қандай болу керек?
Көрнекілік принципіне негізделген
Үй жұмысының жаңаша бағыттарын айқындайтын
Ұйымдастырудың жаңаша формаларын жиі қолданатын
Шығармашылық жұмыстарға негізделген
Қарым-қатынастың гуманистік бағытта болуы
Жан-жақты бақылау жүргізу, бағалаудың жаңаша критерийлерін пайдалану
Жан-жақты қамтылған

Сабақты ұйымдастыру кезеңіне мейлінше аз уақыт жұмсау.
Сабақты жаңаша формалар (конференция, экскурсия, факультатив) негізінде жиі ұйымдастыру;
Білім алушылардың үлгерім деңгейін есепке алып тапсырмалар беру;
Сабақ үстінде жекешелеп, жаттанды түрде сабақ сұрауды азайту;
Жаңа материалды меңгеруге ықпал ететін өзіндік жұмыстарды кеңінен қолдану;
Тапсырманы түрлі бағытта беру (ауызша, жазбаша, сурет, т. б)
Сабақты қызықты қылып өткізу мақсатында топқа, топшаларға бөліп, ұжыммен жұмыс істеуге көп уақыт бөлу;
Оқушылардың танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға әдістемелік
ұсыныстар

Қорытынды
Танымдық іс-әрекет - өмір бойына білім алу негізінде дамитын, ізденудегі үздіксіздікті талап ететін адамның ақыл-ойы арқылы жүзеге асатын іс-әрекет.
Нақтылы тұжырымдар ретінде:
Оқушылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамыту арқылы жеке тұлғасын қалыптастыруға болады.
Оқыту үрдісінде оқышылардың танымдық іс-әрекет белсенділігін дамытуға жұмыс жасау білім алушылардың өзіндік ақыл-ой дербестігін, шығармашылық әлеуетін көтереді.
Білім алушының өзіндік жұмыстар орындауы, топпен, ұжыммен ізденіп, қосымша жұмыстар жасауы танымдық қабілеттерінің дамуына себеп болады.

Пайдаланылған әдебиеттер:
ҚР Президентінің Қазақстан халқына Жолдауы “Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ”, 17қаңтар 2014ж
Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңы, 27шілде 2011ж
Қоянбаев Ж. Б., Қоянбаев Р. М. “Педагогика” - Астана, 2008ж
“Қазақстан Ұлттық энциклопедиясы” - Алматы, 2016ж
Ғаббасов С. “Педагогика мен психология негіздері” - Алматы, 2008ж
ҚР білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бардарламасы. Астана, 2010ж
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz