Lesson study үдерісінің маңыздылығын




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі
LOGO Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан
мемлекеттік университеті

Орындаған: Серғазина А.Е
Тобы: 6В01503 Математика
Тексерген:Толеуханова А.Д
LOGO

«Оқыту мен оқу үдерісін
жақсарту мақсатында Lesson
study әдісін пайдалану»
Мақсаты:
Оқушыларды оқытуға көңіл аудара
отырып, оқытуды жетілдіру және оның
сапасын арттыру құралы ретінде
мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну.
Практиканы жетілдіру құралы ретінде
Lesson Studyді қалай пайдалануға
болатынын мұғалімдер топтарының
арасында көрсету.
• Lesson study үдерісінің маңыздылығын;
• Lesson study-ді оқуды, оқытуды және
мұғалімдердің тәжірибесін дамыту және
жетілдіруге арналған құрал ретінде қолдану
мақсатында әріптестермен өзара ықпалдасу әдісін;
• Lesson study үдерісінде әріптестерді қолдау
тәсілдерін түсіну.
Табыс критерийлері
1.Мұғалімдер Lesson Study үдерісін, оқытуды
жетілдіру және оның сапасын арттыру
құралы екенін біледі.
2.Lesson Study кезінде әріптестерге қалай
қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді.
3.Мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты
өзінің оқыту тәжірибесі туралы
ойлануға мүмкіндік алады.
4. Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар
қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында
мұғалімдер инновациялық педагогикалық
тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын
арттыруға мүмкіндік алады.
Әдістеме бізге
Жапониядан келді

Yoshida, M (1999)
‘Beyond reform:
Japan’s approach to
improvement of classroom
teaching’ [Мектептегі
оқытуды
жетілдірудегі
жапондық тәсіл] in
Stigler and Hiebert
(eds) The Teaching Gap
Топтық жұмыс
1-топ. Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта
өткізіледі?
2-топ. Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда
зерттеуге болады?
3-топ. Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады?
Өткізу ережесі қандай?
4-топ.Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек?
5-топ.Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады?
6-топ. Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге
асырылады?
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі
1.Lesson Study дегеніміз не?
2.Неліктен біз оқыту амалдарын
зерттеуіміз керек?
3.Біз мұны қалай жасаймыз?
4.Ол үшін біз не істеуіміз керек?
5. Lesson Study-дің ұтымды жақтары
6. Lesson Study біздің елге керек пе?
Керек болса неге?
“Венн Диаграмма”әдісі

Жапониядағы Lesson Study
әдісімен Қазақстандағы ашық
сабақтардың ұқсастығы мен
ерекшелігі неде?
«Ақылдының
«Ақылдының алты
алты қалпағы»
қалпағы» әдісі
әдісі
LOGO

Сезім,эмоция,интуиция Ақпарат, дерек, сұрақ Тапқырлық,жаңа идея,
ұсыныс

Қолдау нәтиже күту, Сынау,қауіптену, Процеске жетекшілік
оптимизма жағымсыз жағы жасау
Ақ қалпақ
1.Лессон стади әдісі туралы
не айта аласыз?
2.Оның қандай ерекшелігі
бар?
Қызыл қалпақ
1.Лессон стади әдісімен
танысқанда қандай
сезімде болдыңыз?
2. Болашақта осы әдісті
қолданасызба?
Қара қалпақ
1.Осы әдісті сабақта қолданудың
қажеттілігі жоқтығының себебін
айқындаңыз?
2. Кері әсері болатын кездері болама?
Себебі?
Сары қалпақ
1.Лессон стади әдісімен танысқанда
қандай жағымды әсер алдыңыз?
2. Қаншалықты маңызды бұл әдіс?
Жасыл қалпақ

1.Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда
қандай жолдарын ұсынар едіңіз?
2. Автор бола тұра сіз бұл әдісті толыққанды өте
аласызба?
Көк қалпақ
1.Топтардың талдауын қолдана
отырып, ұсынылған мәселеге
қорытынды шығарыңыз.
2.Қандай ұсыныстарыңыз бар?
Бүгінгі өткен коучинг бойынша өз
ойларыңызды білдіріңіздер.

1. Сіздің бүгінгі коучинг-сабақтан алған
әсеріңіз?
2. Ұтымды жақтарын атаңыз?
3. Қай тапсырма түрі сізді қанағаттандырмады?
4.Келесі коучинг сабақта қандай мәселелерді
қозғағанды қалайсыз?
5. Ұйымдастырушыларға ұсыныстарыңыз бен
тілектеріңіз? Шарға жазып ұшырып, оқып шығу
Кері байланыс
Сабақтан алғаным?
Мен үшін болған жаңалық?
Маған ұнағаны, ұнамағаны?
Сұрақ
e/ оқушылар үшін оқу А- Салимбек Аққу
нәтижелері (А) Шәкәрім өмірі, шығармашылығымен өз бетімен , оқулықтағы
және оқулықтан тыс мәліметтермен танысады, алған
білімдеріне өз бетімен талдау жасай алады
f/ оқушылар үшін оқу В-Мустажап Елдос
нәтижелері (В) Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы туралы тақырыпты өз
бетімен меңгереді. Өз бетімен жоспар құра алады

g/ оқушылар үшін оқу С-Құрмаш Ұлжан
нәтижелері (С) өз бетімен жұмыс жасайды, Шәкәрім өмірі мен
шығармашылығы туралы мәліметті оқулықтан өз бетімен
меңгереді.

С
А В

Ұқсас жұмыстар
Сабақтан алғаным
Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл
Сабақты жоспарлау
Сабақтан кейінгі талқылау
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Жетекші мектеп және серіктес мектептердің Ынтымақ қауымдастығының бірлескен жұмысы
Lesson Study
Жаңа форматтағы мұғалім
Пәндер