Lesson study үдерісінің маңыздылығын


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

Орындаған: Серғазина А. Е

Тобы: 6В01503 Математика

Тексерген:Толеуханова А. Д

Slide 2

«Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson study әдісін пайдалану»

Slide 3 Slide 4

Мақсаты:

Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну. Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету.

Slide 5

• Lesson study үдерісінің маңыздылығын;

• Lesson study-ді оқуды, оқытуды және мұғалімдердің тәжірибесін дамыту және жетілдіруге арналған құрал ретінде қолдану мақсатында әріптестермен өзара ықпалдасу әдісін;

• Lesson study үдерісінде әріптестерді қолдау тәсілдерін түсіну.

Slide 6

Табыс критерийлері

1. Мұғалімдер Lesson Study үдерісін, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы екенін біледі. 2. Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. 3. Мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады. 4. Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер инновациялық педагогикалық тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады.

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Әдістеме бізге

Жапониядан келді

Yoshida, M (1999) ‘Beyond reform: Japan’s approach to

improvement of classroom teaching’ [Мектептегі оқытуды жетілдірудегі

жапондық тәсіл] in Stigler and Hiebert (eds) The Teaching Gap

Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15 Slide 16 Slide 17 Slide 18 Slide 19

1-топ. Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта өткізіледі?

2-топ. Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда зерттеуге болады?

3-топ. Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады?Өткізу ережесі қандай?

4-топ. Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек?

5-топ. Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады?

6-топ. Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге асырылады?

Топтық жұмыс

Slide 20

«Ойлан, жұптас, бөліс»әдісі

1. Lesson Study дегеніміз не?

2. Неліктен біз оқыту амалдарын зерттеуіміз керек?

3. Біз мұны қалай жасаймыз?

4. Ол үшін біз не істеуіміз керек?

5. Lesson Study-дің ұтымды жақтары

6. Lesson Study біздің елге керек пе? Керек болса неге?

Slide 21

“Венн Диаграмма”әдісі

Жапониядағы Lesson Study әдісімен Қазақстандағы ашық сабақтардың ұқсастығы мен ерекшелігі неде?

Slide 22 Slide 23 Slide 24 Slide 25

«Ақылдының алты қалпағы» әдісі

Сезім, эмоция, интуиция

Ақпарат, дерек, сұрақ

Тапқырлық, жаңа идея,

ұсыныс

Қолдау нәтиже күту,

оптимизма

Сынау, қауіптену,

жағымсыз жағы

Процеске жетекшілік

жасау

Slide 26

Ақ қалпақ

1. Лессон стади әдісі туралы не айта аласыз?

2. Оның қандай ерекшелігі бар?

Slide 27

Қызыл қалпақ

1. Лессон стади әдісімен танысқанда қандай сезімде болдыңыз?

2. Болашақта осы әдісті қолданасызба?

Slide 28

Қара қалпақ

1. Осы әдісті сабақта қолданудың қажеттілігі жоқтығының себебін айқындаңыз?

2. Кері әсері болатын кездері болама? Себебі?

Slide 29

Сары қалпақ

1. Лессон стади әдісімен танысқанда

қандай жағымды әсер алдыңыз?

2. Қаншалықты маңызды бұл әдіс?

Slide 30

Жасыл қалпақ

1. Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда қандай жолдарын ұсынар едіңіз?

2. Автор бола тұра сіз бұл әдісті толыққанды өте аласызба?

Slide 31

Көк қалпақ

Топтардың талдауын қолдана отырып, ұсынылған мәселеге қорытынды шығарыңыз.

Қандай ұсыныстарыңыз бар?

Slide 32

Бүгінгі өткен коучинг бойынша өз ойларыңызды білдіріңіздер.

1. Сіздің бүгінгі коучинг-сабақтан алған әсеріңіз? 2. Ұтымды жақтарын атаңыз? 3. Қай тапсырма түрі сізді қанағаттандырмады? 4. Келесі коучинг сабақта қандай мәселелерді қозғағанды қалайсыз? 5. Ұйымдастырушыларға ұсыныстарыңыз бен тілектеріңіз? Шарға жазып ұшырып, оқып шығу

Slide 33

Кері байланыс

Сабақтан алғаным?

Мен үшін болған жаңалық?

Маған ұнағаны, ұнамағаны?

Сұрақ

Slide 34

В

А

С

e/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (А)

А- Салимбек Аққу

Шәкәрім өмірі, шығармашылығымен өз бетімен, оқулықтағы және оқулықтан тыс мәліметтермен танысады, алған білімдеріне өз бетімен талдау жасай алады

f/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (В)

В-Мустажап Елдос

Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы туралы тақырыпты өз бетімен меңгереді. Өз бетімен жоспар құра алады

g/ оқушылар үшін оқу нәтижелері (С)

С-Құрмаш Ұлжан

өз бетімен жұмыс жасайды, Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметті оқулықтан өз бетімен меңгереді.

Slide 35 Slide 36
Ұқсас жұмыстар
Сабақтан алғаным
Мұғалімдер тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастық педагогикалық тәсіл
Сабақты жоспарлау
Сабақтан кейінгі талқылау
ОҚУШЫНЫҢ СУРЕТІ
Lesson Study тобының жетекшісі бастауыш сынып мұғалімі
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Жетекші мектеп және серіктес мектептердің Ынтымақ қауымдастығының бірлескен жұмысы
Lesson Study
Жаңа форматтағы мұғалім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz