ЖЕҢІЛ АВТОКӨЛІКТЕР КЛАССИФИКАЦИЯСЫ




Презентация қосу
ЖЕҢІЛ АВТОКӨЛІКТЕР
КЛАССИФИКАЦИЯСЫ
Қазіргі заманғы жеңіл автокөліктер екі негізгі
«белгілер» бойынша бөлінеді: мөлшері мен кузов түрі.

МӨЛШЕР БОЙЫНША ЖЕҢІЛ АВТОКӨЛІК
КЛАССИФИКАЦИЯСЫ
А класс. «Әсіресе кішкентай класы»
автомобильдерде - қалалық жағдайларда жұмыс
істеуге арналған кішігірім автомобильдер
(«миникарлар», «қалалық автокөліктер»). Мұндай
автомобильдердің ұзындығы, әдетте, 3,8 м-ден
аспайды, ені 1,6 м-ден аспайды.

В класс. Автомобильдердің «кішігірім класы»
«қалалық трафиктегі маневр» және
сыйымдылықтың оңтайлы комбинациясына
байланысты Еуропада танымал. Көліктің «В»
класының өлшемдері: ұзындығы - 3,8 ~ 4,4 м, ені
1,5 ~ 1,7 м.
C класс. «Шағын орта тап» машиналары.
C класс көліктерінің ұзындығы 4,2 ~ 4,6 м,
ені 1,6 ~ 1,75 м.
D класс. Автомобильдердің «орта класы» автокөлік болып
табылады, көлік көбінесе ұзақ сапар жасайтын және
қосымша жайлылық қажет ететін адамдарға керек. «D»
класының ұзындығы 4,6 ~ 4,8 м және 1,7 ~ 1,8 м ені бар
автомобильдер бар.

Е класс. Автокөліктердің «жоғарғы орта класы» «орта
класс» және «өкілді автокөліктер» арасында «ауыспалы
кезең» сияқты. Бұл автомобильдерде жайлылық пен
жабдықтардың жоғары деңгейі бардықтан, олар «бизнес-
класс» деп аталады. «E-class» автомобильдерінің
ұзындығы, әдетте, 4,8 ~ 5,0 м, ал ені 1,8 м-ден астам.
F класс. «Басқарушы класс» - максималды біріктіретін
автомобилдер үлгісі желісінің «флагманы»: жайлылық,
күш және жабдық («жолаушыларға арналған
автомобильдер» деп аталады). Мұндай автомобильдердің
ұзындығы, әдетте, 5,0 метрден асады, ені 1,8 м-ден
асады.
Кузов түрлері бойынша
автокөліктер классификациясы
Кроссоверы – жоғары өткізгіштігі бар
автокөлік. Шартты түрде кіші, шағын, орта және
толық өлшемге бөлінген.
Жол талғамайтын көліктер (Внедорожники)-
бұл жолдан тыс жүруге арналған автомобильдер
("классикалық жол талғамайтын көлік" - бұл
"жақтау, дифференциалды құлыптау мүмкіндігі
бар төрт доңғалақты диск және >250 мм"). Бүгінгі
таңда "жол талғамайтын көлік" пен "кроссовер"
арасындағы шекара өте бұлдыр – бірдей модель
жол талғамайтын көлік немесе кроссовер болуы
мүмкін – жабдық деңгейіне байланысты.
Пикаптар- ең аз жүк мүмкіндіктері мен
жеңіл автокөліктің жайлылығы бар жүк-
жолаушылар автомобильдері. Пикаптар
көбінесе толық өлшемді жол талғамайтын
көліктері бар бір платформада жасалады.
Шағын автобустар (Минивэны)-
сыйымдылығы жоғары отбасылық
автомобильдер (жолаушылар тұрғысынан
да, багаж тұрғысынан да – яғни салон
кеңістігін трансформациялаудың ерекше
мүмкіндіктері бар). Сонымен қатар,
компактвендерді атап өткен жөн – бұл
"қарапайым минивэн" тым көп адамдар үшін
Седандар - төрт есікті автомобиль
автомобильдер.
модельдері болып табылады (бірақ "екі есікті
седандар" да кездеседі), онда багаж бөлімі
жолаушылар салонынан құрылымдық
жағынан бөлінген.
Хэтчбеки – седан мен универсал арасындағы
«компромисс" деп айтуға болады. Хэтчбек
әдетте Седанға қарағанда қысқа (сол
модель), бірақ багаж бөлігінің үлкен
мүмкіндіктері бар (багаж бөлігінің "есігінің"
үлкен ашылуы және жолаушылар кеңістігінің
бір бөлігін багаж орнына "айналдыру"
мүмкіндігі бар. Сондай – ақ шанақтың ұқсас
түрі бар-лифтбэктер (хэтчбековтан
айырмашылығы-ұзындығы Седанға ұқсас,
бейіннің кескіні Седанға ұқсайды, бірақ
хэтчбек сияқты "бесінші есік" жүк салу
бөлімшесіне кіруді қамтамасыз
Универсалдар-жеңіл етеді).
автомобильдерді
орындаудың жүк-жолаушы нұсқалары
(универсалдың төбесі барынша артқы
габаритке дейін ұзартылған, ал "бесінші есік"
багаж бөлігіне қол жеткізу үшін барынша
саңылауды ұсынады, универсалдың барынша
көп сыйымдылығына салонның жолаушылар
бөлігін трансформациялау мүмкіндігінің
арқасында қол жеткізіледі).
Купе - бұл "қысқартылған" базасы, екі есігі,
алдыңғы қатардағы екі "толық" орны және "2+2"
орындықтарының қосымша екінші қатары бар
автомобильдер (бірақ егер бар болса, онда олардың
кеңістігі мен жайлылығы өте шектеулі). Бүгінгі
таңда автомобильге қатысты "купе" термині
көбінесе маркетингтік мақсаттарда және/немесе
автомобильдің спорттық бағытын атап өту үшін
қолданылады.
Кабриолеты и родстеры – күшейтілген корпусы
бар және жұмсақ немесе қатты үстіңгі жағы бар
төрт және екі есікті автомобильдер.

Спорттық автомобильдер -бұл кузовтың түріне
қарамастан, "қарапайым автомобильдердің"
арнайы модификациялары, мұнда басты назар ең
жақсы/максималды динамикалық қасиеттер мен
басқаруға қол жеткізуге бағытталған. Спорттық
көліктердің кең класындағы жеке сегмент - "
суперкарлар "(бұл" қарапайым көліктердің "
модификациялары емес, қозғалтқыштардың
ерекше қуаты (динамикасы, максималды
жылдамдығы), эксклюзивті жабдықтары және,
тиісінше, бағасы бар тәуелсіз модельдер.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Автотранспортпен ауаның ластануын бағалау
АВТОКӨЛІКТЕРМЕН ЛАСТАНУЫ
Көлік құралдарына салынатын салық
Лақтыру техникасы
Киім классификациясы
Экологиялық жағдай
ЖЕҢІЛ АТЛЕТИКАЛЫҚ ЖАТТЫҒУЛАР
КӨЛІК САЛЫҒЫ
Көлік құралдарына салық төлемейтін мыналар
Ауаны тазалау әдістері
Пәндер