Сынып бойынша сапа




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Мағжан Жұмабаев атындағы № 39 гимназия

Жаңа технологияның тиімді әдіс -тәсілдері
арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу

/ шығармашылық есеп /

Өткізілген орны: №137 мектеп

Есеп беруші : Нухридинова Жумакуль Диханбайқызы
« Скажи мне, и я забуду.
Покажи мне, - я смогу запомнить.
Позволь мне это сделать самому,
И это станет моим навсегда».
Древняя мудрость
Дата проведения : 5 мая 2010 года ОСШ №137
№ п/п Мероприятие Время проведения Ответственные
1 блок Встреча гостей. Регистрация участников семинара 09.15.-10.00. Зобнина Н.А.
Организационный КуяниченкоТ.Н.

2 блок 1.Открытие семинара. 10.00.-10.05. Васильев Г.С.
Ознакомительный Выступительное слово методиста ГорОО Тажибековой Р.Б 10.05.-10.10. Тажибекова Р.Б
2.Выступительное слово директора СОШ № 137 Улжибаева.А.К 10.10.-10.15. Улжибаев А.К
3. Выступление завуча начальных классов. Васильева Г.С
«Мальенкая страна,или с чего начинаеться родина» Презентация
3 блок 3.Выступление Руководителя МО начальных классов.Доклад 10.15-10.20. Топорова Р.Ш.
Теоретический «Использование ИКТ на уроках в начальной школе»
4 блок Презентация фрагментов видео уроков и классного часа: 10.20-11.10.
Практический 1.Интегрированный урок русского языка и ИЗО. 1 класс Данилушкина Т.В
2.Урок математики. «Вычитание одинаковых чисел» 2 класс. Васильева Г.С.
3.Урок русского языка «Обобщение знаний об имени прилагательном.3 Топорова Р.Ш.
класс Багдат Харахат
4. Класнный час.»Правила дорожного движения» 3 класс Нухридинова Ж.Д
5. Выступление учителья начальных классов.
Гимназия №39 Творческий отчет.
5 блок Праздничный концерт,посвященный 65 –летию Победы. 11.10-11.50 Зыбина И.А
Литературно- «Четыре года шла война». Бейсекеева Ш.Б.
Музыкальный. Васильева Г.С
Топорова Р.Ш.
6 блок 1.Рефлексивно-аналитическая работа групп,вынесение решения семинара
Рефлексивный по теме: «Использование ИКТ на уроках в начальной школе» 11.50-12.00 Тажибекова Р.Б
2.Закритие семинара . 12.00.-12.50. Васильева Г.С
3.Заключительное слова завуча начальных классов.
Тегі, аты, әкесінің аты

Нухридинова Жұмакүл Диханбайқызы

Педагогикалық өтілі: 24 жыл

Білімі :
1.Жезқазған педагогикалық училищесі
Бастауыш сынып мұғалімі 1986 жыл
2. Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды Мемлекеттік Университеті
2003 жыл үздік Бастауыш сынып мұғалімі

3. Акадимик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды Мемлекеттік Университеті
Ғылыми –педагогикалық бастауыш оқыту педагогикасы
және әдістемесі магистр біліктілігі мен академиялық дәрежесі 2006 жыл

5.Жалпы өтіл 24 жыл. М.Жұмабаев атындағы №39 мектеп - гимназиясында 18 жыл
Санаты: жоғары, 2007-2008 оқу жылы
Ұстанымы:

Өзіңе сен, өзіңді алып шығар,
Білімің мен ақылың екі жақтап ...
Абай
“Жаңа буын оқулықтарының
“Сын тұрғысынан ойлауды
берер нәтижесі.”
дамыту бағдарламасы бойынша
Қарағанды облысындағы білім
бастауыш сыныпта қазақ тілін
беруді дамытудың басқару
оқыту жолдары” Республикалық
Облыстық ғылыми –
ғылыми-тәжірибелік
тәжірибеліік
конференция 2008
конференция.2001жыл

“Бастауыш сынып оқушыларын
“Бастауыш сынып оқушыларын
адамгершілікке тәрбиелеу
мониторингілеудің тиімділігі”
бағдарламасының жобасы”
Тамыз конференциясы 2009 №45
Аймақтық ғылыми-практикалық
мектеп
конференция. 2004 жыл

“Бастауыш мектептегі білім беру
“Сын тұрғысынан ойлау сапасын
технологиясы мониторингілеу және бағалау”
арқылы оқушыларды Республикалық ғылыми-
шығармашылыққа баулу” практикалық конференция
Аймақтық ғылыми-практикалық 2009 мамыр
конференция. 2007
ҚарМУ магистр диплом
ҚарМУ үздік диплом
№0043260 МТБ №0013098
Дамыта оқыту технологиясы
2001 Алматы қаласы ИПК

Қатысушы куәлігі №0046568
Қарағанды МББ ҚБА және ҚДИ 2001 ж

RWCT мұғалімі
№000199 2005ж мамыр “Ақпараттық теңсіздікті төмендету компьютерлік
сауаттылықтың толық курсы бітіргені үшін
берілді”сертификат республикалық 2007 ж

”12 жылдық мектептің бастауыш сатысының
базалық білім мазұмыны “курсы 2007 ж
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасының
марапаттары
Арнау
Бастаған алғаш рет еңбек жолын,
Жайнаған Жаңаарқа сауырында Ұмытпақ алыстағы Байғұл ауылын.
Иманақ тауының бауырында Содан соң мұғалімдік талабымды
Көктемнің ең алғашқы нұрлы күні Шыңдады ұшқан ұям - Ынтымағым.
Дүниеге келеді бір сәби тағы мұнда
Беделді университетен қаладағы,
Гүл ашқан,иман тұнған шақ болыпты, Жоғары білім алдым одан әрі
Бесікке бата дарып,бақ қоныпты Тілеуқабыл ағай ізгілікті ілтипатпен
Туған соң қасиетті жұма күні 76-мектебіне қарсы алды
Сәбиге Жұмагүл деп ат қойыпты.
Ұстаздық бет-беделім де көктеді де
Басыпты бауырына ата-әжесі, Марқайдым қиын жолда жеткеніме
Ән мен жыр қисса,дастан өнегесі Гүлшара зерделі апай назар салып,
Сырнайдың әлдиінен қуат алып, Шақырды Мағжан ата мектебіне.
Әдепті ,ибалы бір қыз өседі.
Білікті басшыдан мол ғибрат алдым,
Сайдалы Барқы руым ,ата-тегім, Әр ісін таразалап ойға салдым.
Құлғара батырдың бір нәзік ұрпағы едім Табанды мінезінен тезге түсіп,
Даналық шешендікті,өжеттікті Тайсалмай көп жұмысты қолға алдым.
Атадан мирас етіп алған едім.
Мағрипа апайдан көп үйрендім
Ынтымақ мектебінен алдым білім Бар айтқан сөздеріне көңіл бөлдім
Тағылым тәрбиенің салтын білдім. Қайсарлық қалыбына қайран қалып,
Бар мақсат ерік жігер қуатымды Төрінен көкірегімнің орын бердім.
Ұстаздық мамандыққа талпындырдым
Ұштадым мектеп ісін ғылыммен,
Жезқазған колледжі ғылым берді Магистр атанғанмын берінде мен
Еңбекке араласар күнім келді Оқу мен еңбек бірін басты мұрат,
Кешегі студент ем алғыр талап Көрінем биіктерден түбінде мен
Жас маман мұғаліммін бірінде енді
Нухридинова Ж.Д
Тақырыбы: Жаңа технология - іс жүзінде

Мақсаты:
Сапалы білім беруде жаңа технологияның әдіс-тәсілдерін
тиімді пайдалана отырып,оқушылардың ізденімпаздық,
зерттеушілік,шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ата-
ана, мұғалім және оқушы арасындағы
ынтымақтастықты қалыптастыра отырып,білім
сапасын арттыру.
Міндеттері:
1. Ақпараттық және СТО бағдарламасының тиімді әдістерін пайдалану арқылы
білімге деген қызығушылығын арттырып,танымдық қабілеттерін дамытуға
жағдай жасау. Өз ойын еркін айтуға мүмкіндік жасай алатын орта туғызу.

2. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды
өткізу.Оқушыларды тек берілген мәліметті тыңдаушы емес ізденуші, зерттеуші
өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны
қалыптастыру. Оқушының бойындағы ынта-ықыласын жойып алмай, жеке
дара қабілетінің дамуына мүмкіндік жасай отырып, қабілетін дамытып,
шығармашылығын шыңдау...

3. Оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке, жұпта, топта жұмыс
істеу барысында мұғалім мен оқушының ынтымақтастығын қалыптастыру,
оқушылардың ойына ерекше құрметпен қарау. Оқушыларды өзін-өзі қадағалай
алатын, іс-әрекетін ретімен орындап, өзін - өзі жетілдіретін шығармашыл,
ізденімпаз тұлға қалыптастыру.
Тақырыптың өзектілігі:

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010
жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасында «Бастауыш
мектептің бағдарламасы баланың жеке тұлғасын қалыптастыруға,
оның жеке қабілетін ашуға және дамытуға бағытталғанын» аттап
көрсетті. Тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта
отырып үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыратын жаңа
технологияларды қолдану.
Тақырыптың өзектілігі:

Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010
жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасында «Бастауыш
мектептің бағдарламасы баланың жеке тұлғасын қалыптастыруға,
оның жеке қабілетін ашуға және дамытуға бағытталғанын» аттап
көрсетті. Тек біліммен қаруландырып қана қоймай, өздігінен білім алуды дамыта
отырып үздіксіз өз бетінше өрлеуіне қажеттілік тудыратын жаңа
технологияларды қолдану.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!

Тақырыптың жаңашылдығы:
XXI ғасырдың алғашқы жылдарының негізгі проблемаларының бірі «Білім бүкіл өмір
бойына » қағидасын жүзеге асыратын білім жүйесінің ұйымдық құрылымдарына іздеу
болып табылады.
Ақпараттық технология ақпаратты алудың, жеткізудің, сақтаудың және
пайдаланудың әдістері мен құралдары .
Дьюидің айтуы бойынша мәселелерге ерекше көңіл аудару оқушылардың табиғи
әуесқойлығын оятып, оларды сыни тұрғыдан ойлауға итермелейді, яғни «нақты бір мәселені
қарастырып, қиын жағдайдан шығудың жолын өзіндік іздеу арқылы оқушы шын мәнінде
ойланады». Осыдан сын тұрғысынан ойлау бағдарламасының бәсекеге қабілетті жеке
тұлғаны қалыптастыруда жаңашылдығы ерекше.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!

Тақырыптың тиімділігі:
Ақпаратпен жұмыс істей алу білімін қалыптастырады және қатынас жасау қабілетін
туғызады.
•Жаңа таным құралдарын пайдалануға және ұйымдастыруға жағдай жасайды.
•Білім беруді ақпараттық тұрғыдан қамтамасыз етеді.
•Оқушылар өзіне қажетті ақпаратты жедел түрде алады.
•Білім сапасын арттыруға септігін тигізеді.
•Оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырады.
•Оқытудың ой - өрісін , дүниетанымын кеңейтеді.
•Алған білім негізін дамыта отырып оқушының шығармашылық деңгейін шыңдап,
жетістіктерге жетуіне көмектеседі.
Жаңа ақпаратты жинақтап салыстырып, жүйелеп, нақты қорытынды жасап. дәлелдейді,.
•Алған білімін талдап,жинақтап, жүйелілік қалыптастырады.
•Мұғалім мен оқушы арасында тең құқылы қарым-қатынас болады.
•Жеке ,жұпта,топта оқу жазу әрекеттері іске асады.
• Оқушы–басты дамушы тұлға .
•Мұғалім-басты тұлғаға бағыт беруші
•Ұжымдық үрдіс жүзеге асады.
•Әр оқушы өзіне жауапкершілікпен қарайды.
•Жаңа ақпаратпен қамтамасыз етіледі.
•Оқыту үрдісінде оқушылар толық белсенді қатысып сабаққа тез араласады.
• Пікір алмасу жүзеге асады.
•Қорытынды жасай алады.
•Барлық пәндерге қолдануға болады.
•Ата-аналар жиналысы, тәрбие сағаты, конференция, пед.кеңестерде стратегияларын қолданып ұтымды өткізуге
болады.
•Адамды жалықтырмайды,қызығушылық пен құлшыныс пайда болады.
• Шығармашылық шыңына жетуге көмек.
•Оқушылардың бойында белсенділік, қызығушылық, таным деңгейі жоғарлайды.
•Жаңалық ашуға,зерттеуге,ізденуге үйренеді.
«Өзен» Ы:Алтынсарин ашық сабақ Респуликалық
координаторлары Раиса Исщанова , Әлия Іргебаева және
З.Көпбаевалармен бірге Шет ауданының ұстаздарының
қатысумен өткізілді .

“Тау қыраны” ана тілі сабағынан ,музыка пәнімен
бірігіп интерактивті түрде өткізілді. 2008 жыл

Мен оқушы атанды”” Мәнерлеп оқу сабағынан
музыка пәнімен бірігіп өткізілді.
2009 жыл 23 қазан
Оқушылардың үлгерімін жақсарту “Жыл мұғалімі -2005”
бағытындағы жұмыс түрлері” “Жыл сынып жетекшісі -2003”
«Пед кеңес 2006

Бастауыш сынып оқушыларын МАБ-қа дайындаудың Бастауыш сынып оқушыларының “Өзін- өзі тану
тиімділігі. жолдарын жетілдіру”
пед кеңес өз іс-тәжиірбемнен 2008
Пед кеңесте іс-тәжирбесі мен бөлісті. 2009 ж қараша
Сыныптар бойынша пәннің оқытылу
нәтижесі

Оқу жылдары
2007-2008 2008-2009 2009-2010

Сыныптар 56 % 58% 64 %
бойынша сапа
көрсеткіші %

Пән бойынша сапа 57 % 59% 64%
көрсеткіші %
М.Жұмабаев атындағы №39 гимназия ның 2,3,4 сыныптар бойынша пәндерден
үлгерім мен білім сапасының нәтижесі
64% 64%
64%

62%
Сынып бойынша
сапа
60%
59%

58%
58%
57%

56%
56%
мектеп бойынша
сапа
54%

52%
2006-2007оку 2007-2008оку 2008-2009 оку
жылы жылы жылы
Мұғалім еңбегінің диогностикалық
картасы
Аты жөні Нухридинова Ж.Д
Сыныбының білім сапасы
сыныптар көрсеткіш пайыз

Оқу жылы I тоқсан II тоқсан III тоқсан IV тоқсан жылдық

2сынып 2006-2007 52 % 58% 54 % 52% 56%

3 сынып 2007-2008 56 % 62% 58% 52% 58%

4сынып 2008-2009 58% 64% 68% 62% 64%
М.Жұмабаев атындағы №39 мектеп-гимназия үш жылдық
2006 - 2009 салыстырмалы білім сапасының көрсеткіші
Сынып мұғалімі :Нухридинова Ж:Д

0,7
68%
64% 62% 64%
0,6 58%
52% 56% 58% 62% 56%
54% 58%
58% 52%
0,5 52%

0,4

0,3

0,2

0,1

0
1токсан 2 токсан 3токсан 4 токсан жылдык

2007-2008оқу жылы 2008-2009 оқу жылы 2009-2010
4"г"сынып оқушыларының қалалық,облыстық
мемлекет аралық бақылауларының көрсеткіштерінің нәтижесі
2008-2009оқу жылы Пән мұғалімі Нухридинова Ж.Д

24 24
22 22 22
21 21 21 21 21 21
20 20 20 20 20 20 20 20 20 20
19 19 19 19 19
19 19 19 19
19 19 19 19 19
18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 18 1818
17 17 17 17 17 17 17 17 17
16 16 16 16 16 16 16 16 16 16
15 15 15 15 15
14 14 14 14 14
13 13 13
11 11 11
10 10 \
10 10

0
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25.

1тест 26.12.08 2тест 29.01.09 3тест 10.02.09 4тест 14.03.09

5-25 балл саны әр оқушының алған баллдарының саны
Әр оқушының жеке бақылау мониторингісінің нәтижесі төмендегі 1-
25дейінгі сандар журналдағы алфавитпен қойылған оқушылардың реті
Ұстаз
(Алғашқы ұстазым Жұмагүл Диханбайқызына арнаймын)

Білім берер санамен,
Ақыл оймен ұстазым.
Әрқашанда біліммен,
Тамсандырар ұстазым

Үлкенді көп сыйлауға,
Үйретер ол санаға.
Ақ ниетті ұстаздың
Пайдасы көп балаға

Диханбаева Дана
4г сынып оқушысы 2009жыл
Асқар Асанәлі
Асылан

Анель
Елнұр
Алина
М.Жұмабаев атындағы №39 гимназияның
Аружан

2 “Б “ сынып оқушылары

Қарағанды қаласы Арсен

Ерасыл Мадина

Диана Лашын
Амина Дамира
“Сарыарқа дарыны”
сертификат иегерлері

Ұқсас жұмыстар
ҚАЗАҚ ТІЛІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ НҰРСҰЛТАНОВА НҰРГҮЛ
Бастауыш сынып пән бірлестігі
Тұқым себу мөлшерін анықтау
Техникалық құжаттарды оқу кезінде сөздіктерді қолдану
Бағдарламаны іске асыру нәтижелерін сипаттау
Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы
Бастауыш сынып мұғалімі
Химия пәні бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау жолдары
Дарынды оқушы - ұлт болашағы
География пәнінен ҰБТ-ке дайындау жолдары
Пәндер